Огляд Buzzstream:Англомовний лідер для аутричу

Анатолій Улітовський
Анатолій Улітовський

Buzzstream.com – найпопулярніший ресурс для аутричу в англомовному сегменті.

Головна особливість полягає в автоматизації рутинних процесів.

За білих методів просування економить багато часу.

Дозволяє тестувати результати різних шаблонів.

SEO
  • 2951 переглядів
  • 16 хвилин
Зміст

Buzzstream краще використовувати для великих проектів, якщо ви надсилаєте більше ніж 100 листів на місяць.

При менших обсягах краще використовувати дешевші аналоги, такі як www.yesware.com.

Yesware — класний інструмент, який інтегрується в gmail, буде зручним для невеликих обсягів з обмеженими функціями.

Buzzstream — це функціональний сервіс для великих обсягів.

Важливо детально розібрати всі його можливості, тоді результати з аутричу будуть високими.

Розглянемо всі функції крок за кроком.

Nikolay

Гей! Так, ти. Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!

SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукових систем Google і Bing

Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг

Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?

Домашня робота

Перш ніж обирати тарифний план, уважно почитайте, що таке аутрич.

Багато хто за нього береться, але більшість провалюється.

У цьому розділі розглянемо основні помилки аутричу.

Ми вже знімали відео, як правильно перейти на білі методи просування сайтів.

Основні проблеми при аутричі

  • Спроба просувати сайти з контентом низької якості. Гостьовий постінг тут ще можливий, але зі слабких сайтів або низькопробних PBN (Private Blog Network).
  • Просування комерційних сторінок сайту. Краще просувати блог і робити внутрішню перелінковку.
  • Стандартні або шаблонні листи, таке відразу спрямовується до спаму.
  • Спроба розмістити посилання, а не запропонувати щось корисне.
  • Забудьте про класичний лінкбілдінг, переходьте до “link earning” (отримання посилань, що покращують контент інших сайтів).

До аутричу важливо перевірити такі елементи

  • Класний сучасний дизайн. Навіть не намагайтеся просувати старий застарілий дизайн. Це буде даремно витрачений час.
  • На вашому сайті має бути високоякісний контент. Витратьте бюджет на якісь важливі дослідження з корисною інформацією.
  • Зробіть обов’язково аватар із фотографією у вашому листі та пишіть від іменних емайлів: [email protected]

Без виконання цих простих правил результати аутрич будуть низькі або взагалі рівні 0.

Параметри оптимізації контенту Отримані посилання Позитивні відповіді, % Надіслані листи
Неоптимізований 10 2 500
Оптимізований 10 5 200
Супероптимізований 10 8 120

Різниця між супероптимізованим та неоптимізованим контентом більше ніж у 4 рази!

При цьому лише у кількості посилань.

Посилання з високоякісних сайтів можна отримати лише завдяки супероптимізованому контенту.

Думаю, настав час закінчувати вступ і переходити безпосередньо до огляду Buzzstream.

Ви хочете отримати безкоштовний трафік?

Вас цікавить просування свого сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план розкрутки вашого бізнесу!










    Структура акаунту

    Можливості системи дозволяють створити зручну структуру облікових записів.

    Їх можна розбити за тематиками, проектом і навіть за видами аутричу.

    Це зручно для SEO-студій або великих сайтів з великою кількістю сторінок, що просуваються.

    У Buzzstream можна створити необмежене меню акаунтів, розділяючи цілі проекти на велику кількість сторінок, що просуваються.

    У кожному проекті можна також мати необмежену кількість підпроектів.

    Buzzstream попереджає повідомленнями, якщо ви вже створювали схожий проект.

    Повністю структура аутричу виглядає так.

    Далі ми розглянемо, як використовувати Buzzstream у цій структурі.

    Вибір тактики аутричу

    Перед тим як вибирати тактику аутричу, необхідно знайти оптимальний шлях для взаємодії.

    А ще знайти причину, через яку на вас можуть залишити посилання.

    У цьому розділі ми розглянемо 3 робочі тактики.

    3.1. Гостьовий постинг

    Розміщення високоякісних статей на інших блогах.

    Чому високоякісні?

    Тому що безкоштовно приймають лише такий контент.

    Посилання, додані в тексті природно, передають вагу та траст.

    3.2. Техніка Брайана Діна “Skyscraper technique”

    Пошук сайтів із застарілим контентом, які містять багато авторитетних посилань.

    Створення сучасного схожого контенту та проведення аутричу для цих майданчиків.

    3.3. Заміна битих посилань

    Пошук сторінок зі списками ресурсів із битими посиланнями.

    Перевірка за допомогою archive.org контенту битих посилань.

    Проведення аутричу для заміни битих посилань на контент вашого сайту.

    Всі ці 3 тактики є у Buzzstream.

    Також є багато інших: scholarship просування (популярно в англомовному сегменті), прямий продаж, запит відгуку, проведення конкурсів.

    Пошук донорів

    Найбільша помилка аутричерів-початківців у тому, що вони намагаються взаємодіяти з усіма.

    Досвідчений фахівець відсіює велику частину знайдених майданчиків.

    Первинні критерії для відбору майданчиків:

    • гостьовий постінг: сайти, які вже приймали гостьові пости у минулому;
    • skyscraper technique: сайти, які вже робили посилання на схожі сторінки з гіршим контентом;
    • заміна битих посилань: сторінки зі списками ресурсів, які мають биті посилання.

    Важливі параметри інших фільтрів:

    • DR +40, можна використовувати параметри оцінки ahrefs, moz;
    • частота оновлень: сайти, які давно не оновлювалися, можуть бути занедбаними;
    • доказ активної аудиторії: живі коментарі, згадки, велика кількість користувачів, що поділилися у соціалках;
    • існування посилань на інші сайти.

    Особливість Buzzstream полягає в тому, що можна використовувати 4 шляхи складання списку сайтів:

    • за допомогою пошукових систем;
    • імпорт даних з Ahrefs, Buzzsumo;
    • додавання готового списку;
    • пошук за ключами всередині системи.

    Без Buzzstream вся ця рутинна робота з пошуку емайлів, майданчиків буде забирати багато часу.

    4.1. Використовувати пошукові системи

    Для початку Вам необхідно з’єднати ключі, що просуваються, з пошуковими операторами.

    Наприклад, Ви просуваєте ключове слово “nutrisystem review”.

    Ваша мета знайти сайти, які приймають гостьові пости.

    Вводимо цей запит у безкоштовну утиліту, вибираємо англійську мову.

    Згенерували пошуковий оператор “nutrisystem review inurl: guest post”.

    Переходимо до пошукової системи та включаємо утиліту Buzzstream для Chrome.

    Правою кнопкою на екрані вибираємо функцію “create a prospecting list”.

    Ви отримаєте список сайтів, які можна почистити та додати до системи для аутричу.

    Забираємо сайти з поганими метриками або створені для гостьового постінгу на безкоштовних платформах Blogspot, WordPress.

    Далі переглядаємо кожен сайт окремо перед аутричем.

    4.2. Внутрішній пошук Buzzstream

    Різниця колосальна між пошуком за одиночними запитами та великою кількістю однорідних ключів.

    У другому випадку Ви значно заощаджуєте час.

    Для цього входіть у “Add Websites” – “Find Prospects” – “Create New Prospecting Profile”.

    Система надсилає повідомлення, якщо з’явилися нові майданчики.

    4.3. Збір даних Buzzsumo

    Для пошуку місць розміщення гостьових постів найкраще використати buzzsumo.com

    На відміну від пошукових систем дані більш релевантні.

    Плюс, ви бачите популярність цих постів у соціалках.

    Використовуйте для сканування високочастотні ключі, такі як “просування сайтів”, “оренда квартир”.

    Отримані результати збираємо в 1 аркуш за допомогою Buzzmarket.

    4.4. Використовуємо Ahrefs

    Вводимо URL конкурента для сканування його dofollow посилань.

    За допомогою програми Buzzstream збираємо всіх в 1 аркуш для аутрич.

    4.5. Buzzstream discovery

    Ще один варіант пошуку облікових записів різних авторів.

    Для цього введіть ключі, що просуваються, в цю форму.

    Модуль працює для англомовних запитів.

    Дані можна фільтрувати та додавати безпосередньо до проекту.

    Фільтрація даних

    Зараз ви знаєте, як зібрати донорів.

    Наступний етап — відбір відповідних майданчиків.

    Тут важливо відокремлювати зерна від полови.

    Збирати повну інформацію щодо контактів та вибирати ефективні підходи взаємодії.

    Цей етап забирає найбільше часу, т.к. вам необхідно вивчити потенційний сайт, визначити редактора, знайти емайл.

    Почнемо з самого процесу фільтрації.

    Для цього Вам необхідно перейти до “Start Prospecting”.

    Кнопка знаходиться у нижній частині вибраного списку.

    Buzzstream дозволяє заповнювати дані безпосередньо під час перегляду сторінки.

    Для цього внизу сторінки сайту з’являється модуль, який перегортає потрібні сторінки.

    У правій частині форма для заповнення важливих контактних даних.

    Якщо у вас вже все готове для надсилання грамотного листа, це можна зробити у вікні.

    Все ж таки рекомендую перевірити точність отриманих даних, оскільки система заповнює контактну інформацію неповноцінно.

    Для повноцінного пошуку даних виконуйте такі кроки.

    • Насамперед відкрийте сторінку з контактами. Якщо там форма зворотного зв’язку, додай цю URL-адресу з контактами в Buzzstream. Все ж таки краще витратити час і пошукати персональний емайл.
    • Відкрийте сторінку про нас (про компанію), пошукайте особу, відповідальну за редакційну політику. Постарайтеся знайти його персональний емайл.
    • Пошукайте сторінку “Правила публікації”, “Пишіть для нас”, “Гостьовий пост” або інші. Там часто додано інформацію, як правильно контактувати з даним блогом.

    Для вивчення відповідальної особи збирайте такі дані:

    • ім’я людини, з якою контактуватимете;
    • 1 або 2 особисті якості про нього;
    • адреса у соціалках;
    • конкретна інформація, яка допоможе при ефективному аутричі.

    Виконуючи цей процес, Ви зрозумієте, як важко знайти повні контактні дані деяких веб-сайтів.

    Зазвичай на цьому етапі втрачається 15% сайтів, що вивчаються.

    Якщо вам довелося витратити досить багато часу, щоб знайти необхідну контактну інформацію, це означає тільки одне.

    З сайтом мало контактують ваші конкуренти, значить шанс взаємодії вищий.

    Якщо ж емайл знайти не вдалося, додайте в систему форму зворотного зв’язку.

    Це, звичайно, не найкращий варіант, але також дає свої плоди.

    Підготовка до аутричу

    Ви не можете зробити аутрич просто з проханням про посилання.

    Ваш показник результативності буде надзвичайно низьким.

    Для початку необхідно провести попередню роботу для підігріву ваших взаємин.

    Зробіть із холодного листа — теплий, наповнений інтересом до співпраці.

    Для цього необхідно провести такі дії:

    • залишити грамотний коментар на останній статті чи найпопулярнішій на сайті;
    • залишити коментар на сторінці або групі в соціалці;
    • поділитися у соціалках зі своєю аудиторією.

    В англомовному сегменті найкраще ці дії виконувати у Твіттері, у російськомовному — у Facebook.

    Виконайте це кілька разів, поки не дадуть відповідь на один з ваших коментарів.

    Тоді ви точно зрозумієте, ваші зусилля оцінили.

    Також можна встановлювати певні графіки ретвітів або “поділитися” в найактивніший час блогера в соціалках.

    Зазвичай тим часом діляться гостьовими постами.

    Крім того, до Buzzstream можна додавати етапи аутричу: створювати нові, редагувати старі.

    Це, в принципі, зручно для контролю виконання повного процесу взаємодії.

    Початок aутричу

    Після вивчення блогу, пошуку контактів та надсилання коментарів переходьте безпосередньо до аутричу.

    Потрібно бути впевненим, що ваші взаємини підігріті.

    Тепер ви можете надіслати перший лист.

    Власник сайту вже повинен мати хоча б невиразне розуміння, хто ви.

    Для написання листа використовуйте шаблони.

    У системі Buzzstream вже є готові англомовні шаблони, які заощаджують багато часу.

    Також шаблон менеджер “template manager” дозволяє додавати власні або редагувати наявні.

    Для додавання до вашого шаблону готової інформації, яку ви заповнювали при зборі даних, клацніть кнопки, що знаходяться праворуч.

    Я рекомендую створити багато шаблонів під різні стратегії лінкбілдингу та редагувати їх під кожен проект індивідуально.

    Ще одна важлива особливість — можливість тестування А\Б результатів кожного шаблону.

    Також приділяйте особливу увагу заголовкам листів, від них залежить, відкриють ваші листи чи ні.

    Для написання привабливих заголовків використовуйте техніку Еверест.

    Деякі фахівці аутричу використовують у темі листа назву останньої чи найпопулярнішої статті.

    Для відстеження ефективності активуйте додаткові функції “more options”.

    Якщо ви зробили все правильно, максимально заповнили всі форми, можна масово надсилати листи до всіх виділених сайтів.

    Для ефективності краще перевіряти кожну окремо.

    Buzzstream автоматично змінює ваші взаємини з майданчиками на спробу охопити аутрич (attempting to outreach).

    Таким чином, ви контролюєте, кому писали, а кому ще ні.

    Відстеження результатів

    Отримувати відповіді на кожен ваш лист є ідеалом.

    Тільки в реальному світі таке неможливе.

    У цьому розділі ми розглянемо, як збільшити показники ефективності аутричу.

    Якщо одержувач не відповідає протягом 7 днів, надсилайте листа повторно.

    Для цього клацніть “Add a follow-up”.

    Другий та третій листи збільшують результати на 60%.

    Це має бути максимально коротке нагадування з уточненнями, чи не пропустили ваше повідомлення, чи є шанс отримати відповідь.

    Україномовний приклад:

    Тема: Ви не пропустили мого листа?

    Вітаю, [Ім’я]

    Ви отримали мій лист? Було б цікаво почути Вашу думку?

    З повагою

    [Ваше ім’я]

    Англомовний приклад:

    Тема: Did you miss my last email?

    Hi [Ім’я],

    Did you receive my last email? I’d really like to hear what you think.

    Sincerely

    [Ваше ім’я]

    Більше 3 листів надсилати сенсу немає, нічого, крім відправлення їх у спам та агресії блогера, це не дасть.

    Деякі аутричери рекомендують надсилати не більше 2 листів, інші ж пишуть надсилати доти, доки не отримають відповідь.

    Враховуйте індивідуальні особливості вашої тематики.

    Будуємо взаємовідносини

    Більшість аутричерів, отримуючи посилання, більше ніколи не контактують із одержувачем.

    Це не вірно.

    Давайте обговоримо, навіщо необхідно продовжувати підтримувати взаємозв’язок.

    Це вірно, що з кожного отриманого нового посилання з одного майданчика падає його питома вага, однак вона не падає до 0.

    Отримання посилань на інші сторінки вашого сайту також допомагає у просуванні.

    Не забувайте, що у вас можуть бути інші проекти.

    Можна реалізувати багато видів співробітництва:

    • взаємна реклама ваших товарів чи послуг;
    • спільне проведення живих трансляцій;
    • отримання доступу до інших контактів блогера.

    Для підтримки дружніх стосунків підпишіться на розсилку блогу, продовжуйте коментувати хоч іноді нові публікації.

    Не думайте, що блогер у вас уже у кишені.

    Будь-яке нове посилання вимагатиме свіжих зусиль.

    Насамкінець пропоную розглянути приклади шаблонів, які використовують успішні аутричери в україномовному та англомовному сегменті.

    Шаблони листів

    За основу візьмемо 3 раніше розглянуті тактики:

    • гостьовий постінг,
    • skyscraper technique,
    • заміна битих посилань.

    Пам’ятайте! Шаблони полегшують розсилку, але не автоматизують всі процеси.

    Багато прикладів різних шаблонів Ви знайдете: тут 1, тут 2, тут 3.

    10.1. Гостьовий постинг

    Спочатку розглянемо один із україномовних варіантів шаблонів.

    Тема: Подобається ваш контент! Є пропозиція

    Вітаю, [Ім’я]

    Тривалий період читаю ваш блог. Ви можете побачити мій коментар до статті “[Назва статті]”, дійсно корисна інформація.

    Пишу Вам, тому що хочу запропонувати написати гостьовий пост для Вашого сайту [Назва домену].

    Не турбуйтеся, я хороший автор, плюс розумію Ваш стиль написання.

    Ось приклади моїх опублікованих статей:

    • [приклад 1]
    • [приклад 2]

    Можу запропонувати наступні ідеї гостьових постів для читачів:

    • [ідея 1]
    • [ідея 2]

    З повагою [Ваше ім’я, посада, сайт]

    Далі для тих, хто просувається в англомовному сегменті, можна використовувати наступний шаблон.

    Hi, [Ім’я]

    As a long time reader I am writing to you to ask if would allow me to contribute to the site [Адреса сайту], purely as a guest if that suits.

    You may have noticed by comments and shares on title article [Назва статті] and I hope you can see the value I could add to your site.

    I have a number of topics we can discuss to use and I think would bring interested readers to the site.

    Ideas such as

    • [ідея 1]
    • [ідея 2]
      I have sent you one or two articles to view to enable you to see the quality and value I could bring and hopefully more readers and successful advertising.

    Thank you in advance and keep up the good work.

    Cheers, [Ваше ім’я, посада, сайт]

    10.2. Заміна битих посилань

    У цій стратегії рідко використовують лише один варіант шаблону.

    Ми розглянемо один із найефективніших прийомів.

    Як правило, розсилку роблять за сторінками зі списками ресурсів, оскільки вони більш схильні до зовнішніх посилань.

    У першому листі потрібно виманити відповідь.

    Тема: Знайшов бите посилання на сайті

    Вітаю, [Ім’я]

    Переглядав інформацію на вашому сайті та знайшов бите посилання. Якщо вам цікаво, я надішлю деталі.

    З повагою [Ваше ім’я]

    Після того як отримали відповідь, пишемо другий лист.

    Тема: Відповідь на попередній лист

    Вітаю, [Ім’я]

    Побите посилання я знайшов на цій сторінці [URL адреса] і вона посилається на [URL адреса битого посилання]

    Якщо вам цікава її швидка заміна, я нещодавно опублікував нову статтю з більш актуальною інформацією.

    Ви можете знайти статтю тут –  [URL адреса Вашої статті]

    Думаю, цей матеріал буде чудовим доповненням для вашої сторінки.

    Якщо вам цікаво обговорити співпрацю, напишіть мені.

    З повагою [Ваше ім’я]

    За традицією, англомовний варіант аутричу.

    ​Тема: Found an issue on your site

    Hi [Ім’я],

    Hope you’re doing good. I was browsing through a couple of your posts today and came across a broken link :-(

    Would you like me to send over the details?

    Thanks,

    [Ваше ім’я]

    Відповідь на другий лист.

    ​Тема: Reply to the previous email

    Hi again [Ім’я],

    Sure thing, here’s the details!

    The broken link I found is on this page [URL адреса] and is pointing to [URL адреса битого посилання].

    If you’re looking for an replacement link, I’ve just published a post which brings the topic bang up to date.

    You can find my post here: – [URL адреса Вашої статті] Would be great if you could add my post to your page :-).

    If you need to discuss you can drop me an email or give me a call on the number below.

    Thanks,

    [Ваше ім’я]

    При цьому багато хто використовує все-таки 1 варіант шаблону, відразу показуючи, де знаходиться бите посилання.

    Україномовний варіант

    Вітаю, [Ім’я].

    Постійно перевіряю Ваш сайт, багато корисної інформації. Знайшов на Вашому сайті сторінку з битим посиланням – [URL сторінки з битим посиланням]. Сподіваюся, Ви оновите дані.

    Бите посилання веде на цю сторінку – [URL битого посилання]

    Якщо Вам цікава швидка заміна, можу запропонувати цю сторінку, яку нещодавно опублікували зі свіжими даними – [URL сторінки, що просувається]

    Впевнений, ця інформація буде корисною для Ваших читачів.

    З повагою Анатолій.

    Англомовний варіант

    Hi [Ім’я],

    I have noticed a incorrect link on your page [URL сторінки з битим посиланням] and hoped we could update it.

    I know you are a busy person, but your help would be greatly appreciated.

    The link to change is on your links page and is the following link [URL битого посилання].

    This link is the new link for this page [URL сторінки, що просувається] and will help your website be more accurate and easier for your customers.

    Thank you in advance, [Ваше ім’я, посада, сайт]

    10.3. Skyscraper technique від Брайана Діна

    Ця техніка передбачає пропонувати до заміни посилання із застарілого контенту на більш актуальні матеріали.

    Почнемо з україномовної версії.

    Тема: Подобається Ваш контент! Є пропозиція

    Вітаю, [Ім’я]

    Сьогодні переглядав Ваші статті у блозі та натрапив на: [напишіть назву статті][напишіть URL цієї статті]. Відмінний контент із дійсно корисною інформацією.

    Я помітив, що Ви згадуєте [анкор статті, який ви бажаєте замінити][напишіть URL цієї статті]. Мені також подобається ця стаття.

    Ця інформація надихнула мене написати більш актуальну версію, ніж контент [2014] року – [напишіть URL статті, що просувається Вами].

    Цікаво буде почути Вашу думку. Ця сторінка була б чудовим доповненням до вашого контенту.

    З повагою [Ваше ім’я]

    Англомовний варіант.

    Тема: Love your content ! (And a proposal)

    Hi [Ім’я],

    I was poking around today and came across your article: [напишіть назву статті][напишіть URL цієї статті].

    I noticed that you mentioned [анкор статті, який ви бажаєте замінити] [напишіть URL цієї статті] on the page. I also love that article.

    In fact, it inspired us to create a more thorough and actionable version also updated for [2014]: [напишіть URL статті, що просувається Вами].

    I’d be tickled pink if you’d consider adding it to your page.

    Cheers,

    [Ваше ім’я, посада, сайт]

    Висновок

    Buzzstream справді спрощує роботу з білими методами створення посилань.

    Сервіс за функціоналом значно перевершує свої аналоги та роботу безпосередньо через gmail.

    Вартість тарифного плану стартує з $24.

    Це буде достатньо для невеликих проектів.

    Проведемо стислий аналіз отриманих результатів.

    Що сподобалось?

    • Додаток для Chrome — дуже зручний для імпорту даних із пошукових систем, buzzsumo.com, ahrefs.com.
    • Фільтри за метриками, особливо важливий фільтр рейтингу доменів.
    • Сканування за Гугл.

    Що не сподобалось?

    • Жахливий пошук за соціалками.
    • Глюки програми для Chrome, проскакує і таке, забирає чимало часу.

    Параметри

    Коментар

    Оцінка за 5-бальною системою

    Ефективність

    Це незамінний інструмент для білих способів просування сайтів

    4,5

    Ціна

    Один із найдорожчих на ринку, але з урахуванням автоматизації великої кількості процесів коштує своїх грошей

    3,6

    Зручність використання

    Потребує певного часу, щоб вивчити функціонал. З цієї причини ми й написали цей гайд

    2,5

    Техпідтримка

    Термінових відповідей на запитання не отримаєте, але завжди відповідають

    4,4

    Підсумок

    Незважаючи на часом не найкращі оцінки, цей інструмент є найкращим в англомовному сегменті

    3,8

    Якщо ви серйозно налаштовані на довгострокове просування сайтів білими методами, то цей ресурс для вас.

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (11 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Loading...Loading...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.