Збір семантичного ядра Покрокова інструкція зі збирання семантики

Вартість курсу: 19.99$
Записатися на курс
Цей курс включає:
  • Видео по запросу

    4.5 год відео на запит

  • Полный пожизненный доступ

    Повний довічний доступ

  • Доступ через мобильные устройства и телевизор

    Доступ через мобільні пристрої та телевізор

  • Сертификат об окончании

    Сертифікат про закінчення

Чого ви навчитеся

  • Умение собирать семантическое ядро с нуля

    Вміння збирати семантичне ядро ​​з нуля за допомогою платних та безкоштовних сервісів та програм

  • Умение кластеризовать запросы по страницам

    Вміння кластеризувати запити за сторінками — розбір принципів кластеризації та практичне розбиття

  • Понимание принципов создания контента

    Розуміння принципів створення контенту на сторінках та роботи пошукових систем

  • Понимание типов поисковых запросов

    Розуміння типів пошукових запитів для створення структури сайту з семантики

Вимоги

  • Excel
  • Базові розуміння роботи пошукових систем

Опис

Що таке семантичне ядро?

Семантичне ядро ​​сайту (СЯ, семантика) — спеціальна таблиця слів, словоформ та словосполучень, які найточніше визначають сторінку сайту, вид діяльності ресурсу.

Навіщо потрібне семантичне ядро?

Навіщо потрібне семантичне ядро?

Семантичне ядро ​​потрібно, щоб користувачі змогли знайти сторінки вашого сайту у видачі пошукової системи, потрапляли відразу на цільові сторінки, що просуваються. Семантика допомагає вести трафік на статті, сторінки товарів та послуг.

Це можна зробити, грамотно запровадивши семантичне ядро ​​на сторінки у вигляді написання текстових елементів та метаданих. Наявність СЯ допомагає SEO-фахівцю створити необхідні технічні завдання для копірайтерів.

Як збирати семантичне ядро?

Ми розповімо, як збирати пошукові підказки в «Яндекс» та Google, платних сервісах, ключові слова для платної реклами та навчимо вас важливим поняттям у Семантиці.

При зборі семантики потрібно враховувати бізнес-цілі сайту та інтереси аудиторії. Робота починається з підбору ключових слів, які наводять користувачів на ваш сайт.

Семантичне ядро ​​завжди впорядковане за логічною структурою сторінок і чітко відображає прямі чи непрямі наміри користувача. SEO-фахівець має вміти розпізнавати наміри запиту, грамотно чистити семантику від сміттєвих запитів та готувати чіткий список слів для роботи.

Етапи збору семантичного ядра описані в курсі

Етапи збору семантичного ядра описані в курсі:

  1. Збір маркерних запитів.
  2. Генерація маркерних зв’язок запитів.
  3. Парсинг підказок.
  4. Чищення зібраних фраз від сміття та дублів.
  5. Розподіл запитів на поточні сторінки.
  6. Кластеризація решти семантики.
Що надає курс SEOquick?

Що надає курс SEOquick?

SEO-курс з семантичного ядра входить до циклу курсів компанії SEOquick, знятих спеціально для цієї платформи. Після проходження курсу ви отримаєте:

  1. Теоретичний мінімум з термінології.
  2. Уміння сегментувати запити.
  3. Вміння збирати семантику під сторінки.
  4. Вміння кластеризувати семантику.
  5. Практичний посібник зі збирання семантичного ядра для сайту з нуля.

Бонус покупцям курсу – можливість отримати консультації від спікера та допомогу у зборі семантики!

 

Для кого цей курс:

  • Владельцы сайтов

    Власники сайтів

  • Начинающие SEO специалисты

    SEO-фахівці початківці

Матеріали курсу

  • Вступ01:57
  • Семантичне ядро. Важливі визначення.57:24
  • Збір семантичного ядра в Key Collector01:26:13
  • Збір семантичного ядра для інтернет-магазину20:57
  • Скоринг ключових слів26:38
  • Тезаурус, очищення, кластеризація40:57
  • Сезонність ключових слів39:08
  • Перевірка знань з теоретичного блоку5 вопросов
Николай Шмичков

Викладач

Микола Шмичков
SEO Просування сайтів
  • Досвід роботи в маркетингу 14 років.
  • Досвід роботи в SEO 6 років.
  • Провів понад 30 вебінарів, автор більше сотні роликів та 400 подкастів із SEO просування.

Займаюсь рекламою з 2007 року, коли вперше влаштувався працювати у рекламну агенцію повного циклу.

Реклама не була моєю спеціальністю – за освітою я мікробіолог, але це не зупинило мене у виборі цікавої для мене професії.

Почав із низів, дійшов до керівництва.

Але 2009 року, коли інтернет-реклама активно обвалила ринок реклами звичайної, я зрозумів, що не можна стояти на місці.

І почав вивчати види маркетингу у мережі.

Тоді я влаштувався працювати в інтернет-магазин помічником маркетолога.

Зосередився на контекстній рекламі та клієнт-сервісі.

Я знав, що за хорошим клієнтом-сервісом майбутнє, і не прогадав.

Ті ази, які я вивчав у минулому, нікуди не зникли: у SEO та контексті велике значення має бренд, і його потрібно вміло формувати – від хорошого сайту та контенту на ньому до представлення вас у рекламі та репутації в мережі.

Адже не вдасться успішно рекламувати нісенітницю, а хороший продукт не продати без реклами: історія знає безліч прикладів цього.

Мій досвід був підкріплений розвитком офлайн-бізнесу в період 2012-2016 років.

На той час я серйозно зацікавився впливом офлайн-бізнесу на онлайн-рекламу.

Тоді я зрозумів, що робота у роздрібній мережі стала для мене тісною.

Я почав активно відвідувати тренінги та вивчати літературу, в основному з маркетингу та клієнт-сервісу.

І тоді звернув увагу на SEOquick.

З того часу я почав активно вивчати SEO та рекламу в інтернеті та впроваджувати нові тренди вже на новому робочому місці – у SEOquick, де зміг реалізувати себе на повну котушку.

Я публікую свої рекламні матеріали як на сайті SEOquick, так і на сторонніх майданчиках.

Але саме на цьому сайті ви можете знайти унікальні лонгріди із SEO та контекстної реклами.

Також я веду відеоблог на YouTube-каналі SEOquick, де ви можете безкоштовно переглянути наш будь-який навчальний матеріал!

Вгору