Анатолій

Збір Семантичного Ядра

    Семантичне ядро – це таблиця ключових запитів, які описують структуру Вашого бізнесу – каталогу товарів сайту – і пошукові запити користувачів, за якими вони можуть шукати сторінки Вашого сайту.

    Семантичне ядро пошук

    Семантичне ядро – це списки пошукових запитів, які задають користувачі в пошуковій системі, коли шукають інформацію. Вони можуть шукати статті, товари, послуги, контент.

    У семантиці всі запити згруповані за кластерами і розподілені по потенційним сторінкам.

    ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО?

    Семантичне ядро необхідно для Вашого сайту. За допомогою правильно зібраної семантики Ви зможете:

    Створити контент

    Підготувати інформацію для написання текстів копірайтером. Прописати правильні Title і Description для сторінок Вашого сайту.

    Оптимізувати сайт

    Рівномірно розподілити вагу сторінок відповідно до запитів. Виявити проблеми переспаму і канібалізації (повтору ключових слів).

    Налаштувати контекст

    Згрупувати запити на сторінках. На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчити структуру, асортимент товарів та послуг вашого сайту. Кластеризувати семантику на сторінках, сформувати ключі для блогу. Зібрати ключові слова для контекстної реклами Google AdWords (Ads).

    При складанні семантичного ядра ми використовуємо такі сервіси:

    Приклади сайтів для збору семантичного ядра

    Сайт-візитка

    На сайтах-візитках є невелика кількість сторінок товарів і послуг, портфоліо і невеликий розділ питань і відповідей.
    Кількість сторінок
    від 1 до 15
    • Збір ключових запитів
    • Вибір пріоритетних за трафіком
    • Підбір заголовків і метаданих
    • ТЗ копірайтеру для сторінок сайту

    Корпоративний сайт

    Корпоративні сайти містять розписані сторінки серверів, калькулятори вартостей, розширений блог.
    Кількість сторінок
    від 20 до 50
    • Збір ключових запитів
    • Кластеризація інфозапитів
    • Структура сайту
    • Вибір пріоритетних за трафіком
    • Підбір заголовків і метаданих
    • ТЗ копірайтеру для розділу послуг
    • ТЗ копірайтеру для блогу

    Інтернет-магазин

    Інтернет-магазини мають величезну кількість товарних сторінок і розділів каталогу. Кожна сторінка бере участь у просуванні.
    Кількість сторінок
    від 100 до 1000+
    • Збір ключових запитів
    • Підбір запитів для посадкових сторінок
    • Підбір ключових слів для фільтрів за трафіком
    • Структура каталогу для сайту
    • Вибір пріоритетних за трафіком
    • Підбір заголовків і метаданих
    • ТЗ копірайтеру для блогу
    • ТЗ програмісту для каталогу сайту

    Ми збираємо ключові слова українською, російською та англійською мовами.

    Вартість збору семантики для SEO і контексту англійською мовою для англомовного сайту обговорюється індивідуально.

      Семантичне ядро має бути зручним – для SEO і контекстної реклами.

      Ви отримаєте готову семантику у зручному для Вас форматі:
      1. Таблиця з ключовими словами
      2. Кожній сторінці відповідає група ключових слів
      3. Ключові слова містять необхідні метрики
      4. Підібрані рекомендації для Title і Description
      5. Представлена структура ключових слів в Mind-карті
      6. Документ з семантичним ядром онлайн

      ЯК ПРАВИЛЬНО ЗБИРАТИ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО?

      Процес складання семантичного ядра досить складний.

      Спочатку формуються теги, що описують основні послуги замовника.

      Потім згідно релевантної частотності визначаються високочастотні запити, які повинні будуть скласти логічний кістяк розбивки запитів.

      Умовно існує три етапи по створенню семантики:
      1. Аналізуємо конкурентів

        Спочатку ми проводимо вибірку Ваших конкурентів в пошуку.

        Уважно вивчаємо нішу Вашого бізнесу.

        Потім збираємо всі ключові слова і трафік по ним і порівнюємо позиції, рівень конкуренції.

      2. Збираємо пошукові запити

        На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчається структура, асортимент товарів і послуг Вашого сайту.

      3. Групуємо запити по сторінках

        На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчається структура, асортимент товарів і послуг Вашого сайту.

        Кластеризуємо семантику по сторінках, формуємо ключі для блогу.

      ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО СКЛАДАННЯ СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА

      • Навіщо потрібно збирати семантичне ядро
      • Скільки буде ключових слів?
      • Що потрібно враховувати при зборі семантичного ядра?
      • Чи можу я купити вже готове семантичне ядро дешево?
      • У мене на сайті мало сторінок. Чи потрібно мені створювати нові?
      • У мене є KeyCollector. Ви зможете надати мені семантику у вигляді файлу?
      • Ви можете надати приклад семантичного ядра перед замовленням?
      • Чим відрізняється семантика для інтернет-магазину?

      Продвижение видео на YouTube в поиске (Секрет по оптимизации)

      Реклама в YouTube: Настройка серий видеообъявлений в AdWords

      Портфоліо

      Кейс по продвижению сайта услуг

      Просування сайту послуг

      Сайт ремонту побутової техніки "Ремонт вдома"
      Просування сайту послуг
      • Семантичне ядро
      • Створення контенту
      • Посилальні стратегії
      • Аудити сайту
      • Локальне SEO
      • Контекстна реклама
      арт трейд продвижение сайта

      Просування сайту з продажу торгового обладнання

      Продаж торгового обладнання
      • Аудит сайту
      • Семантичне ядро
      • Написання контенту для посадкових сторінок
      • Аналіз конкурентів
      • Лінкбілдинг
      • Додавання сайту до каталогів
      • Scholarship лінкбілдинг
      rastamozhk1

      SEO Просування для B2B

      Митні брокерські послуги, розмитнення вантажів
      Зростання органіки +300% протягом 6 місяців. Роботи з внутрішньої оптимізації та виведення ВЧ основних запитів, що продають, у ТОП3 Google Україна
      • Аудит сайту
      • Внутрішня оптимізація
      • Копірайтинг
      • Статейні посилання
      • Посилання на форумах
      • Реєстрація в каталогах
      Кейс Бровафарма

      Просування медичного інтернет-магазину

      Сайт медпрепаратів Бровафарма
      Просування медичного сайту
      • Аудит сайтів
      • Аналіз юзабіліті на сайті
      • Робота з посилального просування
      • ТЗ з виправлення помилок
      Belsta Кейс трафик сайта

      Просування інтернет-магазину в Україні

      Виробник взуття в Україні

      Внутрішня оптимізація:

      • Аудит конкурентів
      • Аудит посилань
      • Технічний аудит

      Робота з контентом

      • Контент план
      • Робота з картками товарів
      • Робота з категоріями

      Лінкбілдинг

      • Реєстрація на сайтах каталогів
      • Робота зі Scholarship
      • Аутрич / PR
      • Статейний лінкбілдинг

        ЗАМОВИТИ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО

        наверх

        Ви хочете
        більше трафіку?