4.5 год відео на запит
Повний довічний доступ
Доступ через мобільні пристрої та телевізор
Сертифікат про закінчення
Вміння збирати семантичне ядро з нуля за допомогою платних та безкоштовних сервісів та програм
Вміння кластеризувати запити за сторінками — розбір принципів кластеризації та практичне розбиття
Розуміння принципів створення контенту на сторінках та роботи пошукових систем
Розуміння типів пошукових запитів для створення структури сайту з семантики
Семантичне ядро сайту (СЯ, семантика) — спеціальна таблиця слів, словоформ та словосполучень, які найточніше визначають сторінку сайту, вид діяльності ресурсу.
Семантичне ядро потрібно, щоб користувачі змогли знайти сторінки вашого сайту у видачі пошукової системи, потрапляли відразу на цільові сторінки, що просуваються. Семантика допомагає вести трафік на статті, сторінки товарів та послуг.
Це можна зробити, грамотно запровадивши семантичне ядро на сторінки у вигляді написання текстових елементів та метаданих. Наявність СЯ допомагає SEO-фахівцю створити необхідні технічні завдання для копірайтерів.
Ми розповімо, як збирати пошукові підказки в «Яндекс» та Google, платних сервісах, ключові слова для платної реклами та навчимо вас важливим поняттям у Семантиці.
При зборі семантики потрібно враховувати бізнес-цілі сайту та інтереси аудиторії. Робота починається з підбору ключових слів, які наводять користувачів на ваш сайт.
Семантичне ядро завжди впорядковане за логічною структурою сторінок і чітко відображає прямі чи непрямі наміри користувача. SEO-фахівець має вміти розпізнавати наміри запиту, грамотно чистити семантику від сміттєвих запитів та готувати чіткий список слів для роботи.
SEO-курс з семантичного ядра входить до циклу курсів компанії SEOquick, знятих спеціально для цієї платформи. Після проходження курсу ви отримаєте:
Бонус покупцям курсу – можливість отримати консультації від спікера та допомогу у зборі семантики!
Власники сайтів
SEO-фахівці початківці
Займаюсь рекламою з 2007 року, коли вперше влаштувався працювати у рекламну агенцію повного циклу.
Реклама не була моєю спеціальністю – за освітою я мікробіолог, але це не зупинило мене у виборі цікавої для мене професії.
Почав із низів, дійшов до керівництва.
Але 2009 року, коли інтернет-реклама активно обвалила ринок реклами звичайної, я зрозумів, що не можна стояти на місці.
І почав вивчати види маркетингу у мережі.
Тоді я влаштувався працювати в інтернет-магазин помічником маркетолога.
Зосередився на контекстній рекламі та клієнт-сервісі.
Я знав, що за хорошим клієнтом-сервісом майбутнє, і не прогадав.
Ті ази, які я вивчав у минулому, нікуди не зникли: у SEO та контексті велике значення має бренд, і його потрібно вміло формувати – від хорошого сайту та контенту на ньому до представлення вас у рекламі та репутації в мережі.
Адже не вдасться успішно рекламувати нісенітницю, а хороший продукт не продати без реклами: історія знає безліч прикладів цього.
Мій досвід був підкріплений розвитком офлайн-бізнесу в період 2012-2016 років.
На той час я серйозно зацікавився впливом офлайн-бізнесу на онлайн-рекламу.
Тоді я зрозумів, що робота у роздрібній мережі стала для мене тісною.
Я почав активно відвідувати тренінги та вивчати літературу, в основному з маркетингу та клієнт-сервісу.
І тоді звернув увагу на SEOquick.
З того часу я почав активно вивчати SEO та рекламу в інтернеті та впроваджувати нові тренди вже на новому робочому місці – у SEOquick, де зміг реалізувати себе на повну котушку.
Я публікую свої рекламні матеріали як на сайті SEOquick, так і на сторонніх майданчиках.
Але саме на цьому сайті ви можете знайти унікальні лонгріди із SEO та контекстної реклами.
Також я веду відеоблог на YouTube-каналі SEOquick, де ви можете безкоштовно переглянути наш будь-який навчальний матеріал!