Mykola

Соціальні програми в просуванні бренду:Кейс компанії SEOquick

Дізнайтеся, як отримати величезний трафік



    Микола Шмичков
    Микола Шмичков

    Компанія SEOquick провела благодійний конкурс для підтримки студентів.

    Ми виплачуємо гранти для молоді вже п’ятий рік.

    І не перестанемо це робити надалі.

    • 1238 переглядів
    • 10 хвилин
    Зміст
    Отримуй свіжі SEO-поради та швидко збільшуй трафік – підпишись!

    Чому компанія SEOquick продовжує допомагати студентам?

    Місія нашої команди — освітня.

    Ми прагнемо допомогти тим, хто хоче стати інтернет-маркетологом, SEO-фахівцем і розбиратися в рекламі в мережі інтернет.

    Але ми хочемо допомогти це зробити тим, у кого, можливо, немає коштів на оплату дорогих курсів за 1500$, або виникають труднощі з вивченням уривків інформації в мережі.

    Тому ми створили на своєму сайті величезний блог, підняли великий Ютуб канал і ведемо аудіоподкасти, розповідаючи дедалі більше і більше секретів просування сайтів.

    Наш сайт відвідує понад 4000 осіб на день, а подкасти прослуховують понад 30000 на місяць.

    Ютуб канал вже має 30000 підписників і кількість постійно зростає!

    Але раніше цього у нас не було.

    Ми були просто студією.

    Яка називалася “Сеоквік”, і нас часто навіть плутали з іншими.

    До певного моменту, поки ми не зайнялися своїм ім’ям.

    Рекомендуємо для читання:

    1. Соціальна мережа Твіттер (Twitter) для бізнесу: посібник з маркетингу
    2. 16 сервісів для автопостингу в соціальних мережах (огляд)

    Створення улюбленої марки з бренду

    Продаж товарів сьогодні недостатній.

    Світ перенасичений інформацією, і на одну послугу може припадати десяток сильних брендів.

    Війна за споживача переходить на новий рівень — емоційний.

    Що таке бренд?

    Це — фабричний товарний знак, логотип із назвою, пов’язаний із продуктом певної організації, що містить комплекс думок та уявлень про нього.

    Всі хочуть сформувати собі бренд.

    Тому що бренд дає стабільно трафік і продажі.

    Саме в цих показниках (а також у схожих з ними) обирають вартість того чи іншого бренду.

    Брендів величезна кількість існує у світі, а деякі — коштують величезних грошей.

    Трохи цифр зі статистики брендів:

    • Amazon виріс на 64% до 684 млрд доларів США.
    • Apple посідає друге місце і коштує 612 мільярдів доларів.
    • Tesla є найдорожчим автомобільним брендом, що швидко зростає. Він зріс на 275% до 43 мільярдів доларів.
    • Moutai — 11 місце, 109 млрд доларів.
    • Meituan — 34 місце, 52 млрд доларів.
    • TikTok (45 місце, 44 млрд доларів).
    • Pinduoduo (81 місце, 22 млрд доларів).
    • 13 нових брендів увійшли до ТОП 100 2021 року: Nvidia (12 місце, 105 млрд доларів), Zoom (52 місце, 37 млрд доларів), AMD (57 місце, 33 млрд доларів) і Spotify (99 місце, 19 млрд доларів).

    Згідно з нашим дослідженням щодо клікабельності брендових запитів у низці ніш брендовий трафік становить у середньому 40% і дає дуже високу клікабельність до 62%.

    Ми теж зайнялися своїм брендом: почали писати гостьові статті, попрацювали над дизайном сайту, додали собі круту сторінку Про Нас, загалом — перетворили сайт так, щоб максимально викликати довіру у споживача.

    Але цього вже мало у 2024.

    Кевін Робертс, автор книги Lovemark і за сумісництвом генеральний директор рекламного агентства Saatchi & Saatchi заявляє: “У брендів закінчується сік”.

    У світі існує чотири типи продуктів:

    • Продукт — мало улюблений і недостатньо шанований серед аудиторії.
    • Бренд — відомий продукт, спрямований тільки на зростання поваги.
    • FADS — трендовий продукт, масове захоплення, втрата поваги з часом. Прикладами будуть симпл-дімпл і спіннери.
    • Lovemark — працює на розвиток любові у споживачів і зростання поваги.

    Не так давно малі бренди почали відвойовувати у великих брендів свою аудиторію.

    І саме вони почали завойовувати увагу до себе.

    Цю тактику починають переймати і великі гравці бізнесу.

    А це створення Lovemark.

    Улюблена марка (Lovermark) — це образ бренду, що створює емоційний зв’язок зі споживачем, який є наступним щаблем його розвитку в бік персоналізації відносин із клієнтом.

    У чому ключові відмінності бренду від улюбленої марки (УМ)?

    • Бренд інформує, а УМ розвиває відносини з клієнтом далі.
    • Бренд упізнаваний, а УМ бажана.
    • Бренд більш стандартизований, тисне на цінність, а УМ більш персоналізована і від неї віє таємницею.
    • Бренд обіцяє якість і повідомляє, а УМ створює історію і викликає бажання до неї доторкнутися.
    • Бренд часто виконаний штучно і професійно, тоді як УМ може бути максимально креативною і стати інкубатором ідей.

    І найпростіший спосіб достукатися до вашого споживача — це почати робити щось безплатно.

    І це може бути створення освітнього контенту, безплатні надання послуг і благодійність.

    Nikolay

    Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.

    Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем.

    Проведемо роботи з внутрішньої SEO-оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.

    Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!

    Благодійні програми для онлайн-бізнесу

    Саме благодійність допомагає зберегти цінність бренду, не знижуючи його ціни, але збільшуючи його впізнаваність.

    Ми запам’ятовуємо тих, хто надає допомогу тому, хто її потребує.

    У 2018 році до нас звернувся один клієнт — це була місцева піцерія.

    Анатолій тоді запропонував йому незвичайну стратегію просування.

    Суть стратегії полягала в тому, щоб замінити в стаканчиках для коли трубочки — з пластикових на паперові.

    До цієї акції ми планували долучити підтримку онлайн-ЗМІ, місцевих блогерів, інфлюенсерів в Інстаграм і Тік Ток, а також провести роботу з промоакцією.

    Чому так?

    McDonalds і Starbucks приєдналися до подібної програми.

    Про цю проблему повідомляв Korrespondent.

    Але клієнт не підтримав цю програму, вважаючи її економічно невигідною.

    І дуже даремно.

    Тому що соціальні програми працюють набагато голосніше, ніж будь-які інші методи розкрутки свого бренду.

    Адже багато речей допоможуть вашому бізнесу там, де якраз прибуток навіть не видно.

    Підсумки конкурсу Scholarship від SEOquick

    Переможцями 2022-2023 року стали:

    • Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова.
    • Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.

    Компанія SEOquick провела четвертий уже конкурс для студентів ВНЗ України.

    Метою цього заходу є підтримка учнів на контрактній формі навчання.

    Учаснику потрібно лише написати есе (статтю, дослідження) за запропонованою темою.

    Потім організатори конкурсу перевіряють якість матеріалу і визначають переможців.

    І виплачують приз!

    Ми провели всього чотири конкурси: перший проходив у 2018 році (до серпня 2019 року), другий — стартував у 2019 році (до серпня 2020 року), і так кожного року.
    Переможці кожного конкурсу залишили теплі відгуки нам!
    Наприклад, на цьому відео — переможці 2018 року.

    А в цьому — вже переможці 2019 року

    У минулому конкурсі за 2022-2023:

    • 1 місце зайняла Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова;
    • 2 — Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.

    Кожному переможцю було вручено призи: ми їх переказали на розрахункові рахунки ВНЗ — тим самим оплатили їм навчання!

    У сумі вже виплатили більш ніж 100 000 гривень призових переможцям.

    Наразі стартував уже п’ятий конкурс (2023-2024) — де кожен студент контрактної форми навчання може претендувати на грошовий приз (загальна сума призового фонду 100 000 грн)!

    Аналогічні конкурси наших клієнтів

    Але не тільки ми проводимо конкурс.

    Ми кожному з вас пропонуємо допомогти талановитій молоді в цей непростий час.

    Безліч наших клієнтів успішно завершили конкурси і навіть відзвітували про це в ЗМІ.

    І це вважаю правильною стратегією — потрібно не тільки проводити програму, а й розповісти про неї іншим.

    Ось списки клієнтів, які провели або ще проводять аналогічну соціальну програму:

    Суть програм та сама: наші клієнти пропонують молодим авторам спробувати себе в їхній ніші, а переможці — отримують можливість працевлаштування в проєкті копірайтером і грошовий приз.

    І справді — багатьом вдалося знайти собі нові таланти!

    Більш детально ми описали цей кейс в окремій статті.

    Кожен може взяти участь у програмі Scholarship — вона вимагатиме від вашого сайту лише відповідності кільком критеріям:

    • Сфера вашого бізнесу не порушує законодавства вашої країни.
    • Бізнес легальний для реклами в контекстній мережі Google.
    • Ви створили спеціальну сторінку з умовами конкурсу за нашими рекомендаціями.

    Якщо ви маєте підключитися до цієї програми, залиште заявку і ми надішлемо чекліст до створення сторінки конкурсу Scholarship.










      Інші соціальні програми

      У світі існує безліч способів привернути до себе увагу, крім стипендій.

      Ми лише обрали один з форматів.

      Які ще соціальні програми можна проводити?

      Наприклад — велопробіг!

      Або допомога дитячим будинкам.

      Ви не обмежені у варіантах.

      Можна стати спонсором такого заходу: запропонувати форму зі своїм логотипом, а також потім зробити серію відеороликів, і звісно ж — низку пресрелізів у ЗМІ!

      Будь-який ярмарок, виставка, концерт для дітей — скрізь можна виступити одним з організаторів і заявити про себе, як про успішний бізнес у регіоні.

      Також ви можете допомогти місцевому дитячому будинку, наприклад, відремонтувавши його побутову техніку (як зробив наш клієнт).

      Таку інформацію успішно понесли десятки ЗМІ.

      І перевага такого контенту — ним простіше ділитися (ми як SEO-фахівці легко можемо розкручувати такий брендовий контент), і це має максимальний ефект на вашу аудиторію.

      Не варто забувати і про безплатний контент.

      Наш Ютуб канал виріс завдяки тому, що ми постійно публікуємо там освітній контент.

      На каналі публікується мало не щодня новий ролик — де ми не намагаємося продавати свої послуги.

      А навпаки — хочемо навчити кожного SEO, контекстній рекламі та інтернет-маркетингу!

      Крім цього, ми запустили подкасти, де розглядаємо вузькі теми і новини — без будь-якої монетизації контенту й обмежених підписок.

      Підписатися на наші подкасти ви можете за цією кнопкою:

      Apple Podcast

      Ми ж закликаємо не стояти на місці, не рахувати ліди та сухі цифри, а долучатися до соціальних програм, які реально можуть допомагати зараз, у непростий період.

      Якщо вас цікавить проведення своєї соціальної або благодійної програми — напишіть нам просто зараз.

      Ми допоможемо вам сформувати й успішно реалізувати таку програму для того, щоб стати відомим.










        Повернутись у блог
        Читати інші статті розділу Кейси
        1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
        (1 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
        Завантаження...
        Залишилися питання?

        Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

        Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.