5 сервісів збору статистики в Інстаграмі: Обираємо ідеальний

В епоху Інстаграму і тотальної диджиталізації цифри стали набагато вагомішими, ніж слова.

Успіх бізнесу вимірюється прибутком.

А успіх в Інстаграмі — кількістю підписників і охопленням.

Як схарактеризувати Ваш Інстаграм цифрами та навіщо це робити — читайте в цьому матеріалі.

Здається, що зараз Інстаграм схиблений на цифрах і це не дивно — колосальний приріст аудиторії та її “дорослішання” (збільшення кількості дорослих людей серед користувачів) дають змогу заробляти величезні гроші, використовуючи лише свою харизму і мобільний телефон.

Усі міряються охопленнями, кількістю підписників, лайками (яких скоро вже не буде — але це зовсім інша історія :)).

Блогери хваляться один одному своєю аналітикою профілю, щоб залучити більше грошових рекламних кампаній тощо.

І навіть якщо Ви — абсолютний гуманітарій, але хочете розвиватися в Інстаграмі, Вами також дуже скоро заволодіють цифри.

У цьому можете навіть не сумніватися.

Що стоїть за всім цим математичним божевіллям?

Правильно — СТАТИСТИКА.

Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.

Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем Google і Bing.

Проведемо роботи з внутрішньої оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.

Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!

І я говорю не про дисципліну, а про реальні дані, зібрані з Вашого профілю в Інстаграмі.

Кілька цікавих фактів про Інстаграм-статистику (перед тим, як почнемо розбирати її детально).

До речі, якщо говорити про глобальну статистику в Інстаграмі, то можна побачити тенденцію до популяризації цієї соцмережі серед різних вікових категорій.

Це грає на руку абсолютно всім користувачам Інсти — більше не треба орієнтуватися тільки на молодих дівчат, які мріють про #luxurylife.

Тепер ця соцмережа — і для літніх любителів садівництва та риболовлі, і для молодих мам — абсолютно для всіх і кожного.

Що показує статистика в Інстаграмі та навіщо вона потрібна?

Бізнес-профіль в Інстаграмі без статистики — це машина без коліс.

А профіль без аналізу цієї самої статистики — це як машина без водія.

Начебто і засіб пересування є, але з місця не зрушиться.

Успіх будь-якої справи — у зростаючих показниках активності та ефективності.

І саме статистика дає ці дані.

Зі статистикою в Інстаграмі все досить просто — всі необхідні цифри для аналізу свого профілю Вам покаже додаток.

Єдине, що потрібно від Вас, щоб ефективно використовувати ці дані — це зробити правильні висновки.

Що показує статистика в Інстаграмі?

Пропоную для початку заглибитися в статистику офіційного застосунку.

По-перше, вона вже є у всіх бізнес-профілів, по-друге, щоб її отримати, Вам не потрібно встановлювати неперевірені додатки з важким функціоналом.

Отже, почнемо з найлегшого — де цю статистику знайти?

  1. Заходимо у свій бізнес-профіль.

  1. Натискаємо на три смужки вгорі (або робимо свайп вправо — кому як зручніше).

  1. “Статистика”.

Як бачимо, вся статистика розділена на три великі блоки: “Контент”, “Дії”, “Аудиторія”.

Пройдемося більш детально кожним блоком.

1. Вкладка “Контент”

У цьому блоці розміщується вся статистична інформація про опубліковані пости та історії.

Що стосується аналітики Інста-сторіс, то її не варто недооцінювати.

Адже останнім часом популярність публікацій, що зникають, дедалі зростає і зростає.

Ми можемо подивитися, які ж публікації були найпопулярнішими за 7 днів / 30 днів / 3 місяці / 6 місяців / 1 рік / 2 роки.

Критерії оцінювання такі: “Залученість”, “Виклики”, “Кліки на сайт”, “Коментарі”, “Відмітки “Подобається””, “Охоплення”, “Підписники”, “Покази”, “Отримати схему проїзду”, “Відвідування профілю”, “Репости”, “Збережене”, “Електронні листи”, “SMS”.

Пояснення за кожним критерієм:

  • Залученість

Кількість взаємодій з Вашою публікацією — лайки+коментарі+збереження.

Охоплення просто так не збільшити без трюків.

Один контент просто так не спрацює.

А алгоритми Інстаграму можна трохи “обдурити”.

Альона Полюхович зібрала 15 робочих методів зі збільшення залученості, які не коштують ні копійки!

Також Анатолій Улітовський додав, що без коментування залученість падає в рази.

На кожен комент потрібно відповідати.

І провокувати користувачів залишати коментарі.

  • Виклики

Скільки разів, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, відвідувачі натискали активну кнопку “Зателефонувати” (доступно, тільки якщо у Вас вказано номер телефону в засобах зв’язку).

  • Кліки на сайт

Скільки разів, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, відвідувачі переходили за активним посиланням.

  • Коментарі

Тут усе зрозуміло — скільки коментарів зібрала Ваша публікація (коментарі автора теж рахуються).

  • Відмітки “Подобається”

Всіма улюблені лайки.

  • Охоплення

Кількість унікальних акаунтів, які подивилися Вашу публікацію.

Ця метрика дуже розпливчаста і незрозуміла, оскільки унікальність Інстаграм розцінює за своїми, нікому не відомими алгоритмами.

  • Передплатники

Скільки людей підписалося на Вас, перейшовши в профіль з цієї публікації.

  • Покази

Якій кількості людей було показано Вашу публікацію (рахуються покази у стрічці, в пошуку за хештегами, геотегами і в розділі “Цікаве”).

  • Отримати схештегомхему проїзду

Скільки людей, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, дивилися схему проїзду до адреси, прив’язаної до бізнес-профілю.

  • Відвідування профілю

Скільки людей перейшло до Вашого профілю з цієї публікації.

  • Репости

Скільки разів люди пересилали цю публікацію в особистому повідомленні і робили репости в сторіс.

  • Збережене

Кількість збережень публікації (може зменшуватися з часом – наприклад, публікація втратила свою актуальність і людина прибрала її зі збереженого).

  • Електронні листи

Скільки разів люди клікали на Ваш e-mail, переходячи в профіль з даної публікації (тільки якщо цей вид зв’язку підключений до бізнес-профілю).

  • SMS

Скільки разів люди натискали на активну кнопку “Написати SMS”, переходячи з публікації у Ваш профіль (не варто плутати SMS-повідомлення і повідомлення на електронну пошту).

Тепер про статистику Інста-сторіс

Знаходиться вона там само, тільки трохи нижче статистики публікацій.

Принади бізнес-профілю і статистики Інста-сторіс у тому, що всі історії можна зберегти на свій телефон (наприклад, якщо Ви щось виставляли, але забули зберегти або не вистачило пам’яті, завжди можна повернутися і знайти потрібне фото-відео).

Головна відмінність статистики Інста-сторіс — це, звісно, період, за який можна її подивитися.

Це й не дивно — кожна сторіс доступна в профілі лише 24 години (якщо це не “вічна” сторіс, яка зберігається на сторінці, доки Ви її не видалите).

Тому, виходячи з вищеописаного, статистика за сторіс доступна за 24 години / 7 днів / 14 днів.

Що стосується критеріїв, за якими можна дивитися найпопулярніші сторіс, то вони майже такі ж, як і для публікацій:

  • Вперед

Скільки разів користувачі робили “свайп вправо” і йшли з Ваших сторіс (не плутати з переходом до наступної сторіс).

  • Виклики

Скільки разів люди натискали активну кнопку “Зателефонувати”.

  • Виходи

Скільки разів люди закривали Ваші сторіс.

  • Кліки на сайт
  • Кліки за посиланням

Скільки разів люди переходили за активним посиланням на користувача, якого Ви відзначили.

  • Назад

Переходи до попередньої сторіс.

  • Відповіді

Те саме, що коментарі до публікацій :)

  • Охоплення
  • Підписники
  • Покази
  • Отримати схему проїзду
  • Відвідування профілю
  • Репости
  • Наступна історія

Переходи до Вашої наступної сторіс.

  • Електронні листи
  • SMS.

2. Вкладка “Дії”

У цьому блоці розміщується інформація про кількість відвідувачів на Вашій сторінці за тиждень.

Якщо натиснути на інфографіку, то з’явиться точна кількість відвідувачів за кожен день.

В інфографіці “Цікаве” показується кількість унікальних користувачів, які переглянули Вашу сторінку (унікальних з погляду Інстаграму) і число показів Вашої сторінки за тиждень.

3. Вкладка “Аудиторія”

Тут усе просто і зрозуміло.

Можна подивитися свою цільову аудиторію, а саме — звідки Ваші підписники, у якого вікового діапазону Ви найпопулярніші, кого більше — чоловіків чи жінок у Вас у профілі та в які години Ваші підписники найактивніші.

Це основні показники, які дає Інстаграм-статистика.

Здавалося б, усе просто, зрозуміло і не дуже-то й потрібно, але це велика помилка — під час складання стратегії просування і планування контенту ігнорувати статистику сторінки.

Знаючи свою цільову аудиторію, інтереси своїх підписників і найкращий час для публікацій (тобто все, що дає нам статистика), можна значно заощадити на просуванні (наприклад, налаштовуючи максимально ефективний таргетинг) і прискорити процес популяризації сторінки.

Якщо маленький дисплей телефону не дозволяє комфортно працювати в Інстаграмі, спробуйте використовувати Інстаграм для комп’ютера.

Ви хочете отримувати безкоштовний трафік?

Вас цікавить просування свого сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план з розкрутки вашого бізнесу!

    Яка вона — правильна Інстаграм-статистика?

    Всі хочуть підвищення охоплень, приходу підписників і популярності.

    Але мало хто аналізує свої успіхи.

    Саме поліпшення статистичних показників в Інстаграмі і є показником успішності обраної стратегії просування.

    Або її провальності, відповідно.

    Як зрозуміти, чи хороша Ваша статистика — читайте нижче.

    Я дуже часто чую від блогерів-початківців, коучів, психологів, власників бізнесу, які тільки починають розвиватися в Інстаграмі, що вони перепробували вже все, що тільки можна, – і рекламу у блогерів-мільйонників купували, і таргет намагалися налаштовувати, і SMM-менеджера наймали, а кількість підписників не зростає і статистика не змінюється.

    “Ми не можемо домогтися правильної статистики” — найпоширеніша проблема.

    Хлопці та дівчата, зараз сенсація, прем’єра, називайте, як хочете — ПРАВИЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ В ІНСТАГРАМІ НЕ ІСНУЄ!!!

    Розповідаю, чому:

    1. Кожен профіль має різні стартові позиції — кількість підписників, рівень залученості, кількість публікацій, силу особистого бренду тощо.
    2. Ми не можемо порівнювати акаунт-мільйонник (наприклад, всесвітньовідомого бренду Coco Chanel) з локальним акаунтом, чия цільова аудиторія знаходиться в межах 100 кілометрів (магазин одягу “Красуня” в маленькому місті Житомирської області). Головна відмінність цих двох магазинів — різна сила особистого бренду. У першому випадку — компанія зі світовим ім’ям, сотнею років історії, тисячами фанатів і прихильників, розтиражована і відома в кожному куточку планети, а в другому — компанія, яку знають лише ті, хто живе в місті, де розташований її офіс (якщо такий взагалі є).
    3. Правильна статистика в кожному випадку — це статистика, що стабільно зростає і розвивається за принципом “краще, ніж учора”. Якщо покази Вашого акаунта минулого тижня дорівнювали 4 тисячам, а цього тижня зросли до 5 тисяч, то статистика вже правильна і класна.
    4. Часто люди плутають статистику і так званий ER — рівень залученості. Ось його можна виміряти та він якраз буває правильним і неправильним, поганим або хорошим. Найпростіша формула для вимірювання рівня залученості така:

    ER=(лайки+коментарі+збереження)/кількість підписників*100

    І якщо говорити про залученість, то є негласно прийняті норми і стандарти.

    Якщо у Вас:

    З правильною статистикою в Інстаграмі розібралися — якщо показники хоча б трошки зросли — Ви в потрібному напрямку.

    Якщо правильно аналізувати свою Інстаграм-статистику і розвивати сторінку, можна заробляти дуже хороші гроші.

    Рекомендуємо для читання:

    1. Таргетована реклама: що це таке і як вона працює
    2. Чіпляємо клієнтів класними фото: налаштування таргета в Інстаграмі

    Сервіси для збору статистики в Інстаграмі

    Є безліч сервісів збору аналітики з Інстаграм-сторінок — як своїх, так і чужих.

    Усі вони відрізняються дизайном, вартістю використання і деякі — функціоналом.

    Ми протестували 5 найвідоміших і найпопулярніших.

    Вам залишається лише знайти оптимальний для себе варіант.

    Не всім подобається вбудована в Інстаграм статистика.

    Хтось скаржиться на недостовірність даних, хтось — на вже давно набридлий дизайн, комусь замало даних, а хтось просто хоче чогось свіженького.

    Якщо і Вам не подобається статистика від офіційного додатка Інстаграм, а душа вимагає чогось більш деталізованого, то саме для Вас створені мільйони безкоштовних (і платних) сервісів для збору статистики.

    Хочеться сподіватися, що у платних сервісів буде ширший функціонал, ніж у вбудованої Інстаграм-статистики, але чи так це — будемо перевіряти.

    Розглянемо найпопулярніші з них.

    1. Minter.io

    • Мова: англійська.
    • Тестовий період: 14 днів.
    • Вартість після тестового періоду: 9-39$/місяць залежно від функціонала.

    Після простої реєстрації треба під’єднатися до Фейсбуку і вибрати бізнес-профіль, який хочете аналізувати.

    Програма автоматично починає збирати дані і просить вас трохи почекати, звіт приходить на пошту буквально протягом 2-3 хвилин.

    Для аналізу я спеціально вибрала один із профілів, які веду рідко і який не просуваю — для чистоти експерименту, так би мовити.

    Звіт, який надіслали на пошту:

    На цій інфографіці ми бачимо, що сервіс дав нам змогу дізнатися загальну кількість підписників, зміни в їхній кількості, максимальну зміну в кількості підписників за добу і середню зміну за тиждень.

    До речі, останній показник чомусь сервіс не вирахував, хоча там мав вийти показник на рівні 1-2.

    Наступне, що проаналізував сервіс, — це стать підписників та їхній вік.

    Що не ново і цілком можна дізнатися, не виходячи з Інстаграму.

    Наступні показники — країни та міста підписників.

    І єдина корисна, на мою думку, інфографіка — це велика таблиця активності підписників.

    Яскраво, барвисто і зрозуміло, в який час і в який день тижня підписники найактивніші.

    Дані подано більш зручно і їх більше, ніж дає Інстаграм (щодо правдивості сказати нічого не можу).

    Висновок: сервіс непоганий, але досить безглуздий.

    У безкоштовній (перші 14 днів) і найдешевшій версії сервісу даються ті дані, які можна отримати в самому Інстаграмі, не реєструючись на сторонніх сайтах.

    Інфографіка активності підписників детальна і корисна, але чи варта гра свічок (а точніше 9$) — вирішувати тільки Вам.

    1. FeedSpy

    • Мова: російська.
    • Тестовий період: 5 завантажень аналітики.
    • Вартість після тестового періоду: 5$.

    Один із плюсів (а точніше — єдиний плюс) цього сервісу в тому, що аналізувати можна абсолютно будь-який профіль — як свій, так і чужий.

    Ось який вигляд має аналітика мого профілю за тиждень:

    Як бачите, дані відрізняються від тих, що доступні в самому Інстаграмі.

    Найважливіший показник, який прораховує цей сервіс — ER.

    Непогано, але не інформативно.

    Висновок: сервіс ідеально підходить для аналізу конкурентів і під час пошуку блогерів для реклами, але абсолютно не годиться для аналізу своєї сторінки з метою її просування.

    1. SmartMetrics

    • Мова: англійська.
    • Тестовий період: 14 днів.
    • Вартість після тестового періоду: 9-39$ залежно від кількості акаунтів.

    Схема роботи сервісу дуже схожа на minter.io — необхідно логінитися у Фейсбуці та підключати бізнес-сторінку, пов’язану з Інстаграмом.

    Як на мене, це не дуже зручно, тому що з погляду безпеки краще заходити одразу до свого Інстаграму, а не давати доступ ще й до Фейсбуку.

    Цей сервіс розрахований як на аналітику своєї сторінки, так і на аналітику конкурентів (після входу у свій Фейсбук у рядку пошуку можна ввести нікнейм будь-якого користувача Інстаграму).

    Звіт зі статистики обіцяють надіслати на пошту, але не дочекавшись листа, я за 10 хвилин зайшла на сайт і виявила звіт там :)

    У першій інфографіці дані дуже схожі на ті, що представлені у вже протестованих сервісах — кількість підписників, максимальний прихід підписників за тиждень.

    На наступній інфографіці можна побачити щоденну кількість відвідувань сторінки за місяць.

    Це зручно і наочно — одразу можна зробити висновок, коли підписники найбільш активні.

    На третій інфографіці нічого нового — стать і вік підписників у відсотковому співвідношенні.

    Висновок: загалом корисний і зручний сервіс — є всі необхідні дані і все представлено дуже наочно і зрозуміло.

    Але незважаючи на ці плюси, головний мінус — це відсутність унікальності.

    Все, як у всіх сервісах і в офіційній Інстаграм-аналітиці.

    P.S. Хотіла спробувати аналітику конкурентів, але в сервісі явно якийсь баг: коли вводиш акаунт конкурента, сервіс автоматично викидає на сторінку підтвердження реєстрації. Пробувала багато разів і нічого не допомагає (можливо, баг поширюється тільки на безкоштовну версію, але не факт).

    1. Picaton

    Цікавий сервіс, дуже багато про нього чула і хотіла протестувати ще минулого року, але після реєстрації не відбувається зовсім нічого — висить головна сторінка і жодна з активних кнопок не працює:

    Писала в службу підтримки, але відповіді не отримала досі.

    Висновок: не витрачайте свій час на неробочий сервіс, яким би розкрученим і відомим він не був, я вже все зробила за Вас.

    1. EpicDetect

    • Мова: російська.
    • Тестовий період: немає.
    • Вартість після тестового періоду: 1$/акаунт.

    Сервіс перебуває в розробці — у базі є всього лише 316 тисяч акаунтів, але ті, які внесено, проаналізовано детально й ґрунтовно (і навіть трохи краще, ніж в інших сервісах).

    Аналіз акаунта на прикладі Ольги Бузової:

    Погодьтеся, аналізу підписників за інтересами ще не представив жоден сервіс, хоча це одна з ключових характеристик цільової аудиторії.

    В іншому — всі ті самі дані, що є в інших сервісів статистики.

    Висновок: для аналізу свого акаунта сервіс не підходить, а для аналізу конкурентів (за умови, що їх внесено до бази), може бути непоганим, якщо треба дізнатися саме інтереси підписників.

    А для максимальної ефективності Інстаграм-блогу його необхідно красиво оформити.

    Секрети правильного оформлення Інстаграм читайте у нас у блозі.

    Висновки

    Існує безліч сервісів для вимірювання аналітики та збору статистики в Інстаграмі – платні, безкоштовні, з важким і легким функціоналом, всіма мовами світу, але жоден з них поки що не зміг перевершити класичну вбудовану аналітику Інстаграму.

    І на це є кілька причин:

    1. Інстаграм (втім, як і його старший брат — Фейсбук) збирає всю аналітику – починаючи від часу перегляду кожної публікації та закінчуючи аналізом Ваших інтересів, виходячи з публікацій, які Ви лайкаєте.
    2. Усі сторонні сервіси аналітики спираються на вбудовану Інстаграм-аналітику — вони збирають дані в додатку і представляють у вигляді інфографіків.
    3. Жоден сервіс, окрім вбудованої Інстаграм-статистики, не надає статистики Інста-сторіс (а зараз саме сторіс важливіші, ніж пости, і відіграють найважливішу роль при просуванні).
    4. На мою думку, єдине логічне рішення для під’єднання сторонніх сервісів аналітики — це збір аналітики одразу з кількох своїх акаунтів (наприклад, акаунт магазину жіночих сумок, акаунт магазину жіночого взуття та акаунт магазину чоловічого взуття) — сервіси впорядкують аналітику та зроблять її наочнішою, що в майбутньому дасть змогу формувати контент-план та будувати загальну стратегію просування, зважаючи на сильні та слабкі сторони кожного з акаунтів.

    Этот пост был последний раз изменен 20.04.2023

    Disqus Comments Loading...

    Этот веб-сайт использует файлы cookie.