СОДЕРЖАНИЕ
Моя прекрасна дружина Олександра повідомила мене під час вечері:
— До нас у магазин (у неї магазин шуб та хутра в Одесі) приходять дівчатка для того, щоб зробити напівголі фотографії у норкових шубах.
– Навіщо?
— Вони потім викладають це в Інстаграмі та продають своїм підписникам.
— А як це роблять?
— Їхні підписники приходять до нас у магазин або ми їм відправляємо післяплатою, а потім віддаємо їм комісію.
— І чи багато вони так заробляють?
— Іноді навіть більше, ніж ми, бо продають значно дорожче за нашу ціну. В середньому від $50 до $500 лише на одній нірці, ну там залежно від моделі. При цьому вони продають не тільки наш товар, а й товари інших магазинів, де також багато заробляють.
— Чому ж люди не купують з твого Інстаграму, де в тебе також багато підписників, і, відповідно, ціна нижча?
— Я теж продаю багато з мого облікового запису, просто у нас різні підписники.
У цій статті я ДЕТАЛЬНО розповім, як дівчатка-посередники роблять напівголі фото для продажу чужих товарів.
Я, звичайно ж, хотів бути присутнім на фотосесії, але мене не допустили :-(
Нічого, у мене теж є щось для тебе.
У цій статті ти знайдеш відмінну добірку результатів фотосесій, викладених у різних облікових записах (тільки якщо тобі більше ніж 18 років).
Моя гарна дружина також активно продає в Інстаграмі свої норкові шуби та хутра.
Як бачиш, можна продавати свій і чужий товар.
Насправді це прості приклади, як сьогодні заробляють в Інстаграмі.
Тому що, прочитавши ВСЕ, ти дізнаєшся про безліч інших методів, як роблять великі гроші в Інстаграмі на всіх рівнях і в усіх тематиках.
Багато прикладів будуть тобі повним одкровенням, а проста реалізація ідей відкриє тобі нові можливості величезних заробітків.
Далі буде тільки цікавіше.
ВАУ, ТРАФІК! Що, тобі він теж потрібний? Так дивись, що тут пропонує SEOquick.
Немає часу пояснювати – зараз швидко налаштуємо тобі контекст та клієнт повалить. І не простий, а цільовий!
Допоможемо обрати релевантну бізнесу рекламу з високим відсотком повернення інвестицій.
Клієнти вже втомились чекати, поки ти заявиш про себе!
4 види заробітку
Існують різні види заробітку в Інсті.
Я поділюся з тобою 4 простими методами, які приносять колосальні доходи.
Багато хто з них настільки простий, що навіть не треба виходити з дому.
Ну гаразд, виходити іноді потрібно, щоб витратити отриманий прибуток :-)
Ти безперечно можеш заробляти в Instagram.
Твій бізнес має бути представлений інтригуючим контентом та грамотним просуванням.
Я вже розписував статтю “12 методів розкручування Інстаграм“, якщо ти її не читав, рекомендую це зробити.
Тому що це головний ключ до отримання більш ніж мільйона підписників, яких необхідно грамотно конвертувати у величезні доходи.
Публікації мають бути фотогенічні, унікальні та високої якості – це запорука твого успіху.
Також не забуваємо про твої історії та відеопублікації, які мають бути релевантними твоїй аудиторії.
Наприклад, Нікі Мінаж показує найважливішу частину тіла, за яку її так люблять і цінують її підписники.
Нікі у своєму обліковому записі просуває свій особистий бренд і, відповідно, продає свій особистий продукт.
У цій статті ми з тобою розглянемо, як заробляти гроші в Інсті, не тільки просуваючи свій бренд.
Є 4 основні методи:
- Публікації постів з рекламою великих та дрібних брендів.
- Продаж фотографій.
- Продаж власних товарів та послуг.
- Продаж товарів інших сайтів, які пропонують партнерські програми.
Впевнений, цей короткий опис навіть близько не задовольнить твою цікавість.
Тому читаємо далі, буде тільки цікавіше.
Я докладно розпишу кожен метод заробітку.
Вам потрібні продажі?
Заповніть форму нижче та я допоможу налаштувати канал продажів контекстної реклами на ваш сайт!
Публікація рекламних постів
Якщо ти маєш армію підписників, ти можеш пропонувати брендове просування.
Світові бренди сплачують величезні гроші за один пост в Інсті.
Із зірками укладаються ексклюзивні контракти, які приносять їм мільйони доларів.
Впливові люди у певних тематиках, у яких понад десять тисяч підписників, також добре заробляють.
Одна публікація Кім Кардаш’ян коштує 1 мільйон доларів.
Все, що їй треба, це поділитися фотографією у себе в обліковому записі.
Добре, Кім, черговий мільйон у кишені.
Перш ніж вона змогла заробляти мільйон за одну публікацію, вона зібрала армію своїх підписників, можливо, ти теж її фанат :-)
Роналдо також непогано монетизує свій обліковий запис.
Реклама вже багато років – головне джерело доходу Кріштіану, основна робота та спортивні контракти – лише додатковий заробіток.
Звичайно, мільйони за пости отримують лише одиниці, але є багато інших акаунтів, які також заробляють десятки та сотні тисяч доларів за публікації.
Не обов’язково бути зірками шоу-бізнесу чи спортсменами світового класу, щоб отримувати дорогі контракти.
Ти можеш бути фахівцем у своїй сфері та напрацювати своїх відданих підписників, які цінують твою думку.
Облікові записи з більш ніж десятьма тисячами підписників вже можуть продавати рекламу тематичним брендам.
Інстаграм-статус дозволяє проводити брендову рекламну кампанію серед своїх підписників, пов’язуючи це все із сучасними трендами.
Бренди з радістю взаємодіють з популярними акаунтами, які ефективно продають їхні товари або просувають їхній бренд.
Вартість посту залежить від твоєї ніші та кількості підписників.
Впливові люди у певній тематиці із понад десятьма тисячами підписників заробляють від кількох тисяч доларів на місяць.
Звичайно, якщо ці підписники реальні, а не накручені!
Не роби кожен свій пост рекламним.
Краще комбінувати інформаційні та пізнавальні пости з рекламними.
Для того щоб не втратити довіру своїх підписників, маркуй рекламні пости за допомогою хештегів : #spon, #sp, #sponsored, #спонсор.
Якщо ти домовився з яким-небудь брендом на взаємовигідних умовах, необхідно створити контент, який перетинатиметься із твоїм стилем.
Рекламні пости не повинні значно відрізнятись від твого формату контенту.
Для вивчення аудиторії бізнес-акаунтів використовуй Інстаграм аналітику.
У тебе може виникнути питання, як правильно знаходити бренди, які будуть готові платити за твої публікації чи історії.
Є 2 варіанти:
- бренди самі шукатимуть тебе, якщо в тебе гучне ім’я у своїй сфері;
- знаходити самому релевантні бренди та контактувати з ними в Інсті або через їхній сайт.
Самостійний пошук, звичайно, забирає чимало часу внаслідок тривалих переговорних процесів.
Цей метод досить трудомісткий, але при цьому ефективний.
В англомовному сегменті є спеціалізовані ресурси, присвячені взаємодії впливових людей з брендами.
- Famebit.com: ця платформа розроблена для YouTube, Facebook, Twitter і, звичайно, Instagram. Є можливість безкоштовно залишати заявку та отримувати за нею пропозиції.
- Grapevinelogic.com: існує можливість безпечної угоди, гроші затримуються в системі до того, як з’являється публікація.
- Shoutcart.com: переваги системи – невеликі прайси від $15. Головна особливість – це можливість оплати оренди за посилання у розділі «БІО». Також система пропонує перевірку фейкових акаунтів.
- influence.co: більше схоже на каталог впливових облікових записів з їхніми портфоліо. Є можливість безкоштовно контактувати з тими акаунтами, які особливо сподобалися.
- Meetup.com: цей багатофункціональний ресурс також використовується для пошуку впливових людей у регіонах.
Далі я розповім тобі, як продавати фотографії та відео.
Рекомендуємо для читання:
Продаж фото та відео
Інстаграм створено для візуального контенту.
Тексти тут цінуються лише у вигляді коментарів до публікацій.
Ви можете продавати фотопости, картини, живопис, малюнки, анімацію, відео.
У цьому розділі я розповім тобі, як це робити правильно.
Цей розділ підійде тим, хто займається цим професійно.
У середньому професійні облікові записи витрачають від 30 хвилин до 1,25 години для створення однієї публікації.
Є 2 види контенту для продажу: індивідуальний та тематичний.
Індивідуальний підкреслює ваш унікальний стиль, який значно відрізняється від інших.
Тематичний співвідноситься із загальними темами у твоїй сфері: природа, машини, прикраси.
Для продажу свого контенту направляй потенційних покупців до БІО-посилання свого акаунту.
Для цього в описі публікацій залишай відповідний заклик до дії.
Не обмежуй себе лише створенням контенту, пропонуй додаткові послуги з редагування та монтажу чужого контенту.
Неповторний образ дівчини, яка веде тебе вперед, створений Мурадом Османом, оцінили 4,1 мільйона підписників.
Кріс Бакард має 3,4 мільйона підписників, продаючи переважно спортивне обладнання.
2,4 мільйони скелелазів відвідують сторінку Джиммі Чина.
1,3 млн підписників зібрав унікальний образ собаки Терона Хамфрі.
На Девіда Гутенфелдера підписалося 1,1 млн підписників за його різнобічний унікальний стиль.
Сімоне Браманте зібрав 962 тис. підписників.
776 тис. цінувальників зрозумілого лише їм мистецтва допомагають Пей Кетрон продавати її послуги.
Дивний стиль Джессіки Уолш знайшов відгук у 457 тис. підписників.
Продаж чужих та своїх товарів
Інстаграм перестав бути місцем, де продають лише модний одяг, прикраси та туристичні поїздки.
Можливості соціалки давно використовують безліч інших брендів.
Блискучі приклади – це продаж газу та нафти.
Як продавати в Інсті все – читай у цьому розділі.
У вступі я вже розповідав про те, як продають норкові шуби магазину моєї дружини в Інстаграм.
Давай тепер розглянемо більш детально основне питання цього розділу: як продавати товари в Інстаграмі.
Для чужих товарів популярний метод продажів – це використання промокоду із суттєвою знижкою.
При продажі додається своя націнка або обліковий запис отримує партнерську комісію.
Різниця з оплатою за публікацію в тому, що в цій ситуації розрахунок іде за реальні продажі, а не за просування бренду.
При цьому тобі не потрібно мати фізичний товар, пакувати його, відправляти.
Просто забрати свою партнерську комісію.
Крім промокодів, можна додавати зовнішнє посилання на сторінку, що продає, в розділ БІО свого облікового запису з використанням UTM-міток.
Я, до речі, створив безкоштовний тул для генерації UTM-міток , який максимально простий у використанні.
Цей акаунт створює сильну мотивацію для покупця – це знижка 10% від вартості покупки.
Цей метод працює, коли ти продаєш товар лише одного магазину чи бренду.
Навіть пости, що продають, зіставляй із власним стилем, щоб не розчаровувати підписників.
Інстаграм у багатьох країнах дозволяє налаштовувати продаж безпосередньо з їхньої платформи.
Україна є в цьому списку, за цим посиланням ти можеш перевірити доступні країни.
США та Канада також є у списку, тому можна налаштовувати продаж в Інстаграмі.
Якщо ти продаєш на Shopify, у тебе є чудова нагода зв’язати свій магазин з Інстаграм-акаунтом.
Поки технології повного процесу продажу в Інстаграмі ще розвиваються, популярніші класичні методи продажу.
До своїх товарів додай зовнішнє посилання в розділ БІО або повідомляй контакти в описі до публікації.
Найбільше уваги, звичайно, привертає еротична тематика, але Instagram та Facebook заборонили публікацію такого контенту.
При цьому напіверотичний контент заборонити неможливо.
Висновок
Інстаграм – чудовий майданчик для продажу своїх та чужих товарів.
Тут можна продати все, навіть нафту та газ.
Основні методи монетизації Інстаграм – це реклама брендів, продаж фото та відео, продаж своїх та чужих товарів.
Тепер мені цікава твоя думка – які рекомендації тобі сподобалися.
Чи плануєш ти розпочати продавати в Інстаграмі?
Напиши свою відповідь чи запитання у коментарях.
Рекомендовані статті на тему
Чіпляємо клієнтів класними фото: налаштування таргету в Instagram (гайд)
Секрети ідеального оформлення Інстаграму: ключ до продажів і популярності
2 секретних способи використання Instagram з комп’ютера: завантаження фото, відео, історій
Як заробити на facebook: 5 робочих методів
16 сервісів для автопостингу у соціальних мережах: огляд
5 сервісів збору статистики в Інстаграмі: вибираємо ідеальний
Этот пост был последний раз изменен 30.06.2023