5 сервісів збору статистики в Інстаграмі:Обираємо ідеальний
В епоху Інстаграму і тотальної диджиталізації цифри стали набагато вагомішими, ніж слова.
Успіх бізнесу вимірюється прибутком.
А успіх в Інстаграмі — кількістю підписників і охопленням.
Як схарактеризувати Ваш Інстаграм цифрами та навіщо це робити — читайте в цьому матеріалі.
Здається, що зараз Інстаграм схиблений на цифрах і це не дивно — колосальний приріст аудиторії та її “дорослішання” (збільшення кількості дорослих людей серед користувачів) дають змогу заробляти величезні гроші, використовуючи лише свою харизму і мобільний телефон.
Усі міряються охопленнями, кількістю підписників, лайками (яких скоро вже не буде — але це зовсім інша історія :)).
Блогери хваляться один одному своєю аналітикою профілю, щоб залучити більше грошових рекламних кампаній тощо.
І навіть якщо Ви — абсолютний гуманітарій, але хочете розвиватися в Інстаграмі, Вами також дуже скоро заволодіють цифри.
У цьому можете навіть не сумніватися.
Що стоїть за всім цим математичним божевіллям?
Правильно — СТАТИСТИКА.
Що, знову? Впав трафік і немає продажів? Так SEOquick тобі допоможе все повернути.
Залучимо органічний SEO-трафік на ваш сайт із пошукових систем Google і Bing.
Проведемо роботи з внутрішньої оптимізації та SEO-просування. Покращимо репутацію, контент. Зробимо аудит і наростимо масу посилань.
Жодної чорної магії – тільки білі методи SEO!
І я говорю не про дисципліну, а про реальні дані, зібрані з Вашого профілю в Інстаграмі.
Кілька цікавих фактів про Інстаграм-статистику (перед тим, як почнемо розбирати її детально).
До речі, якщо говорити про глобальну статистику в Інстаграмі, то можна побачити тенденцію до популяризації цієї соцмережі серед різних вікових категорій.
Це грає на руку абсолютно всім користувачам Інсти — більше не треба орієнтуватися тільки на молодих дівчат, які мріють про #luxurylife.
Тепер ця соцмережа — і для літніх любителів садівництва та риболовлі, і для молодих мам — абсолютно для всіх і кожного.
Що показує статистика в Інстаграмі та навіщо вона потрібна?
Бізнес-профіль в Інстаграмі без статистики — це машина без коліс.
А профіль без аналізу цієї самої статистики — це як машина без водія.
Начебто і засіб пересування є, але з місця не зрушиться.
Успіх будь-якої справи — у зростаючих показниках активності та ефективності.
І саме статистика дає ці дані.
Зі статистикою в Інстаграмі все досить просто — всі необхідні цифри для аналізу свого профілю Вам покаже додаток.
Єдине, що потрібно від Вас, щоб ефективно використовувати ці дані — це зробити правильні висновки.
Що показує статистика в Інстаграмі?
Пропоную для початку заглибитися в статистику офіційного застосунку.
По-перше, вона вже є у всіх бізнес-профілів, по-друге, щоб її отримати, Вам не потрібно встановлювати неперевірені додатки з важким функціоналом.
Отже, почнемо з найлегшого — де цю статистику знайти?
- Заходимо у свій бізнес-профіль.
- Натискаємо на три смужки вгорі (або робимо свайп вправо — кому як зручніше).
- “Статистика”.
Як бачимо, вся статистика розділена на три великі блоки: “Контент”, “Дії”, “Аудиторія”.
Пройдемося більш детально кожним блоком.
1. Вкладка “Контент”
У цьому блоці розміщується вся статистична інформація про опубліковані пости та історії.
Що стосується аналітики Інста-сторіс, то її не варто недооцінювати.
Адже останнім часом популярність публікацій, що зникають, дедалі зростає і зростає.
Ми можемо подивитися, які ж публікації були найпопулярнішими за 7 днів / 30 днів / 3 місяці / 6 місяців / 1 рік / 2 роки.
Критерії оцінювання такі: “Залученість”, “Виклики”, “Кліки на сайт”, “Коментарі”, “Відмітки “Подобається””, “Охоплення”, “Підписники”, “Покази”, “Отримати схему проїзду”, “Відвідування профілю”, “Репости”, “Збережене”, “Електронні листи”, “SMS”.
Пояснення за кожним критерієм:
- Залученість
Кількість взаємодій з Вашою публікацією — лайки+коментарі+збереження.
Охоплення просто так не збільшити без трюків.
Один контент просто так не спрацює.
А алгоритми Інстаграму можна трохи “обдурити”.
Альона Полюхович зібрала 15 робочих методів зі збільшення залученості, які не коштують ні копійки!
Також Анатолій Улітовський додав, що без коментування залученість падає в рази.
На кожен комент потрібно відповідати.
І провокувати користувачів залишати коментарі.
- Виклики
Скільки разів, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, відвідувачі натискали активну кнопку “Зателефонувати” (доступно, тільки якщо у Вас вказано номер телефону в засобах зв’язку).
- Кліки на сайт
Скільки разів, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, відвідувачі переходили за активним посиланням.
- Коментарі
Тут усе зрозуміло — скільки коментарів зібрала Ваша публікація (коментарі автора теж рахуються).
- Відмітки “Подобається”
Всіма улюблені лайки.
- Охоплення
Кількість унікальних акаунтів, які подивилися Вашу публікацію.
Ця метрика дуже розпливчаста і незрозуміла, оскільки унікальність Інстаграм розцінює за своїми, нікому не відомими алгоритмами.
- Передплатники
Скільки людей підписалося на Вас, перейшовши в профіль з цієї публікації.
- Покази
Якій кількості людей було показано Вашу публікацію (рахуються покази у стрічці, в пошуку за хештегами, геотегами і в розділі “Цікаве”).
- Отримати схештегомхему проїзду
Скільки людей, переходячи з цієї публікації на Ваш профіль, дивилися схему проїзду до адреси, прив’язаної до бізнес-профілю.
- Відвідування профілю
Скільки людей перейшло до Вашого профілю з цієї публікації.
- Репости
Скільки разів люди пересилали цю публікацію в особистому повідомленні і робили репости в сторіс.
- Збережене
Кількість збережень публікації (може зменшуватися з часом – наприклад, публікація втратила свою актуальність і людина прибрала її зі збереженого).
- Електронні листи
Скільки разів люди клікали на Ваш e-mail, переходячи в профіль з даної публікації (тільки якщо цей вид зв’язку підключений до бізнес-профілю).
- SMS
Скільки разів люди натискали на активну кнопку “Написати SMS”, переходячи з публікації у Ваш профіль (не варто плутати SMS-повідомлення і повідомлення на електронну пошту).
Тепер про статистику Інста-сторіс
Знаходиться вона там само, тільки трохи нижче статистики публікацій.
Принади бізнес-профілю і статистики Інста-сторіс у тому, що всі історії можна зберегти на свій телефон (наприклад, якщо Ви щось виставляли, але забули зберегти або не вистачило пам’яті, завжди можна повернутися і знайти потрібне фото-відео).
Головна відмінність статистики Інста-сторіс — це, звісно, період, за який можна її подивитися.
Це й не дивно — кожна сторіс доступна в профілі лише 24 години (якщо це не “вічна” сторіс, яка зберігається на сторінці, доки Ви її не видалите).
Тому, виходячи з вищеописаного, статистика за сторіс доступна за 24 години / 7 днів / 14 днів.
Що стосується критеріїв, за якими можна дивитися найпопулярніші сторіс, то вони майже такі ж, як і для публікацій:
- Вперед
Скільки разів користувачі робили “свайп вправо” і йшли з Ваших сторіс (не плутати з переходом до наступної сторіс).
- Виклики
Скільки разів люди натискали активну кнопку “Зателефонувати”.
- Виходи
Скільки разів люди закривали Ваші сторіс.
- Кліки на сайт
- Кліки за посиланням
Скільки разів люди переходили за активним посиланням на користувача, якого Ви відзначили.
- Назад
Переходи до попередньої сторіс.
- Відповіді
Те саме, що коментарі до публікацій :)
- Охоплення
- Підписники
- Покази
- Отримати схему проїзду
- Відвідування профілю
- Репости
- Наступна історія
Переходи до Вашої наступної сторіс.
- Електронні листи
- SMS.
2. Вкладка “Дії”
У цьому блоці розміщується інформація про кількість відвідувачів на Вашій сторінці за тиждень.
Якщо натиснути на інфографіку, то з’явиться точна кількість відвідувачів за кожен день.
В інфографіці “Цікаве” показується кількість унікальних користувачів, які переглянули Вашу сторінку (унікальних з погляду Інстаграму) і число показів Вашої сторінки за тиждень.
3. Вкладка “Аудиторія”
Тут усе просто і зрозуміло.
Можна подивитися свою цільову аудиторію, а саме — звідки Ваші підписники, у якого вікового діапазону Ви найпопулярніші, кого більше — чоловіків чи жінок у Вас у профілі та в які години Ваші підписники найактивніші.
Це основні показники, які дає Інстаграм-статистика.
Здавалося б, усе просто, зрозуміло і не дуже-то й потрібно, але це велика помилка — під час складання стратегії просування і планування контенту ігнорувати статистику сторінки.
Знаючи свою цільову аудиторію, інтереси своїх підписників і найкращий час для публікацій (тобто все, що дає нам статистика), можна значно заощадити на просуванні (наприклад, налаштовуючи максимально ефективний таргетинг) і прискорити процес популяризації сторінки.
Якщо маленький дисплей телефону не дозволяє комфортно працювати в Інстаграмі, спробуйте використовувати Інстаграм для комп’ютера.
Ви хочете отримувати безкоштовний трафік?
Вас цікавить просування свого сайту?
Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план з розкрутки вашого бізнесу!
Яка вона — правильна Інстаграм-статистика?
Всі хочуть підвищення охоплень, приходу підписників і популярності.
Але мало хто аналізує свої успіхи.
Саме поліпшення статистичних показників в Інстаграмі і є показником успішності обраної стратегії просування.
Або її провальності, відповідно.
Як зрозуміти, чи хороша Ваша статистика — читайте нижче.
Я дуже часто чую від блогерів-початківців, коучів, психологів, власників бізнесу, які тільки починають розвиватися в Інстаграмі, що вони перепробували вже все, що тільки можна, – і рекламу у блогерів-мільйонників купували, і таргет намагалися налаштовувати, і SMM-менеджера наймали, а кількість підписників не зростає і статистика не змінюється.
“Ми не можемо домогтися правильної статистики” — найпоширеніша проблема.
Хлопці та дівчата, зараз сенсація, прем’єра, називайте, як хочете — ПРАВИЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ В ІНСТАГРАМІ НЕ ІСНУЄ!!!
Розповідаю, чому:
- Кожен профіль має різні стартові позиції — кількість підписників, рівень залученості, кількість публікацій, силу особистого бренду тощо.
- Ми не можемо порівнювати акаунт-мільйонник (наприклад, всесвітньовідомого бренду Coco Chanel) з локальним акаунтом, чия цільова аудиторія знаходиться в межах 100 кілометрів (магазин одягу “Красуня” в маленькому місті Житомирської області). Головна відмінність цих двох магазинів — різна сила особистого бренду. У першому випадку — компанія зі світовим ім’ям, сотнею років історії, тисячами фанатів і прихильників, розтиражована і відома в кожному куточку планети, а в другому — компанія, яку знають лише ті, хто живе в місті, де розташований її офіс (якщо такий взагалі є).
- Правильна статистика в кожному випадку — це статистика, що стабільно зростає і розвивається за принципом “краще, ніж учора”. Якщо покази Вашого акаунта минулого тижня дорівнювали 4 тисячам, а цього тижня зросли до 5 тисяч, то статистика вже правильна і класна.
- Часто люди плутають статистику і так званий ER — рівень залученості. Ось його можна виміряти та він якраз буває правильним і неправильним, поганим або хорошим. Найпростіша формула для вимірювання рівня залученості така:
ER=(лайки+коментарі+збереження)/кількість підписників*100
І якщо говорити про залученість, то є негласно прийняті норми і стандарти.
Якщо у Вас:
З правильною статистикою в Інстаграмі розібралися — якщо показники хоча б трошки зросли — Ви в потрібному напрямку.
Якщо правильно аналізувати свою Інстаграм-статистику і розвивати сторінку, можна заробляти дуже хороші гроші.
Рекомендуємо для читання:
Сервіси для збору статистики в Інстаграмі
Є безліч сервісів збору аналітики з Інстаграм-сторінок — як своїх, так і чужих.
Усі вони відрізняються дизайном, вартістю використання і деякі — функціоналом.
Ми протестували 5 найвідоміших і найпопулярніших.
Вам залишається лише знайти оптимальний для себе варіант.
Не всім подобається вбудована в Інстаграм статистика.
Хтось скаржиться на недостовірність даних, хтось — на вже давно набридлий дизайн, комусь замало даних, а хтось просто хоче чогось свіженького.
Якщо і Вам не подобається статистика від офіційного додатка Інстаграм, а душа вимагає чогось більш деталізованого, то саме для Вас створені мільйони безкоштовних (і платних) сервісів для збору статистики.
Хочеться сподіватися, що у платних сервісів буде ширший функціонал, ніж у вбудованої Інстаграм-статистики, але чи так це — будемо перевіряти.
Розглянемо найпопулярніші з них.
- Minter.io
- Мова: англійська.
- Тестовий період: 14 днів.
- Вартість після тестового періоду: 9-39$/місяць залежно від функціонала.
Після простої реєстрації треба під’єднатися до Фейсбуку і вибрати бізнес-профіль, який хочете аналізувати.
Програма автоматично починає збирати дані і просить вас трохи почекати, звіт приходить на пошту буквально протягом 2-3 хвилин.
Для аналізу я спеціально вибрала один із профілів, які веду рідко і який не просуваю — для чистоти експерименту, так би мовити.
Звіт, який надіслали на пошту:
На цій інфографіці ми бачимо, що сервіс дав нам змогу дізнатися загальну кількість підписників, зміни в їхній кількості, максимальну зміну в кількості підписників за добу і середню зміну за тиждень.
До речі, останній показник чомусь сервіс не вирахував, хоча там мав вийти показник на рівні 1-2.
Наступне, що проаналізував сервіс, — це стать підписників та їхній вік.
Що не ново і цілком можна дізнатися, не виходячи з Інстаграму.
Наступні показники — країни та міста підписників.
І єдина корисна, на мою думку, інфографіка — це велика таблиця активності підписників.
Яскраво, барвисто і зрозуміло, в який час і в який день тижня підписники найактивніші.
Дані подано більш зручно і їх більше, ніж дає Інстаграм (щодо правдивості сказати нічого не можу).
Висновок: сервіс непоганий, але досить безглуздий.
У безкоштовній (перші 14 днів) і найдешевшій версії сервісу даються ті дані, які можна отримати в самому Інстаграмі, не реєструючись на сторонніх сайтах.
Інфографіка активності підписників детальна і корисна, але чи варта гра свічок (а точніше 9$) — вирішувати тільки Вам.
- FeedSpy
- Мова: російська.
- Тестовий період: 5 завантажень аналітики.
- Вартість після тестового періоду: 5$.
Один із плюсів (а точніше — єдиний плюс) цього сервісу в тому, що аналізувати можна абсолютно будь-який профіль — як свій, так і чужий.
Ось який вигляд має аналітика мого профілю за тиждень:
Як бачите, дані відрізняються від тих, що доступні в самому Інстаграмі.
Найважливіший показник, який прораховує цей сервіс — ER.
Непогано, але не інформативно.
Висновок: сервіс ідеально підходить для аналізу конкурентів і під час пошуку блогерів для реклами, але абсолютно не годиться для аналізу своєї сторінки з метою її просування.
- SmartMetrics
- Мова: англійська.
- Тестовий період: 14 днів.
- Вартість після тестового періоду: 9-39$ залежно від кількості акаунтів.
Схема роботи сервісу дуже схожа на minter.io — необхідно логінитися у Фейсбуці та підключати бізнес-сторінку, пов’язану з Інстаграмом.
Як на мене, це не дуже зручно, тому що з погляду безпеки краще заходити одразу до свого Інстаграму, а не давати доступ ще й до Фейсбуку.
Цей сервіс розрахований як на аналітику своєї сторінки, так і на аналітику конкурентів (після входу у свій Фейсбук у рядку пошуку можна ввести нікнейм будь-якого користувача Інстаграму).
Звіт зі статистики обіцяють надіслати на пошту, але не дочекавшись листа, я за 10 хвилин зайшла на сайт і виявила звіт там :)
У першій інфографіці дані дуже схожі на ті, що представлені у вже протестованих сервісах — кількість підписників, максимальний прихід підписників за тиждень.
На наступній інфографіці можна побачити щоденну кількість відвідувань сторінки за місяць.
Це зручно і наочно — одразу можна зробити висновок, коли підписники найбільш активні.
На третій інфографіці нічого нового — стать і вік підписників у відсотковому співвідношенні.
Висновок: загалом корисний і зручний сервіс — є всі необхідні дані і все представлено дуже наочно і зрозуміло.
Але незважаючи на ці плюси, головний мінус — це відсутність унікальності.
Все, як у всіх сервісах і в офіційній Інстаграм-аналітиці.
P.S. Хотіла спробувати аналітику конкурентів, але в сервісі явно якийсь баг: коли вводиш акаунт конкурента, сервіс автоматично викидає на сторінку підтвердження реєстрації. Пробувала багато разів і нічого не допомагає (можливо, баг поширюється тільки на безкоштовну версію, але не факт).
- Picaton
Цікавий сервіс, дуже багато про нього чула і хотіла протестувати ще минулого року, але після реєстрації не відбувається зовсім нічого — висить головна сторінка і жодна з активних кнопок не працює:
Писала в службу підтримки, але відповіді не отримала досі.
Висновок: не витрачайте свій час на неробочий сервіс, яким би розкрученим і відомим він не був, я вже все зробила за Вас.
- EpicDetect
- Мова: російська.
- Тестовий період: немає.
- Вартість після тестового періоду: 1$/акаунт.
Сервіс перебуває в розробці — у базі є всього лише 316 тисяч акаунтів, але ті, які внесено, проаналізовано детально й ґрунтовно (і навіть трохи краще, ніж в інших сервісах).
Аналіз акаунта на прикладі Ольги Бузової:
Погодьтеся, аналізу підписників за інтересами ще не представив жоден сервіс, хоча це одна з ключових характеристик цільової аудиторії.
В іншому — всі ті самі дані, що є в інших сервісів статистики.
Висновок: для аналізу свого акаунта сервіс не підходить, а для аналізу конкурентів (за умови, що їх внесено до бази), може бути непоганим, якщо треба дізнатися саме інтереси підписників.
А для максимальної ефективності Інстаграм-блогу його необхідно красиво оформити.
Секрети правильного оформлення Інстаграм читайте у нас у блозі.
Висновки
Існує безліч сервісів для вимірювання аналітики та збору статистики в Інстаграмі – платні, безкоштовні, з важким і легким функціоналом, всіма мовами світу, але жоден з них поки що не зміг перевершити класичну вбудовану аналітику Інстаграму.
І на це є кілька причин:
- Інстаграм (втім, як і його старший брат — Фейсбук) збирає всю аналітику – починаючи від часу перегляду кожної публікації та закінчуючи аналізом Ваших інтересів, виходячи з публікацій, які Ви лайкаєте.
- Усі сторонні сервіси аналітики спираються на вбудовану Інстаграм-аналітику — вони збирають дані в додатку і представляють у вигляді інфографіків.
- Жоден сервіс, окрім вбудованої Інстаграм-статистики, не надає статистики Інста-сторіс (а зараз саме сторіс важливіші, ніж пости, і відіграють найважливішу роль при просуванні).
- На мою думку, єдине логічне рішення для під’єднання сторонніх сервісів аналітики — це збір аналітики одразу з кількох своїх акаунтів (наприклад, акаунт магазину жіночих сумок, акаунт магазину жіночого взуття та акаунт магазину чоловічого взуття) — сервіси впорядкують аналітику та зроблять її наочнішою, що в майбутньому дасть змогу формувати контент-план та будувати загальну стратегію просування, зважаючи на сильні та слабкі сторони кожного з акаунтів.
Підпишіться на розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спеціальних пропозицій
Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.
Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.