Топ 9 блокувальників реклами:5 завдань, які вони вирішують

Вероніка Чурсіна
Вероніка Чурсіна

Чому з’явилися блокувальники реклами, або адблокери?

Скільки людей використовують їх сьогодні?

Розповімо про загальні моменти в цій статті.

Плюс зробимо огляд 9 популярних інструментів, що звільняють інтернет-простір від реклами… й не тільки.

PPC
  • 7751 переглядів
  • 13 хвилин
Зміст

Блокувальник реклами — це застосунок, розширення для браузера або програма, які блокують рекламу, показуючи користувачам “чисті” сайти.

Тобто сайти без банерів, вікон, що спливають, тизерної та контекстної реклами, будь-яких інших рекламних форматів.

І це важливо, тому що середньостатистичний користувач інтернету проводить у віртуальному просторі 6 годин 43 хвилини щодня.

Найімовірніше, кожен з нас проведе в мережі більш як 100 днів цього року.

Вкладаючи величезні гроші в рекламу і працюючи з аудиторією, яка буквально живе в мережі, компанії кровно зацікавлені в тому, щоб люди її бачили.

У середньому кожен користувач інтернету бачить щонайменше 63 рекламних блоки на день — це стомлює, перевантажує інформацією, зрештою, просто дратує.

Чим більшим стає обсяг інтернет-реклами й чим агресивніше вона переслідує користувачів — тим сильніша протидія.

У цьому випадку це називають “споживчим цинізмом” – коли люди хочуть робити вигідні покупки та стежити за акціями конкретних компаній, але водночас не бажають бачити рекламу загалом.

Адблокер — той тонкий місток, який допомагає балансувати між користю та нав’язливістю, залишивши лише ту рекламу, що не дратує людину або не залишаючи жодної, якщо користувач обрав світ без реклами.

Nikolay

Ти його поки не бачиш, а він – є! Дізнайся як SEOquick дасть тобі трафік

З розумом налаштуємо контекст на Google AdWords з жирним трафіком і високим відсотком повернення інвестицій.

Влучно підберемо вид реклами, який буде релевантний твоєму бізнесу і дасть профіт.

Наш таргетинг завжди потрапляє точно в ціль!

Про небезпеки інтернет-реклами

Реклама — це не лише цінне хутро та можливість для компанії заробити.

Це ще й реальна перешкода інтернет-серфінгу, і потрапляння на фішингові сайти, і навіть можливість втратити гроші, гуляючи мережею.

Як так виходить?

Реклама може дратувати й переслідувати, але це далеко не все, на що вона здатна в “дуже вмілих” руках.

Ось які неприємності можуть приносити оголошення про продаж усіх і вся:

  1. Антисерфінг, або реклама заважає інтернет-серфінгу. Є сайти, настільки забиті рекламою, що вона перекриває контент, закриває меню, повзунок переміщення екрана, не дає спокійно читати. Особливо грішать цим у вигляді вікон, що спливають (тизерів).
  2. Шок-контент додає стресу. Це клікбейт і реклама категорії “18+”. Тут можуть бути і відверті картинки еротичного змісту, і демонстрація виразок і каліцтв, і повна невідповідність заголовків тексту, який бачить користувач, котрий клацнув на таке оголошення.
  3. Недостовірна реклама. Це гріх насамперед тизерної реклами, хоча проблеми бувають і в контексту. Сотні оголошень, які бачить користувач, обіцяють вилікувати за 3 дні без лікаря геморой і грибок, позбавити зайвої ваги за допомогою часнику і запаху з рота за допомогою соди.

Те, що рекомендує така реклама, найчастіше не просто недостовірне, а ще й небезпечне для здоров’я.

Якщо ви дбаєте про комфорт користувача та власну репутацію — перевірте ваші контекстні оголошення на відповідність ключа, який вводить користувач, змісту заголовка рекламного оголошення. Це важливо!

  1. Реклама, що збирає адреси. Є тип рекламних оголошень, які зникають, якщо вбити в поле введення адресу електронної пошти. У цьому випадку великий ризик, що до поштової скриньки почнуть надходити десятки рекламних листів, які користувачеві абсолютно не потрібні й нецікаві. Щось розумні поштові програми одразу закинуть у папку “Спам”, а щось доведеться фільтрувати та видаляти власноруч.
  2. Закіс під повідомлення операційної системи, банків або сайтів державних органів. Користувачам пропонують, наприклад, отримати невідомо ким нараховані гроші, а в підсумку його комп’ютер може “збагатитися” програмою-шпигуном, яка викраде паролі від онлайн-банку або електронного гаманця.
  3. Реклама, що містить шкідливі коди. Це відверто несумлінна реклама. Наприклад, вставивши в рекламне оголошення розумний код — а його не видно звичайному відвідувачеві — можна активувати підписку на якусь платну послугу. Особливо актуально це для мобільних гаджетів. Так користувач може втрачати 100-500 гривень (рідко більше) на місяць. Сума сміховинна і до судових розглядів не спонукає. Але якщо на таке оголошення клацнуть тисячі користувачів — несумлінна компанія-рекламодавець збере великий прибуток.
  4. Фішингові сайти. Сайти-імітації відомих інтернет-магазинів або платіжних систем можуть стимулювати людину замовити товар або оплатити послугу. У цьому разі, найімовірніше, гроші будуть списані, а товар так і не прийде. Іноді може прийти підробка, яка точно не варта витрачених грошей.

Вам потрібні продажі?

Заповніть форму нижче і я допоможу налаштувати канал продажів контекстної реклами на ваш сайт!










    Завдання, які вирішують блокувальники реклами

    Крім завдання №1 — блокування реклами — адблокери вміють ще дещо.

    Наприклад, прискорювати завантаження сайтів.

    Або захищати дітей від контенту, який може їм нашкодити.

    Або блокувати скрипти, що відстежують поведінку користувача в мережі.

    Основне завдання адблокерів — очищення dашого віртуального простору від нав’язливої реклами всіх видів, включно з відеорекламою (зокрема рекламними роликами на YouTube), анімованою рекламою, банерними та текстовими оголошеннями та вікнами, що спливають.

    Але функціонал багатьох блокувальників реклами дає змогу вирішувати ширше коло завдань. Наприклад, таких:

    • Прискорення завантаження сторінок і економія трафіку. Сучасні блокувальники найчастіше не роблять завантажену рекламу невидимою користувачеві, а перешкоджають її завантаженню. Сторінки, звільнені від реклами, швидше завантажуються і менше важать.
    • Захист особистих даних. Багато адблокерів не дають працювати системам стеження за користувачами, будь-яким скриптам, що відстежують, а також системам аналітики. Тож за вашого бажання інтернет-магазини не дізнаються, як часто ви формуєте кошик і кидаєте його, а власники блогів не зможуть визначити, які статті привернули вашу увагу. Не завжди це добре, адже, орієнтуючись на інтереси та поведінку користувачів, сумлінні сайти намагаються покращувати юзабіліті й контент. Але можливість захиститися і не дати зчитати інформацію про себе є.
    • Блокування інсталяторів. Адблокери не дадуть потрапити на ваші гаджети програмам-шпигунам і програмному забезпеченню, яке показує рекламу без запиту користувача.
    • “Батьківський контроль”. У низки блокувальників реклами є безпосередньо ця функція; інші дають змогу налаштувати фільтри так, щоб на комп’ютері, яким користується дитина, не з’являлася приголомшлива, небезпечна, така, що розбещує, або така, що активно залучає (наприклад, до мережевих ігор) інформація.

    Рекомендуємо для читання:

    1. Таргетована реклама: що це таке і як вона працює
    2. Контекстна реклама: ТОП 10 міфів і помилок

    Огляд 9 найкращих популярних блокувальників реклами-2024

    Від вбудованих адблокерів до незалежного програмного забезпечення.

    Огляд блокувальників, відгуки, плюси-мінуси та особливості функціонала допоможуть вам визначитися з вибором.

    А тепер перейдемо до огляду популярних адблокерів.

    1. AdBlock Plus

    Найпопулярніший і один із найперших сервісів, що блокують рекламу.

    Доступний як доповнення для браузерів Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer.

    Є в адблокера і застосунок Adblock Browser для мобільних гаджетів на платформах iOS і Android.

    Позиціонується продукт як “Безплатний блокувальник реклами №1 у світі”.

    Самі розробники заявляють, що кількість користувачів AdBlock Plus перевищила 100 мільйонів осіб.

    AdBlock Plus простий в установці та налаштуваннях, середній за ресурсомісткістю, може злегка сповільнювати роботу операційної системи, якщо відкрито багато вкладок.

    Блокує рекламу у відео, pop-up вікна, банери, тизери, текстову рекламу.

    Зручно те, що під час блокування реклами у відео дає змогу вносити в білий список канали на YouTube.

    Допускає так звану дозволену рекламу, оскільки (мабуть) частково фінансується шляхом співпраці з рекламними системами.

    У 2017 році розробник створив навіть спеціальний “Комітет з допустимої реклами”, куди входять і комерційні організації, і галузеві фахівці.

    Допустимою AdBlock Plus вважає ненав’язливу рекламу, позначену значком так, щоб користувачі відразу розуміли, що це контент, який “продає”.

    Реклама при цьому не повинна займати понад 15% площі першого екрана і більш як 25% площі решти простору сторінки.

    Загалом користувачі дуже позитивно оцінюють цей адблокер.

    На сайті розробника є блог, де користувач може знайти описи можливостей під час використання адблокера з різними браузерами та на різних типах пристроїв.

    2. AdGuard

    Цей продукт розробник позиціонує як “Найбільш просунутий блокувальник реклами у світі”.

    Адблокер працює з 2009 року, а для фільтрації рекламного контенту використовує блокування за адресою сайту, приховування реклами за допомогою CSS і фільтрацію HTML-коду.

    Успішно усуває рекламний контент у десктопних версіях усіх основних браузерів, а також у смартфонах (для платформи Android), Safari (для платформи iOS) і в Firefox.

    Коректно взаємодіє з системами Windows, macOS, Android.

    Дуже гарний у випадках, коли на гаджеті встановлено кілька браузерів завдяки централізованим в одному загальному інтерфейсі налаштуванням.

    Працює як рекламний кілер не тільки в браузерах, а й у поштових програмах, на торентах і навіть у Skype.

    Не фільтрує аналітику від Google Ads, допомагаючи цій системі збирати відомості про поведінкові переваги користувача.

    У розширенні є помітний акцент на безпеку — під час роботи адблокер використовує блекліст ненадійних сайтів із мільйонами адрес.

    Активно блокує програми-шпигуни, малвертайзингову (шкідливу) рекламу, а за бажання користувача — навіть віджети соціальних мереж.

    Може приховувати IP-адресу користувача і блокувати сторонні cookies, забезпечуючи повністю анонімний серфінг.

    Дозволяє кожному користувачеві створити свій “білий список” і бачити рекламу, що відповідає інтересам — наприклад, сповіщення про акції.

    Користувачі дуже позитивно оцінюють можливості цього блокувальника — на тисячі подяк припадають лише одиниці негативних відгуків.

    Не виключено, що замовні або такі, які пояснюються неналежними діями самого користувача.

    В блозі розробника можна знайти всю актуальну інформацію та нові релізи.

    3. uBlock Origin

    Адблокер з’явився на ринку 2014 року як розширення для браузерів Opera і Chrome під назвою uBlock.

    З кінця 2015 року проєкт розділився — uBlock Origin продовжує розвиватися самостійно, а uBlock оновлювався час від часу, і у 2018 році був куплений розробниками AdBlock.

    Усуває рекламний контент у десктопних версіях усіх основних браузерів.

    У мобільних гаджетах взаємодіє з Firefox для платформи Android.

    Функціонує в браузерах у фоновому режимі, не прибирає рекламу в поштових програмах і операційних системах.

    Майже не знижує швидкість роботи гаджетів, добре блокує рекламу різних форматів — контекст, банери, анімовану рекламу.

    Дозволяє користувачам як використовувати безліч готових, так і створювати персональні фільтри.

    Важливо, що цей адблокер не порушує структуру сайту — всі сторінки, очищені від реклами, в браузерах відображаються належним чином.

    Адблокер перешкоджає збору аналітики, зокрема й Google.

    Допомагає користувачеві серфити анонімно, не засвічуючи свою IP-адресу.

    4. Ghostery

    Цей адблок-застосунок працює як рекламний кілер з 2010 року й успішно усуває всі відомі рекламні формати в основних десктопних браузерах, включно з доволі рідкісними Safari, Cliqz і Microsoft Edge.

    Є застосунок для мобільних браузерів: Ghostery Privacy Browser (для платформ Android та iOS).

    Ефективно прибирає рекламу за межами браузерів — в операційних системах Windows і macOS.

    Девіз адблокера — “Чистіше, швидше, безпечніше”, і він цілком його виправдовує.

    Дозволяє блокувати як всю рекламу повністю, так і рекламу на окремих сайтах.

    З його допомогою можна навіть блокувати окремі рекламні елементи конкретних сайтів — наприклад, тизерну рекламу, відеорекламу, рекламу в соціальних мережах або спливаючі вікна, що перекривають контент.

    У цьому відео я розповів, як попап-вікна розрізняються за виглядом — на модальні та немодальні, і як зробити вікно, що не провокуватиме санкцій від пошукових систем.

    Під час блокування реклами Ghostery автоматично оптимізує завантаження сторінки.

    Для захисту конфіденційності користувача застосунок застосовує антитрекінг.

    Розробники заявляють про те, що цей блокувальник використовують понад 7 мільйонів користувачів щомісяця.

    Користувачі добре оцінюють блокувальник, зазначаючи, що він блокує не тільки рекламу, а й інші заважаючі, дратівливі та потенційно небезпечні активності сайтів, які відвідує людина в інтернеті.

    5. Ad Remover

    Цей адблокер дуже непогано впорається з очищенням вашого інтернет-простору від настирливої реклами.

    Він вийшов на ринок у 2015 році й відтоді поступово набирає популярності.

    За заявою розробників, адблокер прискорює завантаження “полегшених” на вагу рекламних елементів сторінок в середньому на 44%.

    У Google Play зафіксовано понад 50000 установок Ad Remover.

    Використання адблокера на 1-5 пристроях протягом року коштує 39,99$.

    Варто користувачеві зайти на сайт продукту, як адблокер сам визначає тип браузера і пропонує відповідне розширення.

    Працює з Chrome, Firefox і Microsoft Edge.

    Є версії для мобільних — Apple iPhone & iPad або Android phone.

    Цікава функція, яка робить роботу адблокера наочною — у кутку сторінки відображається кількість рекламних елементів, заблокованих саме на цьому ресурсі, і загальна кількість усіх елементів, заблокованих у період використання розширення. Користувачам подобається!

    6. AdBlocker Ultimate

    Ще один гідний адблокер, який точно заслуговує на увагу.

    Прибирає рекламний контент у десктопних версіях усіх основних браузерів.

    У мобільних гаджетах реалізовано як браузер із вбудованим блокувальником — AdBlocker Ultimate Browser, Firefox, працює також із браузером Samsung для Android і iOS, і з Safari.

    Усуває рекламу не тільки в браузерах, а й в операційній системі Windows, водночас ресурсів споживає зовсім небагато — 50 Мб пам’яті та 4 Мб жорсткого диска.

    Розробники програми заявляють, що цей адблокер використовують понад 10 мільйонів користувачів.

    Функціонально Ultimate схожий на топовий AdBlock Plus, але в цьому адблокері немає так званих “допустимих” або “дозволених” оголошень — у розробника немає фінансових відносин із рекламними системами. Успішно блокує:

    • текстову рекламу;
    • спливаючі вікна;
    • рекламні вставки у відеороликах;
    • банери;
    • оголошення в соціальних мережах (Fb);
    • відеорекламу;
    • рекламу в поштових програмах.

    Водночас дає користувачеві свободу – якщо людина готова залишити якийсь вид реклами, налаштування адблокера дають змогу відрегулювати фільтри.

    Багато уваги розробники Ultimate приділили безпеці користувача.

    Адблокер присікає трекінг і завантаження шпигунського програмного забезпечення – всіляко ускладнює життя вебаналітикам і хакерам.

    7. AdFender

    У минулому це безплатний продукт, який з часом став комерційним.

    Ліцензія на рік коштує близько 16$. AdFender коректно працює з різними браузерами — Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer і Opera.

    Не вимогливий до ресурсів, дуже швидкий і моторний, не уповільнює роботу гаджетів.

    Працює з операційними системами від Windows Vista до “одинацятки”, а також із месенджерами старого покоління, включно з давньою ICQ.

    Дозволяє користувачам створювати власні білі та чорні списки сайтів.

    Активно блокує різні типи реклами, зокрема малвертайзин (шкідливу рекламу), трекери, може приховувати IP-адресу.

    Прискорює завантаження сторінок, видаляє історію роботи в мережі, очищає cookies.

    Інтерфейс програми не русифікований, але розібратися в ньому можна.

    8. Stands Fair AdBlocker

    Цей варіант адблокера розроблений тільки для браузера Google Chrome.

    Блокує всі типи реклами, але при цьому політика розробників — “ми за чесну рекламу”.

    Це означає, що користувачі можуть самі формувати білі списки реклами, яку вони продовжуватимуть бачити на сайтах.

    Адблокер успішно очищає простір від агресивних рекламних форматів — pop-up вікон, відеороликів з автоматичним відтворенням, оголошень на YouTube, медійної реклами, рекламних оголошень у Facebook, контекстної реклами в Google.

    Відстежує і блокує трекінг, захищає від проникнення шкідливого програмного забезпечення і модулів, які демонструють рекламу в операційній системі поза браузером.

    Однак, судячи з того, що останні оновлення в блозі датуються 2016 роком, розробники (а це троє друзів-вебмайстрів) зараз не дуже стурбовані поліпшенням якості блокувальника.

    Але він, як і раніше, залишається на плаву.

    9. Opera Browser

    Opera — перший розробник, який запропонував користувачам браузер із вбудованим адблокером.

    Сталося це на рубежі 2015-2016 років. Opera — один із найшвидших браузерів із високою продуктивністю.

    Сумарна частка ринку браузерів із вбудованим адблокером Opera та Opera Mobile становить 2,91 % — це п’яте місце у світі за поширеністю.

    Самі розробники оцінюють кількість користувачів у 55 мільйонів осіб.

    Вони ж стверджують, що завантаження сторінок при використанні цього браузера з блокувальником реклами прискорюється на 90%.

    Браузер Opera коректно працює з операційними системами Windows, macOS і Linux.

    Крім блокування майже всієї реклами (іноді проскакують рекламні блоки, які відображаються між статтями — міжсторінкові) у браузері працює антитрекінг і є безплатний VPN.

    За замовчуванням вбудований адблокер браузера перебуває в сплячому стані — щоб увімкнути його, потрібно зробити кілька кроків:

    • Крок 1. Переходимо в розділ налаштувань “Безпека”.
    • Крок 2. Відправляємося в підрозділ “Блокування реклами”.
    • Крок 3. Вмикаємо опцію “Блокуйте рекламу і працюйте в інтернеті втричі швидше”.

    Висновки

    Боротьба користувачів і рекламодавців вічна, як зміна дня і ночі або боротьба добра зі злом.

    Якщо ви — користувач інтернету, то розберіться з можливостями адблокерів і створіть свій особистий комфортний віртуальний простір.

    А якщо ви — рекламодавець, то подумайте про те, як зробити таку рекламу, яку не хочеться заблокувати, і як показати її тим користувачам, яким вона цікава.

    Принаймні перегляньте політику розміщення так, щоб ваші рекламні повідомлення не перекривали контент, не заважали дивитися відеоролики, не вискакували перед користувачем, як бандит уночі з-за рогу, та й загалом були доброзичливими та приносили користь.

    Ми віримо, що це можливо для будь-яких рекламних форматів.

    Навіть pop-up вікна можуть приносити користь і не викликати гніву користувачів, якщо використовувати їх з розумом!

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу PPC
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Loading...Loading...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.