Соціальні програми в просуванні бренду

Компанія SEOquick провела благодійний конкурс для підтримки студентів.

Ми виплачуємо гранти для молоді вже п’ятий рік.

І не перестанемо це робити надалі.

Чому компанія SEOquick продовжує допомагати студентам?

Місія нашої команди — освітня.

Ми прагнемо допомогти тим, хто хоче стати інтернет-маркетологом, SEO-фахівцем і розбиратися в рекламі в мережі інтернет.

Але ми хочемо допомогти це зробити тим, у кого, можливо, немає коштів на оплату дорогих курсів за 1500$, або виникають труднощі з вивченням уривків інформації в мережі.

Тому ми створили на своєму сайті величезний блог, підняли великий Ютуб канал і ведемо аудіоподкасти, розповідаючи дедалі більше і більше секретів просування сайтів.

Наш сайт відвідує понад 4000 осіб на день, а подкасти прослуховують понад 30000 на місяць.

Ютуб канал вже має 30000 підписників і кількість постійно зростає!

Але раніше цього у нас не було.

Ми були просто студією.

Яка називалася “Сеоквік”, і нас часто навіть плутали з іншими.

До певного моменту, поки ми не зайнялися своїм ім’ям.

Рекомендуємо для читання:

  1. Соціальна мережа Твіттер (Twitter) для бізнесу: посібник з маркетингу
  2. 16 сервісів для автопостингу в соціальних мережах (огляд)

Створення улюбленої марки з бренду

Продаж товарів сьогодні недостатній.

Світ перенасичений інформацією, і на одну послугу може припадати десяток сильних брендів.

Війна за споживача переходить на новий рівень — емоційний.

Що таке бренд?

Це — фабричний товарний знак, логотип із назвою, пов’язаний із продуктом певної організації, що містить комплекс думок та уявлень про нього.

Всі хочуть сформувати собі бренд.

Тому що бренд дає стабільно трафік і продажі.

Саме в цих показниках (а також у схожих з ними) обирають вартість того чи іншого бренду.

Брендів величезна кількість існує у світі, а деякі — коштують величезних грошей.

Трохи цифр зі статистики брендів:

  • Amazon виріс на 64% до 684 млрд доларів США.
  • Apple посідає друге місце і коштує 612 мільярдів доларів.
  • Tesla є найдорожчим автомобільним брендом, що швидко зростає. Він зріс на 275% до 43 мільярдів доларів.
  • Moutai — 11 місце, 109 млрд доларів.
  • Meituan — 34 місце, 52 млрд доларів.
  • TikTok (45 місце, 44 млрд доларів).
  • Pinduoduo (81 місце, 22 млрд доларів).
  • 13 нових брендів увійшли до ТОП 100 2021 року: Nvidia (12 місце, 105 млрд доларів), Zoom (52 місце, 37 млрд доларів), AMD (57 місце, 33 млрд доларів) і Spotify (99 місце, 19 млрд доларів).

Згідно з нашим дослідженням щодо клікабельності брендових запитів у низці ніш брендовий трафік становить у середньому 40% і дає дуже високу клікабельність до 62%.

Ми теж зайнялися своїм брендом: почали писати гостьові статті, попрацювали над дизайном сайту, додали собі круту сторінку Про Нас, загалом — перетворили сайт так, щоб максимально викликати довіру у споживача.

Але цього вже мало у 2024.

Кевін Робертс, автор книги Lovemark і за сумісництвом генеральний директор рекламного агентства Saatchi & Saatchi заявляє: “У брендів закінчується сік”.

У світі існує чотири типи продуктів:

  • Продукт — мало улюблений і недостатньо шанований серед аудиторії.
  • Бренд — відомий продукт, спрямований тільки на зростання поваги.
  • FADS — трендовий продукт, масове захоплення, втрата поваги з часом. Прикладами будуть симпл-дімпл і спіннери.
  • Lovemark — працює на розвиток любові у споживачів і зростання поваги.

Не так давно малі бренди почали відвойовувати у великих брендів свою аудиторію.

І саме вони почали завойовувати увагу до себе.

Цю тактику починають переймати і великі гравці бізнесу.

А це створення Lovemark.

Улюблена марка (Lovermark) — це образ бренду, що створює емоційний зв’язок зі споживачем, який є наступним щаблем його розвитку в бік персоналізації відносин із клієнтом.

У чому ключові відмінності бренду від улюбленої марки (УМ)?

  • Бренд інформує, а УМ розвиває відносини з клієнтом далі.
  • Бренд упізнаваний, а УМ бажана.
  • Бренд більш стандартизований, тисне на цінність, а УМ більш персоналізована і від неї віє таємницею.
  • Бренд обіцяє якість і повідомляє, а УМ створює історію і викликає бажання до неї доторкнутися.
  • Бренд часто виконаний штучно і професійно, тоді як УМ може бути максимально креативною і стати інкубатором ідей.

І найпростіший спосіб достукатися до вашого споживача — це почати робити щось безплатно.

І це може бути створення освітнього контенту, безплатні надання послуг і благодійність.

Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.

Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем.

Проведемо роботи з внутрішньої SEO-оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.

Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!

Благодійні програми для онлайн-бізнесу

Саме благодійність допомагає зберегти цінність бренду, не знижуючи його ціни, але збільшуючи його впізнаваність.

Ми запам’ятовуємо тих, хто надає допомогу тому, хто її потребує.

У 2018 році до нас звернувся один клієнт — це була місцева піцерія.

Анатолій тоді запропонував йому незвичайну стратегію просування.

Суть стратегії полягала в тому, щоб замінити в стаканчиках для коли трубочки — з пластикових на паперові.

До цієї акції ми планували долучити підтримку онлайн-ЗМІ, місцевих блогерів, інфлюенсерів в Інстаграм і Тік Ток, а також провести роботу з промоакцією.

Чому так?

McDonalds і Starbucks приєдналися до подібної програми.

Про цю проблему повідомляв Korrespondent.

Але клієнт не підтримав цю програму, вважаючи її економічно невигідною.

І дуже даремно.

Тому що соціальні програми працюють набагато голосніше, ніж будь-які інші методи розкрутки свого бренду.

Адже багато речей допоможуть вашому бізнесу там, де якраз прибуток навіть не видно.

Підсумки конкурсу Scholarship від SEOquick

Переможцями 2022-2023 року стали:

  • Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова.
  • Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.

Компанія SEOquick провела четвертий уже конкурс для студентів ВНЗ України.

Метою цього заходу є підтримка учнів на контрактній формі навчання.

Учаснику потрібно лише написати есе (статтю, дослідження) за запропонованою темою.

Потім організатори конкурсу перевіряють якість матеріалу і визначають переможців.

І виплачують приз!

Ми провели всього чотири конкурси: перший проходив у 2018 році (до серпня 2019 року), другий — стартував у 2019 році (до серпня 2020 року), і так кожного року.
Переможці кожного конкурсу залишили теплі відгуки нам!
Наприклад, на цьому відео — переможці 2018 року.

А в цьому — вже переможці 2019 року

У минулому конкурсі за 2022-2023:

  • 1 місце зайняла Логвінова Дарина, УДУ імені М. П. Драгоманова;
  • 2 — Букач Юлія, ВСП “Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету”.

Кожному переможцю було вручено призи: ми їх переказали на розрахункові рахунки ВНЗ — тим самим оплатили їм навчання!

У сумі вже виплатили більш ніж 100 000 гривень призових переможцям.

Наразі стартував уже п’ятий конкурс (2023-2024) — де кожен студент контрактної форми навчання може претендувати на грошовий приз (загальна сума призового фонду 100 000 грн)!

Аналогічні конкурси наших клієнтів

Але не тільки ми проводимо конкурс.

Ми кожному з вас пропонуємо допомогти талановитій молоді в цей непростий час.

Безліч наших клієнтів успішно завершили конкурси і навіть відзвітували про це в ЗМІ.

І це вважаю правильною стратегією — потрібно не тільки проводити програму, а й розповісти про неї іншим.

Ось списки клієнтів, які провели або ще проводять аналогічну соціальну програму:

Суть програм та сама: наші клієнти пропонують молодим авторам спробувати себе в їхній ніші, а переможці — отримують можливість працевлаштування в проєкті копірайтером і грошовий приз.

І справді — багатьом вдалося знайти собі нові таланти!

Більш детально ми описали цей кейс в окремій статті.

Кожен може взяти участь у програмі Scholarship — вона вимагатиме від вашого сайту лише відповідності кільком критеріям:

  • Сфера вашого бізнесу не порушує законодавства вашої країни.
  • Бізнес легальний для реклами в контекстній мережі Google.
  • Ви створили спеціальну сторінку з умовами конкурсу за нашими рекомендаціями.

Якщо ви маєте підключитися до цієї програми, залиште заявку і ми надішлемо чекліст до створення сторінки конкурсу Scholarship.

    Інші соціальні програми

    У світі існує безліч способів привернути до себе увагу, крім стипендій.

    Ми лише обрали один з форматів.

    Які ще соціальні програми можна проводити?

    Наприклад — велопробіг!

    Або допомога дитячим будинкам.

    Ви не обмежені у варіантах.

    Можна стати спонсором такого заходу: запропонувати форму зі своїм логотипом, а також потім зробити серію відеороликів, і звісно ж — низку пресрелізів у ЗМІ!

    Будь-який ярмарок, виставка, концерт для дітей — скрізь можна виступити одним з організаторів і заявити про себе, як про успішний бізнес у регіоні.

    Також ви можете допомогти місцевому дитячому будинку, наприклад, відремонтувавши його побутову техніку (як зробив наш клієнт).

    Таку інформацію успішно понесли десятки ЗМІ.

    І перевага такого контенту — ним простіше ділитися (ми як SEO-фахівці легко можемо розкручувати такий брендовий контент), і це має максимальний ефект на вашу аудиторію.

    Не варто забувати і про безплатний контент.

    Наш Ютуб канал виріс завдяки тому, що ми постійно публікуємо там освітній контент.

    На каналі публікується мало не щодня новий ролик — де ми не намагаємося продавати свої послуги.

    А навпаки — хочемо навчити кожного SEO, контекстній рекламі та інтернет-маркетингу!

    Крім цього, ми запустили подкасти, де розглядаємо вузькі теми і новини — без будь-якої монетизації контенту й обмежених підписок.

    Підписатися на наші подкасти ви можете за цією кнопкою:

    Ми ж закликаємо не стояти на місці, не рахувати ліди та сухі цифри, а долучатися до соціальних програм, які реально можуть допомагати зараз, у непростий період.

    Якщо вас цікавить проведення своєї соціальної або благодійної програми — напишіть нам просто зараз.

    Ми допоможемо вам сформувати й успішно реалізувати таку програму для того, щоб стати відомим.

      Этот пост был последний раз изменен 13.05.2024

      Disqus Comments Loading...

      Этот веб-сайт использует файлы cookie.