Результати аналізу надаються зручною для Вас мовою – російською або англійською.
Додатково надається безкоштовна консультація до 15 хвилин через Skype, Telegram, WhatsApp або в іншому зручному для Вас месенджері.
Основна помилка при просуванні англомовних сайтів – це спроба просунути висококонкурентні ключі при обмеженому бюджеті.
Ви повинні розуміти, що на ринку є безліч інших сайтів, які також хочуть отримувати пошуковий трафік і продажі.
Мало того, витрати на SEO ростуть з року в рік.
Існуючі і плановані витрати на SEO серед американського бізнесу 2008-2020 в мільярдах доларів:
Навіть якщо у Вас немає прямих конкурентів, за обраними ключами пошуковик показує безліч інших сайтів.
Ці сайти є Вашими конкурентами в пошуковій видачі.
Для вибору пріоритетних ключів я переглядаю кілька сотень тисяч релевантних ключів.
Використовую відомі сервіси: Ahrefs, Moz, Semrush, Majestic, Serpstat і планувальник ключових слів Google.
Для відсіву зайвого використовую нашу власну розробку – кластеризатор ключових слів.
В результаті оброблений список ключових слів включає: частотність, рівень конкуренції в SEO, потенційний трафік.
Дані співставляю з виділеним бюджетом.
На підставі цього обираються найкращі для просування сторінки.
Обраний список ключів обов'язково узгоджується з Вами, виходячи з Ваших пріоритетів.
Терміни виконання цього етапу: від 5 до 10 робочих днів. Тут багато ручної роботи, яку не можна повноцінно автоматизувати.
Більш докладно про те, як збирається семантичне ядро, читайте тут.
Після узгодження пріоритетного списку пошукових ключів проводиться аудит юзабіліті.
Це співставлення в ручному режимі успішного контенту в ТОП 10 Google з Вашим контентом.
Перший варіант ідеальний, але зустрічається рідко.
Другий і третій варіанти більш поширені і передбачають створення нового контенту.
Це не означає, що необхідно банально написати тексти і залити через адмінку сайту.
В першу чергу необхідно думати про клієнта.
Створення контенту – це злагоджена робота копірайтера, редактора, дизайнера, програміста, верстальника і контент-менеджера.
В результаті аудиту юзабіліті Ви отримуєте технічні завдання для перерахованих вище фахівців з формування нового контенту.
Стандартні терміни: 5 робочих днів (можуть бути збільшені в залежності від складності контенту конкурентів).
Більш детально читайте тут.
Технічний аудит виконується за допомогою Google Консолі, Screaming Frog і декількох інших валідаторів.
Цей процес практично повністю автоматизований.
Ручної роботи тут – на кілька годин (зіставлення отриманих даних і перевірка деяких елементів).
Результати аналізу надаються в зрозумілій формі як для програміста і верстальника, так і для клієнта.
Термін: 1 робочий день.
Більш докладно про те, як виконується технічний аудит, читайте в цій статті.
Спочатку хочу застерегти Вас від того, що запропонують безліч інших SEO-компаній з метою не реально просунути, а заробити, поки платять.
В англомовному сегменті немає бірж посилань, а ті, які ще залишилися – відверте сміття і спам.
Найчастіше сеошники пропонують побудову PBN (Private Blog Network або сітки сателітів).
PBN давно не працює і, що ще гірше, призводить до накладення санкцій від Google (фільтр Penguin).
Класичний крауд-маркетинг давно вже вимер як в російськомовному, так і в англомовному сегменті.
Зараз модератори сайтів встановлюють сучасні модулі і плагіни, які відстежують проставлення посилань за допомогою спамних програм.
Немодеровані сайти, у яких немає трафіку і позицій, переспамлені посиланнями, які Google добре бачить.
Цей вид стратегії популярний в англомовному сегменті і дає хороші результати.
Статті пишуться для інших сайтів і блогів, в яких створюється посилання або згадка про Вас.
Ми не поширюємо інформацію програмно на сотнях немодерованих форумів, а робимо це тільки вручну на сайтах з мільйонним трафіком: quora.com, reddit.com, fixya.com і т. д.
Мета: отримати не тільки посилання, але й реальний трафік.
Залежно від існуючого контенту ми підбираємо стратегію з просування: метод битих посилань, списки ресурсів, заміна застарілого контенту, Skyscraper Technique.
Більш докладно методи просування розписані в статтях:
Ми постійно тримаємо руку на пульсі – перевіряємо трафік і позиції.
Надаємо повноцінні звіти про виконану роботу.
Ніяких прихованих даних, все прозоро і зрозуміло.
Всі результати виводяться не тільки в Excel, а й в індивідуальній інфографіці зростання, де чітко відстежується зростання позицій.
Результати в SEO можна побачити в середньому через 3-6 місяців, в залежності від рівня конкуренції та існуючого контенту.
Я пишаюся тим, що мої клієнти збільшують бюджети за рахунок отриманих результатів.
Якщо Ваші доходи зросли, чому б не охопити новий обсяг пошукових ключів або підняти ще вище ті, що вже просуваються?
Більше трафіку – більше продажів!
Читайте приклад просування англомовного сайту в США у висококонкурентній тематиці втрати ваги.
З повагою, Анатолій СЕО компанії SEOquick