Гугл вебмайстер (Google Search Console):Додати сайт, надати доступ (гайд)

Микола Шмичков
Микола Шмичков

У Вас є сайт, але Ви не можете його просунути в Google?

Витрачаєте купу коштів на роботу SEO-фахівця, але успіху немає?

Вебмайстер від Гугла Search Console вирішує всі завдання з індексації Вашого сайту.

А також визначить, за якими запитами Ви виводитеся в пошуку.

SEO
  • 14501 переглядів
  • 21 хвилин читання
  • Оновлення:
Зміст

Жодне просування сайту не починається без додавання сайту у вебмайстер.

Це – Ваш квиток до отримання органічного трафіку.

Саме це єдиний простий спосіб сказати пошуковику: “Гей, привіт! Це мій сайт! Врахуй мене у видачі!”.

І вебмайстер – Ваш єдиний спосіб спілкуватися з пошуковою системою.

Гугл нещодавно перейменував свій вебмайстер.

Тепер він називається Search Console (пошукова консоль).

Без додавання сайту в нього немислимо взагалі обговорювати будь-яке просування в Google – саме тут Ви будете бачити все: від помилок до статусу індексації пошуковим гігантом.

Nikolay

Що є у конкурента, а у тебе – ще ні? Правильно – трафік. SEOquick в допомогу!

Залучимо тобі на сайт масу трафіку через SEO.

Зробимо це виключно білими методами, без фільтрів і санкцій від Google.

Проведемо глибоку оптимізацію: посилимо контент, наростимо посилання і репутацію. І все вийде!

Як додати Search Console на Ваш сайт

Як додати Search Console: поради для тих, хто використовує HTML-розмітку.

Встановлюємо зв’язок через Google Analytics.

Для додавання сайту в Google вебмайстер слід перейти за посиланням search.google.com.

Натисніть кнопку ДОДАТИ РЕСУРС.

У вікні, що з’явилося, введіть посилання на головну сторінку (обов’язково врахуйте, що http:// site. com, https:// site. com, http:// www. site. com і https:// www. site. com – це різні сайти).

У вебмайстрі Google існує два способи додавання сайту:

  • Доменний ресурс.
  • Ресурс із префіксом.

Що це означає?

Доменний ресурс – Ви додаєте сайт з усіма піддоменами, версіями HTTP і HTTPS відразу.

Підтвердження цієї дії Ви зможете зробити ТІЛЬКИ в налаштуваннях доменного імені Вашого сайту.

Якщо не знаєте, як це робити, підійде другий варіант.

Ресурс із префіксом в URL (URL Prefix) — додається тільки URL, що відноситься до вказаного сайту.

Важливо:

  • Кожен піддомен потрібно додавати окремо.
  • Якщо у сайту змінився протокол HTTP на HTTPS (або навпаки), потрібно додавати окремо.
  • У цьому випадку Ви можете підтвердити право на володіння різними способами.

Потім слід підтвердити права на Ваш сайт.

Існує 5 способів, як це зробити.

Розміщення тега html на Вашому сайті

Простий метод, якщо у Вас є доступ до файлового менеджера на хостингу або до FTP.

  • Скачайте файл підтвердження (завантажується за кліком), завантажте його в кореневу папку сайту в publi_html, потім натисніть на посилання в пункті 3.
  • Якщо посилання відкрилося без проблем, натисніть кнопку Підтвердити.

Розміщення тега html у коді сторінки

Дозволяє встановити вебмайстер без доступу до хостингу.

  • Знайдіть код шапки сайту і вставте код із пункту 1 перед закриваючим тегом </head>.

  • Перевірте результат, відкривши код головної сторінки (у браузері CTRL+U, на Mac Command+U).
  • Підтвердіть володіння, натиснувши кнопку ПІДТВЕРДИТИ.

Додати через провайдера доменних імен

Тільки цим способом можна додати сайт методом “ресурс-домен”, якщо у Вас немає доступу до адмінки або хостингу, але є доступ до DNS.

  • Виберіть зі списку постачальника Ваших доменних імен.

  • Потім перейдіть у налаштування TXT-записів і створіть той запис, який запропонує вебмайстер.
  • Інструкція для кожного постачальника доменних імен відрізняється.
  • Врахуйте, що час оновлення TXT-записів може тривати кілька діб.

Зв’язок через Google Analytics

Використовуйте для цього встановлений асинхронний код відстеження Google Аналітики, розташований перед закриваючим тегом </head>.

У Вас має бути найвищий рівень доступу (управління користувачами).

Зв’язок через диспетчер тегів Google

  • Налаштуйте спочатку на сайті фрагмент контейнер.

  • У Вашого профілю Google має бути рівень прав на управління ним.
  • Підтвердження прав здійснюється в кілька кліків.

Як надати доступ на Search Console

Як надати доступ оптимізаторам і співробітникам: даємо практичні поради.

Часто доводиться давати доступ до вебмайстра Google іншим оптимізаторам, співробітникам компанії та веб-програмістам.

  • Для цього в новому інтерфейсі Search Console натисніть на Налаштування і перейдіть у розділ Користувачі та дозволи.

  • Потім натисніть кнопку ДОДАТИ НОВОГО КОРИСТУВАЧА і введіть потрібний e-mail.

  • Виберіть рівень доступу обмежений (підійде для проведення аудитів сайту або для співробітників менеджерської ланки) або повний (підійде для оптимізатора або веб-програміста).

  • Збережіть результат.

Додайте карту сайту в Search Console

Після додавання сайту Вам потрібно повідомити пошукову систему про всі сторінки, інакше пошуковий робот їх обходитиме самостійно і не завжди ефективно.

Сформуйте свою карту сайту: до неї мають потрапляти сторінки, відкриті для індексації, канонічні (які не мають канонікал на інші сторінки) і ті, що віддають 200-ту відповідь.

І додайте карту сайту у звіті Файли Sitemap.

Потім дочекайтеся опрацювання карти сайту і звірте кількість відправлених сторінок.

Так, карта сайту може містити інші карти сайту всередині себе – Гугл вебмайстер розуміє це і обробляє їх постійно!

Можливості нового інтерфейсу Search Console

Переваги нового інтерфейсу: короткий огляд від SEOquick.

Як стежити за своїм сайтом і на що звертати увагу.

Отже, сайт ми додали, минуло трохи часу – і в нас набралася статистика.

Сюди потраплять і помилки, і звіти щодо трафіку, і навіть аудит.

Розберемо всі звіти по порядку.

Ефективність

Відразу Вас зустрічає аналіз ефективності сайту.

Можна вивчити показники як усього сайту (що насправді, скоріше, виглядає як “середня температура у лікарні”), так і посторінково (що найважливіше для оцінки багатьох показників).

Для різних типів сайтів доступні різні варіанти перегляду ефективності:

  1. Результати в пошуку — рейтинг показів і кліків, а також позиція в пошуковій видачі, CTR у видачі.
  2. Рекомендації — показ у видачі серед перших сайтів, що ґрунтується на історії додатків і пошуку в браузері. Звіт за позицією тут недоступний.
  3. Показ у новинах Google — показ у блоці новин Google у спеціальному сніпеті видачі для новин.

Рекомендації у видачі можуть мати різний вигляд, і в основному вони засновані на персоналізованій видачі.

Зазвичай розташовуються під деякими результатами відразу у видачі.

Якщо Ви хочете отримувати трафік з рекомендацій, встановіть такий код на своєму сайті в розділі <head>.

<link rel="alternate" type="application/rss+xml" href="https://example.com/rssfeed">

У ньому вкажіть посилання на RSS фід Ваших новин – що дасть змогу користувачам підписуватися на Ваш ресурс.

Також зверніть увагу, щоб на сторінці було:

  1. Якісне зображення (1200 пікселів, не забудьте про директиву max-image-preview:large).
  2. Адаптуйте контент під інтереси користувачів, але не вводьте в оману аудиторію.

Новинна стрічка у видачі так:

Якщо хочете отримувати трафік зі сніпета Новин, потрібно додати свій сайт як новини в Google Publisher.

Про це докладно ми розповідали в статті про просування новинного сайту.

Звіт дає змогу посторінково вивчити кожне ключове слово і проаналізувати зростання позицій і CTR.

Використовуючи фільтри, можна впорядкувати результати.

Наприклад, посторінково вивчити, яка сторінка ранжується за якими запитами і, звісно, розширити семантичне ядро!

Крім цього, можна вивчити, за якими запитами на сайті відображаються розширені результати – саме за ними можна проаналізувати зростання (або падіння) CTR!

Відповідно, за окремими розширеними результатами можна вивчити, які ключові слова найбільш ефективні.

Також ми рекомендуємо придивитися до розділу “Поширені питання” — його рекомендуємо виносити як на окрему сторінку, так і впроваджувати всередині інших сторінок!

Так наша сторінка Технічний аудит сайту ранжується за розширеними сніпетами.

Це теж можна відстежити у вебмайстрі Google!

Впадає в око показник CTR.

Як його поліпшити?

Один зі способів — працювати над сніпетами.

Це безкоштовний метод збільшити клікабельність у 10 разів і привести прямий трафік за рахунок правильних Title і Description (останній трохи втратив актуальність).

Ми розробили власну техніку з поліпшення Title і створили зручний калькулятор якості заголовків.

КАЛЬКУЛЯТОР ЯКОСТІ TITLE

Коротка інструкція, як ним користуватися.

Другий спосіб — піднімати сторінку в пошуковій видачі.

Покращіть Вашу позицію за рахунок простих дій.

  1. Постарайтеся поліпшити контент на Ваших сторінках. Якщо він застарів, оновіть його.
  2. Постарайтеся зменшити показник відмови на сторінці. Вивчайте, чому користувачі проводять мало часу на ній і не взаємодіють з контентом.
  3. Зробіть перелінковку з Вашого сайту на сторінку, що просувається. Намагайтеся робити релевантну перелінковку.
  4. Нарощуйте зовнішній трафік на сторінку. Використовуйте контекст, трафік із соцмереж. Користувачі повинні взаємодіяти з контентом.
  5. Нарощуйте посилання з блогів і каталогів, статейних ресурсів.

Тут на допомогу приходить лінкбілдинг, техніку якого ми вже розписували у нас на сайті.

Не варто забувати, що сьогодні біржі починають відмирати, а на зміну приходить техніка Outreach.

Не всі методи отримання посилань корисні.

Деякі можуть навіть спричинити падіння позицій, тому рекомендуємо вивчити це відео про відмінність білих і чорних методів у лінкбілдингу.

Використовуйте звіт “Ефективність” і вивчіть усі ключові слова.

Вибирайте ті, де Ваша позиція низька (вище 10).

Знаходьте сайти за ключовими словами, які пропонує вебмайстер Google.

Потім закиньте ключовий запит у нашу утиліту.

ПОШУК БЛОГІВ І КАТАЛОГІВ

У результаті пошуку Ви отримаєте готові клікабельні посилання, які відобразять пошукову видачу і приклади сайтів, куди можна написати гостьовий пост або статтю.

Потім просто пройдіться за видачею, зв’яжіться з власниками сайтів і запропонуйте їм написати свій контент.

Таким чином Ви отримаєте найбільш чисті та якісні посилання на власний сайт.

Індексування відправлених URL

Отже, Ви додали свою карту сайту, але якісь сторінки не індексуються?

Перейдіть у звіт Покриття.

У простому візуальному редакторі Ви знайдете як 404 сторінки, які помилково потрапили до індексу, так і сторінки, де рекомендується внести правки.

У звіті можна виявити сторінки з помилками, а також дізнатися тип цієї помилки.

Для проведення технічного аудиту за вебмайстром Гугл просто надайте доступ Вашому програмісту до пошукової консолі та дайте список пріоритетів щодо виправлення — які помилки потрібно виправляти, а які ні.

Адже він може помилково витрачати години на виправлення того, що не потрібно!

Зрозуміло, що такий список потрібно одразу давати в роботу контент-менеджеру, а не чекати на перелік від Вашого сеошника.

Ви можете заплатити SEO-студіям величезні гроші на проведення технічного аудиту, але найімовірніше, Ви отримаєте те, що можна побачити і безкоштовно.

Звіт детально видає всі важливі ключові помилки за метаданими:

  • Повтори мета-описів.
  • Довгі мета-описи.
  • Короткі мета-описи.
  • Порожні Title в індексі.
  • Повтори Title в індексі.
  • Довгі Title.
  • Короткі Title.
  • Неінформативні Title.
  • Проблеми з індексуванням змісту.

Аналогічно там же можна побачити помилки технічного характеру:

  • Некоректно налаштований Canonical Тег.
  • Помилка сервера (або 500 помилки).
  • 404 помилки.
  • Тег NOINDEX для відправлених в індексацію сторінок.
  • Помилка сканування.

Якщо ж ви бачите помилку Сторінка просканована, але не проіндексована, не потрібно панікувати: потрібно просто почекати й отримати результат.

1X

Окремо Google виділяє звіт з індексуванням відео у Вашому контенті.

Йому потрібно теж приділяти увагу, адже результати з відео відображаються в пошуку у вкладці Відео:

Також приділяйте увагу звіту помилок на відео:

  • Перевіряйте, чи робоче воно: в якому форматі, чи відтворюється.
  • Чи немає битого посилання на відео.
  • Відео має перебувати у видимій області екрана.
  • Чи вказано значок для відео.

Все це можна побачити у звіті “Відео не проіндексовано”.

Посилання

Простий і зрозумілий звіт. Доступний тут.

  1. Зовнішні посилання. Відображає, які посилання і на які сторінки у Вас ідуть. Це важливо для вибору потрібних сторінок для просування.
  2. Внутрішні посилання. Враховує розподіл посилань усередині сайту і шукає найбільш вірну ієрархію важливості сторінок ресурсу. Аналіз цього розділу дасть Вам змогу зробити грамотно перелінковку сайту. Чим важливіші для Вас сторінки, тим вище вони мають бути в цьому звіті.
  3. Сайти, що посилаються (домени). Враховує, скільки унікальних доменів зробили на Вас посилань. Пам’ятайте, найкраще, коли на Вас роблять посилання різні тематичні домени.
  4. Найпоширеніші тексти посилань (анкори). Власне, найпопулярніші тексти Ваших посилань. Майте на увазі, що анкори теж впливають на ранжування і враховуйте в них ключові слова.

Всі посилання на свій сайт завжди можна завантажити і переглянути у вигляді таблиці, щоправда, до них не буде жодних метрик: але Ви можете їх проаналізувати в AHREFS і відсіяти сміттєві самостійно.

Зручність сторінок

Новий звіт, який тепер у собі поєднує все, що стосується оптимізації швидкості сторінок, і зручність для мобільних пристроїв.

Якщо Ви бачите таку картину, ймовірно, з Вашим сайтом все добре.

Але якщо на сайті є проблеми, Ви побачите показники, які потрібно терміново виправляти.

У звіті Основні інтернет-показники Ви побачите, які сторінки в динаміці втрачали швидкість і потім набирали.

Якщо відкриєте звіт, можна подивитися, які посилання показали себе погано і що в них Google вважає помилкою.

Найчастіше це помилки швидкості завантаження.

До них входить основна “четвірка” метрик PageSpeed.

Про швидкість завантаження ми знімали відео.

У звіт Зручності для мобільних входять метрики, пов’язані з розташуванням інтерактивних елементів, контенту ширше за екран та інших помилок.

Про мобільну версію сайту та адаптивний дизайн можна почитати в нашій статті.

Покупки

Це буде першим неуніверсальним блоком, який відображається не для всіх сайтів.

У ньому можна відстежувати, як Гугл бачить товари на ваших сайтах і які з ними можуть бути проблеми.

Цей розділ консолі показується тільки для інтернет-магазинів, які додали собі відповідну мікророзмітку Product для карток товарів і зареєструвалися в Google Merchant.

Зручність для мобільних

Простий звіт, який відображає в хронології, коли і які помилки при перегляді на мобільному виникали на Вашому сайті.

Доступний за посиланням.

Файли Sitemap

Необхідно відразу після верифікації вебмайстра додати свій файл Sitemap.xml.

У новому інтерфейсі додавання карти сайту доступне за посиланням.

Це дає змогу:

  • поліпшити індексацію сайту загалом;
  • вказати конкретні сторінки для індексації;
  • вказати час оновлення контенту на сторінках.

Якщо у Вас кілька карт сайту, додайте їх усі.

Нагадую, карта Вашого сайту має бути доступна за посиланням на тому домені, який Ви верифікували!

Тобто для кожного піддомену має бути СВОЯ карта.

Просто додайте посилання на повний шлях до карти Вашого сайту, і система прийме його в обробку.

Аналіз сторінок AMP

Простий і візуальний інструмент для відстеження помилок із прискореними сторінками.

Звіт доступний за посиланням.

Вони застосовуються для швидкого відображення контенту на мобільних пристроях, бо зазвичай не мають зайвих скриптів і надають лише контент без складних елементів.

AMP-сторінки знаходяться за окремими посиланнями, які відрізняються від основних сторінок, і тому програміст повинен знати, як їх створювати, контролювати їхню роботу і шукати помилки в них.

Вебмайстер у цьому плані дуже виручає.

Перевірка URL

Дуже зручний інструмент для SEO-фахівця!

Адже часто Вас просять просувати не весь сайт, а окремі сторінки.

А оцінити якість сторінок іноді буває нелегко за всіма показниками – збирати звіти з різних місць, аналізувати їх і намагатися зібрати по одній сторінці всі дані воєдино.

Тут же все просто.

Вбиваєте в розділ перевірки URL Ваше посилання.

І дивіться помилки.

Потім Ви можете вивчити важливі моменти: статус індексації, зручність перегляду і наявність AMP-версії.

Просто закиньте в індекс сторінки (або частини сторінок за маскою) і проаналізуйте, як робот бачить (обходить) Ваші сторінки.

Перевірка PageSpeed

Швидкість завантаження — це експериментальна функція Гугл вебмайстра.

Відкривши будь-який звіт, Ви можете подивитися, які саме сторінки вантажаться швидше або повільніше.

Ви можете одразу виловити потрібні критичні сторінки і перейти в PageSpeed Insights для конкретної сторінки.

Я гадаю, зараз кожен SЕОшник, власник сайту та веб-розробник скаже, що без цього інструменту взагалі в IT-індустрію лізти не варто.

Всім відомий як “гугл пейджспід” цей інструмент дає змогу за лічені секунди проаналізувати будь-яку сторінку Вашого сайту, виявити помилки та запропонувати варіанти їх усунення.

Нещодавно (у липні 2018 р.) він оновив свій основний алгоритм ранжування, і тепер сайти з поганими показниками за PageSpeed значно втратили в позиціях.

Для врахування швидкості завантаження береться до уваги також набір UX-метрик.

Якщо коротко їх перерахувати, вони звучать так:

  • Швидкість відповіді сервера. Як працює навігація користувача на сайт.
  • Доставка контенту користувачеві. Чи достатньо контенту завантажується користувачеві, з яким вони можуть взаємодіяти і з якою швидкістю?
  • Юзабіліті. Чи функціональний контент незалежно від браузера, операційної системи, пристрою і швидкості інтернет-з’єднання?
  • Показник відмов. Взаємодія з контентом відбувається м’яко, без ривків або помилок?

Перший екран, який завантажується користувачеві, називається FMP (First Meaning Paint)— він відповідає за те, як користувач реагуватиме на весь наступний контент.

Зазвичай ключові елементи взаємодії з контентом мають розташовуватися у видимій центральній частині області FMP.

FMP-зона повинна завантажуватися першою і не викликати довгої швидкості завантаження.

Для того щоб ним скористатися, перейдіть за посиланням.

Просто вставте посилання на Вашу сторінку.

Система видає аналіз за такими показниками:

  • Продуктивність і швидкість завантаження FMP.
  • Швидкість завантаження стилів.
  • Завантаження Java-скриптів.
  • Завантаження зображень.
  • Використання кешу.

Ми, наприклад, впровадили цей аналіз для свого сайту – Ви можете відправити Ваш сайт на аналіз і ми перевіримо помилки з PageSpeed, а також інші помилки з технічного аудиту.

Гугл вважає швидкість завантаження ключовим параметром для ранжування, тому не варто ігнорувати цю утиліту.

Ви можете перевірити Ваш сайт за допомогою нашої утиліти Аудит сайту і дізнатися всі актуальні помилки!

Помилкове посилання на сайт

Рядок навігації

Або ті самі хлібні крихти. На них я зупинявся в статті про SEO-оптимізацію інтернет-магазинів.

Приклад хлібних крихт можна подивитися тут:

1X

Їх потрібно обов’язково розмічати за допомогою мікророзмітки Breadcrumplist.

Цей звіт дає змогу виявити, де у вас виникли помилки.

І для цих цілей не доведеться робити додатковий технічний аудит!

ЧАПИ (або FAQPage)

Мікророзмітка FAQpage вже згадувалася в цій статті вище, але під неї у вебмайстрі Гугл виділено окремий розділ.

1X

Ви можете перевірити, на яких сторінках її помічено, чи індексується та чи є там помилки.

Завдяки мікророзмітці FAQ зараз просунути сайт можна швидко і легко.

Ми записали відео з цього приводу:

Хочете, щоб ми Вам допомогли її налаштувати? Напишіть нам!

Логотипи

Новий розділ Гугл вебмайстра, який відображає помилки, пов’язані з розміткою логотипу на сторінках.

Помилки тут можуть зустрітися досить рідко.

HTTPS

Цей розділ відстежує, чи не трапляються на вашому сайті HTTP-посилання поряд із HTTPS-посиланнями.

Доступний за посиланням.

Ви можете дізнатися докладніше про те, що таке HTTPS у нашому підкасті.

1X

Якщо ж Ви виявили помилку, Вам потрібно зайнятися переїздом з HTTP на HTTPS.

Для цього перевірте всі помилкові сторінки на предмет редиректу на HTTPS версію.

1X

Перевірка коду

Цей інструмент є прикладом масової перевірки структурованих даних на сайті і видає, звісно, помилки для кожного типу різних сторінок.

Це дуже зручно — виловити типову помилку і дати програмісту список сторінок з однотипними багами.

Вікно пошуку за посиланнями сайту

Багато хто задумується, а що це таке?

Це особливе вікно пошуку за посиланнями Вашого сайту.

І так, воно теж має бути правильно розмічене.

Якщо у Вас є пошук на сайті, додайте на головну сторінку з мікророзміткою schema.org/WebSite властивість potentialAction для розмітки schema.org/SearchAction.

Можна налаштувати у форматі JSON-LD або RDF.

Відео

Цей звіт дає змогу дізнатися, чи коректно Ви встановили мікророзмітку для Ваших відео на сайті.

Звіт доступний за посиланням.

Кожне відео на сайті також розмічається спеціальною мікророзміткою VideoObject.

Якщо будете розмічати всі відео коректно, посилання на сайт траплятимуться у вкладці Відео!

Аналогічно, якщо на сайті величезна кількість сторінок із відео, Вам буде доступний звіт Індексування сторінок із відео.

А нижче можна вивчити проблеми, чому ті чи інші сторінки мають різні помилки.

Заходи, вжиті вручну

Тут відображається інформація, якщо Ваш сайт було помічено у шкідливій діяльності, запідозрено в шахрайстві або у веб-спамі, і пошуковик застосував до Вас санкції в ручному режимі.

Сподіваюся, цей розділ сайту у Вас має такий самий вигляд, як і у нас.

Поруч знаходиться аналогічний розділ ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕКИ.

Видалити з результатів пошуку

Потрібно терміново видалити щось із пошуку? Щось проіндексувалося помилково?

Не проблема!

Виберіть розділ Видалення та надішліть запит на видалення результатів з Гугла!

Статистика сканування

Статистика сканування дає змогу вивчити, як часто Googlebot обходить Ваш сайт.

Знаходиться в розділі Налаштування.

Дуже корисний звіт для тих, хто планує відстежувати пікові навантаження пошукового бота на своєму сайті, а також може відстежити збої у скануванні сайту.

Також надає детальну інформацію щодо запитів на сканування.

Також дає змогу відстежити статус хоста за 90 днів.

Чи були збої до файлу robots, DNS перетворення і доступ до сервера.

Рекомендуємо вивчити, що таке краулінговий бюджет і як це впливає на сканування.

1X

Утиліти Search Console

Що залишилося “за бортом”: аналізуємо разом.

Що ж залишилося “за бортом”?

Деякий функціонал поки що не переїхав в основну версію Гугл вебмайстра.

Тому багато елементів ще залишилися тут. А якісь стали окремими інструментами.

Валідатор мікророзмітки

Доступний за посиланням.

Незамінна утиліта для верстальника.

Мікророзмітка — це інструмент для структуризації контенту.

Найпопулярніші сервіси мікророзмітки на сьогодні — Schema.org і ogp.me.

Перша відповідає за розмітку контенту в пошукових системах, друга дає змогу зробити розмітку для соцмереж.

Налагоджувач репостів (від Facebook)

Не зовсім сервіс Гугла, але не можу пропустити його, згадуючи про мікророзмітку.

Для перевірки мікророзмітки OpenGraph рекомендую використовувати налагоджувач об’єктів.

Завдяки цьому сервісу Ви зможете перевірити, добре чи погано налаштували мікророзмітку Opengraph, а також чи коректно відображаються дані.

Рекомендую проганяти кожну сторінку через цей сервіс, виписувати помилки і давати технічне завдання програмісту для інтеграції мікророзмітки.

Сервіс дає змогу не тільки відобразити, який контент потрапив до якого контейнера, а й де Ви припустилися помилок.

Перевірка розширених результатів

Сервіс дає змогу переглянути, як відобразиться Ваш сніпет на предмет розширених результатів.

Наявність розширених сніпетів гарантує ресурсу високий CTR у пошуку, тому ігнорувати цей інструмент не варто.

Також можна переглянути, які елементи відображаються коректно, а які з проблемами.

Доступний за посиланням.

1X

Про розширені сніпети також варто подивитися моє відео.

Створення корисних підказок

Це не інструмент, а, скоріше, інструкція.

Вона буде корисна Вашому програмісту під час створення мікророзмітки для сайту.

Ви можете вивчити, як реалізувати в пошуковій видачі так звані “картки” – бічну видачу, елементи видачі тощо.

Що можна реалізувати, а що не можна, зазначено в матеріалі (стаття англійською).

А безпосередньо в самому звіті Ви побачите, які картки відображаються і як.

Перевірка оптимізації для мобільних

Простий і зручний сервіс, який дасть змогу перевірити на Вашій сторінці ключові помилки адаптивних версій сайту.

Відстежує такі ключові показники, як наявність адаптивного дизайну, розташування інтерактивних елементів, розміри шрифтів і контенту в екрані.

Доступна за посиланням.

Мобільний індекс став обов’язковим для просування в Гугл, тепер потрібно всі сторінки перевіряти на верстку на мобільних пристроях насамперед.

Чисто десктопні сайти тепер приречені на просідання в пошуку.

1X

Майстер мікророзмітки

Також непогано перевіряти сторінки конкурентів у ТОП для вибору тих видів мікророзмітки, які Ви з якихось причин не впровадили.

Майстер мікророзмітки.

Якщо верстальника немає, але просунутися в Google треба, скористайтеся вбудованим майстром з вибору даних для мікророзмітки сторінок.

Просто розмітьте перші 3 сторінки, і далі Google проставить розмітку для решти.

Працює до божевілля просто.

Подивіться коротке відео від Google (англійська мова), в якому розказано про цей інструмент.

Додавати нові теги – просто.

Спочатку виберіть сторінки та пропишіть їхній тип.

Потім виділіть потрібні елементи за допомогою візуального маркера і визначте їхню категорію.

Наприклад, назва компанії, телефон, графік роботи та адреса.

Майстер перевірки мікророзмітки в листах. Аналогічна утиліта, яка може бути застосована для листів.

Просто вставте шаблон листа у форматі HTML, і система вкаже метадані з нього.

Швидкість завантаження на мобільних пристроях

Нова утиліта, яка робить детальний звіт щодо швидкості завантаження Вашого сайту на 3G.

Створена була скоріше для власників сайтів, а не для веб-розробників, оскільки все зроблено дуже просто.

Для аналізу перейдіть за посиланням.

Оцінка займає до хвилини, система оцінить завантаження Вашого сайту на мобільних пристроях, порівняє з конкурентами і дасть оцінку за якістю аналізованої сторінки.

Так, враховується тільки одна сторінка, тому рекомендується провести кілька аналізів для різних сторінок.

Якщо збільшити швидкість завантаження до 7 секунд, показник відмов зростає до 113%! (згідно зі статистикою Google).

В аналізі Ви можете отримати для свого сайту як цілком позитивний прогноз, так і негативний.

Також є можливість порівняти, наскільки відстаєте від конкурентів (або обігнали їх).

Ще Ви можете з легкістю прискорити завантаження свого сайту, якщо виконаєте прості, але важливі рекомендації від Google.

Надасть він їх Вам абсолютно безкоштовно!

Але виправляти їх доведеться вже самостійно.

Висновки

Гугл Консоль на сьогодні — основний інструмент у руках SEO-фахівця, який має бути налаштований насамперед.

Додавання сайту до вебмайстра, аналіз і своєчасне виправлення помилок гарантує успішне потрапляння сайту до індексу і зайняття ним значних позицій у пошуку.

Що потрібно знати про нього:

  1. Новий інтерфейс стає досить зручним і зрозумілим власникам сайтів.
  2. Утиліти дають змогу безкоштовно оцінити швидкість завантаження, наявність помилок у коді та правильність прописування мета-інформації для Ваших сторінок.
  3. Наявність мікророзмітки гарантує значне збільшення CTR сторінок і суттєво покращує видачу Вашого сайту порівняно з конкурентами.
  4. Інструменти з оптимізації HTML-коду, скриптів, графіки абсолютно безкоштовні і не вимагають ніяких фінансових вливань.
  5. Дуже важливо грамотно скласти файли robots.txt і sitemap.xml і дати для Google тільки унікальні цікаві сторінки, які можуть бути корисними для користувача.
Повернутись у блог
Читати інші статті розділу SEO
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
(12 оценок, среднее: 3,67 из 5)
Loading...Loading...
Залишилися питання?

Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.