Семантичне ядро – це таблиця ключових запитів, які описують структуру Вашого бізнесу – каталогу товарів сайту – і пошукові запити користувачів, за якими вони можуть шукати сторінки Вашого сайту.
Семантичне ядро – це списки пошукових запитів, які задають користувачі в пошуковій системі, коли шукають інформацію. Вони можуть шукати статті, товари, послуги, контент.
У семантиці всі запити згруповані за кластерами і розподілені по потенційним сторінкам.
ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО?
Семантичне ядро необхідно для Вашого сайту.За допомогою правильно зібраної семантики Ви зможете:
Створити контент
Підготувати інформацію для написання текстів копірайтером. Прописати правильні Title і Description для сторінок Вашого сайту.
Оптимізувати сайт
Рівномірно розподілити вагу сторінок відповідно до запитів. Виявити проблеми переспаму і канібалізації (повтору ключових слів).
Налаштувати контекст
Згрупувати запити на сторінках. На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчити структуру, асортимент товарів та послуг вашого сайту. Кластеризувати семантику на сторінках, сформувати ключі для блогу. Зібрати ключові слова для контекстної реклами Google AdWords (Ads).
При складанні семантичного ядра ми використовуємо такі сервіси:
Приклади сайтів для збору семантичного ядра
Сайт-візитка
На сайтах-візитках є невелика кількість сторінок товарів і послуг, портфоліо і невеликий розділ питань і відповідей.
Кількість сторінок від 1 до 15
Збір ключових запитів
Вибір пріоритетних за трафіком
Підбір заголовків і метаданих
ТЗ копірайтеру для сторінок сайту
Корпоративний сайт
Корпоративні сайти містять розписані сторінки серверів, калькулятори вартостей, розширений блог.
Кількість сторінок від 20 до 50
Збір ключових запитів
Кластеризація інфозапитів
Структура сайту
Вибір пріоритетних за трафіком
Підбір заголовків і метаданих
ТЗ копірайтеру для розділу послуг
ТЗ копірайтеру для блогу
Інтернет-магазин
Інтернет-магазини мають величезну кількість товарних сторінок і розділів каталогу. Кожна сторінка бере участь у просуванні.
Кількість сторінок від 100 до 1000+
Збір ключових запитів
Підбір запитів для посадкових сторінок
Підбір ключових слів для фільтрів за трафіком
Структура каталогу для сайту
Вибір пріоритетних за трафіком
Підбір заголовків і метаданих
ТЗ копірайтеру для блогу
ТЗ програмісту для каталогу сайту
Ми збираємо ключові слова українською, російською та англійською мовами.
Вартість збору семантики для SEO і контексту англійською мовою для англомовного сайту обговорюється індивідуально.
Семантичне ядро має бути зручним – для SEO і контекстної реклами.
Ви отримаєте готову семантику у зручному для Вас форматі:
Таблиця з ключовими словами
Кожній сторінці відповідає група ключових слів
Ключові слова містять необхідні метрики
Підібрані рекомендації для Title і Description
Представлена структура ключових слів в Mind-карті
Документ з семантичним ядром онлайн
ЯК ПРАВИЛЬНО ЗБИРАТИ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО?
Процес складання семантичного ядра досить складний.
Спочатку формуються теги, що описують основні послуги замовника.
Потім згідно релевантної частотності визначаються високочастотні запити, які повинні будуть скласти логічний кістяк розбивки запитів.
Умовно існує три етапи по створенню семантики:
Аналізуємо конкурентів
Спочатку ми проводимо вибірку Ваших конкурентів в пошуку.
Уважно вивчаємо нішу Вашого бізнесу.
Потім збираємо всі ключові слова і трафік по ним і порівнюємо позиції, рівень конкуренції.
Збираємо пошукові запити
На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчається структура, асортимент товарів і послуг Вашого сайту.
Групуємо запити по сторінках
На основі зібраних ключових слів конкурентів вивчається структура, асортимент товарів і послуг Вашого сайту.
Кластеризуємо семантику по сторінках, формуємо ключі для блогу.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО СКЛАДАННЯ СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА
Навіщо потрібно збирати семантичне ядро
Семантичне ядро потрібно для визначення структури сайту, підбору оптимальних заголовків для сторінки і метатега Title. Також семантичне ядро застосовується для оптимізації контенту на сторінці контент-менеджером і копірайтером. Без семантичного ядра складно визначити ті запити, під які потрібно підбирати анкор сторінки для перелінковки.
Скільки буде ключових слів?
Ми не можемо це спрогнозувати. Точна кількість ключових слів може бути обчислена тільки після збору семантики до кінця: деякі сторінки можуть апріорі не мати великої кількості пошукових фраз, тоді як інші сторінки краще розбивати на декілька через різнопланову семантику.
Що потрібно враховувати при зборі семантичного ядра?
Семантичне ядро містить усі релевантні запити для конкретних сторінок. Ключовим показником є відсутність дублів, кластеризація, поділ ключових слів за трафіком – високочастотні, середньочастотні і низькочастотні запити.
Чи можу я купити вже готове семантичне ядро дешево?
Так, ви можете замовити семантику дешевше, але не факт, що вона буде відображати реальну картину ключових слів для Вашого сайту. Для глибокого опрацювання потрібно опиратися на всі сторінки на Вашому сайті – враховувати реальний трафік у вебмайстерах та оновлювати актуальні дані відповідно до свіжої статистики.
У мене на сайті мало сторінок. Чи потрібно мені створювати нові?
Найчастіше виявляється, що велика частина контенту лежить у полі інформаційних ключів.
Але їм не місце на основній сторінці – тому що вони можуть зібрати більше трафіку. Тоді такі ключі зазвичай використовуються для сторінки блогу і розділу питань та відповідей.
У мене є KeyCollector. Ви зможете надати мені семантику у вигляді файлу?
Так, звичайно, готовий файл може бути надісланий Вам.
Ви можете надати приклад семантичного ядра перед замовленням?
Ми можемо надати тимчасові ключові слова на основі аналізу Ваших конкурентів і дати уявлення про популярні ключові слова у них. Готове семантичне ядро буде сформовано відповідно до тих сторінок, які Ви визначите як пріоритетні для просування.
Чим відрізняється семантика для інтернет-магазину?
Семантика для інтернет-магазину містить величезну кількість низькочастотних комбінацій ключових слів, пов’язаних з категоріями товарів, що продаються, брендами виробників, характеристиками і матеріалами. Кожен розділ потрібно перевірити на популярність запитів і розташувати у правильній послідовності для створення правильного технічного завдання для метаданих сторінок цих фільтрів.
Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину. Збільшення CTR та кількості конверсій: кількість конверсій зросла на 35%. Оптимізована семантика – CTR зріс до 12% у пошуку.
Стратегії (навчання) для торгівлі бінарними опціонами
Успішна тактика з краудмаркетингу – як розміщувати понад 100 постів на трафікових форумах без видалення посилань. Клієнт успішно наростив базу постійних клієнтів завдяки посіву відео на тематичних форумах