Що таке Digital-агентство:3 типи та 5 основних напрямків діяльності
Останнім часом бізнес все частіше переходить в інтернет-простір.
Здається, що всі компанії вже давно є в онлайні й успішно продають саме там. Але це не так.
Щоб постійно бути на хвилі, необхідно весь час удосконалювати свій інтернет-маркетинг.
Саме в цьому і допомагають digital-агентства.
Хочете дізнатися більше?
Тоді ця стаття для Вас.
З поняттями «соціальні мережі», «інтернет-магазин» та «інтернет-каталог» знайомі всі.
Ми маємо хоча б поверхневе розуміння, навіщо бренди та магазини приходять в інтернет, і яка їх головна мета.
Звичайно, все робиться заради популяризації бренду і зростання продажів.
Але хто рекламує бренди в Інтернеті та робить їх відомими?
Адже існує безліч нікому не знайомих компаній, які продають хороші товари і послуги, але не популяризовані в онлайн-просторі.
Подивімось, скільки відвідувань було на сайтах найвідоміших інтернет-магазинів за березень 2020 року в Україні:
Як бачите, цифри вражаючі.
Думаю, багато з цих сайтів Вам вже знайомі, і Ви хоча б раз у житті робили на них замовлення.
У чому секрет такої шаленої популярності? Звичайно, це і хороші товари, і доступні ціни, але головне — просування.
Реклама на телебаченні, таргетинг, контекстна реклама, цікаві сторінки в соцмережах — все це ключі до популярності бренду і, відповідно, продажу.
Але хто ж виконує таку масштабну роботу і розкручує світові бренди?
Це digital-маркетингові агентства, про які ми сьогодні і поговоримо.
Гей! Так, ти. Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!
SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукової системи Google.
Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг.
Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?
Типи інтернет-маркетингових компаній
Просування в інтернеті містить набагато більше інструментів, ніж може здатися на перший погляд.
Тому існують компанії, які працюють у цій сфері.
Вони надають абсолютно різні послуги.
Які? Читайте далі.
Всі компанії, які працюють у сфері інтернет-маркетингу, не мають словникових термінів, які б їх характеризували.
Тому всі категорії підприємств, про які йтиметься, називаються так негласно — для розуміння клієнтами та колегами.
Інтернет-маркетингове агентство
По суті, це звичне для всіх рекламне агентство, що надає послуги реклами виключно в онлайні.
Зазвичай такі компанії займаються налаштуванням контекстної і банерної реклами, SEO-просуванням і розкруткою в соцмережах.
Агентство зі створення сайтів
Назва говорить сама за себе. Такі компанії займаються створенням сайтів з нуля — як інформаційних сайтів для знайомства з брендом, так й інтернет-магазинів, де можна робити покупки.
Ці ж агентства займаються дизайном сайтів, версткою і наповненням картинками, текстами, а також перевіркою коректності роботи ресурсу.
Веб-студія
Хоча робота веб-студій трохи схожа на завдання агентства зі створення сайтів, але фахівці веб-студій створюють не тільки веб-сайти, але і додатки для планшетів і телефонів і навіть системи інтернет-банкінгу.
Звичайно, існують і підприємства з вужчим профілем: невеликі веб-агентства, фірми копірайтингу, компанії, які займаються виключно таргетованою рекламою, але всі вони так чи інакше належать до однієї з трьох перерахованих вище категорій.
Ви хочете отримувати безкоштовний трафік?
Вас цікавить просування сайту?
Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план із розкрутки сайту Вашого бізнесу!
Що таке Digital-агентство
З типами інтернет-маркетингових компаній ми розібралися.
І тепер підійшли до головної теми статті — digital-агентств.
Що це таке і з чим його їдять, читайте нижче.
Digital-агентство — це найбільш широкопрофільна компанія з надання послуг у сфері просування в Інтернеті.
Такі агентства займаються як розробкою сайту, його версткою, дизайном і наповненням, так і медіарекламою, просуванням у соцмережах, створенням відеоконтенту для соцмереж і безпосередньо його публікацією.
Також саме digital-агентства займаються розробкою і створенням «вірусного контенту», який стає популярним за рахунок органічного зростання і перепостів.
Думаю, багато хто пам’ятає гучне в Instagram яйце, яке побило рекорди за лайками:
Це прекрасний приклад вірусного контенту.
І хоча минуло вже більше року, на сторінку яйця досі підписані понад 6 мільйонів чоловік!
Подібний контент є одним з видів робіт digital-агентств.
Не варто недооцінювати складність такої діяльності.
Це для нас всього лише «яйце», але чомусь воно стало популярним у всьому світі.
Придумати такий вірусний контент не дуже-то й просто.
Ще одна фішка агентств — це розкрутка онлайн-продуктів і в офлайні: на телебаченні, за допомогою друкованої реклами і не тільки.
Спектр фахівців, що працюють в digital-агентствах, також дуже широкий: це копірайтери, ЅЕОшники, програмісти, маркетологи, таргетологи, відеооператори і фотографи.
Сфера діяльності Digital-агентств
У понятті digital-агентства ми розібралися і поговорили про основні його функції.
Тепер пропоную більш детально розглянути, чим же займаються ці компанії.
Хоча у digital-агентств безліч функцій, деякі з них більш вузьконаправлені.
Вони вибирають собі один або два напрямки і працюють тільки в них.
Це дозволяє скоротити штат і робити більш одноманітну роботу, а значить, швидше підвищувати кваліфікацію в певних сферах інтернет-маркетингу.
Напрямки, в яких працюють digital-агентства:
- Брендинг
Коли створюється новий бренд, йому потрібні ім’я та айдентика — візуальна складова.
Саме з цих двох елементів і починається знайомство потенційних клієнтів з новим продуктом на ринку.
І саме брендинг — це те, що швидше за все запам’ятовується, тому багато компаній і роблять вибір на користь помітних і навіть провокаційних назв: все, щоб врізатися в пам’ять якомога більшій кількості людей.
- Розробка сайтів
Сайт — це обличчя бренду, як не крути. Все починається з побудови стратегії і мети, заради якої сайт і створюється.
Також обговорюється зовнішній вигляд сайту, заповнюється бриф (анкета з уточненням всіх деталей з приводу співпраці замовника і виконавця).
- Дизайн
Дизайн — те, що робить компанію впізнаваною. Адже кожен з нас знає, що надкушене яблуко — це Apple, а жовта буква «M» — це Макдональдс.
Digital-агентства розробляють логотипи, підбирають колірну гамму і створюють фірмові шрифти.
Також вони займаються розробкою єдиного стилю на сторінках соцмереж — Instagram, Facebook та інших.
- Маркетинг
Digital-агентства розробляють маркетингові стратегії, визначають ефективність маркетингових інструментів, які використовувалися в просуванні компанії раніше, і шукають шляхи для підвищення конверсії з сайтів, соцмереж та інших каналів.
- SEO-просування
SEO-оптимізацією сайту також займаються digital-агентства.
Саме вони усувають технічні проблеми в роботі сайтів, спрощують їх структуру і піднімають в пошуковій видачі.
Останній пункт у роботі досить трудомісткий.
І хоча результати можуть бути не помітні відразу, в довгостроковій перспективі важко переоцінити важливість SEO-просування.
А якщо Ви хочете детальніше дізнатися, що таке SEO і чи є якісь гарантії в такому просуванні, то наша стаття — спеціально для вас.
Що таке Digital-агентство повного циклу
Кожна Digital-студія унікальна.
Вона може бути як вузькоспрямованою, так і універсальною.
Поговоримо, в чому особливості digital-агентство повного циклу.
Digital-агентство повного циклу — це компанія, яка забезпечує замовнику повний цикл маркетингових робіт.
Сюди входить і співпраця з медіа, і все коло робіт із сайтом.
У такі агентства звертаються, тому що це набагато зручніше і швидше.
Ви один раз обговорюєте всі умови роботи, розповідаєте про свою компанію і вимоги, затверджуєте бюджети та терміни виконання і зі спокійною душею займаєтеся своїми справами, при цьому над Вашим проектом працюють десятки професіоналів.
Також важливою перевагою співпраці з агентствами повного циклу є висока ефективність роботи, яка досягається завдяки великому охопленню каналів поширення.
Основні напрямки роботи Digital-агентств повного циклу:
- Розкрутка імені бренду
Про важливість впізнаваності бренду можна багато не говорити.
Коли ми знаємо бренд якийсь час, ми починаємо йому довіряти і робимо покупки, виходячи з лояльності до імені і продукту, а не тільки через якісь якості.
Наприклад, деякі люди більше люблять Pepsi, інші — Coca-Cola. Чому? Адже смак у них майже не відрізняється.
Вся справа в розкрученості бренду, за яким йде особистий досвід (наприклад, коли Ви вперше відвідали футбольний матч зі своїм татом в дитинстві, він купив Вам Pepsi. Тепер в підсвідомості вибудовується ледь помітна асоціація: Pepsi — дитинство — безпека).
- Розробка сайтів з 0
Будь-якому бізнесу потрібен сайт, навіть незважаючи на популярність соцмереж.
У всіх великих компаній є сайти, тому що це зручніше: всередині сайту можна зробити рубрикатор для кращої навігації, і все-таки сайт надає певний статус компанії.
- Реклама брендів в медіа
Тут мова йде про телебачення і радіо.
Незважаючи на тотальне зростання користувачів онлайну, не варто списувати з рахунків усім звичний телевізор і радіо, адже більшість людей ввечері включають ТБ, а в машині слухають улюблену хвилю.
Ще просування ведеться в друкованих та онлайн ЗМІ.
- Розкрутка бренду в соцмережах
Думаю, тут можна без пояснень. Так чи інакше всі блогери, магазини та бізнеси коли-небудь пробували розкрутити свої сторінки в Instagram, Фейсбуці або ТікТоці.
Цим також займаються digital-агентства.
- Реклама в інтернеті
Контекстна, таргетована і банерна реклама, просування в пошуковій видачі — це також робота digital-агентств.
Digital-агентство і маркетингове агентство — це одне і те ж?
Про digital-агентствах Ви знаєте вже практично все.
Але дуже часто люди використовують словосполучення «маркетингове агентство».
Це одне і те ж, що і «digital-агентство», чи ні?
Нумо розбиратися.
Інтернет-маркетинг орієнтований на просування проектів і продуктів виключно в онлайні.
Все просування відбувається за допомогою цифрових технологій.
Основна перевага маркетингових агентств у тому, що вони орієнтовані виключно на цільову аудиторію компанії-замовника, і бюджети не витрачаються на підвищення лояльності до бренду і його впізнаваність.
Digital-маркетинг — поняття набагато ширше, ніж «інтернет-маркетинг».
Тут ми говоримо не тільки про просування в інтернет-просторі, а й про певні методи просування офлайн.
Digital-маркетинг орієнтований не тільки на цільову аудиторію компанії-замовника, але і на людей зі схожими інтересами, які можуть стати потенційними клієнтами.
Способи залучення великої кількості людей реалізуються в інтернеті, мобільних додатках, а також за допомогою вірусних відео.
Якщо перед digital-агентством стоїть завдання охопити максимальну кількість людей, то в хід йде реклама на телебаченні, масштабні офлайн-акції та виведення споживачів на емоції: відеоролики, які викликають сльози, смішна анімація та інші методи запам’ятатися.
Незважаючи на всі свої плюси, співпраця з digital-маркетинговими агентствами має один великий мінус — це довгострокові вкладення і поступовий результат, на який потрібно тривало працювати.
Не всі канали, які будуть залучені в роботу, принесуть гідні результати, і потрібен час, щоб у конкретному проекті спробувати, що буде працювати, а що — ні.
І, на жаль, не всі верстви бізнесу готові до таких вкладень — для малого бізнесу з обмеженим бюджетом найчастіше таке задоволення не по кишені.
Якщо Ви хочете оцінити певну ефективність роботи digital-маркетингового агентства (або ж своєї роботи), а саме — якість метаінформації (заголовків і описів), зробити аналіз довжини текстів на сторінках і відповідності слів в метаінформації і в тексті, то спеціально для Вас ми створили безкоштовну утиліту з аудиту якості оптимізації сайту.
Методи та інструменти Digital-агентств
Як було сказано раніше, digital-агентства можуть розкрутити компанію будь-якого масштабу з самими амбітними цілями (при наявності необмеженого бюджету).
Якими методами та інструментами досягаються результати в digital-агентствах, читайте далі.
Методів роботи в digital-агентствах існує безліч, але хочеться виділити три основні:
SMM (SOCIAL MEDIA MARKETING)
Залучення нових клієнтів через соцмережі — Фейсбук, Instagram, ТікТок або інші.
Вибір соцмереж для просування залежить від цільової аудиторії.
SMM-фахівець активно веде спільноти компанії, спілкується з передплатниками, дає зворотний зв’язок і проводить конкурси, які допомагають охоплювати все більшу і більшу кількість людей.
SERM (Search Engine Reputation Management)
Це робота над створенням хорошого іміджу та репутації компанії шляхом зміни негативних відгуків на позитивні та додавання правдивої та позитивної інформації про компанію на різних веб-сайтах.
Дозволяє збільшити лояльність і довіру до бренду.
SEO (Search Engine Optimization)
Просування сайту в пошуковій видачі (простими словами, підняття позиції сайту на першу сторінку Гугла / будь-якого іншого пошуковика).
Досить довга робота, яка вимагає вкладень, терпіння і постійної монотонної праці фахівця.
Про методи роботи digital-агентств поговорили. А за допомогою яких інструментів здійснюються всі ці методи?
Що саме роблять агентства для досягнення всіх поставлених цілей в розрізі кожного проекту?
Інструменти Digital-маркетингу
Контент-маркетинг
Суть роботи: спочатку створюється корисний контент без явної реклами, який приваблює користувачів, і таким чином зростає залучена аудиторія.
Потім, коли рівень довіри до бренду виростає до певного рівня, поступово вводиться контент, що продає, в результаті зростають продажі.
Інфлюенс-маркетинг
Для просування проекту залучаються лідери думок — знаменитості, блогери, політики, різні публічні особистості.
Кожен із залучених селебріті рекламує потрібний товар, і певний відсоток споживачів роблять покупку, тільки виходячи з довіри до свого кумира.
Реклама в додатках
Думаю, всім знайомі ці нав’язливі банери, які заважають читати новини в додатках на телефоні або грати в улюблену гру на планшеті.
Так ось: це один з інструментів роботи digital-маркетингу.
Email-маркетинг
Масові розсилки листів на email-скриньки досі користуються популярністю.
Звичайно, про 100% ефективность цього методу говорити не доводиться, тому що ми настільки втомилися від спаму, що навіть корисні і цікаві листи нерідко виявляються в «кошику».
Але хто б що не говорив, email-маркетинг досі живий.
Зовнішня реклама
Білборди, сіті-лайти і банери на будівлях — це теж інструмент digital-маркетингу.
Відео – та аудіореклама
Багато знайомих всім реклами з телевізора або на радіо — також справа рук фахівців з digital-маркетингу.
Реклама в соціальних мережах
Про популярність даного інструменту навіть не буду говорити.
Здається, що майже всі користувачі Фейсбуку та Instagram вже спробували самостійно налаштувати офіційну рекламу на своїх сторінках, але по-справжньому ефективно це роблять у digital-маркетингових агентствах.
Висновок
Digital-агентство — це просто універсальна чарівна паличка для розкрутки бренду будь-якої величини.
Саме при співпраці з такими агентствами можна створити всесвітньо відомий бренд завдяки різнобічному просуванню серед широкої аудиторії.
Основним плюсом у роботі з digital-агентствами є різнопланова популяризація потрібного проекту: використовуються як онлайн-методи, так і офлайн.
Але, незважаючи на всі свої плюси, у розвитку бренду за допомогою digital-агентства є один великий мінус — потрібно вкладати великі гроші на постійній основі, поки фахівці не виведуть ідеально працюючу схему просування конкретно під ваш випадок.
Підпишіться на розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спеціальних пропозицій
Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.
Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.