Чому компанія SEOquick продовжує допомагати студентам?
Місія нашої команди — освітня.
Ми прагнемо допомогти тим, хто хоче стати інтернет-маркетологом, SEO-фахівцем і розбиратися в рекламі в мережі інтернет.
Але ми хочемо допомогти це зробити тим, у кого, можливо, немає коштів на оплату дорогих курсів за 1500$, або виникають труднощі з вивченням уривків інформації в мережі.
Тому ми створили на своєму сайті величезний блог, підняли великий Ютуб канал і ведемо аудіоподкасти, розповідаючи дедалі більше і більше секретів просування сайтів.
Наш сайт відвідує понад 4000 осіб на день, а подкасти прослуховують понад 30000 на місяць.
Ютуб канал вже має 30000 підписників і кількість постійно зростає!
Але раніше цього у нас не було.
Ми були просто студією.
Яка називалася “Сеоквік”, і нас часто навіть плутали з іншими.
До певного моменту, поки ми не зайнялися своїм ім’ям.
Рекомендуємо для читання:
Створення улюбленої марки з бренду
Продаж товарів сьогодні недостатній.
Світ перенасичений інформацією, і на одну послугу може припадати десяток сильних брендів.
Війна за споживача переходить на новий рівень — емоційний.
Що таке бренд?
Це — фабричний товарний знак, логотип із назвою, пов’язаний із продуктом певної організації, що містить комплекс думок та уявлень про нього.
Всі хочуть сформувати собі бренд.
Тому що бренд дає стабільно трафік і продажі.
Саме в цих показниках (а також у схожих з ними) обирають вартість того чи іншого бренду.
Брендів величезна кількість існує у світі, а деякі — коштують величезних грошей.
Трохи цифр зі статистики брендів:
- Amazon виріс на 64% до 684 млрд доларів США.
- Apple посідає друге місце і коштує 612 мільярдів доларів.
- Tesla є найдорожчим автомобільним брендом, що швидко зростає. Він зріс на 275% до 43 мільярдів доларів.
- Moutai — 11 місце, 109 млрд доларів.
- Meituan — 34 місце, 52 млрд доларів.
- TikTok (45 місце, 44 млрд доларів).
- Pinduoduo (81 місце, 22 млрд доларів).
- 13 нових брендів увійшли до ТОП 100 2021 року: Nvidia (12 місце, 105 млрд доларів), Zoom (52 місце, 37 млрд доларів), AMD (57 місце, 33 млрд доларів) і Spotify (99 місце, 19 млрд доларів).
Згідно з нашим дослідженням щодо клікабельності брендових запитів у низці ніш брендовий трафік становить у середньому 40% і дає дуже високу клікабельність до 62%.
Ми теж зайнялися своїм брендом: почали писати гостьові статті, попрацювали над дизайном сайту, додали собі круту сторінку Про Нас, загалом — перетворили сайт так, щоб максимально викликати довіру у споживача.
Але цього вже мало у 2024.
Кевін Робертс, автор книги Lovemark і за сумісництвом генеральний директор рекламного агентства Saatchi & Saatchi заявляє: “У брендів закінчується сік”.
У світі існує чотири типи продуктів:
- Продукт — мало улюблений і недостатньо шанований серед аудиторії.
- Бренд — відомий продукт, спрямований тільки на зростання поваги.
- FADS — трендовий продукт, масове захоплення, втрата поваги з часом. Прикладами будуть симпл-дімпл і спіннери.
- Lovemark — працює на розвиток любові у споживачів і зростання поваги.
Не так давно малі бренди почали відвойовувати у великих брендів свою аудиторію.
І саме вони почали завойовувати увагу до себе.
Цю тактику починають переймати і великі гравці бізнесу.
А це створення Lovemark.
Улюблена марка (Lovermark) — це образ бренду, що створює емоційний зв’язок зі споживачем, який є наступним щаблем його розвитку в бік персоналізації відносин із клієнтом.
У чому ключові відмінності бренду від улюбленої марки (УМ)?
- Бренд інформує, а УМ розвиває відносини з клієнтом далі.
- Бренд упізнаваний, а УМ бажана.
- Бренд більш стандартизований, тисне на цінність, а УМ більш персоналізована і від неї віє таємницею.
- Бренд обіцяє якість і повідомляє, а УМ створює історію і викликає бажання до неї доторкнутися.
- Бренд часто виконаний штучно і професійно, тоді як УМ може бути максимально креативною і стати інкубатором ідей.
І найпростіший спосіб достукатися до вашого споживача — це почати робити щось безплатно.
І це може бути створення освітнього контенту, безплатні надання послуг і благодійність.
Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.
Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем.
Проведемо роботи з внутрішньої SEO-оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.
Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!
Благодійні програми для онлайн-бізнесу
Саме благодійність допомагає зберегти цінність бренду, не знижуючи його ціни, але збільшуючи його впізнаваність.
Ми запам’ятовуємо тих, хто надає допомогу тому, хто її потребує.
У 2018 році до нас звернувся один клієнт — це була місцева піцерія.
Анатолій тоді запропонував йому незвичайну стратегію просування.
Суть стратегії полягала в тому, щоб замінити в стаканчиках для коли трубочки — з пластикових на паперові.
До цієї акції ми планували долучити підтримку онлайн-ЗМІ, місцевих блогерів, інфлюенсерів в Інстаграм і Тік Ток, а також провести роботу з промоакцією.
Чому так?
McDonalds і Starbucks приєдналися до подібної програми.
Про цю проблему повідомляв Korrespondent.
Але клієнт не підтримав цю програму, вважаючи її економічно невигідною.
І дуже даремно.
Тому що соціальні програми працюють набагато голосніше, ніж будь-які інші методи розкрутки свого бренду.
Адже багато речей допоможуть вашому бізнесу там, де якраз прибуток навіть не видно.
Підсумки конкурсу Scholarship від SEOquick
Переможцями 2022-2023 року стали:
- Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова.
- Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.
Компанія SEOquick провела четвертий уже конкурс для студентів ВНЗ України.
Метою цього заходу є підтримка учнів на контрактній формі навчання.
Учаснику потрібно лише написати есе (статтю, дослідження) за запропонованою темою.
Потім організатори конкурсу перевіряють якість матеріалу і визначають переможців.
І виплачують приз!
Ми провели всього чотири конкурси: перший проходив у 2018 році (до серпня 2019 року), другий — стартував у 2019 році (до серпня 2020 року), і так кожного року.
Переможці кожного конкурсу залишили теплі відгуки нам!
Наприклад, на цьому відео — переможці 2018 року.
А в цьому — вже переможці 2019 року
У минулому конкурсі за 2022-2023:
- 1 місце зайняла Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова;
- 2 — Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.
Кожному переможцю було вручено призи: ми їх переказали на розрахункові рахунки ВНЗ — тим самим оплатили їм навчання!
У сумі вже виплатили більш ніж 100 000 гривень призових переможцям.
Наразі стартував уже п’ятий конкурс (2023-2024) — де кожен студент контрактної форми навчання може претендувати на грошовий приз (загальна сума призового фонду 100 000 грн)!
Аналогічні конкурси наших клієнтів
Але не тільки ми проводимо конкурс.
Ми кожному з вас пропонуємо допомогти талановитій молоді в цей непростий час.
Безліч наших клієнтів успішно завершили конкурси і навіть відзвітували про це в ЗМІ.
І це вважаю правильною стратегією — потрібно не тільки проводити програму, а й розповісти про неї іншим.
Ось списки клієнтів, які провели або ще проводять аналогічну соціальну програму:
Суть програм та сама: наші клієнти пропонують молодим авторам спробувати себе в їхній ніші, а переможці — отримують можливість працевлаштування в проєкті копірайтером і грошовий приз.
І справді — багатьом вдалося знайти собі нові таланти!
Більш детально ми описали цей кейс в окремій статті.
Кожен може взяти участь у програмі Scholarship — вона вимагатиме від вашого сайту лише відповідності кільком критеріям:
- Сфера вашого бізнесу не порушує законодавства вашої країни.
- Бізнес легальний для реклами в контекстній мережі Google.
- Ви створили спеціальну сторінку з умовами конкурсу за нашими рекомендаціями.
Якщо ви маєте підключитися до цієї програми, залиште заявку і ми надішлемо чекліст до створення сторінки конкурсу Scholarship.
Інші соціальні програми
У світі існує безліч способів привернути до себе увагу, крім стипендій.
Ми лише обрали один з форматів.
Які ще соціальні програми можна проводити?
Наприклад — велопробіг!
Або допомога дитячим будинкам.
Ви не обмежені у варіантах.
Можна стати спонсором такого заходу: запропонувати форму зі своїм логотипом, а також потім зробити серію відеороликів, і звісно ж — низку пресрелізів у ЗМІ!
Будь-який ярмарок, виставка, концерт для дітей — скрізь можна виступити одним з організаторів і заявити про себе, як про успішний бізнес у регіоні.
Також ви можете допомогти місцевому дитячому будинку, наприклад, відремонтувавши його побутову техніку (як зробив наш клієнт).
Таку інформацію успішно понесли десятки ЗМІ.
І перевага такого контенту — ним простіше ділитися (ми як SEO-фахівці легко можемо розкручувати такий брендовий контент), і це має максимальний ефект на вашу аудиторію.
Не варто забувати і про безплатний контент.
Наш Ютуб канал виріс завдяки тому, що ми постійно публікуємо там освітній контент.
На каналі публікується мало не щодня новий ролик — де ми не намагаємося продавати свої послуги.
А навпаки — хочемо навчити кожного SEO, контекстній рекламі та інтернет-маркетингу!
Крім цього, ми запустили подкасти, де розглядаємо вузькі теми і новини — без будь-якої монетизації контенту й обмежених підписок.
Підписатися на наші подкасти ви можете за цією кнопкою:
Ми ж закликаємо не стояти на місці, не рахувати ліди та сухі цифри, а долучатися до соціальних програм, які реально можуть допомагати зараз, у непростий період.
Якщо вас цікавить проведення своєї соціальної або благодійної програми — напишіть нам просто зараз.
Ми допоможемо вам сформувати й успішно реалізувати таку програму для того, щоб стати відомим.
Этот пост был последний раз изменен 13.05.2024