Як отримати мільйони переглядів з нуля
Мене часто запитують, як збільшити органічне охоплення в таких темах з торгівлі, як криптовалюти, акції, Форекс, облігації та ф’ючерси. Багато хто вважає, що це можливо тільки завдяки маніпуляціям з пошуковими системами або алгоритмами соціальних мереж. Насправді щоб домогтися успіху, вам не потрібно намагатися обдурити систему.
Звичайно, часто платформи забороняють розміщення платної реклами такої тематики через високий ризик шахрайства, але це не означає, що кожен представник цієї сфери – шахрай. Інші ніші, такі як схуднення або SEO, також стикаються з подібними проблемами.
Наприклад, багато компаній продають суміші та таблетки, що обіцяють швидку втрату ваги. Водночас реальний засіб для розв’язання цієї проблеми – фізичні вправи, здорове харчування і повноцінний відпочинок – часто не береться до уваги. Те ж саме можна сказати й про SEO, де на пошту щодня приходять шаблонні пропозиції розмістити гостьові пости, посилання або контент.
У кожній галузі є свої складнощі, але органічне охоплення – це ваш щасливий білет, коли йдеться про торгівлю та інвестування. Такі платформи, як Google, YouTube, Instagram, LinkedIn і TikTok, досить продумані, щоб винагородити унікальний, корисний контент. Отже, давайте крок за кроком розберемося, як можна цього досягти.
Почніть з аналізу базових показників
Неважливо, запускаєте ви новий проєкт чи мучитеся з уже наявним, вам необхідно поєднувати SEO з маркетингом у соціальних мережах (SMM). Google цінує E-E-A-T (Досвід, Експертність, Авторитетність і Вірогідність) і впізнаваність бренду. Навіть найкращий контент не зможе зайняти місце у видачі, якщо у вашого сайту немає достатньої репутації.
Як підвищити свою впізнаваність і завоювати довіру? Знімайте цікавий відеоконтент!
Ось приклад: ми просуваємо новий проєкт, becoin.net. Коли тільки починали, у нас не було ні репутації, ні впізнаваності бренду, ні лояльної аудиторії. Проте за два місяці ми набрали понад мільйон переглядів на таких платформах, як YouTube, Instagram і TikTok. Яким чином? Дотримуючись чітко спланованого процесу:
- Створення контент-плану для коротких і довгих відео.
- Зйомка корисних, захопливих і ненудних роликів.
- Редагування та оформлення контенту, спрямоване на привернення уваги.
- Послідовне розміщення і просування.
І що в результаті? Мільйон переглядів, тисячі передплатників і – найважливіше – реєстрації та партнерські продажі, що приносять істотний дохід.
Якщо у вас є свої ідеї з торгівлі і ви хочете швидкого зростання, звертайтеся до мене прямо тут і зараз.
Створіть свій контент-план
Основа цієї стратегії – ретельно продуманий контент-план. Ось як його краще скласти:
- Проаналізуйте успішний контент. Подивіться тематичні відео, які демонструють високу залученість, і подумайте, як ви можете скопіювати або поліпшити ці ідеї.
- Використовуйте інструменти для пошуку ключових слів. Знайдіть теми для довших і змістовніших роликів на YouTube.
- Будьте в тренді. Відстежуйте популярні відео й адаптуйте їх під свою галузь.
Спершу записуйте всі ідеї – хороші та погані – без зайвих роздумів. Коли у вас буде готовий список, відредагуйте його, зосередившись на відео, які підвищують впізнаваність бренду і стимулюють продажі.
Порада від профі: не варто занадто фокусуватися на контенті, розрахованому на нижню частину воронки продажів. Тематика для верхньої частини воронки часто привертає лояльну аудиторію, яка в кінцевому підсумку перетворюється на покупців. Такий підхід чудово підходить для відеоконтенту.
Оформлення та персоналізація акаунтів
Коли контент-план готовий, приділіть час дизайну своїх облікових записів. Якісні візуальні ефекти та єдиний стиль допоможуть вашому бренду виділитися. Якщо розробка дизайну – не ваш коник, співпрацюйте з професійними дизайнерами, які зможуть втілити ваш задум у життя.
Потім залучіть експертів, які зможуть стати обличчям вашого каналу. Люди прив’язуються до тих, хто їм симпатичний, тому наявність харизматичного представника має величезне значення. Зверніть увагу на те, як Ілон Маск уособлює бренд Tesla.
У випадку з becoin.net нашим відеоконтентом завідує Джоел Лім. Він молодий, але вже досить досвідчений експерт, якого можна знайти на таких великих майданчиках, як Nasdaq і Investorplace, що надає нашому проєкту ще більшої переконливості.
Але якщо для вас пошук відповідного фахівця – завдання не з легких, довірте його мені: я вибудував цілу мережу з талановитих спікерів, які знають свою справу і зможуть підняти ваш бренд.
Пробуйте, пробуйте, пробуйте
Як зняти вірусне відео?
У двох словах відповідь така: систематичність і експерименти з різними форматами.
Ми не можемо знати напевно, яке відео стане вірусним. Але, випробувавши кілька різних ідей і жанрів, ми з’ясуємо, що викликає найбільший відгук в аудиторії. Деякі ролики виявляться невдалими, з низьким рівнем залученості, і це нормально.
Якщо невеликі доопрацювання не допомагають, ми відразу переходимо до іншого формату. Єдиний спосіб привернути й утримати увагу аудиторії – спробувати та перевірити результат.
Багато нових проєктів зазнають фіаско, тому що приділяють занадто багато зусиль доведенню своїх роликів до візуальної досконалості, ігноруючи при цьому важливість постійних регулярних публікацій. Без сумніву, якість має значення, але справа не тільки в яскравому оформленні.
Істина така: відео з корисним і змістовним контентом часто перевершують ролики з першокласним дизайном і монтажем. На таких платформах, як TikTok і YouTube Shorts, безліч простеньких, низькобюджетних відео, що набирають мільйони переглядів, тоді як деякі ролики в “голлівудському стилі” ледь набирають кілька сотень.
У чому причина? Уся справа в їхній цінності та оригінальності.
Погляньте на тих, хто знімає себе просто за робочим столом або використовує найпростіші інструменти для монтажу. Їхні ролики привертають увагу, тому що вони містять корисну інформацію і сприймаються реалістично.
Навіть такі топові блогери, як MrBeast, починали свою кар’єру без спеціального обладнання і з найпростішою сценою. Тільки отримавши визнання, він став вкладати гроші у висококласне оснащення. На ранніх етапах робіть наголос на кількість, замість “полірування до блиску”, щоб отримати досвід, необхідний для розуміння аудиторії та розробки успішних ідей.
Збільшення кількості переглядів відео
Алгоритми соціальних мереж не просто за помахом чарівної палички демонструють ваш контент мільйонам людей. Вони починають з малого, показуючи ваше відео крихітній частині вашої лояльної аудиторії (підписникам або тим, хто вже цікавився вашим контентом).
Якщо початкове залучення буде високим – а саме, люди подивляться відео, поставлять лайк або прокоментують його – ваш контент буде запропоновано ширшій аудиторії. У підсумку він може дійти навіть до тих, хто зовсім на вас не підписаний.
Для нових каналів завдання складніше, тому що у вас ще немає лояльної аудиторії. Ось що можна зробити, щоб збільшити популярність ваших відео:
- Діліться по-розумному. Розміщуйте свої відео на тематичних каналах або в профільних групах соціальних мереж.
- Взаємодійте зі схожим контентом. Залишайте корисні та розгорнуті коментарі до схожих відео, щоб привернути інтерес і спонукати людей до перегляду вашого контенту.
- Дотримуйтесь алгоритму. Деякі короткі ролики можуть показувати хороші результати навіть без додаткової розкрутки, особливо якщо вони присвячені актуальним темам або швидко приносять відчутну користь.
Висновок
Для нових каналів сталість важливіша за досконалість. Тестуючи, зазнаючи невдач і пробуючи знову і знову, ви виявите, що працює.
У таких висококонкурентних нішах, як торгівля криптовалютами, експерименти з різними форматами – запорука успіху, що приносить мільйони переглядів. Хочете таких самих результатів? Не втрачайте свій шанс і замовте безкоштовний аналіз!
Підпишіться на розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спеціальних пропозицій
Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.
Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.