1X
У цьому підкасті Микола Шмичков розповість про нову метрику Google – Interaction to Next Paint (INP).
Це один із ключових показників Web Vitals.
Він відображає час між взаємодією користувача з веб-сторінкою та наступним перемальовуванням сторінки у відповідь на цю взаємодію.
Interaction to Next Paint (INP) чимось нагадує First Input Delay (FID), але це інша метрика.
І вона стане важливим чинником ранжирування вже у березні 2024 року.
Які особливості у INP, чим вона відрізняється від діючої FID і що, власне, робити, розбираємось у підкасті.
Ви дізнаєтеся:
- що таке Interaction to Next Paint
- які показники враховує метрика
- який INP вважається хорошим
- як зменшити INP
- чим відрізняється INP від FID
- що зараз робити власникам сайту
- де подивитися сторінки, які мають проблеми з цим показником
- до чого може призвести використання INP
- як подивитися PageSpeed та проаналізувати баги сторінок
Якщо хочеш дізнатися, як покращити показники INP та обігнати конкурентів, включай підкаст прямо зараз!