Контекстна реклама – це рекламні оголошення, які або відповідають запиту потенційного клієнта і відображаються в пошуку, або виводяться на релевантних Вашому бізнесу сайтах у вигляді рекламних банерів.
У контекстній рекламі Ви платите безпосередньо за кліки та покази, отримуючи потенційних клієнтів на свій сайт тут і зараз.
Ми налаштовуємо контекстну рекламу в Google AdWords.
Кожен вид реклами унікальний і не завжди будь-який з них підійде для Вашого бізнесу.
Ми допоможемо обрати оптимальний вид реклами для Вашого сайту.
Пошукова кампанія в Google
Реклама в КММ (контекстно-медійній мережі)
Товарні оголошення Google Merchant
Динамічна реклама в пошуку
Реклама роликів в YouTube
Реклама мобільних додатків
Ремаркетинг в КММ (контекстно-медійній мережі)
Надішліть посилання на Ваш сайт і оптимальний канал для реклами, і ми складемо цінову пропозицію з покроковим описом робіт:
СКІЛЬКИ КОШТУЄ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?
Вартість налаштування контекстної реклами в першу чергу залежить від обраного типу сайту, на який ми здійснюємо таргетинг. Також на вартість послуг з налаштування впливає кількість сторінок сайту, на які буде спрямовано контекстний трафік. Залежно від типу кампаній вартість робіт
може відрізнятися.
Лендінг (що складається з однієї сторінки)
Односторінкові сайти зазвичай мають тільки сторінку товару або послуги і якірні посилання на розділи цієї ж сторінки.
Корпоративний сайт
Корпоративні сайти містять розписані сторінки серверів, калькулятори вартостей, розширений блог.
Інтернет-магазин
Інтернет-магазини мають величезну кількість товарних сторінок і розділів каталогу. Кожна сторінка бере участь у просуванні.
Список завдань по налаштуванню
Збір семантичного ядра
Кампанія на пошуку Google*
Кампанія в КММ*
Ремаркетинг в Google
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
Збір семантичного ядра
Кластеризація по послугам/регіонам
Кампанія на пошуку*
Кампанія в КММ*
Ремаркетинг*
Вивчення шляху клієнта
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
Збір семантичного ядра
Кластеризація по товарам/регіонам
Кампанія на пошуку
Товарна кампанія Google
Кампанія в КММ
Ремаркетинг на акції
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
Лендінг (що складається з однієї сторінки)
Односторінкові сайти зазвичай мають тільки сторінку товару або послуги і якірні посилання на розділи цієї ж сторінки.
Збір семантичного ядра
Кампанія на пошуку Google*
Кампанія в КММ*
Ремаркетинг в Google
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
Корпоративний сайт
Корпоративні сайти містять розписані сторінки серверів, калькулятори вартостей, розширений блог.
Збір семантичного ядра
Кластеризація по послугам/регіонам
Кампанія на пошуку*
Кампанія в КММ*
Ремаркетинг*
Вивчення шляху клієнта
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
Інтернет-магазин
Інтернет-магазини мають величезну кількість товарних сторінок і розділів каталогу. Кожна сторінка бере участь у просуванні.
Збір семантичного ядра
Кластеризація по товарам/регіонам
Кампанія на пошуку
Товарна кампанія Google
Кампанія в КММ
Ремаркетинг на акції
ТЗ по налаштуванню цілей в аналітиці/метриці
Аналіз протягом 14 днів
* В результаті Ви отримуєте детальну документацію як для програміста, так і для контент-менеджера і верстальника.
ЩО ВХОДИТЬ У НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ:
Залежно від обраної кампанії (для інтернет-магазину або лендінгу) ми проводимо покроково всі етапи зі збору кампанії – від збору семантики до заливки кампанії і її тестування.
Збір семантичного ядра для Google Ads
Первинне налаштування Google Ads
Пошукова кампанія в Google Ads
КММ в Google Ads
Реклама Google Ads в YouTube
Реклама мобільних додатків
Ремаркетинг в КММ в Google Ads
Етапи:
Збір усіх ключових підказок з урахуванням відмінювання
Збір баз мінус-слів, відмінювання бази
Чистка за параметрами (CTR, ціна за клік, тип запиту)
Кластеризація по посадковим сторінкам
Кластеризація по групам
Формування семантики для КММ
Мінус-слова
Терміни:
4-7 робочих днів
Звітність:
Excel-файл з семантикою і мінус-словами
Після робіт з налаштування кампанії здійснюється її ведення:
Аналіз неефективних ключів
CTR
Показник якості
Коефіцієнт конверсії
Регулювання:
Ставки ключового слова
Тип відповідності ключового слова
Статус (увімкнено/вимкнено)
Текст оголошення під ключове слово
Виправлення помилок модерації
Перевірка статусу ключових слів
Перевірка статусу оголошень
Регулювання:
Зміна цільових URL
Зміна текстів оголошень
Зміна ключових слів
Аналіз ефективності оголошень
CTR і показник якості оголошень
Відсоток показу
Коефіцієнт конверсії
Регулювання:
А/Б-тестування (зміна текстів оголошень)
Відключення оголошень з низьким CTR
Аналіз пошукових запитів
Аналіз конверсії запитів
Аналіз конверсії окремих оголошень
Динаміка цінності мети за період
Регулювання:
Відключення ключових слів з високою кількістю кліків, але низькою конверсією
Зниження ставки для цільових ключів з високою вартістю мети
Аналіз конверсій
Коефіцієнт конверсії
Пошукові підказки
Час відвідування на сайті
Регулювання:
Розширення мінус-слів
Розширення пошукових підказок
Рекомендації по посадковим сторінкам
Аналіз типу бюджету і методів його витрачання (прискорений, розподілений)
Коефіцієнт конверсії
Регулювання:
Зменшення бюджету за потребою
Відключення неефективних кампаній
Поділ кампаній по трафіковості
Вибір різних типів бюджету
Рекомендація щодо збільшення бюджету
ГАРАНТІЇ В НАЛАШТУВАННІ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ
Компанія SEOquick є сертифікованим партнером Google Ads.
Сертифікація Google Реклами проведення пошукових кампаній
Сертифікація з торгових кампаній
Сертифікація щодо оцінки ефективності оголошень у Google Рекламі
Сертифікація контекстно-медійної мережі Google Реклами
Сертифікація відеокампаній у Google Рекламі
Ви отримуєте в результаті:
Налаштування кампанії на вашому аккаунті
Ви будете отримувати релевантний трафік
Ми будемо відслідковувати витрати аккаунта
Ви отримаєте робочий інструмент продажів
Звіт надається раз на місяць в кінці періоду.
У звіті відображені зміни в рекламній кампанії.
Прикріплені посилання на бекапи кампанії до початку і після закінчення періоду ведення.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ПРО КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ
Що входить в роботу з налаштування контекстної реклами?
Налаштування контекстної реклами відбувається за кілька етапів в залежності від типу кампаній. Для пошукових кампаній потрібно зібрати ключові слова і мінус-слова, скласти тексти оголошень. Для інших видів реклами необхідно підбирати умови орієнтування і промальовувати оголошення для різних форматів. У роботу входить як налаштування кампанії на ваших акаунтах, так і допомога в налаштуванні аналітики і відстеження її роботи – оновлення, редагування і звітність.
Який потрібен бюджет на контекстну рекламу?
Бюджет визначається вартістю кліка, помноженою на кількість кліків. Тому бюджет треба розраховувати від вартості лідів, які Ви плануєте отримувати у певний відрізок часу. Крупні гравці ринку можуть витрачати на рекламу сотні тисяч доларів на тиждень!
Яка буде кількість клієнтів?
На це може відповісти не контекст-менеджер, а тільки ваш маркетолог. Можна спрогнозувати кількість замовлень щодо вже існуючих показників конверсії сторінки і за рахунок масштабування трафіку припустити, на скільки збільшиться число клієнтів.
1 ключ 1 оголошення – ще працює? Навіщо тоді кластеризувати ключові слова?
SKAG (Single KeyWord Ad Group) – це формат, коли під кожен запит створюється одне оголошення в одній групі (1 ключ 1 група). Цей метод працює, але тільки в одному випадку – якщо Ваше ключове слово трафікове, і Ви проводите A/B-тест, вибираючи оголошення. Але якщо Ви закидаєте туди ключові слова з невеликим трафіком, то отримаєте статус «мало показів», і формат 1 ключ 1 група може не спрацювати. Ми рекомендуємо цей формат тільки для запуску первинних кампаній і аналізу ніші.
Скільки буде коштувати клік?
Вартість кліка визначається за допомогою аукціону і змінюється в залежності від регіону, часу доби і місця розташування реклами. Приблизну вартість кліка можна спрогнозувати після збору семантичного ядра – ці цифри може запропонувати сам Google Ads. Але Ви маєте право виставити суму і менше – і дізнатися, скільки трафіку Ви можете втратити або отримати понад.
У мене є семантичне ядро від SEO. Воно підійде?
Ні, семантичне ядро по SEO містить безліч інформаційних ключових слів, які можуть бути некорисними і зливати Ваш бюджет. Кампанії в контекстній рекламі зазвичай більш лаконічні, містять невелику кількість найбільш ймовірних по конверсіям і клікам ключових слів. Ключові слова також потрібно правильно розбити по групах з максимально схожими словами в них.
Скільки часу потрібно для перевірки кампанії?
Аналіз неефективних ключів, пошукових запитів, конверсій, неефективних оголошень займає близько 14 днів. Ми проводимо роботу по виправленню помилок модерації, регулюванню бюджетів і виводимо показники кампанії – CTR, рейтинг конверсій – до рекомендованих.
Ви можете намалювати оголошення для нашої КММ?
Так, наш дизайнер може промальовувати оголошення. Надайте вихідний логотип, а також Ваш брендбук і фотографії рекламованих продуктів для промальовування рекламних оголошень в різних форматах.
Чому кампанії потрібно постійно оновлювати?
З часом потенційні клієнти «запам’ятовують», що у Вас написано в оголошенні і можуть не звертати уваги на Ваші унікальні пропозиції. Якщо конкуренти запропонують знижки, акції, більш вигідні, ніж у Вас, імовірно, що клієнт може клікнути конкурента – і CTR кампаній буде знижуватися природним шляхом.
Рекомендуємо завжди оновлювати Ваші оголошення в кампаніях. Потрібно здійснювати аналіз CTR оголошень і проводити зміни: А/В-тестування (зміна текстів оголошень), а також відключення оголошень з низьким CTR.
Як часто потрібно оновлювати ключові слова в кампанії?
Аналіз неефективних ключів включає перевірку CTR, показників якості, коефіцієнту конверсії. Якщо ключові слова не задовольняють показникам (генерують сміттєві підказки або не працюють), ми проводимо зміни ставки ключового слова, типу відповідності ключового слова. Також адаптуємо тексти оголошення під ключове слово.
Портфоліо
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В ADWORDS
Продаж квітів онлайн у Великій Британії
Налаштування пошукової кампанії для веб-сайту локального бізнесу.
Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину. Збільшення CTR та кількості конверсій: кількість конверсій зросла на 35%. Оптимізована семантика – CTR зріс до 12% у пошуку.