Anatolii

Як подвоїти SEO-трафік шляхом зростання CTR

Дізнайтеся, як отримати величезний трафік



    Анатолій Улітовський
    Анатолій Улітовський

    У мене був клієнт, який не міг поліпшити свої результати протягом 3 років! Навіть великі гроші не могли йому допомогти.

    Він інвестував у SEO та створення контенту понад 100 тисяч доларів на місяць. Його команда використовувала всі передові методи SEO:

    • Високоякісний контент
    • Релевантні теми
    • Регулярні оновлення
    • Технічну оптимізацію
    • Створення посилань.
    • 5 хвилин
    Зміст
    Отримуй свіжі SEO-поради та швидко збільшуй трафік – підпишись!

    Вам це знайомо?

    Більшість проєктів не розвиваються, тому що приділяють занадто багато уваги всіляким даним і SEO-метрикам, але вплив кожного показника нерівнозначний.

    Google по-різному враховує всі ключові слова і ранжує їх залежно від намірів користувачів.

    Наприклад, якщо користувачі переходять на сайти брендів з топ-10, то авторитет і впізнаваність бренду мають більше значення, ніж контент. Якщо користувачі переходять на випадкові сайти, то важливе значення мають контент або заголовки. Якщо користувачі шукають швидке завантаження, то технічна оптимізація – обов’язкова умова.

    SEO — це складна та розлога сфера, в якій необхідно враховувати всі фактори. Саме тому експерти виділяють критичні помилки та нюанси в ході комплексних аудитів сайтів.

    Я ретельно проаналізував цей сайт і виявив те, що ігнорують майже всі фахівці — оптимізацію метатегів. Основна причина полягає в тому, що всі популярні дорогі багатофункціональні інструменти показують тільки загальні проблеми:

    • Довгий
    • Короткий
    • Дублюється
    • Відсутній

    Але у користувачів є очі, і вони спочатку читають, а потім клікають. Журналісти та експерти з PPC точно знають про важливість CTR, тому що це їхній «хліб з маслом».

    Багато відвідувачів переглядають тільки заголовки та ніколи не переходять за посиланнями. Якщо таке відбувається з платними оголошеннями, Google і Facebook підвищують ціну за клік. Якщо подібне трапляється в ЗМІ, цінні статті не отримують достатньої уваги й приносять менше доходу.

    SEO-фахівці приділяють цьому менше уваги, оскільки Google неодноразово заперечував прямий вплив CTR. Втім, високі позиції у видачі без трафіку також марні.

    Це була давня історія в SEO-спільноті, коли Ренд Фішкін поділився своїм експериментом про те, як вищий CTR покращував позиції у видачі, що Google назвав нісенітницею. Потім, в результаті витоку інформації про алгоритми Google, з’ясувалося, що CTR і UX дійсно мають прямий вплив.

    У будь-якому випадку, особисто мені неважливо, пряме воно чи непряме – мене цікавить тільки те, що CTR приносить більше трафіку і продажів. А для чого ще ми тут? SEO-фахівці повинні більше дбати про трафік і продажі, ніж про позиції у видачі, які можуть втратити актуальність на тлі всіх нових тенденцій – ШІ пошуку, видалення топ-100 результатів тощо.

    Отже, я узявся до переписування всіх метатегів для цього клієнта.

    І сталося диво. За місяць трафік подвоївся зі 100 до 200 тисяч осіб. Цей сайт отримав кілька мільйонів доларів додаткового доходу на місяць у вкрай конкурентній ніші — добавках для схуднення.

    Я підписав найкращий контракт у своєму житті та співпрацював з цим клієнтом протягом декількох років, довівши трафік до 700 тисяч за допомогою цифрового PR та інших методів SEO.

    Що є у конкурента, а у тебе – ще ні? Правильно – трафік. SEOquick в допомогу!

    Залучимо тобі на сайт масу трафіку через SEO.

    Зробимо це виключно білими методами, без фільтрів і санкцій від Google.

    Проведемо глибоку оптимізацію: посилимо контент, наростимо посилання і репутацію. І все вийде!

    Від ручної праці до автоматизації

    Мій перший метод оцінки метатегів вимагав багато налаштувань у таблиці, завантаження та вивантаження даних, заповнення комірок вручну, що було досить трудомістким для великих сайтів.

    Тоді мені спало на думку створити інструмент, який міг би автоматично збирати ці дані. Тепер він у нас є. Ви можете почати використовувати інструмент для аудиту сайтів Unmiss, який оцінює всі важливі SEO-показники за шкалою від 0 до 100:

    • Метатеги: заголовок, опис і H1. Кнопка ШІ генерує нові варіанти. Або ви можете редагувати вручну, натиснувши на ✏️ «олівець». Вищі оцінки збільшують CTR, але ніколи не нехтуйте людським поглядом, тому що кожен випадок індивідуальний.
    • Контент — це король. Відкрийте текст з низькими оцінками в редакторі контенту, отримайте більше даних про граматику, SEO, читабельність, топ-10 Google і згенеруйте більш якісний контент за допомогою новітніх AI-моделей.
    • Ключові слова можуть допомогти виявити перенасичений контент, який впливає на читабельність і UX.
    • Аналіз швидкості сторінки надає дані по всьому сайту. — Аналіз зображень, соціальних мереж, посилань.

    Всі ці дані для конкретної URL-адреси доступні в один клік за допомогою безплатного розширення UNmiss Chrome Extension. Ви можете аналізувати безліч показників, не витрачаючись на дорогі багатофункціональні інструменти.

    Як це працює?

    Вкажіть свій сайт на головній сторінці та натисніть «Аналізувати».

    Потім зачекайте трохи, щоб отримати перший звіт. Наш інструмент може вимагати реєстрацію або підписку для роботи з великими сайтами.

    Я вирішив перевірити сайт ninjaone.com, який за останній рік збільшив трафік, тоді як майже всі інші сайти втратили його через режим Google AI.

    У першому звіті ви можете бачити, що DH (Domain Health) становить 37, що вказує на значний потенціал для поліпшення. Більшість контенту та соціальних мереж добре оптимізовані, що може служити поясненням зростання трафіку.

    Водночас більшість метатегів, особливо заголовки, мають низький бал, що впливає на CTR і залучення більшого трафіку в Google. Відкрийте конкретний URL і отримайте більш детальну інформацію.

    Вивчайте поради, генеруйте за допомогою ШІ та клацайте на «олівці», щоб оновлювати метатеги всередині звіту, не виходячи з інструменту.

    Кнопка ШІ генерує ідеї, але все одно необхідна ручна правка і людський погляд. Я вирішив переписати всі ці дані у звіті та поліпшити початкові оцінки.

    Ви також можете делегувати всю цю звітність відповідальним особам у своїй команді, поділившись єдиним посиланням.

    Коли ви закінчите з метатегами, натисніть «Контент», щоб відкрити редактор контенту і знайти безліч інших ідей щодо його поліпшення.

    Всі дані зі сторінки передаються в редактор контенту, який оцінює SEO, граматику і читабельність. Ви можете проаналізувати заголовки, ключові слова і ТОП-10 видачі Google.

    Поверніться до звіту та поділіться ним зі своїми розробниками, які зможуть збільшити швидкість всіх сторінок вашого сайту та виправити технічні помилки в SEO.

    Висновок

    Google обробляє 14 мільярдів запитів на день, і цей канал, як і раніше, чудово працює. Основна проблема полягає у високій конкуренції між 2 мільярдами сайтів з численними трильйонами сторінок.

    Досвідчені SEO-фахівці не намагаються оптимізувати за всіма можливими показниками. Ні в якому разі. Вони просто виявляють критичні помилки та створюють контент для людей.

    CTR — найбільш ігнорований показник в SEO — повинен стати основним параметром, тому що від нього залежить реальний трафік. UNmiss дозволяє швидко знайти всі сторінки з низькими оцінками та поліпшити їх шляхом високоякісного контенту. Просто спробуйте.

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (1 оцінок, середнє: 5,00 з 5)
    Завантаження...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.