Anatoly

Безкоштовний аналіз англомовного сайту

Мене звати Анатолій Улітовський. Моя основна мета - це допомога в отриманні SEO-трафіку якомога швидше. Дозволь мені почати просування твого англомовного сайту з БЕЗКОШТОВНОГО аналізу.

    ПРОДОВЖИТИ
    Ваша мета
    Контакти
    Ваша головна мета?

    Мені потрібно:

    Далі
    Залиште Ваші контакти для БЕЗКОШТОВНОГО аналізу

    Попередній аналіз проводиться БЕЗКОШТОВНО і включає:

    Розширений список пошукових ключів

    Аналіз конкурентів

    Аналіз існуючих позицій

    Технічний аудит

    Складання індивідуального плану просування

    Результати аналізу надаються зручною для Вас мовою – російською або англійською.

    Додатково надається безкоштовна консультація до 15 хвилин через Skype, Telegram, WhatsApp або в іншому зручному для Вас месенджері.

    ПІДБІР СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА

    Основна помилка при просуванні англомовних сайтів – це спроба просунути висококонкурентні ключі при обмеженому бюджеті.

    Ви повинні розуміти, що на ринку є безліч інших сайтів, які також хочуть отримувати пошуковий трафік і продажі.

    Мало того, витрати на SEO ростуть з року в рік.

    Існуючі і плановані витрати на SEO серед американського бізнесу 2008-2020 в мільярдах доларів:

    Існуючі і плановані витрати на SEO серед американського бізнесу 2008-2020 в мільярдах доларів

    Навіть якщо у Вас немає прямих конкурентів, за обраними ключами пошуковик показує безліч інших сайтів.

    Ці сайти є Вашими конкурентами в пошуковій видачі.

    Для вибору пріоритетних ключів я переглядаю кілька сотень тисяч релевантних ключів.

    Використовую відомі сервіси: Ahrefs, Moz, Semrush, Majestic, Serpstat і планувальник ключових слів Google.

    Для відсіву зайвого використовую нашу власну розробку – кластеризатор ключових слів.

    В результаті оброблений список ключових слів включає: частотність, рівень конкуренції в SEO, потенційний трафік.

    Дані співставляю з виділеним бюджетом.

    На підставі цього обираються найкращі для просування сторінки.

    Обраний список ключів обов'язково узгоджується з Вами, виходячи з Ваших пріоритетів.

    Терміни виконання цього етапу: від 5 до 10 робочих днів. Тут багато ручної роботи, яку не можна повноцінно автоматизувати.

    Більш докладно про те, як збирається семантичне ядро, читайте тут.

    АУДИТ ЮЗАБІЛІТІ

    Після узгодження пріоритетного списку пошукових ключів проводиться аудит юзабіліті.

    Це співставлення в ручному режимі успішного контенту в ТОП 10 Google з Вашим контентом.

    Результати даного аналізу передбачають 3 варіанти:
    • Ваш контент відповідає пошуковим ключам
    • Необхідно додати інформацію до існуючих сторінок
    • Необхідне створення нового контенту

    Перший варіант ідеальний, але зустрічається рідко.

    Другий і третій варіанти більш поширені і передбачають створення нового контенту.

    Це не означає, що необхідно банально написати тексти і залити через адмінку сайту.

    В першу чергу необхідно думати про клієнта.

    Створення контенту – це злагоджена робота копірайтера, редактора, дизайнера, програміста, верстальника і контент-менеджера.

    В результаті аудиту юзабіліті Ви отримуєте технічні завдання для перерахованих вище фахівців з формування нового контенту.

    Стандартні терміни: 5 робочих днів (можуть бути збільшені в залежності від складності контенту конкурентів).

    Більш детально читайте тут.

    ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ

    Технічний аудит виконується за допомогою Google Консолі, Screaming Frog і декількох інших валідаторів.

    Цей процес практично повністю автоматизований.

    Ручної роботи тут – на кілька годин (зіставлення отриманих даних і перевірка деяких елементів).

    Результати аналізу надаються в зрозумілій формі як для програміста і верстальника, так і для клієнта.

    Термін: 1 робочий день.

    Більш докладно про те, як виконується технічний аудит, читайте в цій статті.

    ЗБІЛЬШЕННЯ БЮДЖЕТУ ЗА РАХУНОК ЗРОСТАННЯ ТРАФІКУ І ПРОДАЖІВ

    Я пишаюся тим, що мої клієнти збільшують бюджети за рахунок отриманих результатів.

    Якщо Ваші доходи зросли, чому б не охопити новий обсяг пошукових ключів або підняти ще вище ті, що вже просуваються?

    Більше трафіку – більше продажів!

    Читайте приклад просування англомовного сайту в США у висококонкурентній тематиці втрати ваги.

    Портфоліо

    sillan1

    Оптимізація AdWords

    Продаж обладнання для СТО, Казахстан (Астана)
    Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину. Збільшення CTR та кількості конверсій: кількість конверсій зросла на 35%. Оптимізована семантика – CTR зріс до 12% у пошуку.
    • Фільтрування слабоефективних ключів
    • Вимкнення неконверсійної семантики
    • Збір мінус-слів
    • Виправлення оголошень
    Кейс по продвижению сайта услуг

    Просування сайту послуг

    Сайт ремонту побутової техніки "Ремонт вдома"
    Просування сайту послуг
    • Семантичне ядро
    • Створення контенту
    • Посилальні стратегії
    • Аудити сайту
    • Локальне SEO
    • Контекстна реклама
    Продвижение сайта интернет магазина кейс SEOQUICK

    Просування інтернет-магазину

    Виробництво та продаж виробів з металу
    SEO просування проєкту з продажу автоклавів, дистиляторів та комплектуючих Регіон - Україна
    • Робота за Scholarship
    • Семантичне ядро
    • Побудова посилань
    • Складання контент плану
    • Робота з комерційними сторінками
    Продвижение сайта BlenderOK

    Просування інтернет-магазину запчастин

    Продаж запчастин для побутової техніки.
    • Аудит конкурентів
    • Аудит посилань
    • Контент план по сторінках
    • Написання контенту для сторінок
    • Посилання у довідниках
    • Статейні посилання
    Кейс Бровафарма

    Просування медичного інтернет-магазину

    Сайт медпрепаратів Бровафарма
    Просування медичного сайту
    • Аудит сайтів
    • Аналіз юзабіліті на сайті
    • Робота з посилального просування
    • ТЗ з виправлення помилок
    Анатолий Улитовский изображение

    З повагою, Анатолій СЕО компанії SEOquick

    Вгору