1X
Другий подкаст із серії інтерв’ю з Тарасом Гущею.
У ньому Микола Шмичков і Тарас Гуща обговорюють нестандартні методи просування сайту.
Основні теми, які розглядають спікери
- Стратегія створення корисних інструментів і сервісів.
- Активність у медіапросторі: участь в інтерв’ю, публікаціях і їхнє активне просування в соцмережах.
- Стратегія створення новинних приводів. Цей спосіб дозволяє потрапити в новинні стрічки та залучити увагу потенційних клієнтів.
Микола також ділиться прикладом експерименту свого колеги Анатолія, який просуває прогнози валют у ЗМІ.
Це цікава, але досить складна стратегія.
Ключові моменти подкасту
- Нестандартні способи просування можуть бути дуже ефективними.
- Для реалізації цих стратегій потрібно виділити окремий ресурс.
- Не варто навантажувати технічних спеціалістів завданнями з просування.
- Для просування бізнесу в інтернеті можна використовувати різні канали, включаючи створення корисних інструментів і сервісів та різні види PR.
- Не треба використовувати темні методи просування, це нашкодить бізнесу.
Практичні поради з подкасту:
- як можна експериментувати із SEO-стратегіями;
- які є ризики і складнощі у нестандартних методів просування;
- як правильно працювати з альтернативними стратегіями.
Вмикай подкаст та дізнайся про незвичні методи просування!