Просування сайтів послуг:Кейс SEOquick (2024)

Микола Шмичков
Микола Шмичков

Цей кейс — гордість нашої спільної роботи.

Адже для сайтів послуг немає повністю готового інструментарію.

Тому ми створювали свій унікальний рецепт просування.

І ви самі зможете оцінити результат нашої роботи.

SEO
  • 3380 переглядів
  • 27 хвилин читання
Зміст

У 2019 році до нас звернувся клієнт.

Він попросив тоді просунути один сайт тільки за однією рубрикою.

Я переглянув сайт, вивчив його уважно і зрозумів, що роботи буде багато: вже тоді сторінок для просування було 106!

Сайти послуг — особливі сайти, спрямовані не на прямий продаж товарів з доставкою, а на надання послуги з виїздом фахівців додому.

Їхня частка трафіку у зв’язку з пандемією COVID-19 сильно зросла, і про це свідчать цифри.

Очікується, що світовий ринок домашніх послуг зростатиме на 21,14% на рік у період з 2019 до 2026 року (Джерело).

Також величезна частка замовників до того, як зателефонувати, біжать у пошук.

І частка залежить від бізнесу.

Так, 64% охочих відремонтувати побутову техніку спочатку шукають у Google.

Nikolay

Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!

SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукових систем Google і Bing.

Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг.

Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?

І термін зазвичай на пошук дається мінімальний — від сили один тиждень.

Через тиждень 48% вже знаходять, де замовити потрібну їм послугу.

А 40% споживачів послуг удома, які телефонують із пошуку, здійснюють покупку без зволікань (дзвінки конвертують на 30% швидше).

Мобільний пошук також не відстає.

Серед лідерів “ремонт систем вентиляції та кондиціонування”, “благоустрій території поруч зі мною”, “сантехніки поруч зі мною” та “покрівельні компанії” (Джерело).

Серед нових користувачів у цій ніші 67% користувачів навіть не знають, яку компанію виберуть.

Але мобільна аудиторія -— найплатоспроможніша: 78% локальних пошукових запитів на мобільних пристроях призводять до покупки протягом 24 годин (Джерело: ComScore)

Цікавий факт.

У 2019 році в Google вводили в 350 разів більше запитів за ключовими словами “місцевий”, із зазначенням району або міста, і “поруч зі мною”, ніж у 2009 році.

Просувати такі сайти складніше, ніж інтернет-магазини, для яких існує практично готовий “інструментарій”.

Сайти послуг відрізняються від звичних сайтів інтернет-магазинів.

У них є низка особливостей:

  • Вони часто робляться на абсолютно різних CMS. І навіть трапляються самописці.
  • Не мають звичного кошика, а виступають у ролі “агрегаторів заявок”.
  • Можуть мати як простий, так і складний дизайн контенту.
  • Часто можуть мати як прості сайти, так і складно сегментовані за семантикою “монстрів”.

І мені на SEO просування в кейс сайту послуг дістався саме такий “монстр”.

Семантичне ядро. Структура сайту

Сайти послуг зобов’язані опрацьовувати свою семантику до нуля.

Адже кожну сторінку потрібно продумувати заздалегідь.

І виносити конкретну послугу або ремонт за брендами окремо.

А фінальний штрих — інтуїтивна і зручна навігація.

Семантичне ядро — це групи запитів, під які зазвичай адаптуються сторінки сайтів.

Кожній групі відповідає окрема сторінка, самі ж запити мають ключові метрики конкуренції, комерційної цінності та трафіку на місяць.

Збирати семантику повинен вміти кожен SEO фахівець, а вагомість її враховувати кожен власник свого сайту.

Ну, ми збирати семантичне ядро вміли, тому і взялися з легкістю.

Ключі для головної

Сайт хоч і займається ремонтом пральних машин та інших видів техніки — все ж спочатку потрібно було визначитися з семантикою для головної сторінки.

І головним ключем тут був “ремонт побутової техніки”.

Саме навколо нього і було проведено збір ключів для головної.

Ми розуміли, що насправді ці ключі не зовсім комерційно важливі: замовлення вони приносити не будуть.

Тому текст на головній особливо не опрацьовували, крім згадки бренду.

Сторінки послуг

А ось ключові сторінки опрацювали до дрібниць, витягнувши всі ключі за типами:

  • Комерційні ключі.
  • Інформаційні ключі.
  • Ключі-топоніми інших районів.

З комерційними ключами все начебто зрозуміло: їх умовно можна поділити на кілька типів.

Такі ключі можна згрупувати на одну сторінку, оскільки наш сайт працює у місті Київ.

  1. Ключі послуги – наприклад: “ремонт пральних машин”.
  2. Ключі послуги зі згадуванням міста – наприклад: “ремонт пральних машин київ”.

А ось уже сторінки ремонту окремих брендів варто рознести на інші сторінки.

Аналогічно є більш конкретні сторінки, присвячені окремій послузі — їх важливо виділяти в окремі сторінки.

Для перелінковки на цю сторінку використовують такі візуальні елементи, які клікабельні і ведуть на конкретні “під-послуги” для вашого бізнесу.

Врахуйте, що надання цієї послуги для іншого бренду — це вже окрема сторінка.

Топоніми

Приділили увагу також топонімам.

Топоніми — це запити, коли до вашого основного запиту користувачі дописують інші райони.

Google дуже любить топоніми і за ними виводить часто блок з підказками.

Адаптація сторінок під топоніми має колосальне значення: з погляду інтенту геозалежні сторінки хоч і матимуть мало трафіку, але точно дадуть вам перші місця.

Тому цільтеся в такі запити і опрацьовуйте райони кожного міста!

Важливо було зловити всі передмістя нашого міста, та й інтерес представляли ключі за межами нашого міста (для майбутніх сайтів).

Сторінки “проблем”

Також окремо варто виділяти так звані поломки — за інтентом (призначеним для користувача інтересом) потенційні читачі шукають відповідь, як швидко це виправити або якого майстра і за скільки викликати.

Такий контент найчастіше годиться для статей:

Наприклад, серед цього списку можна побачити, що люди часто гуглять різні запитання з цієї теми — і під них потрібно створювати окремі сторінки.

Можна заздалегідь опрацювати контент за цими блоками і зробити “базу знань” щодо поломок – і одразу збирати трафік (і заодно перелінкувати основні послуги).

Тому збір семантики можна назвати першочерговим для сайту послуг.

Збирати детальну семантику мені допомагали кілька сервісів.

Насамперед це Key Collector — у ньому я зберігаю всі проєкти, працюю над ними і переглядаю ключі за кластерами.

Я зробив великий огляд на Keycollector з Оленою Полюхович і ви можете дізнатися, як ним користуватися і які фішки можна винести.

Після опрацювання сторінок потрібно потурбуватися про навігацію: ви не зможете впровадити сотні сторінок просто так на головній, а функціоналу інтернет-магазину у вас немає.

Тому тут потрібно продумати ручний метод перелінковки, тобто продумувати модулі розташування посилань.

Більшість сайтів так і роблять.

Наприклад, для сторінок ремонту брендів роблять клікабельні логотипи.

Cтворення контенту

Будь-який сайт повинен мати якісний контент.

Насамперед — хороший дизайн і зручний функціонал.

Не забуваємо і про корисну інформаційну частину.

На допомогу — ефективна стратегія тонкого контенту.

Контент — це не текст.

Контент — це все, що ви показуєте на веб-сторінці.

Кожна кнопка, заголовок, абзаци — стоять на своєму місці.

Візуально ви завжди можете відрізнити поганий сайт від хорошого.

Тут ви можете порівняти два приклади сайту.

На сайті зліва ви побачите картинку зі стоку, і не відразу зрозумієте, чим сайт займається.

У той час як сайт праворуч – відображає всі вирішені проблеми.

Тренди контенту на цей рік я розглянув у цьому відео.

Дизайн контенту

Дизайн — це не примітивність і спрощення, а процес, що визначає функціонал та інтерфейс.

Джонатан Айв

Будь-який контент на сторінці повинен мати свій дизайн.

Текст, який ви створюєте — потрібно перетворювати на повноцінне ТЗ для роботи.

Для прикладу, зліва — текст, який писався спочатку для дизайнера.

Саме дизайнерка впровадила всі рекомендації і створила макет для сторінки послуги.

Дизайн контенту — це може бути сприйнято як усе таке мальоване, щось таке у вигляді картинок, але ми говоримо не про картинки. Ми говоримо саме про те, як створювати і як складати контент, щоб він був цікавим, щоб він рахувався, щоб він приносив відвідуваність. Саме про блоки, які потім вибудують цей контент.

Василь Жданов

Крім тексту, створюйте відразу додаткове ТЗ для дизайнера, щоб він міг грамотно розмістити текстовий контент на сторінці.

1X

Контент для сторінок послуг

Багато хто помилково пише простирадла тексту на сторінках послуг.

Це все безглузді витрати на копірайтинг.

Ваші клієнти, заходячи на сторінку послуг, точно не хочуть читати, яке “скло важливе в індустрії дизайну та оформлення, і коли його було винайдено”.

Тому що цей контент пишуть копірайтери, далекі від вашого бізнесу.

І всіх влаштовує.

У підсумку ми бачимо, що в прикладі зліва сайт програє сайту справа.

Що ж зазвичай шукає клієнт на сторінці послуг?

  • Ідентифікація послуги. Коротко — що це за послуга. Можна просто її назвати.
  • Що входить у вашу послугу. Список видів послуг або пакети послуг.
  • Універсальна торгова пропозиція (або УТП). Тут у дизайні.
  • Ціни на послуги.
  • Етапи надання послуг (якщо потрібно).
  • Тригери довіри. Чому потрібно замовити у вас.
  • Відповіді на популярні запитання
  • Посилання на корисні матеріали та додаткові послуги.

І точно він не шукає текст такого формату — чому скло популярне.

Чи потрібен текст на сторінці?

Згідно з рекомендаціями пошуковиків — потрібен, тільки якщо він корисний.

Але пам’ятайте, сторінки послуг мають продавати.

Тому приділяйте увагу першому екрану сторінок послуг.

Перші екрани вже повинні мати певні елементи:

  • Шапка з навігацією, методами зв’язку, швидкою кнопкою замовлення, часом роботи
  • Логотип, що ідентифікує компанію.
  • Блок навігації за ключовими розділами сайту, інші — можна в підвалі залінкувати.
  • Чітко назву послуги.
  • Заклики до дії.
  • Унікальна торгова пропозиція (до 3-4 тригерів).
  • Ключові переваги — до 1-2 трохи вище.

Наочний приклад – ця сторінка.

Ви з легкістю знайдете всі перераховані вище елементи.

Авторство контенту

І грубою помилкою буде віддавати написання цього тексту сторонньому копірайтеру.

Ми в жодному разі не пишемо тексти клієнту самостійно.

Ми – не експерти в конкретних нішах.

Спробуйте самі, не розбираючись, написати статтю з проєктування промислових будівель.

Або з лікування карієсу молочних зубів.

Ви провалитеся.

Будь-який ваш текст поступатиметься тому, що напише архітектор або стоматолог.

Підібрати клієнту автора — це можна.

Але ця робота вимагає тривалого відбору, витрат на копірайтинг.

А також перевірки тексту фахівцем.

Найчастіше клієнт проводить відбір авторів самостійно — за наданими ТЗ, з подальшими від нас правками.

Це спрощує створення контенту.

Потрібно лише правильно ставити технічні завдання і підбирати теми.

Не всі теми годяться.

Перший приклад: начебто неочевидний запит “Як почистити праску від накипу”.

Але за ним вже безліч результатів.

І в топі є стаття з розширеним сніпетом.

Її навряд чи ви переранжуєте просто так.

І другий приклад.

Якщо ви напишете чергову статтю про “Як почистити кондиціонер у домашніх умовах”, ви побачите, що ТОП займають відеоролики.

Сенс створювати статтю, якщо її ймовірно не читатимуть?

Контент-стратегія

Не всі теми легко просунути.

Причина банальна — конкуренція.

Якщо ви напишете чергову статтю про самостійний ремонт пральної машини, ви створите 6221-й хороший і, ймовірно, нікому вже не потрібний гайд.

Тому що перше місце вже бере на себе весь трафік:

І перші місця просто не переранжувати!

Тому важливо підбирати блог за стратегією тонкого контенту.

Статті, написані за стратегією тонкого контенту, за дуже короткий термін отримують запити в ТОП-3, і, відповідно, дуже високий CTR.

А CTR у пошуку — важливий фактор ранжування.

Детально про стратегію тонкого контенту я розповідав у цьому відео.

Стратегія зарекомендувала себе в тому, що вона легко управляється і просто контролюється.

Принцип криється в тому, що із сотень сторінок на сайті трафік у пошуку отримують від сили десяток.

Причому на цьому будується стратегія просування медичних сайтів — тут ми бачимо, що не всі статті отримують гідну органіку, а невеликий десяток тримає все на собі.

За статистикою лише 2 статті даватимуть нормальну органіку.

А якщо у цих конкурентів статті в ТОПі — погані?

На них мало посилань, контент сміттєвий і давно не переглядався?

Саме тут сеошник шукає, де б йому відірвати трафік у конкурента!

Для цієї мети ви створюєте безліч статей на сайті за контент-планом.

Важливо працювати за спеціальним планом, характерним для тонкого контенту:

  1. Збираємо ТОП-10 видачі за потрібними нам ключами (довго і багато).
  2. Шукаємо теми, де у сайтів у ТОП старий контент і давно не оновлювався (парсимо дату оновлення сторінки).
  3. Приділяємо увагу контенту з мінімальною кількістю зовнішніх посилань (в ahrefs парсимо кількість зовнішніх посилань).
  4. Фільтруємо контент з кількістю слів менше 1000 (довгий переранжувати важче).
  5. Шукаємо теми, де у конкурентів контент написаний погано і досить короткий, на сторінках поганий дизайн (вивчаємо вже знайдений результат).
  6. Копіюємо їхні ключі в ТОП-10 і робимо ТЗ копірайтеру.

Таким чином ми отримуємо сторінки, де у конкурентів просто “слабкі” сторінки.

Тонкий контент — він і називається тонким, тому що його легко переранжувати.

Нагадуємо правило Парето: зі 100% лише 20% дадуть результат.

Потім витримуєте час, щоб перевірити, що вони почнуть отримувати органічний трафік.

Зазвичай через певний період ви побачите характерний стрибок за органікою.

Це буде для вас сигналом переходити до наступних етапів.

Тому що, якщо ви не закріпите успіх, вас так само легко виб’ють із видачі, як ви — конкурентів.

Релевантність контенту

Дуже важливо приділяти увагу релевантності.

Якщо гнатися за трафіком, ви отримаєте на сайті 90% нерелевантного трафіку.

У прикладі внизу можна виділити лише 10% статей, які написані за темою, інші ведуть просто сміттєву органіку.

Таке відбувається, якщо ви бездумно працюєте з копірайтерами, завдання яких — трафік, однаково який.

Тому приділяйте увагу семантиці, за якою ви працюєте.

Зрозуміло, що семантика може закінчуватися у звичному вигляді, і потрібно враховувати навколоцільові ключові слова.

На допомогу приходять семантичні кокони.

Про них писав велику статтю Dr.Max.

Приклад семантичного кокона

Семантичний кокон – це seo стратегія внутрішньої перелінковки, розроблена французьким дослідником Laurent Bourelly, спрямована на оптимізацію внутрішньої архітектури сайту шляхом систематичної класифікації контенту.

Ви маєте обирати теми, які схожі на вашу тему (тобто читає ваша аудиторія).

Наприклад, ви видаєте візи на навчання у Великобританії.

Ваша цільова аудиторія — студенти, які хочуть вступити до ВНЗ Великобританії.

Вони добре і старанно вчаться.

Також вони вивчають, які предмети потрібно здати, підготувати документи та, звісно, — який ВНЗ обрати.

Тому ви пишете статтю:

  • Як вступити до ВНЗ Великобританії студенту з України.
  • А потім робите тему про британські іспити.
  • А потім берете тему про спеціальності у вишах Великобританії.
  • І потім візьміть і напишіть список ТОП ВНЗ Лондона.

Причина проста — ви цілитеся в те, що цікавить вашу цільову аудиторію.

І всі вони пов’язані з тематикою — отримання навчальної візи.

Уміння збирати навколоцільові ключі та опрацьовувати їх, і є вміння працювати з семантичними коконами.

Також про семантичний кокон я записав подкаст.

1X

Посилальні стратегії

SEO без посилань просто неможливе.

Я не зміг просунути жоден сайт без них.

А у висококонкурентній тематиці й поготів.

Дізнайся, як у цьому допомагають благодійні проєкти.

В Алісі в країні чудес була цікава сцена з Додо, де вони бігали по колу.

І Додо сказав тоді начебто безглузду фразу:

“Потрібно бігти щодуху, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти щонайменше вдвічі швидше! У всьому є своя мораль, потрібно тільки вміти її знайти!”

Але це не так.

Для того, щоб ваш сайт не впав у видачі, на нього потрібно вибудовувати посилання.

А щоб обганяти, потрібно знайти спосіб, якого конкуренти не знають, і будувати посилання ще швидше.

Існує низка відомих стратегій з лінкбілдингу, про них я вже записав нещодавно велике відео.

Які стратегії добре працюють для бізнесів послуг?

Посилальне просування статейних матеріалів

За попередньою контент-стратегією ми створили собі потужний інформаційний блог.

Але ми пам’ятаємо правило Парето — не всі дадуть трафік.

І тому після написання статей ми робимо невеликий розгін.

Тут нам на допомогу приходить Картка організації в Гугл Мій Бізнес.

Багато хто не звертає на це увагу, а тут ви можете швидко проіндексувати створений контент і повідомити про нього в пошуку.

Кидаємо статті в розділ новини в Google Мій Бізнес, і чекаємо результату індексації.

Стратегія з посилального просування будується за простою схемою:

  1. Пишемо статті в блог собі.
  2. Потім вибираємо статті з потенціалом.
  3. І підсилюємо їх посиланнями.

Секрет успішного просування криється в тому, що статті посилаються на інші статті.

Під час вибору теми лінкбілдер керується двома принципами.

  1. Тема має бути тонкою. Якщо тема не тонка, просувати її буде складніше!
  2. Тема може бути як прямо пов’язана, так і опосередковано з контентом, на який ми хочемо посилатися.

Тому перед складанням ТЗ ви маєте зібрати анкор-лист для вашої сторінки, що просувається.

Оскільки ми будемо прокачувати блог, обираємо ті анкори, які легко посилити, щоб вони вийшли в ТОП.

Потім зі статті, яку ви вибрали, складіть анкор-лист для перелінковки на сторінки послуг.

І розмістіть в наявних нових статтях посилання на потрібні анкори.

Важливий момент: врахуйте, де буде розташований контент – на якому майданчику.

Стилістика майданчика визначить такі показники, як:

  • Структура зовнішньої публікації.
  • Вимоги до картинок і контенту.
  • Довжина публікації.
  • Формат публікації.

Формат публікації — це тип контенту, який потрібно написати.

Визначається інтентом запиту, а також реальними результатами у видачі.

Ось є вдала добірка форматів.

  • ТОП — ви пишете ТОП X способів (і посилаєтеся на один свій). Наприклад, ТОП 5 способів позбутися плями. Анкорите ви тут свою статтю, в якій детально розписаний один зі способів.
  • Стаття-інструкція — розповідає, як щось зробити, і ваша стаття – йде одним із пунктів.
  • Огляд продукту — ви пишете огляд продукту, що продається, робите посилання на фото (з підписом на сторінку продукту). Посилання вдається вибудувати відразу на категорію, продукт.
  • Стаття про заміну або аналог — популярна ніша в буржі. Якщо якийсь продукт перестав постачатися і користується попитом, ви можете написати статтю про його заміну.
  • Прес-реліз — ви посилаєтеся на новину компанії, і будуєте посилання на бренд. Анкор будується за навігаційним запитом на головну.
  • Інтерв’ю — ви відповідаєте на запитання, і посилання йде на ваш брендовий анкор на головну.
  • Лістинг — ваш тул або ваш сервіс додано до списку серед інших сервісів. Ви можете отримати посилання на головну або безпосередньо на ваш сервіс.

Окей, технічне завдання для зовнішньої публікації готове.

Що далі?

Час писати контент!

І багато хто припускається грубої помилки.

Вони доручають написання статей на зовнішнє просування непрофесіоналам.

Тобто йдуть на біржу на кшталт etxt або аналогічні й замовляють текст там.

І отримують контент, який не потрібен нікому — ні майданчику, який хоче його розмістити, ні пошуковій системі.

І отримують сторінки, які не передають жодної ваги вам.

Виростіть свого автора контенту — як для зовнішнього просування, так і для свого блогу.

Створений ним контент підніме ваш сайт вище, ніж будь-кого!

Такі посилання дадуть значно більше ваги вашому ресурсу, ніж будь-які інші.

Що потрібно знати для стратегії з посилальної розкрутки сайту?

Потрібно правильно вибирати донора!

Донор (посилання) — це майданчик, який розміщує посилання на ваш ресурс, посилаючись на ваш контент, продукт, послугу або головну сторінку.

Донор може робити посилання таких типів:

  • Анкорне посилання. Це типове посилання такого типу: наприклад технічний аудит сайту.
  • Безанкорне. Таке посилання містить повний URL у тексті. Наприклад https://seoquick.com.ua/ua/texnicheskij-audit/
  • Посилання в картинці. Коли клікабельна картинка веде на інший сайт. Прикладами будуть будь-які логотипи соцмереж у підвалах сайту.

Також посилання може бути закрите або відкрите.

  • Відкрите посилання або Dofollow. Таке посилання враховується під час підрахунку ваги в ранжируванні. Якщо веде на нецільову сторінку, може негативно позначитися на ранжуванні як донора, так і акцептора (сайт, на який посилання веде). Звісно, таке можливо за великої кількості посилань.
  • Закрите тегом Nofollow. Такі посилання не передають пошукової ваги у пошуковику, Google вважає цей тег рекомендацією.
  • Закрите тегом Sponsored — такий тег вважає Гугл як оплачене посилання. Не впливає негативно на сайт донора, якщо посилання нецільове.
  • Закрите тегом UGC — такий тег вважає Гугл, як посилання, створене користувачем, і власник сайту не несе за нього відповідальності. У ранжируванні не враховується, якщо нецільове.
  • Закрита редирект переходом. Такі посилання Гугл не враховує.

Чудово допомагає при виборі донорів Ahrefs і його інструмент Batch Analysis

Для аналізу великої кількості донорів ми зробили утиліту, яка дає змогу розбити пакети донорів по 200 штук і перевірити швидко в цьому сервісі.

Додайте у віконце всі донори і поставте галочку “Розбити по 200 донорів”.

Потім скопіюйте посилання і додайте їх у сервіс і зніміть потрібні метрики

Тому секрет успішного вибору донора криється в підборі таких критеріїв:

  • Ваш матеріал для цього донора унікальний (і не повторюється).
  • Ключові слова донора в ТОП20 мають ваші ключі або ключі конкурента (проведіть перетин доменів).
  • ГЕО вашого донора збігається з вашим (вивчіть трафік цього донора).
  • Перевірте мобільну верстку, HTTPS і яка верстка контенту в блозі донора.
  • DR>20 добре, >30 – ще краще.
  • Порівняйте вхідні та вихідні посилання.
  • Вивчіть к-ть сторінок донора і скільки ранжуються.
  • Трафік донора >1000 – добре.
  • К-ть ключових слів у ТОП10 не нижче 100.

Проблема в тому, що 90% усіх клієнтів шукають посилання на біржах.

І це помилка.

На біржах сидять усі ваші конкуренти.

Але може виявитися, що у вашій ніші на біржі всі донори — сміття, або там уже є давно ваші конкуренти.

І на допомогу приходить аутріч або метод прямого контакту з донорами через Email.

Чек-лист із посилального просування через аутріч:

  • Попередньо зберіть анкор-лист для ваших статей.
  • Зібрати майданчики за тематикою.
  • Зареєструвати доменну пошту клієнта для себе.
  • Зробити аутріч за допомогою Buzzstream із цієї пошти.
  • Списатися з майданчиками, уточнити вартість прес-релізу та умов (порівняти все ж таки ціну з біржовою).
  • Іноді вдається розміститися безкоштовно.

Посилальне статейне просування має низку переваг.

Ви можете стабільно й ефективно розвивати свій анкор-лист – розподіляючи анкори між брендовими ключами, безанкорами й анкорами на статті.

І навіть дещо кидати на комерцію.

Другою перевагою я б виділив вибудовувати посилання з будь-якого типу контенту, і отримуєте можливість гнучкого вибору донора.

І ретельний підхід дає менше посилань, але вони більш довговічні.

Прочитайте також

Лінкбілдинг: Просування вічними посиланнями

Стратегія Scholarship

Серед посилальних стратегій варто виділити ще й роботу з благодійними проєктами.

Особливістю цієї стратегії є отримання посилань на спеціалізовані сторінки із соціальними програмами.

І кількість доменів на неї може бути рекордною.

При цьому релевантність посилань однаково зберігається: ви посилаєтеся з релевантного сайту на релевантний контент у вашому гео.

Інші благодійні програми

Не рекомендуємо зупинятися на тому, що ви — просто хороша компанія.

Важливе вміння робити гарні речі і про це повідомляти.

Ваш бренд буде просто “ще однією компанією”, яка продає послугу.

Нічим не відрізняється від інших компаній.

І вас просто не запам’ятають.

Як виділитися серед безлічі великих гравців?

Задумайтеся над тим, чим ви можете допомогти вашому місту.

Де потрібна допомога і ваша компанія може допомогти?

Також важливо вміти розповісти про це.

Внизу — два зображення.

Перше — має досить простий вигляд.

Друге — викликає емоції.

І з другою табличкою ви отримаєте більше ефекту, ніж з першою.

Тому для нашого клієнта ми впровадили цю стратегію там, де вона могла бути максимально корисною.

Ремонт побутової техніки, найчастіше пральних машин — застосуємо для дитячих будинків, інтернатів.

І ми цим скористалися.

Зрозуміло, що такі новини часто доводиться “проштовхувати” на правах реклами, але низка видань узяли цю новину без будь-яких позначок, як повноцінний матеріал.

Рекомендуємо для читання:

  1. Що таке “ROI (Return On Investment)”? 2 способи розрахувати – простий і точний
  2. Як записати відео з екрана ноутбука? (Огляд програм)

Постійні аудити

Як часто потрібно робити технічні аудити?

Переглядати юзабіліті та впроваджувати нові дизайни?

І чому так важливо отримувати розширені сніпети.

Врахуйте, що в пошуку за видачу потрібно воювати.

Зараз клікабельність у ній масово скорочується і 6-8 місце навряд чи когось влаштує.

Важливо приділяти увагу саме постійній підтримці сайту в тонусі.

Перше, на що варто звернути увагу — це Гугл Вебмайстер.

Зараз у спеціальних розділах можна побачити, які сторінки умовно “проходять бар’єр”, а які — залишаються за ним.

І ви можете подивитися за типами помилок, де потрібно робити і який аудит.

Перевірте саме ключові помилки, які висвітить Гугл.

А виправивши їх, відправте на повторну перевірку (у тому ж вебмайстрі).

Також перевіряйте відразу на предмет зручності для мобільних пристроїв.

Це мають бути ваші постійні аудити з технічного сканування ресурсу.

А як бути з масштабним технічним аудитом?

Його я рекомендую проводити раз на півроку або ж після будь-яких кардинальних змін на сайті.

Пошук битих посилань, редиректів, можна підтримувати за рахунок онлайн-сервісів або того ж Screaming Frog, але масштабний аудит частіше проводити необов’язково.

Аудит юзабіліті потрібно робити регулярно, аналізуючи дані з Гугл аналітики.

Дивіться, як користувачі взаємодіють з елементами, які сторінки отримують високий показник відмов, і знайдіть причини, що з ними не так.

Також стежте, чи отримуєте ви розширені сніпети у видачі?

Адже видача з кожним днем стає все більш несхожою на класичну з підручників.

Оптимізація у видачі має на увазі додавання в сніппет цін, поширених запитань і багато іншого.

Перевірити результат можна у вебмайстрі Гугл, де є спеціальний блок ЧаПИ.

Інші секрети з оптимізації видачі ви можете відшукати в цьому відео.

Локальне SEO

Вплив Гугл карт на видачу помітно зріс за 6 років.

Просування в картах — тренд цього і наступного року.

Своя картка в Гугл мій бізнес — безперечний мастхев.

Тільки новачок в онлайн-бізнесі цього не розуміє.

Почну з цифр.

86% потенційних клієнтів читають відгуки в Гугл rартах.

Сюди входять 95% споживачів віком від 18 до 34 років (Джерело BrightLocal).

Для цього вистачає зазвичай останніх 10 відгуків.

57% виберуть вас, якщо у вас 4 або більше зірок.

Я повернувся з Карпат із відпустки.

Під час відвідин однієї з колиб я вирішив залишити відгук, але був здивований, що, залишивши його, власник мені не відповів.

Через день я знову зайшов туди і запитав, чи бачив він мій відгук — він сказав, що ні.

Виявилося, що його організація йому не належить.

Часто організації “реєструють” першопрохідці, а власник потім може “заявити на неї права”.

Також я був здивований, що він навіть не уявляв, що я його знайшов на Гугл картах, і туди можна самого себе додати.

Ця історія — наріжний камінь у просуванні сайтів послуг в інтернеті.

Просування в Гугл картах — скоро стане трендом 2024 і наступних років.

Порівняйте на скріні: зліва сильно зменшена довга видача Google сьогодні і праворуч видача зі статті про “зростання рекламної видачі” і вплив блоку з картами на видачу.

Якби вони знали, у що все виллється.

Цей блок, позначений червоним, називається Local pack (у низці сервісів).

Зараз пошук за категорією (наприклад ремонт побутової техніки) в SEO став просто недоступний через це.

У статистиці Гугл карт можна бачити зараз таку картину – 89% користувачів знаходять організації, клацаючи в карті (у блок Local Pack).

Пам’ятайте, що в картках організацій потрібно не просто “заповнив і забув”, а ще й вести активність.

Зазвичай клієнти частіше переходять на сайти компаній, які публікують фотографії.

Додавайте фотографії — є зручний звіт, який зможе сказати, хто додає фотки і як активно.

Ще користувачі можуть дзвонити вам, прокладати маршрут, але все ж найчастіше вони будуть відкривати ваш сайт.

І, звісно, ви маєте розуміти, що вашу компанію знаходитимуть не лише в пошуку, а ще третина трафіку йтиме безпосередньо з Гугл карт.

Ігнорувати цей пласт просування неможливо.

Я зібрав великий плейлист з усіма відео, присвяченими локальному SEO.

А Анатолій написав велику статтю.

Результати

Будь-яке просування проводиться заради результатів.

Наш результат — зростання органіки та позицій.

Роботи по сайту проводилися протягом 1,5 року.

Ми вибудували сильний контрольний профіль на цей ресурс, оптимізували сторінки та метадані, і приділили увагу чистоті посилань.

Через це нам вдалося легко придушити інших конкурентів і зайняти топові позиції майже за всіма потрібними нам ключовими запитами.

У результаті застосування різних стратегій нам вдалося домогтися зростання органіки за ключовими показниками.

За ключовим запитом вдається утримувати ТОП3 вже протягом понад півроку.

Ця робота не була б можлива без застосування всіх перерахованих вище стратегій.

Але за яку хапатися насамперед?

Про це — у наступному розділі!

Пріоритети

Яким має бути бюджет на SEO?

На все ніколи не вистачає коштів.

Кожна дія коштує певних грошей.

Тому без вибору пріоритетів не можна ніяк!

І все, звісно, впирається в кошти.

У гроші.

Копірайтеру заплати, програмісту заплати, та й ще сеошнику плати.

На посилання потрібно витратитися.

Контент-менеджер теж безкоштовно в адмінці возитися не буде.

Як вижити тут малому бізнесу?

І про контекст забувати не варто.

Наприклад, вартість кліка в Google Рекламі для певних ключових слів у цій ніші в США може перевищувати 40 доларів!

Вихід один.

Це правильний вибір пріоритетів.

Не намагайтеся охопити все.

Конкуренти не дадуть вам – а ваші гроші закінчаться швидше, ніж ви кліпнути встигнете.

Ми намагалися так само робити і програли.

Але це нас навчило.

Ми з 2017 року зайнялися статтями, Ютубом, гостьовим постингом.

Потім підключили подкасти і вебінари.

Ми йшли там, де конкурентів не було або були представлені слабо.

Коли ми вирішили зайнятися Ютубом, було всього три канали, з ким ми конкурували.

І ми їх уже обійшли.

Коли ми зайшли на гостьовий постинг, ми зробили безкоштовно понад 50 своїх статей з посиланнями на нас.

Ми робили самі контент, і нікому не платили.

Чому так?

Конкуренти використовують безліч методів, але ви не зобов’язані їх повторювати, інакше ви будете наздоганяючим.

Про пріоритети я розповів у цьому відео

А який пріоритет ваш?

Кожен бізнес унікальний.

У кожного свій бренд, свій Lovemark і своя місія.

Якщо їх немає — їх потрібно створити і опрацювати.

Усім, хто хоче просунути свій сайт, завжди готовий допомогти.

Просто надішліть мені свій Email і посилання, і я із задоволенням зв’яжуся з вами.

Напишіть мені і я вишлю план просування сайту послуг вам на пошту.










    Спасибі всім за увагу й успішних вам трафіку, позицій і продажів!

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (7 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Loading...Loading...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.