Як робити клікабельні прев’ю для YouTube

Ми як компанія з просування сайтів зіткнулися з досить нетривіальним завданням.

Нам для проєкту потрібно було знімати відео з трейдинг тематики.

Але виявилося, що у нас є дуже вузьке місце — це дизайнери, які малюють плашки (або мініатюри) для відео.

90% найпопулярніших відео на YouTube мають створені мініатюри.

І це не просто гарна картинка; це важливий фактор прийняття рішень для глядачів, які розриваються між вашим відео і чужим. Фактично створення мініатюри буде одним із ключових чинників просування відео.

Якщо речі, які описані нижче, вам робити важко (наприклад, немає потрібного дизайнера), завжди можна звернутися до мене, і я зможу налагодити роботу з оптимізації та грамотної заливки ваших відео на канал, скорегую стратегію і допоможу з отриманням цільової аудиторії. До того, фахівців зі значків відео знайти непросто.

    Більш детально розписано в моїй послузі з розкрутки в YouTube.

    Значок для відео (синоніми — мініатюри, відео, прев’ю, обкладинки, іконки для відео, англ. Thumbnail) — первинне зображення відеоролика, що завантажується попередньо під час завантаження відео та відображається у стрічці відеосервісу до його відтворення.

    Воно має такі технічні характеристики:

    • Пропорції — 16:9 (або 9:16 для відеосервісу Instagram і Tiktok).
    • Розміри зображення 1280 х 720 пікселів.
    • Формат — PNG.

    По суті, добре продумані мініатюри не тільки привертають увагу, а й мають потенціал перетворити швидкоплинний погляд на значущу взаємодію. Безліч ютуберів займалися вивченням правильного алгоритму зі створення найкращих мініатюр. Містер Біст витрачає на створення мініатюри для відео понад сотню тисяч доларів (на одну штуку).

    Я вирішив дизайнерам доручити завдання намалювати для наших трейдерів аналогічні плашки (буду їх так далі називати, мініатюра звучить дуже дивно). І тут трапилася проблема.

    Досвідчені дизайнери виявилися не в змозі намалювати, що ми їх просили!

    Те, що я отримував, виглядало максимально жахливо. NDA мені заважає показати, що вони зробили, але все одно — це була катастрофа.

    Я вирішив запитати, що не так. І почув: “А ви мені не дали чіткого технічного завдання”.

    І як то кажуть, мені довелося засукати рукава і піти в YouTube.

    Мені знадобилося 10 годин, щоб подивитися перших три 15-хвилинних навчальних відео, і уважно вивчити кожну секунду і знайти приклади.

    І розписати детально, як це робиться. Мені довелося освоїти Photoshop, хоч він не був моїм коником ніколи, але для цієї статті, вибачте, де ви побачите не дуже картинки — це малював особисто я (а не досвідчений дизайнер).

    І мені довелося скласти ідеальну схему, як створити прев’ю для відео.

    Тепер детально пройдемося цією схемою, щоб у вас не виникло жодних запитань, як це все можна об’єднати в ТЗ, щоб отримати ідеальний рецепт для нашої плашки!

    Ця стаття — частина моєї інструкції з просування в YouTube, тож додавайте сайт у закладки і не забудьте підписатися на нас!

    Правила дизайну

    У підсумку цього розділу ми виберемо основні елементи для нашого каналу і будемо їх дотримуватися.

    • Сітка розташування елементів.
    • Шрифт.
    • Колірна гама.

    Сітка для елементів

    Ключовою помилкою під час опрацювання елементів іконки для відео буде неправильне розташування об’єктів.

    Правило третин — принцип побудови композиції, що ґрунтується на спрощеному правилі пропорціювання згідно із “золотим перетином”. У ньому використовується пропорційний поділ на 9 однакових частин завдяки чотирьом лініям.

    Поряд з “методом діагоналей” застосовується в малюванні, фотографії, графічному дизайні та рекламі.

    Це правило можна застосувати як до звичайних відео, так і до відеоплашок в інстаграм Reels, а також зображень у Тіктоку!

    Я оцінив ТОП100 відео за популярними хештегами і звернув увагу: там, де використовувалося правило третин, Engagement був 3% і вище.

    Просто слід провести лінії та помістити об’єкти в них!

    Правило полягає в тому, що під час визначення зорових центрів композиції формат зображення ділиться на дев’ять рівних частин двома рівновіддаленими одна від одної паралельними вертикальними та двома горизонтальними лініями, а важливі композиційні елементи розміщуються уздовж цих ліній або на їхніх перетинах, так званих “точках сили”.

    Чим це відрізняється від золотого перетину? Тим, що це набагато простіше: простота і наочність зробили цю схему популярною.

    Тому всі плашки на Ютубі мають відповідні пропорції.

    І друга причина — тому що це працює!

    У Photoshop виберіть “Перегляд” — новий макет напрямної і виставте, як зазначено на скриншоті!

    Передбачається, що “вирівнювання об’єкта за цими точками створює більше напруги, енергії та інтересу в композиції, ніж просто центрування об’єкта”. Дійсно, за такого поділу виникають відношення 3:5, 2:3 або 1:2 (згідно з числовим рядом Фібоначчі).

    Вибір кольору

    Фішка з вибором кольору у виборі стратегії підбору кольорів на круговій палітрі.

    Існує 6 схем, де вибираються три, чотири кольори і навіть один:

    • Комплементарна – найпопулярніша. Вибираються два кольори на протилежних кутах палітри.
    • Монохромна — вибирається та використовується один колір. Ми використали це постійно на нашому каналі.
    • Розділені комплементарні — тут використовується як комплементарна схема, але замість одного протилежного кольору підбираються два сусідні.
    • Аналогова — коли використовуються три сусідні кольори (які будуть як відтінки одного й того самого).
    • Тріада — використовуються три рівновіддалені кольори.
    • Тетрада вписується прямокутник і вибираються чотири кольори з кола (уточнюю, не квадрат, а прямокутник).

    Але сьогодні існує дуже дієва схема з підбору кольорів.

    Крок 1. Виберіть основний колір каналу

    Наприклад, у нас буде зелений колір.

    Потім виберіть Білий, Чорний та 50% сірий.

    Але не зупиняйтеся на досягнутому. Виберіть протилежний ваш ДРУГИЙ колір!

    А потім виберіть

    Але якщо ви скажете, що це зробить все відео в єдиній колірній гамі однаковими?

    Так і є!

    Для того, щоб відео відрізнялися один від одного, просто використовуйте інший колір підсвічування!

    Для цього можете завдяки використанню розмиття за Гаусом у Photoshop і вибираючи різні відтінки потрібного кольору, домогтися різного забарвлення навколо своїх текстових елементів!

    І ви просто вибираєте між ідеями: кинути тінь під букви, додати яскравого підсвічування різного відтінку і міксуєте елементи та їхнє розташування.

    На цьому каналі є відмінне відео, як робити сяючий ефект для вашого прев’ю.

    Також завдяки внутрішній тіні додаєте для різних варіантів тексту обсяг текстових елементів.

    У результаті має вийти так:

    У прикладі зверху використовується створена чорна тінь, а в нижній частині — підсвічування на тих самих обраних основних кольорах (у блогера обрані основні кольори жовтий і зелений).

    Ці невеликі відмінності у світлі — те, на що варто звернути увагу, коли аналізуєте ідеї для ваших майбутніх кольорових плашок.

    Шрифт

    Вибір шрифту — це те, на що ви точно витратите багато часу.

    Але я намагатимусь звузити вашу вибірку і покажу ОДИН шрифт, який точно вам сподобається у всьому своєму сімействі.

    Цей шрифт називається Eastern Roman, і його офіційно можна купити за 488 євро за посиланням.

    І такий шрифт виглядає практично скрізь чудово!

    Є ще інші ТОП шрифти для плашок відео, які ви можете знайти та використовувати:

    1. Grobold.
    2. Uni Sans.
    3. Gotham.
    4. Evogria.
    5. Nexa.
    6. Bison.
    7. Prototype.
    8. Bebas Neue.
    9. Hemi head.
    10. EA Font.

    Вибір шрифту кардинально впливає на вашу клікабельність. Наприклад, два відео з приблизно однаковими переглядами, але активність аудиторії на другому відео значно вища!

    Інструкція зі створення іконки

    Почніть з Photoshop. Додати сітку, як ми розповіли спочатку. Створіть каркас зображення. Я не знаю, як працювати реально без нього, але є й інші способи (про них розповім у статті). Але низку ефектів та нюансів обговоримо за умови, що у вас є фотошоп.

    Збереження свого стилю

    Накладіть текст, який у вас. Визначтеся зі шрифтами.

    Додайте ефекти: тиснення, контуру, звичайної тіні, внутрішньої тіні та внутрішнього свічення.

    Як тільки ви створите свій унікальний стиль із кольоровими рішеннями та ефектами, обов’язково збережіть його.

    Він нам знадобиться далі.

    Ефекти для заднього фону

    Варто використовувати такі ефекти Photoshop, як розтягування об’єктів.

    Ви зможете легко зробити досить цікаві ідеї завдяки цьому ефекту.

    Тут я покажу, які ефекти найчастіше використовуються для опрацювання заднього фону вашої плашки для Ютуба.

    Затінення — найпростіший ефект, який можна реалізувати по-різному. Можна створити шар і його пензлем замалювати там, де нам потрібно сфокусуватися, а можна просто накласти один напівпрозорий чорний шар.

    Спотворення. Бачите, як я вигнув заднє тло? Це робиться ось тут, де я відзначив мишкою.

    Як ви бачите, наш задній фон за замовчуванням надто чіткий. Тому нам підійдуть фільтри. Найпопулярніший — замилювання.

    Відмінно підійде замилювання Гауса.

    І ваш задній фон вже практично готовий!

    Але є й інші методи усунути фокус з деталізації нашого фону. Можна його, наприклад, пікселізувати.

    Наприклад, ось так виглядає фільтр мозаїки.

    А ось так спрацює фільтр розмиття в русі!

    Який використати – вибирати вже вам!

    Яскравість заднього фону

    Ми завжди рекомендуємо грати на контрасті, але не варто зловживати. Ваш більш агресивний фон може зробити так, що фокус зміститься з одного елемента на інший, і користувач не зрозуміє, про що відео.

    Колір шару

    Начебто чудово? Ні. У нашому прикладі огидний колір тексту! Мені реально не подобається!

    Тому тиснемо на шар, вибираємо “Корекція” – “Колірний тон і насиченість”!

    Вибираємо галочку “Тонування” та “Перегляд” та виставляємо наші кольори!

    Далі трохи попрацюйте з пропорціями вашого зображення та тексту.

    І цікава плашка для вашого відео практично готова. Чи ні?

    Візуальні тригери

    Всі пам’ятаємо, що можна за допомогою стрілочки направити глядача, на що дивитись. Це чудовий візуальний тригер, щоб користувач звернув увагу на потрібний елемент на плашці.

    Наприклад, тут видно за допомогою стрілочки, як змінився автор цього відео.

    А в цьому прикладі ми бачимо відразу три візуальні тригери:

    • кружок (показує на повний виграш);
    • стрілочка (яка показує, що обліковий запис реальний);
    • палець (який показує початок торгівлі та одночасно на 5$ стартового бюджету).

    Але їх об’єднує те, що у цих зображеннях багато елементів.

    Якщо їх мало, стрілки і візуалізатори фокусування можуть бути зайвими.

    Наприклад, на цьому зображенні — частка клікабельності на те чи інше зображення, і в обох відрізнялися плашки. Якщо у нас у зображенні і так зрозуміло, що за елемент у відео буде показано, стрілочка просто зайва.

    Розташування спікера

    Тут точаться суперечки, де зручніше ставити спікера, але є сліпі тести, де заміряли розташування спікера на передньому плані — ліворуч і праворуч, і спікер ПРАВОРУЧ дає більше кліків, ніж ліворуч.

    Емоції спікера

    Нема чіткої кореляції між емоціями в іконках. Чи то усмішка, агресія, подив, роздратування чи прикрість — чітка залежність, що краще — відсутня.

    Ми точно можемо сказати, що чітка картинка спікера важливіша, ніж сама карикатурна емоція.

    Тому забудьте про кринжові емоції на плашках. Робіть чіткі зображення та ставте їх у потрібні цілі згідно з нашим правилом третин.

    Фінальна перевірка

    Перш ніж вивантажувати вашу плашку, перейдіть на сайт thumbsup.tv і вставте готову плашку.

    Напишіть майбутню назву вашого відео.

    У готовому інтерфейсі ви зможете переглянути, як виглядає ваша готова плашка в нічному та денному режимі.

    У всіх варіантах — від робочого столу до мобілки, від головної сторінки YouTube до сторінки каналу. Варіантів багато, тому легко побачити вади – від надмірно дрібних деталей до порушених пропорцій.

    Інструмент просто мастхев і без нього перевіряти, “добре вийшло чи погано”, дизайнеру точно не можна!

    Типи прев’ю іконок для відео

    Види прев’ю можна умовно поділити на кілька видів. І незалежно від того, який у вас канал, ці типи можна сміливо використовувати у вас.

    Ви не будете робити всі плашки однаковими, тому вам доведеться урізноманітнити стратегію їхнього дизайну, і якщо ми не будемо повторюватися, я зібрав ТОП 10 видів прев’ю іконок для відео.

    Простий заголовок

    Це найпопулярніший тип прев’ю. За фактом він містить ключовий заголовок, який доповнює назву відео (а не повторює його). І при цьому текст написаний досить великим, щоб легко читатися, і виділений вищеописаними ефектами.

    На прикладі, як це працює, — це щонайменше шаблонний спосіб зробити прев’ю.

    1. Короткий текст (що може складатися з тих основних кольорів, вибраних раніше).
    2. Допоміжний колір є фоновим.
    3. Напис з обведенням і підсвічуванням.
    4. Спікер у правому кутку.
    5. Чіткий фон, де будь-який фахівець дізнається про дизайн інтерфейсу брокера Quotex.

    Прев’ю, що шокують

    Навіть якщо ви не робите контент Містера Біста, першу техніку, яку використовують і не розважальні канали, ми візьмемо саме у нього.

    Це контент плашок, що шокує, який немов мотивує нас зреагувати саме такою реакцією: “Гей, що ти робиш???”

    Зазвичай на таких відео прев’ю показується частина відео, що шокує, в гіперболізованому контексті.

    Також кумедно, що емоція роздратування з великими цифрами працює набагато краще, ніж позитивна емоція. Але про цифри розглянемо трохи детальніше.

    Великі цифри

    Як не безглуздо, але людям цікаво, як виглядає будинок за 50 мільйонів доларів або як заробити 1000 доларів за 1 хвилину сьогодні. Відео з показником успіху у вигляді реальних цифр працюють краще, ніж без них.

    Наприклад, ця плашка вже показує, як блогер заробить з 50 $ вкладень майже 1500 $ прибутку за рахунок бота на основі ІІ, і не простого, а саме Chat GPT! І використовуватиме біржу Quotex для прикладу.

    І це просто видно прямо із зображення, яке я бачу у стрічці. І мене це точно зацікавить! Як і 600 тисяч інших глядачів.

    Простота

    Слід пам’ятати, що потрібно не просто копіювати все за всіма, а іноді можна вміло відрізнятися. На контрасті.

    Деякі плашки можуть бути до божевілля простими. Аж до базового зображення, позбавленого будь-якого іншого елемента.

    І є приклади дуже простих відеоплашок, які зривають перегляди!

    Тобто на цій плашці взагалі немає нічого. Лише хлопець, з телефоном, грошима. І абияк накладеним +10к. І 63 тисяч переглядів.

    Зазвичай кількість елементів на таких плашках дуже невелика. Умовно спікер, назва, кілька іконок та приємний фон.

    Іноді це може бути дуже простий дизайн, але саме простота здатна привернути увагу.

    Порівняння

    Напевно, найутертіший тригер, який можна використовувати у зображеннях, Android vs iPhone? BTC vs ETH? Щось дешеве проти дорогого? Чи до та після занять у залі за спецпрограмою?

    Список можна продовжувати нескінченно.

    Соціальний хакінг

    Що робити, якщо ваш канал лише набирає передплатників? І ваше обличчя особливо нікому не потрібне? Адже ніхто не забороняє вам використовувати чужу особу, якщо ви оглядаєте чужий контент? Ніхто!

    Тому якщо на вашому каналі мало передплатників, використовуйте особи інших спікерів, яких ви згадуєте у контенті, і це може спрацювати як додатковий клікбейт для ваших роликів.

    Наприклад, у цьому відео немає ніде Mr.Beast, але обговорюється його челендж, який повторив інший гравець. І так, плашка з обличчям Mr.Beast, ймовірно, теж вплинула на перегляди.

    Як і тут, у відео, де використовується обговорення ШІ інструменту для створення плашок, є особа того ж Mr.Beast, хоча його у відео немає.

    Але не зловживайте, оскільки клікбейт може зашкодити.

    Заблюрити основного персонажа

    Один з методів клікбейту на відео – замазати, приховати, покрити поверх обличчя будь-чого з ключових персонажів або елементів відео. Але при цьому він повинен візуально впізнаватись (умовно хто це і що це).

    І не має значення, що це і хто це.

    При цьому ви можете заблюрити результат. Наприклад, чого досяг автор відео через час — і затизерити цей ефект у прев’ю.

    І ми змушуємо користувача мучитися в роздумах і натиснути, щоб дізнатися, про що мова.

    І дуже важливо показувати, про що буде відео, а не займатись клікбейтом. Якщо ви “заховаєте” тематику відео (але не контент), ваш Engagement у відео, як і клікабельність, будуть значно нижчими.

    Зрозуміло, що весь контент у відео не вкласти, але саме тематика (про що конкретно відео) має бути показана у відео детально:

    • Якщо ваше відео присвячено трейдингу Quotex, покажіть, інтерфейс Quotex. Тому, хто шукає торгівлю на Форексі, нецікавими будуть бінарні опціони.
    • Якщо ваше відео присвячене стратегії, обіграйте її назву на іконці.
    • Не ховайте важливу інформацію про відео з іконки, якщо це може відбити бажання переглядати відео до кінця.

    Дивні дизайни

    Є особливий вид прев’ю, коли з’являються дуже мерзенні та дивні речі, але візуально тобі хочеться дізнатися, що ж там у цьому відео?

    Іноді в них закладається інтрига, і основне питання взагалі на плашці може бути у вигляді тривожного слова.

    Такий трюк використовується в хайпових тематиках і активно зазвичай одним і тим самим спікером не експлуатується.

    У трейдингу подібна стратегія використовується рідко, але умовно можуть застосувати комбінації задумливого спікера, тривожного тригер-питання та … все.

    Зіставлення розмірів

    Суть методу полягає у протиставленні блогера з реальними розмірами об’єкта. У цьому випадку іноді простота плашки спрацює набагато краще, ніж складне накладення ефектів.

    Такий стиль активно використовують, швидше, тревел-блогери, але й у криптотрейдингу подібне також може бути. Для цього покажіть не монтаж, а реальну фотографію трейдера у своїй кімнаті.

    Питання у тексті

    Одна зі стратегій, яка теж застосовується для плашок.

    Наприклад, це може бути просто скриншот відео і озвучене питання, що відбувається в цей момент знімання.

    Наприклад, є запис стриму, і за фактом ми бачимо просто обох спікерів (трохи відфотошоплених), які сидять у тих самих позах, що і на відео, і озвучене і візуально помітне питання (власне, про що відео).

    Вибір стратегії для створення іконок відео

    Пам’ятайте, всі ці формули ніколи в житті ніхто однаково не експлуатує. А всі використовують різні їхні комбінації!

    Також не варто забувати, що плашка може бути комбінацією кількох цих 10 елементів.

    Наприклад, тут використовують і великі цифри, і простота, і порівняння.

    Суть стратегії полягає в наступному:

    • Взяти два або три стилі з перерахованих вище.
    • Поєднати їх.
    • На вашому каналі хоча б 5 відео зробити в однаковій комбінації.

    Це потрібно, щоб аудиторія зрозуміла, що це ваш стиль і ваш почерк.

    Але не варто затримуватись надовго і робити сотні однакових плашок.

    Потрібно комбінацію періодично освіжати, змінюючи один з елементів і тестуючи хоча б нові 5-20 плашок у новому стилі.

    Пошук джерела натхнення

    Найпопулярнішою стратегією буде, звичайно, взяти конкурентів, подивитися, що вони роблять, і просто скопіювати чужу ідею. Правильно? Так, це спадає всім на думку, чому б просто не вставити свою голову на місце іншого трейдера?

    Дуже грубо. Але приблизно так роблять усі. І в результаті ми маємо, що за основним запитом видача Ютуба виглядає просто однаково. І губиться особистість спікера.

    Якщо ви бачите величезну кількість однакових іконок відео у певній ніші на різних каналах, це схоже на спробу застрибнути на поїзд хайпа в цій тематиці. І створюється ефект клішованих іконок.

    І в цьому випадку користувачі визнають вас “тим, який копіює” чергового блогера і не звернуть на вас ніякої уваги.

    І якщо ви зрозумієте, що зіткнулися з ефектом клішування у вашій ніші і вже перебрали з десятки дизайнів, варто звернути увагу на інші ніші. Так, саме якщо брати ідеї з інших ніш, можна досягти серйозних результатів.

    І якщо масштабувати процес пошуку непоганих ідей, ви досягнете достатньо креативних результатів!

    І ваші відео будуть привертати багато уваги з двох причин:

    • Вони “сконструйовані” за каркасом також популярних іконок ваших відео в інших нішах.
    • Вони вигідно відрізнятимуться серед “однакових” іконок у вашій ніші.

    Брендування

    Експерименти – це класна річ, але не варто забувати про ядро ​​вашого каналу. А точніше – про ваш бренд.

    Кольори, шрифт та стилістика мають бути єдиними на вашому каналі. Якщо аудиторія буде впізнавати ваш стиль, вона, найімовірніше, клацне по ньому.

    Вибір слів

    Тут дизайнер має бути максимально креативним, адже ви можете використовувати відразу кілька підходів:

    • Великі цифри.
    • Ствердження.
    • Протилежна думка для більшості.
    • Провокаційне питання.
    • Звичайний короткий заголовок.
    • Відсутність тексту.

    Тестування

    Так, тепер ви не обмежені в установці одного піктограми!

    У налаштуванні завантаження значка ви можете завантажити три варіанти і провести порівняння, який буде більш клікабельним!

    Ось як це працює:

    • Завантажте зображення для піктограм.
    • YouTube порівнюватиме їхню ефективність.
    • Зачекайте до 2 тижнів.

    А потім загляньте на сторінку зі відомостями про відео, щоб побачити результат — і обчисліть, який виявився найкращим.

    Якщо вам ліньки, YouTube залишить тільки найефективніший зі значків, і глядачам показуватиметься саме він.

    Але ви можете погодитися з вибором YouTube, а можете замінити значок на той, який все ж таки подобається більше вам.

    Висновки

    Тут мали бути висновки, як важливо правильно вибирати плашку. Але я залишу вам нудну (точніше не дуже, якщо почнете вимірювати грошима) статистику.

    Хороший CTR для відео на YouTube зазвичай становить від 2 до 10%. Це непоганий діапазон, і значення можуть змінюватись від тематики і, звичайно, якості мініатюри.

    Показники кліків (CTR) можуть надсилати позитивні або негативні сигнали системі рекомендацій відео YouTube.

    Коли люди дивляться ваші відео, але вирішують не натискати на них, CTR падає.

    Також є сервіси, де ви можете створити свою іконку з нуля. Деякі платні, деякі безплатні.

    А ми залишимо цю статтю для того, щоб власникам Ютуб-каналів не знадобилося вчити своїх дизайнерів — вони можуть з радістю поділитися цією статтею, і ми будемо вдячні!

    Этот пост был последний раз изменен 07.08.2024

    Disqus Comments Loading...

    Этот веб-сайт использует файлы cookie.