Як написати текст, що продає, 2024: Повний гайд

Текст, що продає, — ширше поняття, ніж сторінка послуг або рекламний пост у соцмережі. За останні кілька років серйозно змінилися вимоги користувача і пошукових систем до контенту. Стираються межі між SEO та текстом, що продає, еволюціонують алгоритми ранжування, з'являються нові технології.

У цьому гайді разом розберемося, що ж таке текст, що продає, у 2024 році, яким він має бути і як його створити.

Сучасний користувач читає текст побіжно. До кінця дочитують одиниці, а виконують потрібну дію ще менше.

Так, дослідження показують, що на популярній блог-платформі Medium середній коефіцієнт прочитання статті — близько 40 %, тобто лише 2 з 5 читачів дочитують статтю до кінця.

Дослідження Chartbeat і Slate.com показало схожі результати.

Тобто, щоб текст продавав, потрібно знати, як це працює. Далі поговоримо про останні тенденції у створенні тексту, що продає, сучасних користувачів і, звісно, авторів контенту. На вас чекає багато корисної актуальної інформації, продовжуємо.

Що є у конкурента, а у тебе – ще ні? Правильно – трафік. SEOquick в допомогу!

Залучимо тобі на сайт масу трафіку через SEO.

Зробимо це виключно білими методами, без фільтрів і санкцій від Google.

Проведемо глибоку оптимізацію: посилимо контент, наростимо посилання і репутацію. І все вийде!

Що таке текст, який продає, у 2024 році?

Будь-який текст, який що-небудь рекламує, є таким, що продає. При цьому реклама буває відкритою і завуальованою. Рекламувати можна як продукт/послугу, так і бренд/ім’я.

Грамотний підхід, виконаний за чіткими алгоритмами, призводить до потрібного ефекту: action (купівля, реєстрація, підписка тощо) або популяризація бренду. Про ці алгоритми ми детально поговоримо в наступних розділах.

Часи прямолінійних закликів “Купи мене!” давно минули. Щоб текст продавав, він має виявити і вирішити болі клієнта, закрити можливі зустрічні запитання. Його пишуть з урахуванням особливостей цільової аудиторії. Контент для 30-річних домогосподарок, 15-річних тінейджерів і бізнесменів 40+ буде різним.

Тобто сучасна стаття, що продає, — індивідуалізована та інформативна (корисна). Інші її атрибути (правильна структура, графіка тощо) закріплюють ефект. А все разом призводить до потрібної дії.

Ось приклади яскравих текстів, що продають, на сторінках сайтів.

На цих сторінках сайту текст короткий, зрозумілий, інформативний, індивідуальний і наочний. Його хочеться прочитати і працювати з брендом далі.

Пропоную розібратися, які бувають види текстів, що продають. Так буде зрозуміліше, з чим ми працюємо.

Описую їх коротко. У наступних розділах я детально розбиратиму принципи створення текстів, що продають, і особливості окремих видів.

Види текстів, що продають

  1. Тексти на сторінки сайту. Це головна сторінка, Про компанію, сторінки послуг, картки товарів. Тут потрібно інформувати покупця про компанію/її продукти і продавати їх.
  2. Лендінг (від англійського “landing” — приземлення, посадка) — це окрема сторінка на сайті (або односторінковий сайт), створена з конкретною метою, найчастіше для залучення та конвертації цільових користувачів. На неї потрапляє користувач, натиснувши на посилання в банері, пошуку, соцмережі, оголошенні.

Лендінги мають добре продуману блокову структуру з обов’язковими графічними елементами.

Приклад лендінгу з високою конверсією (46,85%).

Джерело: twillory.com

  1. Тексти для e-mail розсилки. Листи, написані з метою збільшити продажі або зміцнити відносини з клієнтами. Щодо цього виду текстів Микола Шмичков написав чудовий гайд “Email-розсилки у 2024 році“. А ще у нас є подкаст про створення листів для емаіл-розсилки, тож не буду детально зупинятися.
1X
  1. Рекламні слогани. Короткі та яскраві фрази, покликані привернути увагу та посилити імідж бренду.

Наведу приклади 5 найвідоміших слоганів популярних брендів. Такі яскраві фрази можна використовувати не тільки в друкованій, ТБ або радіорекламі. Для онлайн-текстів вони теж ідеально підходять.

Рекламні слогани, які у всіх на слуху

  • Skittles — “Taste the Rainbow” (“Спробуй веселку”)
  • Red Bull — “Red Bull Gives You Wings” (“Red Bull окрилює”)
  • Nike — “Just Do It” (“Просто зроби це”)
  • McDonalds — “I’m Lovin’ It” (“Ось що я люблю”)
  • Apple — “Think Different” (“Думай інакше”).
  1. Тексти для соціальних мереж. Пости, статті, рекламні оголошення, призначені для публікації в соціальних медіа. За цією темою у нас теж є багато докладних експертних матеріалів. Рекомендую до прочитання.

Статті:

  1. Пресрелізи. Інформаційні матеріали для ЗМІ з метою розповісти про новий продукт, подію або інші новини компанії.

Приклад пресрелізу стоматологічної клініки, яку ми просуваємо.

  1. Відгуки та кейси. Історії успіху, що демонструють результативність продукту або послуги. Приклад кейса SEOquick.
  2. Тексти для блогу. Так, вони теж можуть бути такими, що продають, а не просто інформаційними. Адже ніхто вам не заважає в корпоративному блозі розповісти про свої продукти, успіхи, запропонувати товар/послугу або опублікувати новини компанії.
  3. Комерційні пропозиції — спрямовані на те, щоб звернутися безпосередньо до цільової аудиторії. Створення КП для бізнесу — відповідальний процес. У компанії є тільки одна можливість запропонувати послуги клієнту, і в цьому контексті перша комерційна пропозиція має бути ідеальною. Детальніше про створення комерційної пропозиції можете прочитати в цій статті.

Насправді можна виокремити більше видів текстів, що продають, але я вибрала основні.

Сучасний онлайн-споживач: що змінилося

Минулий 2023 рік приніс багато змін, особливо у свідомості українського споживача. Війна і невизначеність наклали серйозний відбиток на мислення і пріоритети.

Хочу виділити основні риси, властиві споживачеві 2024 року.

  1. Інформованість. Сьогоднішній споживач має доступ до величезного обсягу інформації. Це робить його більш обізнаним і критично налаштованим до рекламних тверджень.
  2. Очікування персоналізації. Індивідуальний підхід став стандартом. Споживачі чекають пропозицій і реклами, адаптованих під їхні унікальні потреби та інтереси.
  3. Цінність часу. Швидкість і зручність взаємодії стали ключовими. Лаконічність і чіткість тексту, а також миттєва реакція на запити клієнтів, відіграють важливу роль.
  4. Соціальна відповідальність. Багато споживачів роблять вибір на користь брендів, які демонструють соціальну відповідальність та екологічну усвідомленість. У розрізі українських реалій клієнти звертають увагу на патріотичну позицію компанії (допомога ЗСУ тощо).
  5. Довіра та прозорість. В еру фейкових новин і маніпуляцій споживачі шукають джерела, яким можна довіряти. Справжність, щирість і прозорість бренду стають важливими факторами.

Український користувач 2023-2024: який він

Окремо поговоримо про українських онлайн-користувачів.

Війна, звісно, вплинула на поведінку українців. Особливо це позначилося на онлайн-торгівлі. У користувачів з’явилися нові запити та орієнтири.

Згідно з даними biz.liga.net в огляді iForum 2023:

  • люди втомлені й часом злі, тому лідирує бізнес з емпатичною комунікацією та wow-сервісом;
  • переходять на українську мову і вітчизняних вендерів;
  • змінилися категорії замовлень: від військторгу та генераторів до повернення до одягу та аксесуарів для телефону;
  • соціальна позиція бренду — один із визначальних чинників для покупця;
  • кількість користувачів зменшилася, але частота купівлі зросла;
  • переважна більшість покупців починає покупку з пошуку в Google.

На тому ж форумі один зі спікерів — Андрій Длігач, співзасновник Advanter Group — виділив 18 ключових трендів найближчих років (після 2024). Я наведу основні 10 з них.

  1. Повна диджиталізація людини.
  2. Клієнти здійснюватимуть покупки в екосистемах — закриття на 360 градусів потреб людини.
  3. Усвідомлене споживання, вектор на екологію
  4. Visual commerce. Більше контенту, і ще “смачніше”. Візуальні продажі домінують.
  5. Людяність, тепле ставлення до клієнта у світі диджиталу.
  6. AR-технології (доповнена реальність).
  7. Голосовий пошук збільшиться (60% запитів у США вже голосові).
  8. Бізнес-моделі: підписки, F2P (free-to-play), (E)aaS (підприємство як послуга).
  9. HwH (human-with-human) — колаборація (процес співпраці між різними учасниками команди продажів, іншими відділами компанії або зовнішніми партнерами).
  10. Дивергентність (застосування різноманітних, іноді нестандартних підходів і стратегій у процесі продажу).

Ключові тренди онлайн-маркетингу 2024 року

  • Діджиталізація.
  • Покупки в екосистемах.
  • Усвідомлене споживання.
  • Візуальні продажі.
  • Тепле ставлення до клієнта.
  • AR-технології.
  • Збільшення голосового пошуку.
  • Бізнес-моделі: підписки, F2P, (E)aaS.
  • HwH (human-with-human).
  • Дивергентність.

Тобто якщо хочеш зробити користувача своїм (покупцем, читачем тощо), потрібно створювати зручний, зрозумілий, доброзичливий, персоналізований та інформативний контент. В іншому разі людина піде на сайт, де доступно дадуть відповідь на її запитання.

Незмінним лідером у сфері продажів в Україні є інтернет-магазин Rozetka.

Наводжу дані Similarweb.

Якщо зайти на їхній сайт, то можна побачити, як вони дотримуються останніх тенденцій, щоб приваблювати покупців.

Головна сторінка Rozetka

Ключові елементи ефективного тексту, що продає

Ключові елементи тексту, що продає

  • Заголовок.
  • УТП.
  • Вигоди.
  • Докази.
  • Гарантії.
  • Оффер.
  • Call to Action.

Пропоную список основних елементів тексту, що продає, з їхнім коротким описом і прикладами. Про те, як писати заголовок, оффер і заклик до дії, детально поговоримо в 4 і 5 розділах.

  1. Заголовок. Це перше, що бачить читач. Заголовок має відповідати на головний запит користувача. Завдання — зачепити, привернути увагу і викликати бажання читати далі.

Приклади яскравих заголовків:

  • Випадає волосся? Позбавтеся від проблеми всього за один візит до косметолога
  • Як купити два смартфони за ціною одного?
  • 10 аксіом блогерів-мільйонників

А ось приклади, коли горезвісне “не” може бути використане і посилювати ефект:

  • 90 % людей неправильно варять каву
  • Не купуйте автомобіль, поки не дізнаєтеся про 10 способів його перевірити
  1. Унікальна торгова пропозиція або УТП. Чітко описує, у чому унікальність продукту або послуги та чому вона важлива для клієнта.

Приклади УТП:

  • Я змогла, зможеш і ти! Bypadapada. Вебінар “Навчання в Кореї від А до Я” від людини, яка сама пройшла через це і тепер живе в Сеулі.
  • Ми теж були студентами! Їдальня з найбюджетнішими цінами.
  • MonoBank. Перший в Україні мобільний банк.
  1. Вигоди. Доносять до користувача інформацію, як продукт або послуга може поліпшити життя або вирішити його проблеми.

Приклади вигод:

  • Капюшон, який кріпиться внизу рюкзака, дасть змогу зберегти ваші речі сухими та неушкодженими. Це важливо в поході, коли йде дощ або сніг!
  • Трансформація задніх сидінь у цьому автомобілі допоможе збільшити багажне відділення і з комфортом розмістити всіх членів вашої великої родини.
  1. Докази. Повинні зняти всі заперечення у клієнта щодо якості/функціональності товару або послуги.

Доказами можуть бути відгуки, відео, графіка, статистичні дані та інша інформація.

Приклади доказів наших клієнтів:

Property Gallery

Арт-Трейд

Стоматологічна клініка КЕС

  1. Гарантії. Знижують ризик для покупця і можуть містити повернення грошей, безкоштовні пробні періоди тощо.

Приклади:

  • Ви можете повернути товар протягом 7 днів після здійснення покупки.
  • Наші вікна відповідають сучасним стандартам якості, тому за умови правильного монтажу залишаються теплими та комфортними протягом 15-20 років.
  • Якщо після першого тижня навчання ви зрозумієте, що формат вам не підходить, — ми повернемо гроші.
  1. Закриття продажу, оффер. Останній аргумент або твердження, покликані закріпити бажання клієнта зробити покупку.

Приклади:

  • При купівлі ноутбука сумка та комп’ютерна миша в подарунок.
  • Встигни купити велосипед з електромотором до кінця весни зі знижкою 30%.
  • Побутова техніка за ціною виробника від єдиного представника компанії в Україні.
  1. Заклик до дії. Чітка інструкція, що клієнт має зробити далі: купити, підписатися, прочитати тощо.

Приклади:

  • Підпишіться, щоб не пропустити…
  • Залиште пошту та отримайте 5 безкоштовних уроків з копірайтингу
  • Прослухай подкаст і дізнайся останні новини щодо SEO

14 основних психологічних тригерів для переконання читача

Trigger дослівно перекладається з англійської як “спусковий гачок”. За високого рівня майстерності забезпечено цільове попадання.

Запропоновані тригери можна використовувати окремо і комбінувати.

  1. Дефіцит

Штучне створення дефіциту відключає в людей раціональне мислення. Бажання “заскочити в останній вагон” змушує купити “останню” пару туфель або зайняти останнє вільне місце на тренінгу.

  1. Тимчасові обмеження

До кінця знижки залишилося 1д.:2 год.:25 хв.

У березні наберу клієнтів і до осені не буду брати нових.

Але тут важливо дотримуватися цих обмежень, якщо триватимуть продажі після позначених рамок, тригер не спрацює.

  1. Стадне почуття, загальна причетність до чогось

Людина — істота суспільна, і для неї нормально бути там, де всі.

Наприклад. Ідеш вулицею повз магазину. Написано на вітрині: “Знижки до 50%”. Заглядаєш — порожньо, жодного покупця. Думаєш: “Усе ясно, ціна навіть зі знижкою далека від демократичної”.

Заглянеш в інший магазинчик — простіший. Люди товчуться. Причина — великий вибір недорогих товарів. Зайду, може, побачу щось пристойне.

Так і тут, користувач хоче взяти зі знижкою або те, що подобається багатьом, або те, що носять їхні кумири.

Такі спідниці носять усі французькі модниці.

Цю модель смартфона вже купили понад 10000 українців.

  1. Страх

Одним із базових рівнів піраміди А. Маслоу є безпека. Страх — загроза, тому його потрібно закрити.

Страх підганяє скоріше зробити запропоновану дію.

Це модель ноутбука, яку найбільше купують. Не встигнете купити зараз, її розкуплять.

Не займетеся своїм ТГ зараз — буде пізно. Конкуренти займуть усі ніші, і лід буде набагато дорожчим.

  1. Ексклюзив

Незважаючи на свою соціальність, людина прагне бути ексклюзивною.

Це йому може дати VIP-акаунт, унікальні речі ручної роботи або люксова сумочка, яку можуть отримати тільки особливі клієнти.

Так, Chanel і Hermes відомі своєю ексклюзивністю.

Кадр із відео на головній сторінці сайту Hermes

  1. Подарунки для клієнтів

Несподівані подарунки викличуть бажання віддячити продавцю і повернутися до нього знову і знову.

Це може бути безкоштовний доступ до певного продукту.

Додатковий маленький подарунок до покупки, який не був передбачений на початку.

  1. Інтрига

Цікавість змусить користувача: додивитися/дочитати до кінця, підписатися на розсилку/записатися на курс або вебінар, щоб дізнатися найцікавіше.

Якщо ви запишетеся на мій курс, то дізнаєтеся всі 33 способи стати успішною.

Я сьогодні приготувала ідеальний чизкейк. Хочете дізнатися як? Читайте далі.

  1. Новизна

Тут спрацьовує ефект, що людина першою отримає новинку. У неї буде те, чого немає в інших.

Це може бути не тільки товар, а й якийсь експеримент у соцмережі, нова послуга, унікальний тренінг тощо.

  1. Жадібність

Цей тригер дуже часто використовують у продажах.

Великі знижки, третій товар у подарунок, “чорна п’ятниця” або просто унікальні вигоди. Це потужний тригер, який може в рази збільшити продажі.

  1. Авторитетність думки

Користувач завжди більше довіряє експерту в певній галузі або відомій особистості.

Що ви швидше прочитаєте — статтю, написану провідним київським стоматологом, чи ноунейм текст на ту саму тему. Звичайно, перше!

  1. Стереотип

Цей тригер спирається на вік вашої ЦА. У кожного покоління свої стереотипи.

Наприклад, жінки 45+ легше куплять товари для самолікування: трави, БАДи тощо.

Багато дівчат 20+ вірять у нутриціологію.

А ось приклад, як зацікавити і використовувати стереотипи від зворотного.

  1. Задоволення

Тут і пропоноване задоволення під час отримання товару/послуги, і комфорт, який ви забезпечите клієнту (вирішення його проблем, спрощення якихось завдань).

Уроки не по годині, а по 20 хвилин.

Я сам заповню за вас бриф, просто відповідайте на мої запитання.

А цей інтернет-магазин взагалі зробив задоволення своїм УТП.

Нижче приклад спрощення завдання.

  1. Результат (до/після)

Це сильний візуальний тригер. Якщо використовувати фото/графіку, то і слів не потрібно.

Схуднення, зуби, обличчя — зміни на краще викличуть бажання звернутися до того ж фахівця.

У текстовому форматі теж часто використовують такий тригер.

Я був бідним студентом, який думав, як трохи заробити. І тут я натрапив на….

Я ненавиділа свою зовнішність, поки не зустріла віртуозного косметолога…

  1. Up-sell і Cross-sell

Гра з продажами — підвищення продажів і допродажі додаткових товарів/послуг.

У першому випадку складно встояти перед пропозицією 5 за ціною 2, значної економії під час купівлі пакета послуг, абонемента на рік, а не 1 місяць тощо.

У другому випадку продаємо додатково дрібнішу послугу/товар разом з основною.

Допродаємо комплекс вправ для спини.

Допродаємо щітку для укладання волосся до фену тощо.

Тут бачимо комбінування тригерів: задоволення + допродажі + подарунок.

Вивчаємо аудиторію

Перш ніж почати писати будь-який текст, важливо знати, для кого. Тому без портрета ЦА комерційний сайт нікуди не заїде.

Сегментація цільової аудиторії

Що таке цільова аудиторія, доступно розповіли Анатолій Улітовський і Микола Шмичков у цьому подкасті.

1X

Переходжу одразу до справи. Розповім, як сегментувати ЦА і створити її портрет.

Цільову аудиторію важливо поділити на групи за низкою ключових ознак.

Це дасть змогу персоналізувати рекламу, максимально збільшити її ефективність і знизити її вартість.

Виділяють такі характеристики ЦА:

  • стать;
  • вік;
  • рівень доходу;
  • географія;
  • національність;
  • сімейний стан;
  • сфера діяльності;
  • освіта;
  • потреби та мотивація;
  • поведінковий фактор.

Знання цих даних дає змогу розмовляти з кожною групою її мовою і закрити її індивідуальні потреби.

Так, контент для чоловіків і жінок відрізняється. Жінки більше реагують на емоційні тексти, чоловіки — на раціональні, з упором на авторитетність і статусність продукту.

Студент-бюджетник 20 років, який живе на свою стипендію та випадкові підробітки, і студент-контрактник 20 років із багатої родини мають різні інтереси, мотивації та цілі.

Реклама, наприклад мовних курсів, для школярів і дорослої аудиторії буде різною. У 2 цих груп різні потреби і цілі.

Неодружена дівчина 28 років і молода мама 28 років — теж два різні користувачі. Важливо враховувати мотивацію кожної з них під час створення реклами.

Ось приклад жіночого контенту.

Приклад чоловічого контенту.

А це приклад контенту для молодих мам.

А ось приклад контенту для жінок з високим доходом, які носять відомі бренди.

Офіційний сайт Gucci

Тобто, розуміючи, хто ваш читач, ви зможете швидше закрити його потреби.

ЦА ділять на 3 категорії:

  • потенційні клієнти;
  • клієнти на стадії замовлення;
  • клієнти, які вже є.

Створивши портрет кожної групи, ви перших і других швидше доведете до замовлення, а третіх зміцните в категорії клієнта.

Портрет ЦА — це зведені дані за вказаними характеристиками групи людей, яких цікавлять ваші товари/послуги.

Дуже зручно користуватися аватаром клієнта (опис ідеального представника певного сегмента вашої ЦА).

Приклад.

Покупці дорогих смартфонів.

  1. Євген, 28 років.
  2. Місце проживання: Київ.
  3. Сфера діяльності: підприємець, свій малий бізнес із продажу бюджетних меблів.
  4. Побажання і потреби: хоче мати статусний вигляд перед партнерами. Для переговорів потрібен дорогий смартфон. Готовий купувати дорогі аксесуари зі шкіри, дорогоцінних металів.

Звісно, цей аватар можна розширити. З ним уже можна працювати, створювати під нього статті, пости в соцмережах, запускати рекламу тощо. Звісно, після тестування. Але про помилки під час сегментації ЦА ми поговоримо трохи нижче.

Інструменти для створення портрета ЦА

Отже, важливе практичне питання: де брати дані про ЦА?

Назву інструменти, які використовують найчастіше:

  • Статистика Google Analytics.
  • Пошукові запити (їх можна подивитися в Serpstat, Google Ads, Google Trends, у тій же Гугл Аналітиці, Key Сollector, Keyword Tool або інших сервісах).

У нас є чудові відеоогляди Serpstat, Google Trends, Key Сollector. Тож якщо хочете познайомитися з усіма названими сервісами, можете це зробити, прочитавши наші статті або подивившись відео.

  • Опитування, інтерв’ю, анкети з читачами, клієнтами, підписниками в соцмережах.
  • Дані користувачів у соціальних мережах, їх збирають за допомогою різних парсерів (Phantombuster — допомагає витягти інформацію в Інстаграм, Фейсбук, Твіттер, Лінкедін; Smartmetrics — аналітика Інстаграм; Hyperauditor — аналіз даних в Інстаграм, Ютуб, Твіттер, Тік-Ток, Твіч та інші сервіси).
  • Записи дзвінків клієнтів.
  • Дані консультантів, які спілкуються із замовниками.
  • Маркетингові дослідження.
  • Аналіз конкурентів.

На цю тему в нас є подкаст.

1X

А якщо хочете досконально розібратися у всіх нюансах питання, можете записатися на наш курс.

Вартість курсу: 19.99$

Записатися на курс

Помилки при сегментації ЦА і наші рекомендації

  1. Врахування тільки віку і статі ЦА. Цього дуже мало. У двох чоловіків одного віку, але різного рівня доходу і сімейного статусу інтереси можуть кардинально відрізнятися.
  2. Використання застарілих даних. За рік, іноді навіть за місяць може принципово змінитися ситуація. Це показала пандемія Ковід, війна в Україні. Так, у 2024 році в Україні користуватися даними, наприклад, щодо онлайн-покупок брендового одягу кінця лютого 2022 року, просто смішно. Відразу після раптового вторгнення Росії українцям було зовсім не до дорогих речей, продажі тоді сильно впали. Рекомендується оновлювати інформацію про ЦА приблизно раз на пів року.
  3. Відмова від тестування даних. Сегментація ЦА і складені портрети потрібних груп — тільки теорія, яка потребує перевірки. Тому важливо перед масовим запуском певного продукту протестувати попит за допомогою контекстної, таргетингової реклами.
  4. Занадто вузька сегментація. Тут працює відома українська приказка “Що занадто, то недобре”. Застосування до однієї людини відразу всіх критеріїв вийде дуже клопітно і дорого. Потрібно виділяти ключові характеристики, які впливають на мотивацію і прийняття рішення. Так, наприклад, налаштування реклами для бізнесменів-початківців 25 і 30 років — не обґрунтоване. Таких користувачів можна об’єднати в одну групу.

Помилки під час сегментації ЦА

  1. Облік тільки статі та віку.
  2. Використання застарілих даних.
  3. Відмова від тестування.
  4. Занадто вузька сегментація.

Загалом, створення портрета ЦА важливе, але робити це потрібно з розумом.

Використовуйте ефективні інструменти збору інформації, останні дані та виділяйте всі ключові ознаки свого читача/клієнта без надмірного розширення або звуження сегментації.

8 робочих схем створення текстів, що продають

AIDA

Класична схема, яку я не можу обійти стороною. Незважаючи на свій солідний вік — понад 120 років, вона стабільно працює.

Отже.

A (attention) — увага, потрібно привернути увагу користувача, виявивши його болі.

I (interest) — інтерес, посилюємо інтерес до інформації/продукту, які пропонуємо.

D (desire) — бажання, потрібно викликати бажання отримати послугу/продукт, прочитати/подивитися матеріал.

A (action) — дія, заклик до дії, здійснивши її, користувач отримає бажане.

Приклад.

ODC

Це проста й ефективна формула, яка стимулює вчинити потрібну дію тут і зараз.

O (offer) — оффер (пропозиція), потрібно створити пропозицію, перед якою складно встояти.

D (deadline) — дедлайн (обмежені терміни), ставимо обмеження за термінами.

C (call-to-action) — заклик до дії.

Така формула підійде не для всіх текстів. Не завжди є обмежені терміни дії пропозиції. Але якщо можна організувати дедлайн, то формула ідеальна, навіть для новачків у копірайтингу.

Приклад.

PMHS

Р (pain) — біль, торкніться найгострішого болю користувача.

M (MorePain) — більше болю, підсильте ефект, опишіть наслідки проблеми користувача.

H (Hope) — надія, потрібно запевнити читача, що цей біль — насправді, не проблема і легко вирішується.

S (Solution) — рішення, розкажіть про вирішення проблеми читача.

Модель може здатися жорсткуватою, але вона дуже дієва.

Приклад.

Р Не знаєш, де взяти гроші до зарплати?

M Набридло позичати в знайомих і родичів? Тобі вже багато разів відмовляли в проханні позичити гроші?

H Ти можеш самостійно вирішити цю проблему раз і назавжди. 

S Звернись у “МійКредит”! 0,01% до 15 днів!

QUEST

Це досить складна формула. Вона передбачає глибоке розуміння бізнесу і мотивацій користувача. Але за правильної реалізації працює дуже добре.

Q (qualify) — кваліфікувати — пишемо, для кого призначений цей текст і точково обираємо читачів, для яких буде цікавий.

U (understand) — зрозуміти — показуємо, що розуміємо читача, знаємо, які в нього проблеми, стаємо його “другом” і викликаємо довіру.

E (educate) — навчати — пропонуємо свій продукт. Дуже м’яко, ненав’язливо говоримо про те, яку користь він принесе. Вводимо оффер, розповідаємо про переваги, можливості, які відкриває продукт.

S (stimulate) — стимулювати — на цьому етапі розпалюємо бажання придбати продукт, розповідаємо про вигоди, які отримає клієнт.

T (transition) — перехід до дії — тут уже закликаємо до дії і говоримо про результат, який отримає користувач, придбавши продукт.

Приклад.

Кваліфікувати  → Бажаєте навчитися медитувати самостійно, але постійно

відкладаєте на потім?

Зрозуміти Ми розуміємо, як складно почати шлях до усвідомленості. Поліпшити якість життя можна лише доклавши зусиль, головне з яких — тимчасові витрати.

Повірте, турбота про себе варта того.

Навчити Навчитися приймати себе та світ навколо під силу кожному: достатньо 15 хвилин на день і знання основ медитативних технік.

Стимулювати З додатком для медитацій Х ви знайдете помічника, який супроводжуватиме вас і якщо ви тільки починаєте медитувати, і якщо вже маєте тривалий досвід. Про добірки звукових сцен і безліч тематичних афірмацій говорити просто марно — потрібно спробувати самостійно.

Перехід до дії Просто почніть медитувати — застосунок Х доступний на сервісі Y.

FAB

Дуже проста й ефективна формула. Вона дає змогу читачеві зосередитися на власних вигодах.

F (features) — особливості, опишіть свій продукт, компанію, пропозицію і розкажіть про їхні відмінні риси, найкращі характеристики.

A (advantages) — переваги, далі розкажіть про головні переваги продукту, чим він відрізняється від конкурентів.

B (benefits) — вигода, завершити розповідь потрібно вигодами, які отримає користувач після отримання вашого продукту.

Приклад.

Спочатку йде опис особливостей клініки.

Далі — переваги.

Наприкінці — що отримує клієнт.

BAB

Ще одна проста формула для створення тексту, що продає. Тут копірайтер може відчути себе чарівником. Він дивовижним чином переносить користувача з одного світу в інший.

B (Before) — до — опишіть світ користувача з його невирішеною проблемою.

A (After) — після — розкажіть, який вигляд матиме його світ після розв’язання проблеми, дозвольте йому уявити світ без цієї проблеми.

B (Bridge) — міст — скажіть, яку потрібно зробити дію, щоб перейти зі світу з проблемою у світ без проблеми. Створіть міст, який переведе користувача зі стану ДО у стан ПІСЛЯ.

Приклад.

Створення зображень для соціальних медіа забирає у вас багато часу. Уявіть, що 1 годину можна стиснути до 15 хвилин.

Читайте “15 неймовірно ефективних гіпнотичних слів, щоб впливати на інших” 

So what (Ну і що)?

Гранично проста формула, яка дає змогу копірайтеру не відхилятися вбік і зосередитися на вигодах клієнта.

Особливості товару

Ну і що?

Вигоди для клієнта

Приклад.

4 чому

Ця формула пропонує максимально все розкласти по поличках, продумати за клієнта.

Текст чітко відповідає на 4 запитання:

  • Чому користувачеві потрібен цей продукт?
  • Чому продукт потрібно купити у вас?
  • Чому користувачеві підійде саме ця ціна?
  • Чому покупка відбудеться зараз?

Приклад.

Структура тексту, що продає: заголовок та підзаголовок

Ключові принципи створення заголовка, який продає

  1. Ясність і конкретика. Ваш заголовок повинен чітко повідомляти про суть пропозиції. Уникайте загальних фраз. Краще конкретизуйте, що саме ви пропонуєте.
  2. Привабливість. Використовуйте яскраві, емоційні слова, які викликають інтерес і цікавість у читача.
  3. Користь для читача. Одразу вкажіть на вигоду або розв’язання проблеми, яке ваш продукт або послуга пропонує.
  4. Стислість. Уникайте довгих і складних речень. Краще за все, якщо заголовок буде лаконічним і зрозумілим.
  5. Використання ключових слів. Додайте ключові слова, які відображають суть вашої пропозиції та допоможуть у пошуковій оптимізації.
  6. Використання чисел і статистики. Числа і конкретні дані привертають увагу та роблять заголовок переконливішим.
  7. Обіцянка рішення. Вкажіть, що читач знайде розв’язання своєї проблеми або відповідь на своє запитання у вашому тексті.
  8. Елемент терміновості. Якщо це доречно, додайте до заголовка елемент терміновості або обмеженості пропозиції, щоб стимулювати швидку дію.
  9. Тестування та адаптація. Не бійтеся експериментувати з різними варіантами заголовків і аналізувати їхню ефективність, щоб знайти найкращий підхід.

Комбінуйте короткі заголовки із додаванням підзаголовка. Підзаголовок допоможе розкрити деталі речення. Він розширює й уточнює інформацію в заголовку.

Приклади коротких заголовків.

  1. Як заробити онлайн без вкладень?
  2. Курс-інтенсив із просування акаунта в Instagram
  3. 7 прибуткових прикладів маркетингових стратегій

Приклади заголовків із підзаголовком.

  1. Контекстна реклама: ТОП 10 міфів та помилок
  2. Миска для собак — як вибрати за розміром, глибиною, матеріалом: 4 підказки
  3. Керамічні обігрівачі — 5 моделей, що добре продаються

Довжина заголовка

Окремо зазначу про оптимальну довжину заголовка.

Згідно з вимогами пошукових систем оптимальною вважається 50-70 символів або 7-10 слів.

Але в кожного правила є винятки. Таким, що чіпляє, можна зробити і дуже стислий, і досить довгий заголовок. Усе залежить від контексту й вашої майстерності.

Наприклад.

Варіант 1 — стислий.

  • ТОП 20 ігор на iPhone
  • Пельмені Х: їжа для альфа-самців

Варіант 2 – довгий.

  • Тоща сука: Ефективне керівництво для кмітливих дівчат, які хочуть припинити їсти всіляку гидоту і виглядати привабливо

А ось який вигляд має обкладинка цього бестселера в оригіналі.

  • Як скинути помилку на пральній машині Bosch: 4 таблиці з розшифровкою аварійних кодів

У нас є чудовий інструмент, який перевіряє якість заголовків. Він дасть оцінку вашому заголовку і підкаже, як краще його змінити.

13 основних типів заголовків, що продають

  1. Прямий заголовок

Безпосередньо передає інформацію про продукт. Ідеально спрацьовує, якщо це WOW-товари/інформація, які говорять самі за себе.

  • Унікальні іграшки серії Pets decoder з новорічною знижкою!
  • 3-годинний майстер-клас з макіяжу
  • Лялька LOL Surprise за суперціною!

  1. Заголовок-команда або вирішувач

Такі заголовки універсальні, вони підходять практично для будь-яких пропозицій. Вони вирішують проблему користувача і пропонують одразу активно діяти.

  • Закохуй у себе з першого погляду
  • Позбудься хропіння раз і назавжди
  • Нормалізуй мікрофлору кишківника

  1. Заголовок-питання

Такий заголовок допомагає зацікавити користувача. Він конкретизує проблему і підказує, що відповідь-рішення криється в статті.

  • Як кинути палити?
  • Втомилися від частих хвороб дитини?
  • Чому ваш сайт не продає?

  1. Новинний заголовок

Такі заголовки добре використовувати для нових, унікальних продуктів. Але якщо подати інформацію під новим кутом, вони теж працюють.

  • Оригінальне пакування подарунків
  • Набори LEGO у вигляді аутентичних українських страв
  • Новинка від Lenovo — ультрабук Xiaoxin Pro AI 2024

  1. Заголовок-причина

У змісті такого заголовка завжди є причина зробити ту чи іншу дію. Чудово працюють із додаванням чисел. Така комбінація підвищує довіру користувача.

  • 5 причин купити ляльку LOL у подарунок
  • Усі українські зірки носять ці кросівки, тому що…
  • Як ми змінюємося & 10 причин, чому ми цього не робимо

  1. Заголовок-вигода

Це простий і часто використовуваний заголовок, який завжди працює. У ньому відразу позначено відчутну вигоду для користувача.

  • Ідеальне тіло всього за 400 гривень!
  • Новорічний подарунок до кожної покупки
  • Батарейки купи — 300 бонусів злови!

  1. Хайповий заголовок

Використання в заголовку відомих імен, трендових тем, популярних новин тощо. Зловити хайп можна не тільки в соцмережі, а й на інших сайтах.

  • Софія Ротару показала себе із сином
  • Девід Огілві та його секрети успіху
  • Найкращі виходи зірок на Червоній доріжці Fashion Awards 2023

  1. Сезонний заголовок

Його можна використовувати не завжди. Чіпляє в період якихось свят, сезонних подій або з прив’язкою інформації до певної пори року.

  • За що я люблю січень
  • Літні канікули? Час прокачати свою англійську!
  • Закручуємо помідори на зиму. Мегапростий рецепт!

  1. Гайд

Покрокові керівництва зі скринами і докладними поясненнями користувачі люблять. Такі заголовки можна використовувати в усіх сферах бізнесу.

  • Як запустити свій інтернет-магазин: покрокове керівництво
  • SEO-просування Сайту ⇈ (Повний Гайд)
  • Оформлення візи всього в 3 етапи

  1. Заголовок-порівняння

Користувачі люблять порівняльні огляди. Теж дуже ходовий заголовок і тип матеріалу, який може зібрати гарний трафік.

  • Що краще: дві по 30 або одна по 45
  • Що обрати: гідрогелеву плівку чи скло
  • Битва шурупокрутів: Bosch проти Metabo

  1. Заголовок із гумором

Такий формат здатний значно підвищити клікабельність заголовків. Тільки важливо розуміти, з чого сміється ваша ЦА. Часто використовують маскультуру й популярні меми.

  • 85-річна жінка змусила грабіжників робити присідання
  • “Лет мі спік фром май харт”: стартує марафон з англійської мови
  • Шкідливі поради про те, як втратити клієнта

  1. Гостроцікавий заголовок

Цікавість — двигун реклами. Тут важливо створити не тільки заголовок, що чіпляє, а й тримати рівень статті. Тоді текст спрацює.

  • Як робити рекламні макети, щоб за ними переходили
  • Чому менеджери з продажу неефективно працюють з базою клієнтів
  • 1 вправа, яка навчить мозок притягувати бажане

  1. Персоналізований заголовок

Такий заголовок може бути прив’язаний до місця проживання, вашого дня народження, виду діяльності або просто містити слова “ти”, “ви”. Тут важливо знати свою ЦА та зробити правильну персоналізацію.

  • Ви ще кип’ятите? Тоді ми йдемо до вас!
  • Ви з Києва? Шукаєте недорогий ресторан?
  • Салат “Мімоза” для ЗСЖників

Ефективні заходи для посилення заголовків

  1. Використання особистих займенників (ваш, твій, ви, ти) — це персоналізує заголовок і змушує читача неусвідомлено сприймати його на свій рахунок.
  • Навіть ставши багатим, ти не будеш щасливішим…
  • 10 порад від Джека Горобця, як вийти сухим із води. Здогадуєшся?
  1. Згадка про подарунки та бонуси — користувачі завжди позитивно реагують на такі пропозиції.
  • Жіночі шкіряні чоботи зі знижкою 20%
  • Книга “Схуднути до свята” — новорічний подарунок для вас!
  1. Використання цифр конкретизує і робить заголовок привабливішим.
  • 5 правил, які спростять твоє життя
  • 7 корисних звичок, яких обов’язково потрібно набути
  1. Використання спонукальних слів: “повинен”, “кожен”, “важливо”, “обов’язково”, “порівняйте”, “поспішайте”, “швидко”, “легко” тощо.
  • 10 правил, як стати успішним. Їх має знати кожен!
  • Найшвидший спосіб схуднути
  1. Налаштування заголовка під кожну групу ЦА. Так, у заголовках для молодих людей буде доречним використання сленгу, а для вчених — наукової термінології. Те, що зачепить професійного музиканта, для спортсмена, наприклад, буде незрозуміло.
  • 4 щаблі кар’єрних сходів футбольного скаута
  • Чому квітковий своп — це круто?
  1. Використання крилатих фраз і метафор. Точно підібрані помітні вирази добре чіпляють аудиторію і роблять заголовок незабутнім.
  • Повірити в качку: секрети приготування смачної качки
  • Масажний салон Х: бережи хребет змолоду
  1. Алітерація — використання схожих або однакових приголосних у кількох словах поспіль.
  • Тури на Ельбрус — гірський, грізний, гучний
  • 15% off All Live Love Polish Brand Products (у перекладі “Знижка 15% на всі товари бренду Live Love Polish”)
  1. Антитеза — протиставлення антонімічних понять.
  • Прощальна фотосесія нареченої, яка не відбулася: і солодко, і гірко
  • Гендиректор: наймаю довго, звільняю швидко
  1. Лексичний повтор — повторення однакових слів або словосполучень у рази посилює ефект на читача.
  • Nike: новий рік, нове екіпірування
  • Хороший iPhone – твій iPhone
  1. Цитування — винесення прямої мови героя в заголовок. Беруть найяскравіші фрази або факти, щоб привернути увагу. Також можна використовувати пряму мову передбачуваного персонажа.
  • Шорти Chubbies: “Вау-у-у-у, це ніштяк”
  • Сонам Капур: “Особисте життя — це особисте життя! І не потрібно робити з нього заголовки для ЗМІ”

6 головних помилок у заголовках

  1. Штампи, які вже просто нав’язли на зубах.
  • Компанія Х – лідери ринку
  • Техніка за найкращою ціною
  • Широкий спектр/асортимент послуг
  • Індивідуальний підхід до клієнтів
  • Проведемо зустріч на найвищому рівні
  • У найкоротші терміни
  • Унікальна можливість
  • Компанія, що динамічно розвивається
  • Європейський рівень якості/обслуговування
  • Шалена популярність
  • Великий досвід

Порада: замість цього конкретизуйте пропозицію, додавайте цифри.

  • Зробимо ремонт квартири з нуля за 2 місяці
  • Перша в Україні клініка з лазерною стоматологією: наш внесок у галузь
  • Футбол має 4 мільярди вболівальників у світі
  1. Порожні обіцянки, які ви не зможете виконати.
  • Як заробити мільйон за 1 день?
  • Заробляй 1000$ на день онлайн без вкладень
  • Ремонт у квартирі за тиждень

Порада: ставте реальні цифри, пишіть те, що можете конкретно запропонувати. Даючи порожні обіцянки, ви тільки відвернете користувачів.

  • Безплатний майстер-клас із трейдингу: зареєструйся та отримай чек-лист із вибору активу
  • Ремонт у квартирі “під ключ” за 2 місяці
  1. Забуваєте про цільову аудиторію — або промахуються повз інтереси своїх читачів, або розповідають тільки про себе, забуваючи про користувача.
  • Наш салон краси відкрився!
  • Ми зробили це — новий бот для торгівлі

Порада: не забувайте про вигоду для клієнта, розкажіть, чим привабливий ваш продукт.

  • Відкриття нового салону краси на Балківській — знижки 20%
  • Новий бот для торгівлі — понад 30 торгових індикаторів
  1. Багато знаків оклику — від них просто рябить в очах.
  • Увага!!! Розпродаж дитячого взуття!!!! Знижки до 80%!!!
  • Унікальна пропозиція! Брендова колекція LEJE — прямо з подіуму!!!

Порада: стримайте запал, читач не відчуває такого бурхливого захоплення від ваших пропозицій. Пишіть конкретно у справі.

  • Дитяче взуття відомих брендів зі знижкою до 80%
  • Колекція LEJE — подіумний одяг у ваш гардероб
  1. Абстрактні заголовки, без конкретики, користувач не зрозуміє, про що йдеться в статті.
  • Крилаті гойдалки летять, летять, летять…
  • Ах, це весілля

Порада: якщо хочете взяти цитату або афоризм, конкретизуйте, робіть прив’язку до вашого продукту.

  • Крилаті гойдалки: м’які та безпечні гойдалки для дітей Beige
  • Ах, це весілля: гучні весілля 2024 року
  1. Двозначні заголовки — їх можна зрозуміти по-різному, в результаті після їхнього прочитання виникає багато запитань.
  • Хуліо приїхав ти, Іглесіас
  • Народ, давайте узбагоїмося!
  • Уряд залишає народ без яєць
  • Що ви не знали про унітаз і про що соромитеся запитати

Порада: думайте, коли складаєте заголовки і перечитуйте їх вголос. Головне — не перекреативити.

  • Начальник управління поліції: “Народ, заспокоїмось!”
  • 10 порад, як вибрати унітаз

Заголовки 2-4 рівня (Н2-Н4)

Окремо хочу сказати про заголовки 2 рівня і нижче. Далеко не всі копірайтери їх використовують. Поширена помилка — полотно тексту без розпізнавальних знаків, ну або додадуть 1-2 Н2 на статтю, але цього дуже мало.

Заголовки нижніх рівнів структурують текст, розбивають його на невеликі читабельні блоки і збирають додатковий трафік, якщо містять ключові запити.

Порівняйте тексти на сторінках інтернет-магазинів.

Трохи краще, але потребує доопрацювання.

Тут найзручніший варіант для прочитання, ще й з таблицею цін.

Структура тексту: від ліду до висновку

Лід-абзац: початок, який інтригує

Лід у тексті, що продає, — це вступна частина тексту, мета якої — привернути увагу читача і зацікавити його подальшим змістом. Лід має бути коротким, захопливим та інформативним. Зазвичай він містить саму суть пропозиції або ключову вигоду для потенційного клієнта.

Добре написаний лід мотивує читача продовжити читання і дізнатися більше про продукт, послугу або пропозицію. Якщо заголовок — це приманка, то лід — гачок. Не встиг зачепити — проґавив користувача.

10 порад зі створення привабливого ліда

  1. Привертайте увагу з перших слів.
  2. Позначте ключову вигоду.
  3. Використовуйте емоції.
  4. Конкретизуйте: уникайте загальних фраз.
  5. Створіть відчуття терміновості.
  6. Залучайте читача: ставте запитання або використовуйте звернення напряму, щоб створити відчуття діалогу.
  7. Демонструйте розуміння потреб аудиторії.
  8. Уникайте кліше і штампів.
  9. Стислість і ясність: достатньо 2-4 речень.
  10. Тестуйте різні варіанти.

Пам’ятайте!  У вас є 5 секунд, щоб переконати користувача читати далі. Якщо не встигли, читач знайде іншу пропозицію, що більше заінтригує.

3 головні помилки в ліді

  1. Філософські питання і роздумикористувач прийшов не за обговореннями сенсу життя, йому потрібна вигода і конкретика.
  2. Складна термінологія — змушує напружуватися з перших секунд прочитання і виглядає дуже хитромудро.
  3. Некоректні узагальнення — не всі люблять літо, мріють про відпочинок на Мальдівах і брендові речі. Будьте реалістичні у своїх судженнях.

Основний зміст: довести до дії

Отже, ви заінтригували читача. Тепер потрібно не просто утримати його увагу, а максимально розігріти користувача, щоб він захотів виконати потрібну дію. Купити, підписатися, зареєструватися тощо.

Як цього домогтися? Я вже в 3 розділі розповіла про найефективніші формули текстів, що продають. Потрібно вибрати відповідний формат статті та попередньо написати її план.

Можете створити таблицю, в яку впишете все, що потрібно додати за кожним із пунктів формули.

Наприклад, так.

P Перерахуйте головні проблеми, болі, які є у потенційних клієнтів
М Напишіть все, що може посилити проблему та про її наслідки
Н Напишіть усе пов’язане з продуктом, що можна віднести до розв’язання проблеми
S Перерахуйте всі особливості та вигоди продукту, як він поліпшить життя користувача

Проаналізуйте цей скелет. Без жалю приберіть усе зайве і подумайте, чого не вистачає. Додайте інформацію, якої бракує.

За цим планом вже можна писати текст.

Що обов’язково має бути в основній частині?

  • Болі користувача — вони можуть мати форму не прямих запитань або тверджень, а вказуватися в особливостях продукту.
  • Властивості продукту.
  • Його переваги.
  • Вигоди від використання продукту.
  • Ваша унікальна пропозиція.

Запам’ятайте! З тексту, що продає, потрібно прибрати:

  • воду;
  • загальні фрази;
  • професійний жаргон;
  • філософські питання і роздуми;
  • канцеляризми;
  • довгі та складні речення;
  • великі абзаци;
  • пишномовність викладу;
  • полотно тексту без списків;
  • надмірне вживання слів із часткою не-;
  • граматичні та інші помилки.

Пропоную для наочності таблицю.

Вода Тільки корисна інформація
Приклад Інтернет повністю змінив уявлення про те, яким має бути ідеальний магазин. Тепер не треба товпитися в чергах, бігати поверхами в пошуках необхідного і возитися з громіздкими візками. Х — ваш ідеальний інтернет-магазин для купівлі електроніки. Оплата онлайн і готівкою. Можливий самовивіз у Києві.
Загальні фрази Конкретні дані про досвід, послуги компанії, властивості продукту в цифрах і фактах
Приклад Професійні фахівці з багаторічним досвідом роботи У компанії Х досвід на ринку електроніки 10 років
Професійний жаргон Прості вирази, зрозумілі будь-якому користувачеві
Приклад Фахівці нашого рієлторського агентства допоможуть оформити генералку на будь-яку квартиру Фахівці нашого рієлторського агентства допоможуть оформити документи на нерухомість
Філософські питання та роздуми Тільки конкретика про болі, вигоди для користувача
Приклад Хочете знати, чому сьогодні так популярні суші? Я вам розповім одну історію… Суші та роли за традиційним японським рецептом. Понад 20 видів.
Канцеляризми Прості, місткі вирази
Приклад Наш банк на сьогодні здійснює різні види кредитування Наш банк пропонує такі види кредитування:
  • Кредит готівкою
  • Кредит на автомобіль
  • Кредит під заставу
  • Кредитні картки
Довгі та складні речення Короткі речення без складних зворотів
Приклад Посуд необхідний усім, хто хоч іноді готує і їсть вдома, від його якості залежить зручність приготування і смак страв, а від зовнішнього вигляду – гарний настрій господарів і гостей Посуд — важливий атрибут вашої кухні. Від його якості залежить зручність приготування і смак страв, а від зовнішнього вигляду — гарний настрій господарів і гостей
Великі абзаци Короткі абзаци, не більше ніж на 3 речення
Приклад Внаслідок помітного зниження якості свіжих продуктів (наші фрукти й овочі містять на 60% менше корисних речовин, ніж 50 років тому) зрозумілим є бажання повернутися до більш природного і збалансованого раціону. Сучасний ринок заповнений продуктами, отриманими методами глибокої переробки; вони містять нездорові трансжири, рафінований цукор, хімічні добавки Якість сучасних свіжих продуктів помітно знизилася. Наші фрукти й овочі містять на 60% менше корисних речовин, ніж 50 років тому.
Бажання повернутися до більш натурального і збалансованого раціону — природне.
Сучасний ринок заповнений продуктами, отриманими методами глибокої переробки. Вони містять нездорові трансжири, рафінований цукор, хімічні добавки
Пишномовність викладу Простота, ясність, прямолінійність кожної фрази
Приклад З метою уникнення проблем ми вирішили відмовитися від цієї ідеї Ми відмовилися від цієї ідеї, щоб уникнути проблем
Надлишок не- Ствердження замість заперечення
Приклад Магазин побутової техніки Х
Бажаєте придбати побутову техніку в Києві не переплачуючи? Х — допоможе. Філософія про низькі ціни в інтернет-магазинах побутової техніки не є міфом, не дарма клієнтські бази онлайн-сервісів з продажу товарів для дому постійно збільшуються
Магазин побутової техніки Х
Магазин Х — побутова техніка без переплат. Ми доводимо, що низькі ціни в інтернет-магазині — реальність
Полотно тексту Структурованість і списки
Приклад До нас Ви можете звернутися для вирішення: адміністративних спорів, господарських справ, сімейних спорів і розбіжностей, цивільних спорів, міграційних питань, кримінальних справ. Кримінальні справи вимагають особливої відповідальності, скрупульозності, уважності та залученості. Все це ми гарантуємо нашим Клієнтам. У суді Ви перебуватимете під надійним захистом, якщо Ваші інтереси відстоюватимуть наші юристи. Штат нашого центру укомплектований висококваліфікованими юристами різних спеціалізацій. Ви можете отримати послуги: сімейного адвоката, цивільного адвоката, адвоката у кримінальних справах, юриста із земельних питань та інших фахівців До нас Ви можете звернутися для вирішення:
  • адміністративних спорів;
  • господарських справ;
  • сімейних спорів і розбіжностей;
  • цивільних спорів;
  • міграційних питань;
  • кримінальних справ.

Кримінальні справи вимагають особливої відповідальності, скрупульозності, уважності та залученості. Все це ми гарантуємо нашим Клієнтам.
У суді Ви перебуватимете під надійним захистом, якщо Ваші інтереси відстоюватимуть наші юристи.
Чому потрібно обрати АО “ІКС”?
Штат нашого центру укомплектований висококваліфікованими юристами різних спеціалізацій.
Ви можете отримати послуги:

  • сімейного адвоката;
  • цивільного адвоката;
  • адвоката у кримінальних справах;
  • юриста із земельних питань та інших фахівців
Помилки Правильний з погляду граматики, орфографії, пунктуації, стилістики текст
Приклад Про нас:
A це європейський інтернет магазин з жіночим, чоловічим та дитячим одягом, взуттям та аксесуарами — все це Ви можете придбати не виходячи з дому. Обирайте з майже 500 оригінальних світових і створюйте свій власний неповторний аутфіт. Спеціально для вас ми зібрали в одному місці преміальні бренди (Tommy Hilfiger, Gues, Karl Lagerfeld, DKNY, RedValentino, Diesel, спортивні бренди (adidas, Nike, Puma, Champion) і популярні бренди lifestyle (United colors of Benetton, Sisley), а також ще багато багато інших!
Тут зібрані різні види помилок. Ви, звичайно, це відразу побачили!
  • Пунктуація
  • Орфографія
  • Професійний жаргон
  • Довгі речення
  • Полотно тексту
  • Стилістика

Крім того, сервіс перевірки показує, що в слові “свій” використано букву з іншої мовної розкладки — латиниці.
Тож повний комплект.
Я гадаю, ви самі все легко виправите.

Звідки беруться вода, канцеляризми та інше сміття?

Виокремлю 4 основні причини таких помилок:

  1. Боротьба за унікальність.
  2. Спроби розтягнути текст до потрібної кількості символів.
  3. У копірайтера мало або взагалі немає конкретної інформації.
  4. Так простіше і швидше. Щоб написати гарний текст, що продає, треба попрацювати.

Звідси висновки:

  • Не женіться за унікальністю — якщо ви самі працюєте над текстом, а не робите рерайт, він буде унікальним.
  • Забудьте про кількість знаків — думайте про мету створення тексту і вигоди користувача. Скорочуйте без жалю.
  • Зберіть усю потрібну інформацію, якщо її мало, запитуйте у замовника. Можна створити бриф для заповнення власнику сайту.
  • Серйозно віднесіться до роботи над текстом, що продає.

Висновок: останній шанс переконати

Велика помилка копірайтера — розслабитися наприкінці тексту. Все головне сказано, УТП продумано, можна закруглятися і розміщувати роботу.

На прикінцевому етапі за неправильного підходу якраз і можна втратити клієнта.

Що робити? Зосередитися і філігранно довести справу до кінця.

Висновок має лаконічно підсумувати сказане й акцентувати увагу користувача на головних вигодах від придбання продукту.

Від вашої пропозиції має виникнути тільки одне бажання: “Хочу!”

Приклад прикінцевої частини на одній зі сторінок сайту школи “Гранд-Експо”.

Допоможуть у написанні переконливого висновку такі принципи:

  • повторення основної пропозиції;
  • створення відчуття терміновості — якщо це доречно (акція, розпродаж, останні моделі тощо);
  • звернення до читача безпосередньо (ви, ваш, вам);
  • акцентування уваги на гарантіях та перевагах для покупця;
  • відсутність нової інформації — просто підсумуйте вищесказане;
  • емоційний вплив — можна викликати у читача почуття впевненості в правильності вибору або передчуття від покупки.

Ось приклад прикінцевої частини в тексті дитячого садка Happy Life.

А це з інтернет-магазину Podaro4ek.

Переконали читача? Тепер потрібно поставити жирну крапку в тексті.

Call-to-action: ставимо крапку правильно

Правильне створення Call to Action (CTA) — це ключовий момент у текстах, що продають. Якщо читач розігрітий, він вже готовий натиснути на заповітну кнопку і стати вашим клієнтом.

Справа за малим — правильно сформулювати та розмістити заклик до дії.

Важливі аспекти:

  1. Ясність і конкретика: CTA має бути чітким і точним. Користувачеві потрібно розуміти, що саме від нього очікується. Наприклад, замість загального “Дізнайтеся більше” використовуйте “Завантажте безплатний посібник зараз”.
  2. Використання дієслів: ваші CTA повинні починатися з дієслів, що закликають до дії, наприклад, “Купити”, “Зареєструватися”, “Отримати”, “Почати” і так далі.
  3. Створення відчуття терміновості: так, і тут теж. Використовуйте слова, які підкреслюють терміновість і обмеженість пропозиції, наприклад, “зараз”, “сьогодні”, “останній шанс”, “обмежена пропозиція”.

  1. Пропозиція цінності: ваш CTA має чітко демонструвати, яку користь отримає користувач, виконавши дію. Наприклад, “Отримайте ексклюзивний доступ” або “Заощаджуйте 50% при замовленні зараз”.
  2. Привабливий дизайн: візуальні елементи CTA повинні привертати увагу. Використовуйте контрастні кольори, шрифти, які можна прочитати, і відповідний розмір кнопки або посилання.
  3. Розміщення: розмістіть CTA так, щоб він був помітний і логічно вписувався в контекст сторінки або тексту.
  4. Тестування та оптимізація: не бійтеся експериментувати з різними формулюваннями, дизайном і розміщенням CTA, щоб з’ясувати, що працює найкраще для вашої аудиторії.

Наприклад, замість простого “Підписатися” можна використати більш переконливий CTA: “Почати вчитися безплатно”.

FAQ: поширені запитання

Тренд 2024 — FAQ наприкінці текстів, що продають, на сайті. Це сторінки послуг, товарів, “Про нас” і навіть на головній.

FAQ дає змогу виявити головні запитання клієнтів і максимально стисло, чітко на них відповісти.

Ось ключові аспекти, які варто враховувати під час їх складання:

  1. Відображення інтересів і побоювань цільової аудиторії: FAQ мають бути написані з урахуванням інтересів, потреб і занепокоєнь вашої цільової аудиторії. Відповіді на ці запитання не просто надають інформацію, а й вирішують сумніви/побоювання.
  2. Стислість і ясність: відповіді мають бути лаконічними та зрозумілими. Уникайте складної термінології та довгих пояснень, якщо тільки це не потрібно для повного розуміння теми.
  3. Сприяння продажу: кожна відповідь має підкреслювати переваги продукту або послуги. Наприклад, на запитання про терміни доставки можна додати інформацію про різні варіанти доставки, підкресливши зручність і швидкість.
  4. Запобігання запереченням: FAQ — це чудовий спосіб роботи з можливими запереченнями клієнтів. Відповіді можуть містити інформацію, яка зніме типові сумніви покупців.
  5. Заохочення до дії: включіть у відповіді заклики до дії. Наприклад, після відповіді на запитання про повернення товару можна додати посилання на сторінку з додатковою інформацією про політику повернень.
  6. Оновлення та доповнення: регулярно оновлюйте FAQ, додаючи нові запитання та відповіді, які можуть виникнути у клієнтів. Це демонструє вашу турботу про потреби клієнтів і актуальність інформації.

Ось приклади, як це може бути реалізовано на вашому сайті.

Приклад 1. Розділ категорії товарів.

Приклад 2. Головна сторінка.

Приклад 3. Сторінка послуги.

Про вимоги до сучасного контенту у нас є чудовий подкаст і відео Миколи Шмичкова. Дуже раджу ознайомитися.

1X

Сучасні тренди в копірайтингу

Фокус на ШІ та автоматизацію

Одразу хочу сказати про використання ШІ при створенні текстів. Бурхливі дискусії після появи першої загальнодоступної версії Chat GPT переросли в прийняття ШІ як нового потужного інструменту. Одночасно прийшло розуміння, що штучний інтелект — класний помічник, але замінити гарного фахівця не зможе.

І, так, я теж використовувала Chat GPT під час створення цього тексту. Чесно зізнаюся, він мені чудово допоміг при створенні структури тексту і заголовків. А ще здорово заощадив час під час написання окремих пунктів. Але, звісно, повністю створити експертний контент, який відповідає EAT факторам, він не може.

У нас є докладна стаття про Chat GPT, і Микола Шмичков зняв круте відео з цієї теми.

Тому зараз коротко зупинюся на можливостях ШІ при створенні контенту. Chat GPT, до речі, вже далеко не єдиний. Сьогодні з’явилося багато сервісів, що використовують ШІ. Платних і безплатних. Наприклад: Copy.ai, Outranking, Simplified, Writesonic тощо.

Ось що сам GPT написав про свої можливості.

А я хочу підсумувати свої спостереження:

  1. Створення структури тексту і заголовків.
  2. Створення метаданих.
  3. Відмінно справляється з короткими текстами для категорій, послуг, описів карток товарів для певних тем (з одних питань він пише добре, а ось з інших, вибачте, лабуду). Тут вже потрібно тестувати, щоб точно зрозуміти, наскільки він підійде для вашої теми.
  4. Здатний допомогти відредагувати текст, спростити його, якщо вийшов складним і заплутаним.
  5. Здатний створити списки та інструкції з підзаголовками й описами.
  6. Допомога при написанні переваг і характеристик.
  7. Здатний допомогти при створенні історій і сценаріїв.
  8. Може стати натхненником і дати гарні ідеї, якщо у вас творчий ступор.
  9. Здатний допомогти зі створенням листів для e-mail розсилок і постів для соцмереж.
  10. Допоможе з визначенням ЦА.
  11. Перекладе тексти 29 мовами світу (від загальновідомих — німецька, англійська, іспанська до рідкісних і складних — хінді, корейська).

Додам, що GPT вміє також генерувати зображення і читати файли. Ви можете прикріпити файл і попросити на основі цієї інформації виконати потрібну дію.

Важливо!

  1. Згенеровані тексти обов’язково уважно перевіряти та редагувати. ШІ страждає на тавтологію і прибріхування. Може нахабно збрехати, якщо не знає інформацію.
  2. Автоматичні переклади теж має перечитувати людина, яка володіє мовою, помилки тут не рідкість.
  3. Потрібно перевіряти унікальність згенерованих текстів. У середньому 1 з 8 може бути неунікальним.

ШІ увірвався в наше життя й активно розвивається. На його основі зростають сервіси як гриби, тому якщо хочете бути в тренді, потрібно терміново освоювати штучний інтелект.

Ось приклад контенту, при створенні якого допоміг GPT.

Ось приклад перекладу німецькою.

А ось картинка від OPEN AI за нашою темою.

Емоційний копірайтинг

Сьогодні важливо не просто утримати увагу аудиторії, а викликати в неї емоційний відгук і почуття причетності до чогось класного, великого і важливого. Саме на це й націлений маркетинг.

Можна виділити такі основні тренди:

  1. Аутентичність і чесність: бренди прагнуть створювати більш аутентичний і щирий контент, який відображає їхні цінності та місію. Це допомагає встановлювати глибокий емоційний зв’язок з аудиторією.

  1. Сторітелінг: використання сторітелінгу для створення емоційного відгуку. Ефективні історії можуть включати реальні випадки, відгуки клієнтів або сценарії, які аудиторія вважає впізнаваними та співвідносними з власним досвідом.

  1. Цінності та соціальна відповідальність: бренди активно включають у свій контент теми соціальної відповідальності та етичності, що особливо важливо для молодіжної аудиторії, яка цінує прозорість і соціальну усвідомленість. В українському сучасному контексті один із трендів — підтримка ЗСУ.

  1. Персоналізація контенту: просунута персоналізація контенту на основі поведінки, інтересів і вподобань аудиторії дає змогу створювати більш релевантний і емоційно привабливий контент.
  2. Інтерактивність і залученість: включення інтерактивних елементів, як-от вікторини, опитування та ігри, для підвищення залученості аудиторії та створення глибшого емоційного відгуку.
  3. Візуальний сторітелінг: використання візуальних елементів, таких як відео, інфографіка та анімація, для посилення емоційного впливу тексту.
  4. Голосовий і тональний брендинг: вироблення унікального голосу і тону бренду, який говорить мовою аудиторії та відображає емоційний характер компанії.

  1. Фокус на мікромоменти: створення контенту, орієнтованого на мікромоменти в житті аудиторії, коли вони найбільш відкриті для взаємодії з брендом. Коли користувач у конкретний момент свого життя шукає певну інформацію, звертаючись до цифрового пристрою: відповідь на запитання, заклад, куди хоче піти, інструкцію з виконання якоїсь справи, товар тощо.

Візуальні елементи та їхня роль у тексті

НАШ МОЗОК ОБРОБЛЯЄ ВІЗУАЛЬНІ ОБРАЗИ В 60000 РАЗІВ ШВИДШЕ, НІЖ ТЕКСТ!

Тож не дивно, що сьогодні PR і маркетинг орієнтований на графіку. За умови точного влучання в болі клієнта в його голові швидко утворюється логічний ланцюжок:

побачив → захотів → купив

Закономірно, що візуальні елементи відіграють ключову роль у створенні текстів, що продають, перетворюючи звичайне повідомлення на потужний інструмент залучення та переконання.

В епоху інформаційного перенасичення, коли увага аудиторії роздроблена і її важко утримувати, якісна графіка стає важливою частиною тексту. Вона здатна значно підвищити ефективність ваших маркетингових зусиль.

Які візуальні елементи можна і потрібно використовувати в текстах?

  • Зображення.
  • Малюнки.
  • Іконки.
  • Фотографії.
  • Діаграми.
  • Інфографіку.
  • Логотипи.
  • Таблиці.
  • Відео.
  • Схеми.

Як візуальні елементи допомагають тексту продавати?

  1. Підсилюють повідомлення

Візуальні елементи допомагають краще зрозуміти та запам’ятати інформацію. Вони діють на підсвідомому рівні, посилюючи сприйняття повідомлення і роблячи його більш переконливим. Якісний візуальний контент здатний миттєво привернути увагу до ключових моментів тексту і зробити їх більш зрозумілими та незабутніми.

  1. Підвищують залученість

Використання візуальних елементів робить текст більш інтерактивним і цікавим для аудиторії. Це стимулює користувачів до глибшої взаємодії з контентом, збільшуючи час, проведений на сторінці, і сприяючи кращому засвоєнню інформації. Візуальні елементи можуть також викликати емоційний відгук, роблячи ваше повідомлення більш особистим і незабутнім.

  1. Покращують структуру тексту

Візуальні елементи допомагають структурувати текст, виділяючи основні ідеї та полегшуючи навігацію за текстом. Вони можуть слугувати ефективним інструментом для поділу тексту на більш дрібні, легкозасвоювані частини.

  1. Підвищують SEO-ефективність

Якісні зображення та відео можуть покращити позиції вашого тексту в пошуковій видачі завдяки збільшенню залученості та зниженню показника відмов. Крім того, оптимізація зображень з правильними тегами та атрибутами може залучити додатковий трафік через пошукові системи за зображеннями.

Подивіться, як цікаво вирішив підкреслити головне у своїх пропозиціях інтернет-магазин mta.ua.

А ось так об’єднали фотографії з іконкою і текстом у блозі “Натур бутік”.

Ось таке графічне рішення для структуризації тексту я знайшла в блозі інтернет-магазину b-pro.com.ua.

Тобто варіантів використання візуальних елементів у текстах, що продають, багато. Головне — продумати, що ви прагнете сказати та підкреслити. Правильні рішення проявлять себе у вигляді підвищення продажів і підписок.

Ви хочете отримати безкоштовний трафік?

Вас цікавить просування свого сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план розкрутки вашого бізнесу!

    Корисні інструменти для копірайтера у 2024 році

    У зв’язку з війною в Україні автори стали шукати альтернативу звичним російським сервісам перевірки текстів серед українських або міжнародних аналогів. І такі є.

    Я напишу список найпопулярніших і найякісніших інструментів, які точно стануть у пригоді копірайтеру у 2024 році.

    1. Copywritely.com/ru/ – SEO-аналіз тексту: перевірка на унікальність, читабельність, переспам. Сервіс платний, але можна спробувати безплатно. У скрині навела весь список інструментів ресурсу.

    Тарифи: від 50 стор. ($29/міс.) до 5000 стор. ($1250/міс). Діапазон цін великий, тож можна обрати найбільш зручний варіант.

    1. Plagiarism-detector.com — програма детектор плагіату, яку можна завантажити на комп’ютер.
    2. Plag.com.ua — перевірка плагіату та детектор ШІ.
    3. Skandy.co/ua — ще один сервіс з перевірки плагіату та детектор ШІ.
    4. Edubirdie.com/perevirka-na-plagiat — безплатна перевірка на плагіат. Ще можна використовувати генератор висновків, інструмент перефразування, генератор тем, генератор слів у хвилини, алфавізатор (форматування списків за алфавітом).
    5. LanguageTool — безплатна програма-коректор правопису української, російської, англійської, німецької та ще понад 30 інших мов. Щодо української мови дає рекомендації відповідно до останньої редакції правопису 2019 року.
    6. R2u.org.ua — словники української мови та перевірка тексту на помилки.

    Український ринок не стоїть на місці, тож думаю, скоро побачимо нові корисні інструменти.

    Помилки під час написання тексту, що продає

    В останньому розділі хочу підсумувати все вищесказане і виділити головні помилки авторів при створенні текстів, що продають. Від себе додам те, з чим часто стикаюся під час взаємодії з копірайтерами.

    1. Вода

    О, це бич копірайтингу! Є навіть такий жарт: “Який знак зодіаку в копірайтера? Водолій”.

    Можна написати красивий логічний граматично правильний текст, який нестиме 0 практичної користі. Або, що трапляється дуже часто, серед “моря розливного” є крихти потрібної інформації, але ж її потрібно виловити. Користувач цього робити не буде. Після кількох загальних речень він просто закриє сторінку.

    Висновок: пишемо відразу за темою, не відволікаємось. Зосередьтеся на тому, що цікаво потенційному клієнту.

    Я завжди кажу копірайтерам: уявіть, що ви користувач, який хоче купити цю послугу/товар. Яку інформацію ви хочете побачити в тексті? Що вам важливо дізнатися? Про це і пишіть.

    Наведу приклад водянистого тексту зі складними реченнями. Прочитайте початок. Хочеться далі читати? Ні? Покупцям теж.

    “Сучасна людина в період максимального розвитку технологій і автоматизації, позбавлена багатьох труднощів і турбот повсякденності, якщо не повністю, то як мінімум стикається з мінімальним навантаженням. Якщо взяти більш конкретно, то момент прибирання будинку або будь-якого іншого приміщення моє більш полегшення адаптований до сучасності, ніж 20 років тому. Сьогодні помічниками в прибиранні слугують не тільки віник ганчірка, а й низка іншого сучасного приладдя.”

    Приклад взято з сайту hozsklad.ua.

    1. Неструктурований текст

    Сюди належать довгі багатоповерхові речення, великі абзаци, ігнорування списків і заголовків.

    Поради прості:

    • речення намагаємося робити коротшими;
    • оптимальна довжина абзацу — близько 400 знаків;
    • використовуємо більше списків, як нумерованих, так і маркованих;
    • створюємо привабливі заголовки та підзаголовки різного рівня (але не більше 4 рівнів).
    1. Використання складних слів, термінів, жаргону, канцеляризмів

    Будьте простішими. Обійдіться без філософських роздумів, незрозумілої термінології та жаргонізмів. Розкладіть свою думку по поличках, тоді текст буде зрозумілий будь-кому: і новачкові, і професіоналу.

    Щоб викладати ясно свої думки, потрібно спочатку самому добре розібратися в темі.

    Скажу як редактор, видно, коли копірайтер пише, погано розібравшись у питанні. І одразу відчуваєш, коли автор — фахівець.

    1. Використання штампів, що набили оскому

    Професіонали з багаторічним досвідом роботи, висококваліфіковані фахівці, ідеальний магазин, індивідуальний підхід до клієнта, якість, перевірена роками, ми з кожним днем стаємо кращими.

    Я можу ще довго продовжувати. Сподіваюся, суть зрозуміла. Пишемо чітко: скільки років досвіду роботи, який асортимент, які технології використовує компанія тощо.

    Якщо текст буде конкретним, то зникнуть фрази, від яких одразу починають скрипіти зуби.

    1. Надмірна “продажність”

    Тексти, які кричали на все горло: “Купіть мене! Ми найкращі!”, давно канули в Лету. Сьогодні в тренді конкретика і доказовість.

    У вас великий досвід на ринку? — Скільки років?

    Ви використовуєте передові технології? — Які конкретно?

    У вас найбільший асортимент в Україні? — Скільки найменувань товарів або категорій?

    У вас працюють найкращі стоматологи? — Хто конкретно і чим прославився? Покажіть обличчя, назвіть імена та заслуги.

    Компанія повинна розповісти про себе в цифрах і фактах. На самовихваляння вже ніхто не реагує.

    1. Ігнорування УТП

    УТП важливо чітко продумати й донести до читача. Користувач повинен ясно розуміти, чому потрібно купити саме у вас.

    1. Відсутність СТА

    Не забувайте говорити, що потрібно зробити читачеві й куди звернутися. Адже ви розігрівали його весь текст не для того, щоб відпустити.

    1. Відсутність або недостатня кількість зображень

    Про важливість візуальних елементів у тексті я вже сказала раніше. Ігнорувати графіку не можна. Навіть ідеальний контент без картинок втратить всю сіль і не буде дочитаний до половини.

    Додавайте яскраві великі унікальні зображення — так ви збільшите кількість прочитань і продажів.

    1. Неправильна SEO-оптимізація

    SEO, як і раніше, важливе, але використання старих методів відверне покупців.

    • Не виділяйте ключові слова в тексті — це досі часто трапляється і має жахливий вигляд.
    • Переспам і пряме входження ключів — теж моветон (купити айфон Львів, ключі гайкові, зачіска кроп довга). За таке пошуковик може відправити в бан. Гугл уже порозумнішав. Він прекрасно розуміє запити та їхні синоніми в різних варіаціях. У тексті важливо розкрити тему, а не вставити якомога більше ключів.

    Про старі та нові методи SEO Микола Шмичков розповів у своєму відео

    Раджу подивитися, щоб розуміти, що таке сучасне SEO.

    Взагалі копірайтерам важливо розбиратися у вимогах SEO до текстів. Інакше вони не розуміють, що і для чого роблять.

    Сеошник дав завдання, а навіщо і чому воно таке, копірайтер не замислюється, хоча повинен, якщо хоче бути хорошим фахівцем.

    Тож стежимо за трендами SEO і не спамимо в текстах.

    P.S. Те, що в тексті не повинно бути помилок, сподіваюся, і так зрозуміло. Повторюватися і пояснювати це не буду.

    Приклад тексту з помилками різної конфігурації. Він розташований на головній.

    І для контрасту приклад чудового структурованого тексту, що продає.

    P.P.S. Наостанок хочу вас пригостити смачним десертом)

    Наведу тут поради для авторів Ані Кащеєвої, креативного копірайтера Fedoriv Marketing Agency.

    Як стати креативним копірайтером за 11⅔ кроків?

    Крок 1. Думати й гуглити.

    Крок 2. Дивитися на всі боки.

    Крок 3. Шукати чіпке, а не правильне.

    Крок 4. Писати, перевіряти й знову писати.

    Крок 5. Берегти найкращі ідеї від найгірших клієнтів.

    Крок 6. Бути суб’єктивними а.к.а мати позицію.

    Крок 7. Маст: подружитися зі стратегом.

    Крок 8. Робити від душі, навіть якщо безоплатно.

    Крок 9. Зібрати портфоліо, яке сподобається.

    Крок 10. Вміти аргументувати й думати руками.

    Крок 11. Пробувати все і розвиватися.

    Крок 11⅓. Називатися, як хочеться.

    Крок 11⅔. Порушувати правила, але знати навіщо.

    Висновки

    Ваш контент буде ефективним, якщо дотримуватися таких ключових принципів.

    1. Усвідомлення аудиторії є фундаментом успішного тексту, що продає. Знання вподобань, потреб і болю ваших клієнтів дає змогу створити текст, який резонує з читачами на глибокому рівні.
    2. Унікальна торгова пропозиція (УТП) має бути чітко виражена, щоб виділити ваш продукт або послугу серед конкурентів і показати, чому саме ваша пропозиція заслуговує на увагу.
    3. Простота і ясність у викладенні думок допомагають утримати увагу читача і полегшити розуміння переваг продукту або послуги.
    4. Заклики до дії (CTA) мають бути зрозумілими та переконливими й направляти читачів до наступного кроку у воронці продажів.
    5. SEO-оптимізація важлива, але потрібно використовувати сучасні методи, щоб уникнути бану.
    6. Докази й соціальне підтвердження у формі відгуків, кейсів і досліджень зміцнюють довіру до вашої пропозиції та стимулюють рішення про покупку.
    7. Тестування та аналітика необхідні для оптимізації текстів, що продають. Регулярне тестування різних підходів і аналіз результатів дають змогу поліпшити ефективність тексту і досягти кращих результатів у продажах.
    8. Безперервне навчання та адаптація до змін у вподобаннях аудиторії та тенденціях ринку є ключем до підтримання актуальності та ефективності ваших маркетингових текстів.

    Этот пост был последний раз изменен 15.04.2024

    Disqus Comments Loading...

    Этот веб-сайт использует файлы cookie.