Таргетована реклама:Що це таке і як вона працює

Микола Шмичков

Потрібні продажі, але кліки на контексті розміром з зарплату?

SEO дає ще мало трафіку?

Немає лояльної аудиторії?

Зверніть увагу на таргетинг у соцмережах — вивчіть секрети налаштування реклами в Facebook, Instagram, YouTube і отримуйте клієнтів уже зараз!

Соцмережі
  • 35131 переглядів
  • Оновлення:
Зміст

Часто буває, що Ви відкриваєте бізнес, але не знаєте, де брати свій трафік.

Існує не так багато каналів залучення трафіку — соцмережі, пошуковики, е-mail, трафікові ресурси (каталоги), контекстна реклама.

Кожен канал вимагає або часу, або грошей.

Іноді виявляється, що контекст виходить занадто дорогим, а SEO – занадто довгим.

Як же тут бути?

Дівчина мого друга Тетяна вирішила займатися косметологією.

І вона зіткнулася з тим, що не знає, як про себе заявити!

Так, Ви відкрили салон, закупили обладнання, купили візитки, роздали флаєри.

Але це все зараз – вже не працює.

Її мама запропонувала їй рекламу на ТБ і в місцевому Одеському журналі.

Витратили 300$ – ніякого ефекту.

Просто 300$ даремно.

Якось, сидячи в гостях і обговорюючи цю тему, я натякнув про аккаунт в Instagram і можливості і дешевизну таргетованої реклами.

Що це дуже просто — використовувати базовий інструмент сьогодні.

У підсумку, витративши зовсім небагато часу на навчання, вивчивши конкурентів, Тетяна запустила рекламу самостійно і почала заробляти за рахунок таргетингу!

Зараз Тетяна витрачає в середньому 1-2 $ на день на рекламу, і від клієнтів немає відбою!

Друга історія торкнулася мого друга Артема.

Артем вирішив відкрити магазин з продажу настільних ігор.

Ця ідея була у нього дуже давно, він навіть створив сайт – але так його і не просунув.

Контекстна реклама у нього працювала з рук геть погано і не давала бажаних результатів.

Пару раз ми з ним бачилися, обговорили технічні помилки на сайті, я допоміг йому з техаудитом.

Але в цілому сайт з органіки так і не виріс.

І SEO-роботи на сайті ніякі не проводяться.

Але все ж аудиторія у ресурсу є, і вона зростає.

Як же це вийшло?

Насправді, він вклався в зовсім інший вид реклами – в рекламу сайту в соцмережах.

Він використовував таргетинг за інтересами в Facebook, Instagram і залучав аудиторію на свій сайт, а утримував її вже на Телеграм-каналі – як більш популярному і простому методі взаємодії з аудиторією!

Не в перший раз я бачу, коли соцмережі вибирають як пріоритетні канали для реклами.

Наприклад, ми зрозуміли це і активно просуваємо наші статті блогу і YouTube-ролики в Facebook.

І це дійсно працює!

Ми помітили, що конверсії з соцмереж дали більший відгук, ніж звичайні конверсії з пошуку.

Ви ще питаєте — чи варто залучати трафік із соцмереж?

Звичайно, варто!

Соцмережі сьогодні стали найпопулярнішими сайтами в інтернеті.

Доходи з соцмереж в США в 2017 році становили 20 млрд доларів, а в Європі – 8 млрд.

Переважно дохід приходить від користувачів мобільних пристроїв!

І це логічно — зараз смартфон є у кожного потенційного покупця будь-якого бізнесу, і соцмережі живуть за рахунок реклами, яку бачать користувачі безкоштовних соцмереж постійно.

Які соцмережі популярні за кордоном?

Наприклад, в США лідируюче положення утримує Facebook і тепер придбаний ним сервіс Instagram.

Далі йдуть менш популярні Snapchat, Twitter і вже більш нішеві Vine, Tumblr.

Я навмисно пропустив Google Plus.

Google + вже припинив своє існування — і зараз став чисто корпоративною мережею для брендів, а для приватних осіб профілі більше не доступні.

Чому соцмережі стали популярні і привернули інтерес рекламодавців? На це є ряд причин, і вони дуже прості:

  • Зручність і безкоштовність. За фактом соцмережі стали набирати популярність, коли в них з’явилися певні “фішки”. Instagram став зручним додатком. Facebook мав більш глибоку інтеграцію для брендових сторінок. Це і привернуло аудиторію в перші роки існування сервісу.
  • Широке проникнення. Соцмережі були зручні. Вони мали прості сторінки для мобільних браузерів тих часів, а також перші обзавелися додатками. Додатки соцмереж — мастхев при покупці будь-якого смартфона.
  • Наявність месенджера. Додала очок популярності соцмереж саме наявність чатів без необхідності включати скайп або ICQ в ті роки. Нові месенджери дозволяли спілкуватися з друзями і “віджали” добру частину аудиторії у месенджерів 2010-2015 років.
  • Конкуренція форумам. До 2016 року ми завжди користувалися форумами для питань за своїми темами. Але ніхто не був застрахований від ботів на них (модератори не завжди встигали справлятися з хитрими крауд-маркетологами), а соцмережі запропонували зручний інструментарій для власника пабліку. Тому форуми спокійно перекочували в групи соцмереж, фактично позбавивши старі форуми трафіку.
  • Конкуренція на інших каналах інтернет-реклами. Саме через конкуренцію всі шукають незайняті способи “впливати” на свого клієнта дешевше, ніж традиційними методами.

Тоді чому таргетована реклама відрізняється від контекстної?

І чи варто вибирати таргетинг замість SEO?

На ці та інші питання я дам відповіді в статті.

Nikolay

Ти його поки не бачиш, а він – є! Дізнайся як SEOquick дасть тобі трафік

З розумом налаштуємо контекст на Google AdWords з жирним трафіком і високим відсотком повернення інвестицій.

Влучно підберемо вид реклами, який буде релевантний твоєму бізнесу і дасть профіт.

Наш таргетинг завжди потрапляє точно в ціль!

Що таке таргетована реклама

Таргетована реклама (або реклама в соцмережах) – один з видів платної реклами в інтернеті, яка націлена на профілі користувачів у соціальних мережах.

Як майданчики для показу реклами виступають сайти соцмереж і сайти-партнери.

Тоді як у пошукової реклами цю функцію виконують самі сайти-пошуковики, їх сервіси та сайти-партнери пошукових систем.

Обсяг аудиторії Facebook становить 1,28 млрд активних користувачів на відміну від 2,6 млрд активної аудиторії Google.

Але при цьому утримання у Facebook набагато вище — в середньому на місяць всі користувачі світу переглядають 1 трильйон сторінок Фейсбуку!

Тоді як в середньому всі “гуглять” близько 180 млрд запитів на місяць.

Виходить, що на одного користувача Facebook припадає ще один користувач Google, який не зареєстрований в Facebook.

Але при цьому кожен користувач Facebook проводить там у 5 разів більше часу, ніж в пошуковику!

Виходить, що реклама в соцмережах цікавіше, ніж у контексті?

Ви можете подумати, що так.

Але чи так це?

Таргетинг у соцмережах — це ще один рекламний канал.

І важливо знати детально його особливості, як він працює, його переваги, недоліки і які цілі в ньому найкраще реалізуються.

Вам потрібні продажі?

Заповніть форму нижче і я допоможу налаштувати канал продажів контекстної реклами на Ваш сайт!










    Особливості таргетингу в соцмережах

    Чим же відрізняється таргетована реклама від контекстної?

    В першу чергу — особливістю таргетингу.

    З цим поняттям ми зустрічаємося не вперше.

    Зараз 2023 рік, і ми знаємо, що таргетинг на користувачів – вже давно не новинка.

    Контекст-менеджеру відомі наступні методи таргетингу:

    • Геотаргетинг. Ми налаштовуємо рекламу на жителів (відвідувачів) окремого регіону – міста, його частини, району, села, області, країни.
    • Ремаркетинг. Ми можемо встановити код відстеження — Гугл Аналітику або будь-який код ретаргетингу — і збирати аудиторію, яка виконала певні дії на сайті.
    • Демографічні дані. Стать, вік, наявність дітей і навіть одружених і тих, хто відкрив свій бізнес (недавнє нововведення в Google AdWords).

    Які ж методи таргетингу не підійдуть для налаштування реклами в соцмережах?

    • Ключові слова. Даний метод таргетингу притаманний тільки пошуковим кампаніям: Google Ads, Bing Ads.
    • Таргетинг на списки користувачів за е-mail. Цей метод таргетингу застарів і вже скасований і в Google Ads, і раніше в соцмережах.

    Як ми бачимо, з пошуковою кампанією йде збіг за таргетингом у трьох з п’яти пунктів.

    Але які ж є відмінності?

    Таргетинг за поведінкою та анкетами

    На відміну від контекстної реклами, орієнтованої на запити користувача, тут Ви намагаєтеся вибрати цільову аудиторію за наступними показниками:

    • Стать.
    • Вік.
    • Сімейний статус.
    • Освіта (школа, університет).
    • Місце проживання / знаходження.
    • Посада, місце роботи.
    • Інтереси, прописані в анкеті.
    • Тип поведінки — які сторінки лайкає, на які підписаний.

    Серйозним пунктом у таргетингу є якраз тип поведінки і заповненість анкет.

    Можливості таргетингу в кабінетах різних соцмереж відрізняються.

    Наприклад, більш чітко сформувати аудиторію за інтересами, взаємодіям краще вийде в Facebook, ніж в інших соцмережах.

    Кліки в соцмережах — дешевше

    Другою особливістю таргетингу є в цілому дешевизна кліка: так, вартість кліка в США в контекстній рекламі може становити до 2,5$, тоді як у соцмережах — не перевищувати 0,8$!

    Слід також знати, що залежно від аудиторії вартість кліка може серйозно відрізнятися.

    Так, “найдорожча” аудиторія в Facebook – це фінанси, а найдешевша — подорожі та відпочинок.

    Стратегій призначення ставок дві: є можливість сплачувати кліки за 1000 показів (CPM) або платити за кожен окремий клік (CPC).

    Але Ви можете відзначити, що середній CTR в контексті в рази вище — становить в середньому 2%.

    Тоді як у соціалках він варьюється в межах від 1% до 0,027%.

    Що це означає?

    Хоч реклама дешева, але кликати її будуть набагато рідше.

    Але є і ще одна особливість: коефіцієнт конверсії в соціалках майже в два рази нижче, ніж у пошуковій рекламі.

    Особливості роботи аукціону

    Третьою особливістю є відмінність ринку аукціону.

    На аукціон вартості кліка в соціалках впливає безліч показників:

      • Ставка
      • Релевантність тексту оголошення рекламованої тематики (сайту, сторінці)
      • Якість оголошення
    • Загальні % активності взаємодії з оголошенням

    Це логічно — з останнім фактором пов’язано так зване “вигорання” аудиторії.

    З кожним днем Ваша реклама “приїдається” та її гірше лайкають, обговорюють і не хочуть нею повторно ділитися.

    Тому рекомендуємо її оновлювати.

    Саме останній фактор впливає сильніше на ранжування – і за рахунок постійного оновлення оголошень у рекламі можна домогтися зниження витрат реклами на 30% при тих же показниках ефективності!

    Якщо у Вас бюджети на соцмережі перевищують 10000$ на місяць, це серйозна економія — можна за сезон купити автомобіль!

    Як це зробити?

    Дивіться ролик моєї колеги Олени Полюхович про таргетинг Facebook до кінця і дізнайтеся всі особливості налаштування таргетингу в Facebook.

    Виходить, що в загальній масі — хоч Ви економите на кліках, повернення інвестицій виходить не найприбутковішим?

    Так і є.

    Якщо дивитися в короткостроковій перспективі — соціалки продають погано в концепції “тут і зараз”.

    Але вони мають інші переваги.

    Про це — у розділі 3.

    Переваги таргетингу в соцмережах

    У цьому розділі я постараюся дати відповідь, чому таргетована реклама з соцмереж іноді вигідніше, ніж інші канали реклами.

    Реклама в соцмережах є менш “таргетованою” на відміну від контекстної реклами.

    Так, якщо у Вас зламався ноутбук, Ви будете шукати майстра точно не в стрічці Фейсбуку.

    Ви загуглите запит “сервіс центр” + назва Вашого ноутбука і виберете одне з перших оголошень у видачі.

    Тому шукати живих клієнтів “тут і зараз” у соцмережах – завдання невдячне.

    І деяким видам бізнесу це буде зовсім не потрібно.

    Мета-брендинг

    Як Ви зрозуміли, канал соцмереж більше спрямований на наступні стратегії: залученість та інформування.

    Залучати Ви можете аудиторію в Ваш бізнес, продукцію, товари і контент.

    А також можете її інформувати — про акції, знижки, пропозиції, новий контент та умови співпраці.

    Якщо коротко, цілі цих каналів реклами відрізняються.

    Таргетинг у соцмережах дозволяє ефективно:

    • збільшувати вплив бренду і обсяг потенційної аудиторії на первинній воронці продажів;
    • збирати еmail-списки, ліди і підвищувати інтерес аудиторії до своєї сторінки.

    Тобто, якщо Ви пам’ятаєте воронку продажів, перший етап потрібно збирати масово і дешево.

    І соцмережі з цим завданням справляються чудово.

    Як саме зростає вплив Вашого бренду?

    Умовно кажучи — є кілька критеріїв, які Ви можете наростити:

    • Кількість переглядів Ваших рекламних постів.
    • Кількість взаємодій з Вашими постами (лайки, коментарі, переходи, Шери – коли Вашим постом поділилися).
    • Кількість підписників Вашої сторінки.

    Слід знати, що алгоритм Facebook вплинув на сторінки в негативному ключі – тепер неважливо, скільки у Вас передплатників, Ваші пости будуть показуватися у стрічці з низьким пріоритетом.

    У випадку з Facebook ми рекомендуємо завжди робити таргетовану рекламу для просування своїх постів — як інформаційних, так і комерційних.

    Причому інформаційні працюють куди краще.

    Тобто не намагайтеся продати продукт.

    А зробіть його огляд.

    Або просто приділіть йому увагу.

    Огляд спрацює краще будь-якого рекламного поста!

    Чому важливо звернути увагу на бренд?

    По-перше, якщо Ви маловідомі, Вам просто не будуть довіряти.

    Адже часто користувач переходить на Ваші профілі соцмереж і намагається пошукати відгуки про Вас.

    Або напише Вам у месенджер, уточнивши ціну, терміни.

    І його може збентежити погано оформлена сторінка без контенту і з “мертвими” передплатниками.

    Ще більше відлякати можуть “куплені” відгуки або накручені лайки.

    По-друге, реальні читачі (передплатники) Вашого бізнесу — це потрібна аудиторія.

    Вони можуть задавати Вам питання в коментарях під постами, і Ви відповіддю привернете клієнта на свою сторону.

    Тому таргетинг у соцмережах (Facebook, Instagram) добре дозволяє посилити свій бренд.

    Гнучкість у показі оголошень

    На відміну від таргетингу за запитом, соцмережі працюють відразу на всіх користувачів, які просто потрапляють у Ваші умови таргетингу тут і зараз.

    Наприклад, Ви відкриваєте свій магазин велосипедів в одному з районів Лондона.

    Ви будете робити рекламу, наприклад, для місцевих жителів, у першу чергу, які живуть поруч з Вами і цікавляться здоровим способом життя.

    Потім Ви зробите сегментацію аудиторій — створите наступні групи.

    Для кожної групи Ви будете показувати вже різну рекламу.

    Для кожної з аудиторій Ви підберете кілька рекламних пропозицій, які будуть максимально корисні для них.

    Створення оголошень в інтерфейсі рекламних кабінетів досить просте і не вимагає складних дій: Ви підбираєте потрібну фотографію, вказуєте рекламний текст та сторінку, на якій вестимете рекламу.

    Ну і, звичайно, не забуваєте про UTM-мітки.

    За ними Ви відстежуватимете джерела трафіку в аналітиці.

    Проникнення оголошень

    Рекламу в Google можна приховати за допомогою утиліт типу AdBlock.

    Але в соцмережах реклами позбутися просто неможливо. Вона переслідує нас скрізь.

    Наприклад, в YouTube при спробі перегляду відео Вас зустрічає рекламний ролик, який не можна пропустити відразу.

    І вже третій пост у стрічці – рекламний та пропонує Вам щось купити чи спробувати безкоштовно.

    Також усі знають Instagram Stories, які прийшли із Snapchat.

    Історії в Інстаграмі також забиті рекламою – і такі пропозиції показуються досить часто.

    А у самій стрічці рекламний пост в Instagram йде другим у черзі!

    У результаті проникнення рекламних постів у соцмережах досить високе: користувачі хочуть або не хочуть – але Вашу рекламу побачать.

    Позитивний вплив на SEO

    Неочевидна перевага, яка одразу може і не впасти у вічі.

    Згідно з Google, соціальні медіа не прямий фактор ранжування SEO.

    Ренд Фішкін згадав про це у своїй презентації “Майбутнє якісних посилань“.

    І згідно з його висновком – кореляція між соціальними сигналами та позицією рейтингу надзвичайно висока.

    Насправді є багато доказів того, що соціальні сигнали, такі як лайки та акції, пов’язані з Вашим рейтингом у пошукових системах і можуть впливати на ранжування ресурсу.

    Виходить, що соціальні сигнали позитивно впливають на згадку про Ваш бренд у мережі.

    І є звичайні методи, як це зробити.

    Про це я розповім у наступному розділі.

    Як заробити на таргетованій рекламі?

    У цій статті я опишу всі види заробітку, які зазвичай використовуються за рахунок таргетованої реклами.

    Отже, зрозуміли, що таргетована реклама – це платний спосіб залучення трафіку на соцмережі.

    Але як його можна монетизувати?

    І чи варто витрачатися на націлення?

    Заробіток на продажі товарів і послуг

    Як я описував вище, звичайно ж, можна заробляти на продажі товарів та послуг.

    І тут на допомогу приходить мій кейс із розкрутки послуг косметолога в Instagram від Тетяни та реклама наших послуг у Facebook.

    Або, наприклад, ось так виглядає типовий рекламний пост, який продає.

    Тут варто зосередити увагу на товарі, який Ви показуєте.

    І насамперед – на тому контенті, який доповнить формування уявлення в голові клієнта про Вашу пропозицію.

    Але припустимо, що Ваш користувач не знає про Вас нічого.

    Що Ви покажете у рекламному пості?

    Звичайно, той товар, який найвигідніший у Вас, на відміну від конкурентів.

    Або контент, рівних якому немає ні в кого.

    У такому разі інтригуйте, намагайтеся залучити аудиторію будь-якими методами, щоб вони захотіли вивчити Вашу пропозицію.

    А якщо він, наприклад, вже відвідував Ваш сайт?

    Знає, хто Ви такий?

    Покажіть деталі Вашої пропозиції!

    Наприклад, я знаю, хто ці хлопці – і вони наздоганяють мене рекламою про особливості заробітку.

    У рекламній пропозиції більше деталей, цифр та чітко прописано УТП.

    Зазвичай такі оголошення працюють мовою цифр.

    А якщо це і так уже Ваші покупці?

    Або Ваші клієнти?

    Розкажіть їм про новини та акції!

    Зробіть акцент на терміновості, вигідності та обмеженості пропозиції.

    Наприклад, як тут: SERPSTAT пропонує одночасно знижку, повідомляє “неприємну новину” і при цьому підвищує свої продажі.

    В цьому випадку дуже важливо правильно формувати вирву клієнтів і під кожного клієнта грамотно опрацьовувати оффер (те, що Ви йому запропонуєте).

    Заробляти на підписниках

    У минулій статті Анатолій Улитовський уже згадував про способи заробітку в Інстаграмі.

    Це продаж фотографій із рекламою, згадка товарів у відеороликах, проплачені огляди.

    Ці методи добре працюють для Інстаграма, Facebook та YouTube.

    Коротко наведу цифри.

    Заробіток у соцмережах безпосередньо залежить від кількості активних передплатників.

    Ті, хто має понад 100 000 передплатників, заробляють від 700 до 900 доларів за фотографію.

    Ті, хто має 500 000 передплатників, можуть отримати від 2000 до 3000 доларів за опубліковану фотографію.

    Дехто може подумати, що для 100 тисяч передплатників 900$ – це катастрофічно мало.

    Але цю суму можна збільшити: користувач Instagram може заробити 5000 доларів за публікацію в партнерстві з брендом при цьому числі передплатників!

    Але Ви повинні бути цікавими для бренду, щоб вони почали з Вами співпрацювати.

    JARED LETO #MetGala2019

    Здогадайтеся, скільки заробляє Джаред Лето.

    Тому якщо Ви — блогер-початківець, а не рок-зірка, таргетована реклама з метою залучення передплатників —перший крок, з якого варто почати.

    У підсумку за рахунок таргетованої реклами Ви ведете трафік на основний контент, який повинен зачепити аудиторію і зробити їх передплатниками.

    А вже потім — рекламуєте приховано або за партнерською угодою товари та послуги.

    Який мінус в цьому виді заробітку?

    По-перше, товари, які Ви рекламуєте, не завжди можуть бути якісними.

    І якщо Ви будете рекламувати відвертий шлак, то втратите передплатників.

    По-друге, реклами в роликах повинно бути мало.

    В ідеалі — не більше однієї вставки.

    По-третє, прихована реклама може зіграти злий жарт з Вашими передплатниками.

    Наприклад, для фотографій в Instagram-постах або в ютуб-роликах у стилі “спробувала, так сподобалося” або “це чесний огляд такого-то крему від фірми роги і копита”.

    Всі від блогерів чекають неупереджених думок, і “проплачені огляди” відразу сприймаються в багнети.

    Люди вважають Вас лідером думок, і точно будуть засмучені, якщо запідозрять, що Ви радите не те, що Вам подобається, а те, за що Вам заплатили.

    Заробіток на контенті

    Передплатники в соцмережах — це, звичайно, добре.

    Але коли Ви заробляєте за рахунок блогу?

    Вам, звичайно, потрібні читачі.

    А ми вже повідомляли, що соціальні сигнали позитивно впливають на SEO.

    Тому ми теж застосовуємо цей метод — коли рекламуємо просто контент.

    Наприклад, в цьому пості одночасно залучається реклама на Telegram-канал, на сайт і на соцсигнали: якщо пост досить цікавий і актуальний, їм поділяться і його будуть лайкати і коментувати.

    А це — успіх для просування сайту.

    Заробіток на партнерських програмах

    Більшість блогерів YouTube починають заробляти гроші за допомогою Google Adsense у своїх блогах.

    YouTube ділиться 55% свого доходу від реклами з творцями відео.

    Виходить близько $7,60 за 1000 переглядів реклами для ринку США. Для нашого – і того менше.

    Якщо начистоту — це від 0,006 до 0,015 долара за перегляд ролика в середньому.

    Це не найчистіший вид заробітку.

    Але на відміну від першого – Ви не “забиваєте” свій контент рекламними вставками, а зосереджені просто на створенні контенту.

    Але магія маленьких чисел працює при великих множниках: найвідоміший блогер PewdiePie заробив в 2016 році 15 мільйонів доларів!

    Багато блогерів, які роблять просто якісний контент, прекрасно заробляють на AdSense гроші.

    Тут, звичайно, потрібно бути не нішевим блогером, а орієнтованим на масову аудиторію.

    Ну і цей тип заробітку підійде тільки тим, хто не пов’язує свою роботу з обслуговуванням клієнтів – оскільки в цьому випадку Ви ризикуєте, що на Вашому каналі буде показуватися реклама Вашого конкурента.

    Заробіток за рахунок партнерських мереж

    Зараз став популярним такий вид заробітку, як CPA-мережі.

    Це партнерки, де трафік залучається із сайтів, що розміщують таргетовану рекламу.

    Я трохи зачіпав цю тему в статті про методи просуванння інтернет-магазинів.

    Так ось, є партнерки, які залучають трафік виключно з соцмереж: налаштовують таргетинг з Facebook та Instagram на створені лендінги і там збирають ліди.

    В основному механізм наступний.

    Рекламодавець спочатку розміщує заявку в сервісі-партнерці.

    Потім створює рекламні пости, які Він хотів би просувати в сервісі партнерки.

    Сама партнерка запускає таргетинг у соцмережах і може поєднувати це з посівом публікацій у пабліках.

    Тим самим рекламодавець отримує оформлені заявки-ліди в рамках партнерки.

    Це можуть бути контактні дані, установки програми і так далі.

    Рекламодавець платить за дії, партнерка заробляє на комісії.

    Секрети успішного маркетингу в соцмережах

    У цьому розділі я розповім про трюки, які знають тільки досвідчені маркетологи і вміло використовують їх у налаштуванні таргетованої реклами в соцмережах.

    Завжди перед вибором реклами в соціалках ми стикаємося з низкою питань.

    Наприклад, що писати в рекламному пості?

    Який формат рекламного поста вибрати?

    З чого взагалі варто почати таргетинг?

    Адже можна мати прекрасну ідею, хороший продукт або контент, але невмілий таргетинг може просто злити грошики в нуль.

    Карусель як спосіб показати більше інформації

    У рекламній пропозиції хочеться накатати відразу величезне простирадло тексту.

    Але дослідження показали, що користувачі читають не більше 2 рядків рекламного поста.

    І після цього вирішують, зупинити їм погляд або скролити нижче.

    Але відомо, що якщо в пості багато картинок, вони спробують вивчити кілька з них.

    І на допомогу приходить карусель.

    Цей вид таргетингу доступний тільки для рекламних постів – не можна створити звичайний пост у форматі каруселі.

    У каруселі можна показати кілька товарів або сконцентруватися на декількох УТП, виділивши під кожне УТП окрему фотографію.

    Формат показу каруселі доступний як для Facebook, так і для Instagram.

    Використовуйте відео

    Відео рекламує дуже добре. Відеореклама чудово працює на брендинг.

    Але і до неї потрібно підходити дуже креативно.

    По-перше, реклама повинна продавати без звуку. Для цього використовуйте субтитри.

    По-друге, ролик повинен бути коротким (не довше 2 хвилин, але не коротше 20 секунд).

    По-третє, ролик повинен продовжувати тизерний текст, написаний в тілі поста.

    І так, Ви повинні грамотно зарядити в ролик всю інтригу:

    • Вигоду.
    • Інтерес до перегляду.
    • Що потрібно зробити, щоб стати клієнтом / отримати пропозицію.

    Демо-версії працюють краще платних

    Найкращі клієнти — це ті, хто спробував Вашу послугу.

    Якщо Ви пропонуєте продукт за програмою Freemium, робіть акцент на цьому.

    Розповсюджуйте продукт безкоштовно через таргетинг.

    Люди охоче діляться всім, що безкоштовно.

    І пробують будь-який продукт, за який не варто платити гроші відразу.

    Тому таргетинг — ідеальний спосіб рекламувати продукцію, яка поширюється за пробними тріал-періодами, пропонує безкоштовну установку або обмежену демо-версію продукту.

    Ремаркетинг (або ретаргетинг) — король продажів

    Найкраща аудиторія в соцмережах — це та, що знає про Вас.

    Тому, якщо Ви дочитали до цього моменту, задайте собі питання – а у Вас налаштований ретаргетинг?

    Якщо так, напишіть у коментарях, який метод Ви використовуєте.

    Якщо ні – просто перейдіть за цими посиланнями.

    Для Facebook та Instagram перейдіть до бізнес-кабінету в пікселі, створіть його та встановіть на свій сайт.

    Потім перейдіть до розділу АУДИТОРІЇ та створіть аудиторію на основі відвідувачів сайту.

    Створену аудиторію вже використовуйте для просування постів в Facebook і публікацій Instagram.

    Ви гарантовано не зіллєте гроші даремно.

    Правило третьої

    У рекламному дизайні давно існує правило, що всі об’єкти повинні чітко укладатися в сітки блоків, якщо віртуально розділити зображення рівномірно на три частини вертикально і три – горизонтально.

    Я перевірив на ряді постів великих компаній, і так — цей трюк присутній у багатьох рекламних публікаціях.

    $0,99 не працює

    Слід пам’ятати, що все приїдається. Трюк 80-х років, що набив оскому на цінниках нескінченними дев’ятками, морально застарів і вже не працює на аудиторію.

    Всі зараз поспішають, хочуть бути лаконічними.

    Тому округляйте ціни, не намагайтеся мислити старими шаблонами.

    Цей один цент (одна копійка) погоди не зроблять, а продажі зірвуть.

    Наприклад, так зрозуміліше, і тут 799,99 було б просто недоречно.

    Висновок

    Таргетинг у соцмережах — найпотужніший інструмент для отримання недорогого трафіку, але на відміну від контекстної реклами, тут не можна відразу отримати продажі в лоб.

    Рекомендуємо поставитися серйозно до каналу соцмереж, враховуючи його особливості та переваги.

    • Важливо вміло вибудовувати воронку продажів і залежно від аудиторії показувати різний контент. Чим вище воронка, тим менше треба продавати і більше інформувати.
    • Використовуйте можливості таргетингу кожної системи. Іноді доречно просувати відеоролики, іноді — каруселі товарів. Іноді — пости з посиланнями. На відміну від звичайного постингу, інструментарій кабінету таргетингу ширше, ніж інструментарій самого пабліку.
    • Завжди використовуйте ремаркетинг (ретаргетинг). Повертати аудиторію — найприбутковіший спосіб роботи з таргетингом.
    • Грамотно підійдіть до вибору стратегії брендингу. Постарайтеся зосередити більшу частину бюджету саме на ньому і сегментуйте роботу з брендом залежно від сегментів цільових аудиторій. Те, що доречно показувати одній аудиторії, показуйте тільки їй. І не показуйте іншого.
    • Постійно оновлюйте рекламні оголошення. На відміну від контексту, трюк з оновлення оголошень дозволяє зменшити витрати на рекламу до 30%!

    Якщо у Вас не працює реклама в соцмережах, напишіть в коментарях, чому.

    Ми постараємося відповісти в наших YouTube-роликах на Ваші запитання.

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу Соцмережі
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (8 оценок, среднее: 4,88 из 5)
    Loading...Loading...

    Актуальні новини у світі SЕО, отримуйте їх першими:

    Підписникам – безкоштовний бліц-технічний аудит сайту щодо SEO помилок!
    Якщо ти маєш запитання, ми з радістю відповімо в нашій групі у телеграмі - https://t.me/seoquick_com_ua