ПОСИЛАННЯ НЕ ДОПОМАГАЮТЬ? САЙТ НЕ ПРОДАЄ? ТРАФІК НЕ ЗРОСТАЄ?
Аудит юзабіліті(або UX аналіз сайту) – це комплексний аналіз контенту, спрямований на перевірку якості контенту, дизайну сторінки, структури сайту, а також проводиться порівняльний аналіз конкурента.
ЩО ВХОДИТЬ В АУДИТ ЮЗАБІЛІТІ?
Кожен аудит юзабіліті унікальний
Не існує універсального чек-лісту з аудиту юзабіліті. Сайти відрізняються один від одного тематикою, структурою, форматом подачі контенту і різними методами взаємодії з користувачем. Тому прикладів аудитів юзабіліті може бути безліч: але вони не будуть схожі на ваш.
Аналіз просуваємих сторінок
Аналіз теплової карти відвідувань
Аналіз карти кліків і скролінгу
Аналіз конверсій контактних форм
Аналіз швидкості завантаження і відображення на різних пристроях
Аналіз дизайну сайту і структури сторінок
Аналіз головної сторінки
Аналіз меню навігації
Рекомендації до контенту сторінок товарів та послуг
Виявлення безглуздої інформації та такої, що дублюється
Аналіз блоків що продають (функціонал, дизайн)
Порівняльний аналіз з конкурентами
Порівнюємо аналогічні сторінки конкурентів
Вивчаємо контент і дизайн аналогічних сторінок
Даємо рекомендації дизайнеру з доопрацювання сторінок
Даємо завдання копірайтеру з доопрацювання контенту
ЕТАПИ АУДИТУ ЮЗАБІЛІТІ
Кожна сторінка що просувається, аналізується індивідуально.
Спочатку ми вивчаємо вашу нішу і порівнюємо ТОП сторінки конкурентів. Дивимося, по яким ключам вони просунулися і за якими сторінками отримують трафік.
Потім проводимо порівняльний аналіз Вашого сайту і поетапно вивчаємо всі елементи:
Шапка сайту
Перший екран сторінки
Функціональні елементи на сторінці
Текстова складова сторінки
Дизайн і відображення сторінки на різних пристроях
UX-аналіз роботи контакт форм, розділів сайту, навігації
Підвал сайту
ЧАСТІ ПИТАННЯ ПРО АУДИТ ЮЗАБІЛІТІ
Навіщо потрібен аудит юзабіліті?
Аудит юзабіліті дозволяє визначити помилки сайту, не пов’язані з технічним SEO, але які впливають на ключові показники для ранжирування: відвідуваність, утримання користувача, ранжування в пошукових системах і зростання повторних візитів на ресурс.
Скільки коштує аудит юзабіліті?
Аудит юзабіліті – на 80% ручна праця, де потрібно вивчати отримані документи SEO фахівцем. Ціна на аудит юзабіліті визначається виключно витраченим часом у годинах. Зазвичай, на аналіз корпоративного сайту йде в кілька разів менше часу, ніж на інтернет-магазини (де потрібно оцінювати все – від кошика й особистого кабінету по фільтрах, відображення каталогу та товарної сторінки).
Де можна подивитися приклад аудиту юзабіліті?
Приклади аудитів юзабіліті в мережі знайти нескладно. При цьому найчастіше – це просто документи, які не приносять ніякої користі особисто вам. Більш того, якщо ви будете вивчати шаблон за 2019 рік, то він вже як мінімум застарів, і такий аудит за шаблоном буде марним.
Хто виправляє аудит юзабіліті?
Аудит юзабіліті містить ряд рекомендацій, які розбиті по блоках: критичні, важливі та незначні. Для виправлення ряду помилок залучається веб дизайнер, Front-end Developer і звичайно ж маркетолог Вашого проєкту. Зазвичай для цих цілей ми проводимо комунікацію з Вашими фахівцями та розбиваємо аудит на ряд дрібних завдань.
Чи існують онлайн сервіси для аудиту юзабіліті?
На жаль, поки що таких сервісів немає. Трохи допомагає проаналізувати юзабіліті сайту ряд сервісів, таких як Яндекс Метрика, Google Аналітика. Звідти й беремо відвідуваність, теплову карту, аналіз форм і багато іншого. Сторонні сервіси не зможуть побачити ці дані без доступу до них.
Де подивитися чек-ліст аудиту юзабіліті?
Чек-ліст аудиту юзабіліті у кожної SEO студії свій і постійно вдосконалюється. Ми приділяємо увагу наступним показникам: часу візиту, показнику відмови сторінки, клікабельності елементів на сайті, структурі контенту і візуальної складової в розрізі ваших конкурентів у видачі.
Які ключові критерії юзабіліті сайту в 2021 році?
У 2021 році основними критеріями юзабіліті сайту буде утримання користувача, оптимізація контенту під розширені сніпети, розширення контенту під пошукові підказки згідно з алгоритмом BERT, впровадження мікророзмітки та сервісів Яндекса для поліпшення вашої видачі – Магазину, Чатів, Довідника.
Як провести аудит юзабіліті самостійно?
Своїми руками аудит юзабіліті може провести будь-який власник сайту. Для цього потрібно вивчити теплову карту відвідування, простежити методи переходу по сайту, вивчити конкурентів – їх структуру і контент. А також перевірити, як ваш сайт виводиться у видачі та як він відображається на різних пристроях.
Що входить в Аудит юзабіліті інтернет магазину?
Аудит юзабіліті інтернет-магазину зводиться до глибокого аналізу мобільної версії, каталогу, навігаційного меню, шапки та підвалу. Приділяється окрема увага сторінці товарів (і внутрішніх розділів картки товару), способам швидкого оформлення замовлення, а також функціоналу кошика, особистого кабінету.