Ahrefs: Огляд потужного SEO-інструменту для просування сайтів

В цьому огляді ми розглянемо:

- Можливості Ahrefs
- Відстеження проектів у Rank Tracker
- Відстежуємо зворотні посилання
- Аналіз конкурентів в Ahrefs
- Пошук і аналіз контенту
- Додаткові утиліти

Серед інструментів сеошника є такі, які відразу визначають його, як досвідченого фахівця.

Будь-яке просування сайту неможливо без двох завдань — підбору оптимальних ключів, а також побудови його посилального профілю.

Обидва ці завдання прекрасно виконує сервіс, який ми будемо оглядати сьогодні.

Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.

Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем Google і Bing.

Проведемо роботи з внутрішньої оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.

Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!

Можливості Ahrefs

У цьому блоці ми вивчимо:

  • Як користуватися Ahrefs професійно.
  • Як скласти свою стратегію просування.
  • Як провести аналіз конкурентів.

Почнемо аналізувати, де ж використовується цей сервіс.

Ahrefs сам себе позиціонує, як інструмент в SEO просуванні, спрямований на вирішення наступних завдань:

  • Аналіз органічної видачі конкурентів. Оцінюється посилальне просування, контент, трафік і позиції. Сервіс володіє величезною базою в 250 млн ключових слів по США і близько 100 млн по інших країнах.
  • Аналіз ключових слів. Включається як пошук низькочастотних запитів, так і пошукові підказки і кластеризація за смисловим групам. Значна база у 3 млрд ключових слів і пошукових підказок дозволяє знаходити тисячі ідей. Показник складності ключових слів — основний фільтр з вибору оптимальних ключів для просування.
  • Аналіз зворотних посилань. Сервіс за добу сканує від 4 до 6 млрд посилань і оновлює свій індекс кожні 15 хвилин. Більш потужний інструмент з пошуку посилань навряд чи вдасться знайти. База посилань ще більш значних розмірів і становила на 2018 рік 13 трильйонів посилань, 200 мільйонів доменів і 3 трильйони окремих URL!
  • Контент-аналіз. Просто вбийте ключове слово і знаходите свіжий і цитований контент за даним ключовим словом. Інструмент дозволяє спростити пошук і аналіз контенту.
  • Аналіз позицій. З огляду на перераховані вище потужності, сервіс прекрасно справляється зі скануванням позицій.

Потужності сервісу досить величезні — для таких обсягів використовується сумарне сховище від 30 петабайт і 38 тисяч ядер ЦПП.

Сервіс також порекомендували такі мастисті SEO-фахівці, як Neil Patel і Brian Dean.

Отже, ми Вас переконали, і Ви собі придбали тарифний план або підключили 7-денний Тріал.

Що робити?

Як розібратися?

Розберемо детально, як Ви можете його використовувати.

Ви хочете отримувати безкоштовний трафік?

Вас цікавить просування свого сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план з розкрутки сайту Вашого бізнесу!

    Відстеження проектів у Rank Tracker

    Чому варто додати свій сайт до Ahrefs? На це є як мінімум 3 причини.

    • Можна вивчити позиції для свого сайту.
    • Можна відстежувати динаміку позицій сайту.
    • Можна в режимі онлайн відстежувати історію.

    Ви можете з легкістю додати Ваш основний сайт для відстеження.

    Скористайтеся функцією Додати ПРОЕКТ і введіть URL сайту.

    Потім перейдіть до Rank Tracker і вивчіть графіки на своєму веб-сайті.

    Функціонал проекту відкриває наступні можливості:

    • відстеження видимості і позицій у режимі онлайн;
    • оцінка середніх позицій за ключами, які відслідковуються.

    Також Ви можете для зручності додати і досліджувати до 5 конкурентів.

    Сервіс відразу надає позиції за ключами і потенційний трафік за єдиною сторінкою.

    У вкладці метрик Ви можете проаналізувати важливі показники для досліджуваних ключових слів:

    • Займану позицію у видачі.
    • KD — складність ключа (Keyword Difficulty) – власний параметр від Ahrefs, який порівнює кількість документів у мережі і кількість беклінків на цей ключ до загальної кількості запитів на нього. Своєрідне порівняння попиту і пропозиції. Вимірюється у %, де, чим нижче показник, тим легше ключ для просування в SEO.
    • Вартість ціни за клік. Дозволяє приблизно оцінити комерційну значимість ключових слів.
    • Трафік. Трафік вимірюється в Google.
    • Прогноз кліків — відстежується середня кількість кліків.
    • CPS-прогноз кліків з пошуку. Скільки сторінок з одного запиту відкривається з пошуку.
    • RR-показник повернення користувачів на сайт.
    • Parent Topic — рекомендований кластер для ключових слів. Зручно для групування запитів по сторінках.
    • Кнопки SERP відображають для ключа актуальну видачу.

    Рекомендуємо використовувати для:

    • Власного сайту. Якщо Ви купили Ahrefs, свій сайт додавайте туди відразу ж.
    • Англомовних сайтів. В першу чергу сервіс “заточений” під англомовний сегмент, тому якщо Ви зважилися просувати сайти в США або в Європі, Австралії або скрізь, крім колишніх країн СНД — краще нього Ви точно не знайдете.
    • Сайти VIP-клієнтів. Якщо тариф дозволяє – й інших клієнтів.

    Вкладка Grossing відображає зростання позицій сайту протягом часу.

    Дуже спрощує повну аналітику відносно клієнта: якщо потрібно швидко сформувати звіт з просування — просто відправте вивантаження з нього.

    Також Ви з легкістю зможете виділити ті ключі, де позиції сайту просідають або не ростуть.

    Тут Ahrefs не дивує.

    До того ж саме цей блок не позбавлений мінусів:

    • видача для СНД там буде неповною;
    • відсутній таргетинг за містами.

    У цьому плані Вам може допомогти Rank Tracker — додаток для десктопа.

    З плюсів я все ж виділю один жирний — він може моніторити мобільну видачу за Гуглом, що не робить ніхто.

    Правда для цього вам доведеться взяти тариф дорожче.

    Відстежуємо зворотні посилання

    Посилання — на поточний момент важливий фактор ранжирування.

    У цьому блоці ми вивчимо наступне:

    • Як завантажити беклінкі на свій сайт.
    • Як зібрати неякісні посилання.
    • Як скласти файл Disavow.
    • Як відстежити нові природні посилання

    СКАЧУЄМО ПОСИЛАННЯ НА ВАШ САЙТ

    Так, ми знаємо, навіщо ми тут.

    Саме відстеження посилань — у цьому Ahrefs сильний, як ми вже згадували на початку огляду.

    Аналіз беклінков — першочергова дія при аналізі конкурентів.

    Без нього Ви не зможете для просування сайту зробити такі речі, як:

    • складання файлу disavow для Вашого вебмайстра (Гугл і Бінг);
    • визначення посилального профілю та складання стратегії просування;
    • збір посилань для контент-аналізу.

    Для аналізу просто вставте досліджувану URL-адресу.

    Система Ahrefs може відстежувати:

    • Точний URL — відстежує конкретне посилання.
    • Prefix URL — враховує посилання та всі посилання з цієї підпапки (наприклад, якщо у Вас є веб-сайт URL site.com/category – вона врахує також і всі сторінки типу site.com/category/page1 і site.com/category/page2).
    • Весь домен і всі індексовані посилання в ньому.
    • Весь домен, включаючи субдомени (site.com, sub1.site.com і всі внутрішні сторінки) і всі індексовані посилання в них.

    Потім тиснемо Пошук і вивчаємо отримані варіанти.

    Вкладки, які нам знадобляться:

    • Нові беклінкі — Ви можете відфільтрувати тільки ті посилання, які з’явилися недавно.
    • Зниклі беклинки — ті посилання, які були.

    Якщо Ви налаштували проект (за попереднім кейсом), то зможете аналізувати посилання без відхилених.

    З’являється доступний фільтр, який приховує відхилені посилання.

    Для цього спочатку в налаштуванні проекту заповніть файл відхилення посилань.

    При аналізі беклінков тоді буде доступний спеціальний тригер, за допомогою якого можна відфільтрувати зовнішні посилання — система виключить із загального списку ті, що Ви відхилили.

    Фільтруємо неякісні посилання

    Часто доводиться з величезної кількості завантажених посилань розбирати, що є корисним, а що ні.

    При аналізі посилального профілю конкурентів Ви можете вивчати, як всі зворотні посилання, так і вибрати для зручності фільтрацію — 1 посилання на 1 домен.

    Це дозволить приховати безліч беклінков, що дублюються і можуть бути 301 редиректами, наприклад зі старого сайту.

    Функція групувати схожі посилання «склеїть».

    Таким чином у звіті будуть виведені тільки унікальні посилання.

    На що слід звернути увагу:

    • Рейтинг домену — ми вже говорили, що він означає. Чим вище, тим краще.
    • Рейтинг посилання — ключовий для лінкбілдінга параметр. Слово ЗОВН дозволяє оцінити рівень спамності сторінки — скільки зовнішніх посилань виявлено на Вашому посиланні. Пам’ятайте, менше краще, але це не означає, що посилання має бути лише одним.
    • Соцсигнали (тільки Facebook і Linkedіn) — малозастосовний показник, але все ж — якщо у посилання багато соцсигналів, воно цілком може бути трафіковим. Але це слід перевіряти вже окремо.
    • Анкор і беклінк — важливе поле, що дозволяє відразу оцінити, як прописані у конкурентів тексти навколо посилань.

    Пам’ятайте, що посилання з рейтингом нижче 10 зазвичай сміттєві, спамні і не рекомендуються для аналізу, неважливо — з яких вони доменів.

    Ми радимо почистити даний список в Excel і сформувати список URL, які є неякісними (не видаляйте їх, вони нам знадобляться далі).

    Складаємо файл disavow

    В результаті, за попереднім кейсом ми зібрали погані посилання.

    Їх може виявитися дуже багато.

    Видаліть з цих посилань ймовірні посилання з Ваших старих доменів.

    Там можуть бути редиректи.

    Потім потрібно сказати пошуковикам, що ці посилання нам не потрібні.

    Як?

    Просто.

    У Search Console та в Bing Webmaster Ви можете відхилити неякісні посилання.

    Природні посилання

    Будь-який сеошник може з легкістю також відсіяти природні посилання.

    Пам’ятайте, природні посилання на Ваш сайт — це один з методів просування: залучайте їх за рахунок якісного і актуального контенту.

    Ahrefs дозволяє зібрати список природних посилань за допомогою простого методу:

    1. Зберіть всі посилання від SEO-фахівців, які ставили на Ваш сайт.
    2. Скачайте список беклінков з Ahrefs.
    3. Відсійте список за якістю URL (вище 10).
    4. Додайте посилання від SEO-фахівців у верхній частині звіту (самі URL-адреси). Пофарбуйте саме SEO-посилання в будь-який колір.
    5. Потім в Excel скористайтеся функцією видалити дублікати.
    6. Ті посилання, що залишилися незабарвленими — вивчіть.

    Ймовірно більшість з них можуть бути природними.

    Повний гайд з природних посилань можете прочитати в нашому блозі.

    Аналіз конкурентів в Ahrefs

    У цьому блоці я розповім, як за допомогою Ahrefs за 20 хвилин:

    • Вивчити позиції конкурентів.
    • Виділити трафікові сторінки.
    • Перевірити стратегію посилань.
    • Проаналізувати темпи і бюджети в SEO.
    • Оцінити якість посилань.
    • Виділити типи посилань конкурента
    • Визначити, які анкори використовують конкуренти.

    Ось, ми підібралися до важливого моменту.

    Аналіз конкурента — важливий завершальний крок у першому етапі SEO оптимізації.

    Саме повний аудит конкурентних сайтів дозволяє Вам виділити важливі моменти для просування Вашого сайту.

    Після цієї глави ви навчитеся вибудовувати правильну стратегію просування, ґрунтуючись на тому, як це роблять ті, хто ділять з Вами пошукову видачу.

    У блоці ми рекомендуємо вивчати пошукових конкурентів.

    Аналіз позицій конкурентів

    На цьому етапі ми знаходимо ключові слова, на яких варто зосередити просування.

    Спочатку ми почнемо з аналізів позицій, адже чим вище позиція і трафік за нею, тим більше ймовірно, що тут Ваш конкурент максимально вклався в SEO — за рахунок посилань і контенту.

    Перевірити позиції можна швидко як і в SERPSTAT, так і тут.

    Особливістю парсингу Ahrefs є підтримка величезної кількості країн.

    Ви можете аналізувати сайти країн Південної Америки, Африки, Австралії, Азії та Європи одночасно!

    Тому тут Ahrefs просто незамінний.

    Для зняття позицій сайту виберіть сайт Explorer і вставте URL.

    У підсумку ви побачите ключові слова, їх частотність в обраному регіоні, труднощі просування (KD), приблизну вартість кліка (в USD), потенційний трафік на місяць, яку позицію в Google займає сайт і URL.

    Позиції можна зняти як для цілого сайту, так і для окремої сторінки.

    Ще існує можливість відстежити ключові слова, які стали новими (новий контент) або ж підняли свої позиції.

    Шукаємо найбільш трафікові сторінки

    На даному етапі ми складаємо завдання з контенту для сайту.

    Визначаємо найбільш видимі в пошуку сторінки — ті, з яких ваш клієнт отримує самий жирний трафік.

    Навіщо це потрібно?

    Ми знаємо, що в Google працюють три фактори просування: контент, посилання і RankBrain.

    Оскільки нам належить завдання вибрати, на що слід посилатися для отримання трафіку і розуміння, як переписати контент, переходимо в розділ ТОП-СТОРІНКИ.

    Тут ми легко зможемо відстежити, на яку сторінку припадає максимальний трафік.

    Виділіть перші 80% трафікових сторінок (зазвичай їх буде небагато) і зосередьтеся на вивченні контенту.

    Просто слід перейти за цими посиланнями.

    У представленому нами прикладі звичний SEO-текст написаний не для робота — тут викладається цілком придатна стаття для блогу, яка допомагає вибрати продукт, який оглядається:

    Складіть відразу рекомендації з переписування аналогічного контенту на Вашому сайті: пам’ятайте, що переглядати матеріали на ресурсі рекомендується регулярно.

    Також перепишіть контент на той, що продає, для більш вузьких комерційних сторінок.

    У результаті Ahrefs допоміг виловити найбільш якісні і трафікові сторінки.

    Аналізуємо сторінки, що посилаються найбільше

    Для складання стратегії просування слід вибрати, які все ж посилання вибудовані на Ваших конкурентів.

    Слід пам’ятати, що Ahrefs бачить всі посилання — незалежно від того, зроблені вони SEO-фахівцем, PR-менеджером, автоматичними сервісами або природно Вашою цільовою і релевантною аудиторією.

    Врахуйте, що в цьому звіті ви зможете виловити все: від редиректів до реальних зовнішніх посилань.

    Для аналізу зовнішніх посилань виберіть код відповіді HTTP-200 (звичайне посилання).

    Готовий список збережіть.

    Він нам стане в нагоді далі.

    Аналіз беклінків за останній місяць

    Вивчимо середній темп приросту беклінків для сайту в цілому.

    Для цього скористаємося звітом.

    У ньому рекомендуємо вибрати фільтри:

    • Одне посилання на домен.
    • Час аналізу — 30 днів.

    Підсумковий список можна завантажити для зручності в Excel і використовувати для багатьох завдань.

    Наприклад, якщо це Ваш сайт — перевірити, хто поставив посилання на Вас за певний період.

    Якщо сайт конкурентів — виміряти темпи просування.

    Аналізуємо посилальний профіль за якістю

    Ви можете побачити, що посилань спочатку буває багато, і це здатно навіть налякати.

    Але не варто переживати, оскільки у більшості випадків більше 80% лінків мають низький рейтинг і на просування надають мінімальний вплив.

    Рекомендуємо завантажити профіль і вивчити якість посилань:

    Відсортуйте готовий Excel за рейтингом посилання.

    Залишайте тільки ті, хто за рейтингом 10 або вище.

    Також виключіть лінки, які можуть бути нецільовими (зроблені автоматично — рейтинги сайтів).

    Ще можуть бути посилання в профілях акаунтів, зроблені ботами або Вами на сайтах, які є нетематичними.

    Всі подібні лінки виключіть і підрахуйте місячний темп приросту посилань.

    На прикладі цього сайту кількість посилань на місяць скоротилася з 192 до 30 на місяць — що є цілком підйомним темпом просування і навіть вкладається в невеликі гроші.

    Потім вивчимо ТОП-сторінок Вашого конкурента.

    Знайдіть їх у викачаному звіті і відсортуйте, скільки посилань має припадати на Ваш подібний популярний контент.

    Потім також пройдемося по сторінках, що посилаються найбільше, знайденим на минулому етапі.

    Окремо подивимося, як за місяць вибудовується посилальний профіль на них.

    Проаналізуйте список доменів, вивчіть види посилань (просто перейшовши на них) і визначте, який контент для зовнішніх лінків рекомендується написати.

    Аналіз регіону просування

    Якщо Ваш сайт просувається у декількох країнах, Ahrefs допоможе скласти стратегію просування.

    Для вибору регіону просування вивчіть пошукову видачу.

    Просто перемикайтеся між регіонами за допомогою прапорців.

    Країни за пріоритетністю видачі будуть відображатися за низхідною.

    Проаналізуйте контент, ТОП-сторінки для кожного регіону та визначте розподіл бюджету для різних типів регіональних сайтів.

    Щодо мови для контенту зазвичай нас хвилюють наступні питання:

    • які країни максимально пріоритетні;
    • якою мовою рекомендується писати контент для різних країн;
    • які майданчики є найбільш популярними на різних мовах.

    Так, і для рунету це важливо, якщо Ви ведете блог, який видно як з України, так і з Казахстану та інших країн.

    Для аналізу беклінків зазвичай використовується Site Explorer в Ahrefs.

    Просто повторіть всі аналітичні роботи, перемикаючи регіон за допомогою вибору мови.

    Dofollow і nofollow посилання

    Врахуйте, що не всі майданчики залишають dofollow посилання.

    Найчастіше на сайт ведуть і одні, й інші лінки.

    Але навіщо нам вивчати Nofollow посилання?

    Тому що деякі з них можуть давати трафік!

    Відповідно є сенс вибрати такі майданчики, на які ми напишемо свій якісний контент.

    Для цього на початковому екрані сайт Explorer виберіть у розділі Беклінкі — Nofollow.

    Це можуть бути посилання з сайтів партнерів, Wikipedia або ресурсів з високим трафіком.

    Ми рекомендуємо цей список дати на вивчення PR-менеджеру Вашої компанії для пошуку найбільш трафікових місць розміщення Вашого сайту.

    Анкор-лист — вивчаємо анкор конкурентів

    Навіщо потрібен анкор-лист?

    Ми знаємо, що пошуковик дивиться як на анкори, так і на безанкори при просуванні, ніяк особливо не виділяючи їх.

    Враховується околоанкорний текст у цілому.

    Але все ж анкор-лист слід вивчити — в англомовному сегменті анкори мають вагу.

    Для зручності Ви зможете зіставити різні види анкорів між собою — і порівняти % займаних типів анкорів.

    Ми вивели наступну статистику.

    • 40% посилань — безанкорні.
    • Близько 10-15% — написання вашої URL-адреси або назви компанії.
    • Близько 20% займають анкори без ключового слова (такі як тут, стаття).
    • Решта анкорів уже розподілені за ключовими словами — і зазвичай використовується не більше 1-2 посилань на один анкор.

    В Ahrefs є зручний метод виділення таких анкорів — поділ анкорів за термінами, що складаються з різної кількості слів — від одного до чотирьох.

    Анкор лист можна скачати і розсортувати за частотою вживання. Зіставити з вашим семантичним ядром і спрогнозувати стратегію просування.

    У підсумку ми вибудували повноцінний план просування:

    • Які сторінки будемо просувати.
    • Скільки мінімум посилань на місяць будемо робити в результаті.
    • В яких пропорціях будемо їх розподіляти.
    • Який контент будемо відправляти на зовнішні посилання.
    • Які майданчики будуть нам цікаві.
    • Для яких Nofollow майданчиків будемо писати контент.
    • В якому регіоні будемо вибирати посилання.
    • Які анкори використовують конкуренти для просування.

    Пошук і аналіз контенту

    AHREFS: робота з контентом

    У цьому блоці ми розповімо:

    • Як зібрати ключові слова.
    • Як скласти ТЗ копірайтеру.
    • Як оцінити втрачену семантику.

    Іноді Ви можете не знати, що писати на Ваш сайт ще.

    Звичайна ситуація, коли первинні роботи з аналізу конкурентів зроблені, просування сайту прайс йде своєю чергою, і ви вже написали потрібний контент краще, ніж у конкурентів.

    Що далі?

    Keyword Explorer — інструмент підбору ключових слів

    І ось ми підібралися до найпотужнішого інструменту, який недооцінений більшістю SEO-фахівців.

    Запитай будь-кого, де він збирає ключові слова.

    Рідко почуєш Semrush, багато хто збирає у планувальнику і аналізує пошукові підказки.

    Але цього недостатньо.

    З пошуком ключових слів справляється KeyWord Explorer.

    Функціонал досить простий, і розбереться з ним будь-який фахівець.

    Можна вписати від 1 до 250 слів (або додати їх з текстового файлу).

    Список потім можна постійно використовувати для аналізу метрик.

    Що в підсумку ми отримуємо?

    Бачимо загальну частоту списку запитів, орієнтовне число кліків для регіону і середню частотність і конкурентність семантики.

    Також у видачі за цими ключам відображаються види посилань.

    Додатково Ви можете завантажити для свого списку ключових слів Всі інші запити, які:

    • зустрічаються з тими ж словами;
    • теж ранжуються в пошуку поруч (ймовірні синоніми);
    • є пропозиціями пошуку (пошуковими підказками).

    Готові списки можна кластеризувати за допомогою нашого кластеризатора ключових слів.

    Кластеризатор SEOQUICK — новий інструмент, який дозволяє швидко розділити ключові слова за об’єднуючими групами.

    Принцип роботи досить простий.

    Завантажте в першу колонку знайдені нами три списки ключових слів і просто пропишіть мінуси, синоніми, обов’язкові слова і ті запити, які потрібно ігнорувати в процесі кластеризації.

    Поставте галочку Глибина кластеризація і просто збережіть результат.

    Коротка інструкція з використання кластеризатора:

    1. Вставляйте сюди зібрані ключові слова з частотою. Врахуйте, що система підтримує копіювання і вставку двох колонок таблиці (друга колонка сприймається як частота) або ж безпосередньо вставляйте результати з Wordstat. Підтримується також імпорт з інших систем.
    2. Якщо ви хочете, щоб окремі слова не були розділені (наприклад не потрібно розривати фразу), вкажіть їх через кому.
    3. Заповніть цей список за допомогою зібраної бази мінус-слів. Це дозволить відразу «відсікти» непотрібні пошукові запити.
    4. Заповнюйте цей список лише тоді, коли Вам потрібно виключити слово з кластеризації. Наприклад, прийменники, частинки і прислівники.
    5. Якщо прописати слова в це поле, семантика буде «відфільтрована» за нимт. Інші слова будуть ігноруватися. Стане в нагоді, коли ви оцінюєте величезні пули запитів.
    6. Прописуйте через кому синоніми. Наприклад «купити, ціна, вартість» – по факту є синонімами для контекстника і сеошника. Такі запити повинні потрапити в одну групу. Для додавання нової групи синонімів натисніть на кнопку «+».
    7. Виберіть глибину кластеризації. Глибина ВЧ призначена для первинної кластеризації запитів – розбивки за 2 об’єднуючими словами. Стане в нагоді для контекстної реклами для поділу за групами і СЕО-фахівця для складання семантичного ядра. Чекбокс для ВЧ об’єднує в один кластер збігу в трьох ключових словах, пропонуючи більш жорстку кластеризацію, застосовну для пошуку посадкових сторінок. Чекбокс НЧ стане в нагоді для створення ТЗ для копірайтера для блогу — адже він дозволяє виловити збіги за 4 ключовими словами в групі. Чекбокс для МЧ шукає збіги за 5 словами в кластері. Застосуємо тільки для дуже висококонкурентних видів бізнесу, інфоблогів.
    8. Вкладка ГЕО не допускає потрапляння в один кластер ключових слів – назв міст і країн. За замовчуванням включена.

    За допомогою аналізу ключових слів ви зможете зібрати низькочастотні хвости до ключових слів і розгрупувати їх за групами.

    Оцініть трафік груп безпосередньо в Excel.

    Для цього просто скопіюйте колонку з групами на окремий лист і за допомогою формули =СУММЕСЛІ() оцініть трафік груп.

    Виберіть потрібні групи під посадкові сторінки і все, семантика за кластерами готова.

    ШУКАЄМО КОНТЕНТ ЗА ДОПОМОГОЮ CONTENT EXPLORER

    Де шукати контент? Чим користуватися для пошуку інформації?

    Ми знаємо, що існує така послуга, як Google Alerts, яка повідомляє про новий вміст.

    Але у нього є один недолік: повідомлення приходять на e-mail, і закидати сотні ключів для аналізу контенту сюди незручно — адже пошта може бути просто завалена мотлохом!

    У Ahrefs є такий сервіс, як Контент Експлорер — і він допоможе швидко показати новий трендовий контент за ключовим словом у потрібному Вам регіоні!

    Шукати можна як у контенті, так і в заголовку.

    Готовий результат відображається списком і містить:

    • сніппет статті та превью зображення;
    • дату публікації контенту;
    • рейтинг домену;
    • кількість посилань на новий домен;
    • очікуваний трафік для нового контенту;
    • соціальні сигнали (кількість твітів, посилань з Facebook, LinkedIn і Pinterest).

    Ми рекомендуємо використовувати для пошуку нового контенту наступні фільтри.

    1. Період — вибирайте від 1 до 3 місяців.
    2. Мова — виберіть бажану мову для контенту (який вибрали в попередньому етапі).
    3. Виділіть статті з довжиною контенту більше 1000-5000 слів і більше (близько 5000-20000 символів).
    4. Органічний трафік з від 100.

    Вивчайте знайдений контент, знаходьте помилки і робіть свій краще!

    Це досить простий метод пошуку потрібного матеріалу в мережі, і він позбавляє від складної фільтрації контенту в Google Alerts.

    Упущена семантика: Cкладаємо ТЗ копірайтеру на блог

    З досить цікавих функцій я хотів би виділити таку задачу, як складання ТЗ для копірайтера.

    Ви плануєте розширити семантику клієнту, але не знаєте, на які ключі?

    Вивчіть упущену семантику за допомогою порівняння доменів між собою.

    Виберіть від 3 конкурентів (бажано таких, які присутні в ТОП 10) і вкажіть Ваш сайт.

    Готовий список відсортуйте за наступними фільтрам.

    • Трафік рекомендуємо брати від 100.
    • Кількість слів — беріть від 2 слів.
    • Виберіть Ваш регіон.
    • Потім виберіть ключі, складність яких (KD) не перевищує 50.

    Потім вивчіть контент за ключами, за якими просунуті Ваші конкуренти і складіть ТЗ копірайтеру на створення нових сторінок.

    Просто зберіть до даного ключового слова пошукові підказки за допомогою KeyWords Explorer.

    Скопіюйте виділені ключі, дайте їх копірайтеру і нехай він напише контент краще, ніж у них.

    У результаті за допомогою роботи з контентом ви зможете:

    • Зібрати ключові слова і створити семантичне ядро.
    • Знайти цікавий новий контент і дати ТЗ вашому копірайтеру для блогу.
    • Проаналізувати втрачену семантику.

    Додаткові утиліти

    Ahrefs пропонує ще три зручних інструменти для інтернет-маркетолога і SEO фахівця:

    • Сервіс порівняння доменів.
    • Сервіс оцінки якості посилань.
    • Тулбар для аналізу пошукової видачі.

    В Ahrefs є також інші інструменти, які використовують SEO фахівці.

    Їх застосування досить різнопланове, вони можуть використовуватися для різних завдань.

    Domain Сomparison – порівнюємо домени

    Іноді Вам може знадобитися зробити короткий звіт з просування проекту або ж сформувати комерційну пропозицію і аргументувати, чому варто витрачати на SEO просування більше, ніж виділяється Вам.

    Так, Ahrefs може зробити гарний аналіз до 5 доменів між собою.

    Просто заповніть всі поля

    Підсумковий список буде містити докладне порівняння різних доменів між собою: за кількістю беклінків, типами доменів, які посилаються, наявністюі редиректів, Nofollow посилань, IP донорів.

    Також за загальною картинкою можна з’ясувати, яку стратегію вибрали конкуренти — нарощування доменів або чистку від сміттєвих доменів.

    Для зручності беріть більш вузькі періоди, щоб тенденція була показана в актуальній динаміці.

    Batch Analysis – пакетна перевірка посилань

    У результаті ви отримали беклінки, наприклад з Вашого Вебмайстра Гугл, або проаналізували посилання Вашого конкурента.

    Також Ви можете отримати видачу за допомогою такого сервісу, як Scrapebox.

    Ваше завдання — провести якісний аналіз беклінків.

    Простий метод перевірити параметри посилань — пакетний аналіз.

    Серед корисних метрик — кількість зворотних посилань, їх тип, домени донори, соцсигнали і рейтинги доменів і сторінок.

    Підтримується аналіз до 200 посилань за 1 раз.

    Підсумковий результат перевірки можна завантажити в Excel і сортувати за зручними параметрами.

    Сервіс однозначно краще Checktrust — дає більше показників, надає точну інформацію (на відміну від незрозумілих індексів) і прекрасно працює в англомовному сегменті.

    Ми рекомендуємо відмовитися від Checktrust на користь Ahrefs.

    Ahrefs SEO Toolbar — для перевірки

    Так, у Ahrefs є свій тулбар.

    Працює для Chrome на базі Windows і Mac OS.

    Інструкція з установки доступна на сторінці.

    Врахуйте, додатки в магазині Chrome ви не знайдете.

    Дозволяє переглядати інформацію про сайт при заході на нього, виводячи всі необхідні метрики, не вимагаючи відвідування сайту Ahrefs.

    Це дуже і дуже зручно.

    Часто доводиться шукати сайти у видачі, наприклад при пошуку майданчиків для просування, але ж погодьтеся, незручно відкривати кожен і дивитися показники Ahrefs.

    Рекомендуємо включити функцію в налаштуваннях «Show Information on SERP».

    Утиліта буде працювати в пошуковій видачі і відображати необхідні нам характеристики сайтів.

    При натисканні на значок збільшувального скла ви перейдете відразу на Ahrefs — з аналізом потрібного сайту.

    Рекомендуємо встановити Ahrefs SEO Toolbar, якщо ви використовуєте наш калькулятор пошуку блогів і каталогів — адже при кліку у вас буде відкриватися пошукова видача, і можна відразу відібрати найбільш цікаві сайти.

    Висновок

    Ahrefs — реально потужний інструмент в арсеналі SEO-фахівця. Він ідеально підходить для робіт з просування сайту. З його допомогою ви можете виконувати такі дії.

    1. Аналізувати посилальні профілі конкурентів для пошуку цікавих місць розміщення. В англомовному сегменті даний сервіс незамінний — і дає дуже детальну інформацію про беклінки.
    2. Вивчати ключові слова. Збирати семантику за допомогою нашого кластеризатора і Keyword Explorer легко і зрозуміло. Також можна спарсити видачу за вашими конкурентами, щоб підібрати найбільш цікаві ключові слова.
    3. Аналізувати контент за допомогою Content Explorer — і бути в тренді в своєму блозі.
    4. Аналізувати зовнішні посилання на сайт — якщо на вас буде посилальна атака спамерів, легко зберете файл Disavow.
    5. Відстежувати позиції за допомогою Rank Tracker — на поточний момент для англомовних сайтів він відмінно вирішує завдання зі зняття позицій.
    6. Перевіряти зовнішні посилання від ваших SEO оптимізаторів за допомогою Batch Analysis — ви будете з легкістю перевіряти якість зовнішніх посилань від ваших підрядників.

    Інші можливості Ahrefs теж радують.

    Трохи може відлякати його недемократична ціна (від 1000$ до 10,000$ на рік), але якщо ви велика SEO-компанія, без цього сервісу далеко не поїдете і будете працювати тільки з російськомовним сегментом у сфері малого бізнесу.

    Компанія SEOQUICK рекомендує Ahrefs як один з кращих SEO-інструментів.

    Этот пост был последний раз изменен 28.02.2023

    Предлагаемые статьи

    Disqus Comments Loading...

    Этот веб-сайт использует файлы cookie.