Чіпляємо клієнтів класними фото:Налаштування таргета в Instagram

Валерія Смоліна

У чому полягає феномен популярності Instagram?

Здається, дати просту відповідь на це питання не вийде.

Зате можна прийти до логічного висновку: куй залізо, поки не згасло.

Простіше кажучи, налаштовуй рекламу в Instagram, поки ця соцмережа у клієнтів у фаворі.

Ну а ця стаття допоможе з вирішенням технічних моментів.

PPC
  • 33108 переглядів
Зміст

Уявіть море. Який образ виник у вашій голові, коли ви прочитали цю фразу?

Безмежна синя гладь? Або звук прибою і крик чайок?

А може, відчуття теплого вітру і солоних бризок на шкірі?

Якщо вибрали перший варіант, вітаю! Ви візуал, як і 60% населення нашої планети.

Це означає, що будь-яку інформацію ви засвоюєте перш за все за допомогою зору.

Іноді мені здається, що саме цим фактом пояснюється приголомшлива популярність Instagram.

Більшість людей люблять очима і клюють на красиві фото, а в інстаграмній рекламі такого добра навалом:

Хоча, звичайно, треба розуміти, що однією лише картинкою, навіть якщо вона дуже гарна, відбутися не вийде.

Успіх рекламної кампанії буде залежати ще від тексту, а також від якості підбору аудиторії і, звичайно, технічних налаштувань.

Nikolay

ВАУ, ТРАФІК! Що, тобі він теж потрібен? Так дивись, що тут пропонує SEOquick

Немає часу пояснювати – зараз швидко налаштуємо тобі контекст, і клієнт повалить. І не простий, а цільовий!

Допоможемо вибрати релевантну бізнесу рекламу з високим відсотком повернення інвестицій.

Клієнти вже втомилися чекати, поки ти заявиш про себе!

Як з усім цим впоратися? Розповідаю в статті.

А перед усім хотіла би сказати, що якою б ідеальною реклама не була, вона буде марна, якщо у вас погано оформлений профіль.

Про те, як виглядає ідеальний бізнес-профіль, дивіться тут.

Є два способи налаштувати рекламу в Instagram:

Процес вам здається занадто складним? Насправді, це не так.

Читайте далі і дізнаєтеся про всі нюанси налаштування – покроково і з ілюстраціями.

Якщо ви хочете замовити налаштування таргетингу в соцмережах, будь ласка, заповніть наступну форму:










    Instagram або Facebook: що вибрати?

    Розбираємося, як краще і простіше налаштувати рекламу в Instagram.

    Звично — через додаток?

    Або за допомогою рекламного кабінету Ads Manager?

    Ні, я зараз не зійшла з розуму і не переплутала теми, ми, як і раніше, говоримо про налаштування таргета в Instagram.

    Просто у цього завдання є 2 шляхи вирішення: через сам мобільний додаток або ж через рекламний кабінет Фейсбуку, який називається Ads Manager.

    Який із шляхів підійде Вам? Вирішуйте самі.

    Налаштувати рекламу через додаток простіше, трохи далі у статті знайдете інструкцію – з нею впорається навіть дитина.

    Налаштувати рекламу через AdsManager трохи складніше, зате там більше можливостей для виходу на потенційних клієнтів.

    Інструкцію і рекомендації також надам.

    Рекомендую вивчити все і далі вже приймати рішення.

    Просування постів усередині програми Instagram

    Використовуємо додаток Instagram для просування постів.

    Ловіть інструкцію, як зробити це за 5 хвилин.

    Детально про кожний етап — у цьому розділі.

    Почну з того способу, який простіше.

    У разі роботи всередині Instagram як оголошення ви можете використовувати тільки вже розміщений пост.

    Це називається “промоакцією”. Перед запуском у роботу відредагуйте текст, якщо потрібно, а потім:

    1. Натисніть кнопку “Просувати”.
    2. Виберіть, куди будете вести трафік: профіль, сайт або повідомлення в Директ. Від того, що виберете, залежить заклик до дії на кнопці.
    3. Налаштуйте аудиторію для показу реклами. Тут варіантів небагато, можете обмежити пошук за географією, віком, статтю, а також за інтересами. Ще можна налаштувати автоматичний збір тих, хто схожий на Ваших передплатників. Цей варіант використовуємо, якщо у Вас у профілі живі, а не накручені люди.
    4. Вкажіть тривалість показів і бюджет. Рекламу можна крутити 1-7 днів, тиждень, 10 днів, 15 днів або місяць. Форма оплати тільки зі списанням певної суми на покази на день, форми оплати за кліки немає.
    5. Все перевірте. У фінальному розділі Ви побачите використовуваний спосіб оплати або кнопку для його підключення, а також зможете дізнатися, як Ваше оголошення буде виглядати у стрічці і у stories, як обрана аудиторія для показів і бюджет. Якщо все ок, тисніть на «Створити промоакцію».

    Після цього ваш пост з’явиться в розділі «Промоакції», в оновленому профілі Instagram Ви можете потрапити в нього прямо з головної:

    Щоб побачити статистику, треба перейти в цей розділ і відкрити промоакцію.

    Там буде доступна інформація за кількістю кліків, охопленням і показами, передплатниками, а також за витратами.

    Точно таким способом Ви можете налаштувати просування публікації в stories:

    Cтворення реклами для Instagram через ADS Manager

    Спосіб просування для користувачів, що розуміються на темі.

    Запуск реклами в Instagram через рекламний кабінет Фейсбуку під назвою Ads Manager.

    Ми підготували інструкцію з його використання.

    Як я вже сказала, цей варіант – для більш просунутих користувачів, але і можливостей він дає більше.

    Тримайте інструкцію.

    1. Виберіть мету рекламної кампанії.


    Підійдуть всі варіанти, крім останніх двох пунктів.

    Мета визначить параметри для оптимізації Вашої РК, так що не тикайте навмання, беріть те, що відповідає Вашому завданнюі.

    Підказки в інтерфейсі є, читайте їх уважно.

    1. Налаштуйте аудиторію.


    Аудиторію можна звужувати, щоб потрапити в потенційних клієнтів точніше.

    Наприклад, ми хочемо показати оголошення мамам, які не одружені і мають дітей віком від 1 до 2 років:

    1. Налаштуйте плейсменти.

    Або майданчики показу. Якщо Вас цікавить тільки Instagram, вибирайте відповідні пункти у списку:


    Можна зробити окрему кампанію на стрічку і окрему на stories, щоб статистика показів була більш точна.

    1. Задайте бюджет.

    Витрати можуть бути на рівні всієї компанії або на рівні групи оголошень.

    Є формат денних витрат (певна сума, зазначена вами, буде списуватися щодня) і формат витрат на весь рекламний період (наприклад, задаєте 10000 рублів на тиждень, ця сума рівномірно спишеться за 7 днів).


    Платити можна за кліки і за покази, залежно від мети, яку ви вказали в першому пункті. Тут же налаштовуємо розклад, якщо необхідно: в який період реклама повинна почати транслюватися і зупинитися.

    1. Створіть оголошення.

    Для Instagram форматів не так вже й багато.

    Якщо мова йде про основну стрічку, це може бути фотографія + текст, відео + текст або ж карусель.

    Для картинок рекомендується розмір 1080 × 1080, але можна брати зображення з прямокутною орієнтацією (для кільцевої – тільки квадратні).

    Відео довжиною до 1 хвилини – рекомендовані формати MP4, MOV або GIF.

    Дозвіл: не менше 600 пікселів завширшки, вага не більше 4 ГБ.


    Для stories можна брати або фото з орієнтацією 9:16, розмір 1080х1920, або відео до 15 секунд з такою ж орієнтацією.

    Тут же даємо посилання на посадкову сторінку і не забуваємо вказати UTM-мітки, щоб потім коректно відстежувати статистику показів.

    Текст на кнопці цільової дії можна скорегувати залежно від того, що Ви хочете від користувачів: купити, записатися, скачати, забронювати і т. д.

    Як тільки оголошення налагодили, можна відправляти рекламу на модерацію.

    Тиснете спочатку на «Зберегти чернетку», а потім на «Опублікувати чернетку».

    Перевірка зазвичай триває не більше 2-3 годин, у рідкісних випадках може розтягнутися на весь день.

    Якщо ваші оголошення не порушують жодних правил, покази почнуться автоматично.

    Ще кілька важливих рекомендацій

    Успішність реклами залежить не тільки від правильності технічних налаштувань.

    Хочете знати, чого ще важливо дотримуватися?

    Подробиці — в цьому розділі.

    Як я вже зазначила вище, висока ефективність рекламної кампанії — це сума, що виходить з декількох доданків.

    По-перше, важливо якісно підібрати аудиторію.

    Про можливості виходу на потенційних клієнтів у двох способах настройки реклами я вже розповіла.

    По-друге, слід приділити увагу технічним моментам: форма оплати, розклад показів, UTM-мітки, коректно вибрані плейсменти.

    Про це також поговорили. І нарешті, по-третє, без якісно складеного оголошення ви нікуди не поїдете.

    Поки дала інформацію тільки про формати, ловіть ще кілька порад:

    1. Креативний візуал – Ваш гачок.

    Саме фотографія або відеоролик мають вирішальне значення в тому, чи зачепить людину Ваше оголошення.

    Більшість з нас — візуали, а значить реагують на те, що відбувається очима.

    Коли підібрана красива, помітна, яскрава, нетривіальна картинка, це перший крок до того, щоб користувач виконав цільову дію.

    Але креатив від креативу різниться, як то кажуть. Пересмикувати теж не варто:

    Не знаю, як у вас, а у мене це оголошення викликало швидше здивування, ніж бажання співпрацювати.

    В ідеалі Ваше фото має співвідноситися з тематикою бізнесу або з пропозицією, яку ви робите в оголошенні.

    1. Текст повинен бити в біль клієнта.

    Людина зацікавиться товаром або послугою лише в тому випадку, якщо вона вирішує якусь його проблему.

    Так що не соромтеся чітко та ємко пояснювати, чим Ви можете бути корисні Вашій аудиторії. Ось приклад:

    Відразу, навіть без тексту ясно, на кого орієнтована реклама і чим послуга може бути корисна.

    1. Стислість — сестра таланту.

    Якщо у звичайних постах для Instagram можна, а іноді навіть потрібно, дозволяти собі розтікатися мислію по древу, то оголошення, особливо якщо у них комерційний характер, намагайтеся робити ємними.

    Все чітко і за справою, відразу переваги і вигоди.

    1. Будьте коректні.

    Зрозуміло, що непристойності, грубі порівняння, нецензурну лексику потрібноі зарубати ще на етапі модерації, але оскільки це процес частково автоматизований, іноді в ефір пробираються ось такі шедеври:

    На мій погляд, це неповага по відношенню до цільової аудиторії, а не креатив.

    Тому не рекомендую опускатися до рівня базарної бабки у створенні реклами. :)

    Висновки

    Підсумуємо все, що обговорили у статті.

    Налаштувати рекламу в Instagram можна двома способами: через сам додаток і через рекламний кабінет Фейсбуку Ads Manager.

    Перший варіант підійде зовсім новачкам, які погано орієнтується в темі.

    У нього менше можливостей за виходом на ЦА, в ньому не можна зробити оголошення з нуля, зате процес запуску займе від сили 15 хвилин.

    Другий варіант — для користувачів, які хочуть тонше вибудовувати роботу з аудиторією.

    Він займе більше часу і швидше за все потріпає нерви, зате результати можуть виявитися більш крутими.

    При роботі з рекламою важливо чітко розуміти, хто Ваш клієнт, і продумати шлях до нього з використанням інструментів таргета.

    Але при цьому не варто забувати, що основна зброя в рекламі – це гарне оголошення: з картинкою, яка чіпляє, невеликим і актуальним для клієнта текстом.

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу PPC
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (6 оценок, среднее: 4,33 из 5)
    Loading...Loading...

    Актуальні новини у світі SЕО, отримуйте їх першими:

    Підписникам – безкоштовний бліц-технічний аудит сайту щодо SEO помилок!
    Якщо ти маєш запитання, ми з радістю відповімо в нашій групі у телеграмі - https://t.me/seoquick_com_ua