Дропшипінг:Що це, як почати і скільки можна заробити?

Павел Берсенев
Павел Берсенев

Дропшипінг — той самий випадок, коли можна почати заробляти, часом маючи в кишені не більше 100 доларів капіталу.

Наскільки просто почати продавати те, чого фактично у вас немає?

Як на голому маркетингу побудувати прибутковий бізнес і з чого почати?

Приготуйтеся дізнатися всі відповіді і секрети прямо зараз, буквально за 9 хвилин.

SEO
  • 20645 переглядів
  • 13 хвилин
Зміст

Дропшипінг — бізнес-модель, яка, мабуть, найбільш легко реалізується.

У вас немає свого товару, складу, працівників і тим більше спадщини від дядечка Дональда з США?

Не біда.

Ви можете почати торгувати і навіть дуже успішно у плані отримання прибутку.

Схема настільки елементарна, що в принципі не вимагає наявності диплома про вищу освіту.

Ви знаходите популярний товар, який добре продається.

Щось більш ходове, ніж краватки з Міккі Маусом, лампи розжарювання або DVD-програвачі.

Далі, скануєте ринок у пошуках оптово-роздрібних продавців з низькими цінами на обраний товар.

Додаєте щіпку Дейла Карнегі при спілкуванні з ними і страва готова, тобто угода про торгове співробітництво.

Такий підхід набагато надійніший, ніж спершу знайти покупця на віртуальний товар, а потім вже похапцем шукати продавців-постачальників.

На цьому етапі, можна сказати, що півсправи вже зроблено.

Залишилося тільки визначитися з майданчиком, на якому ви зможете впевнено вклинитися зі “своїм” товаром і почнете його активно пропонувати купити.

Так, але спершу ще один маленький нюанс – ваша націнка, або різниця між закупівельною ціною і тією, яку встановите ви.

Завжди важливо дотримуватися балансу, між бажанням отримати більше прибутку і ймовірністю взагалі нічого не продати.

Адже конкуренцію ніхто не відміняв.

Приклад з особистого досвіду.

Знайомий кожен сезон торгує на Avito новорічними гірляндами і додає скромні + 30% свого інтересу на дрібний опт, і +50% – при замовленні поштучно.

При цьому, від замовлень немає відбою і вже є своя база постійних клієнтів.

Цілком непогано, так?

А якщо згадати літо 2017 і бум спінерів.

Спритні дропшипери легко накидали по 200-300-500% і заробляли просто непристойні суми.

Іноді, навіть буквально знаходячи на одному великому торговому майданчику пропозиції в розділах «Куплю» і «Продам», виступаючи якоюсь сполучною ланкою між продавцями і покупцями.

В результаті отримували солідний дохід за таке посередництво, сидячи при цьому вдома на дивані.

Що заважає вам дізнатися інші деталі «торгівлі без товару» і спробувати?

І ось, коли все склалося, залишається лише вирішити останню дилему: де ж краще продавати?

Про переваги і недоліки доступних торгових майданчиків ми поговоримо трохи далі.

І звичайно не забудемо про реально працюючі способи просування.

Nikolay

Де всі клієнти? Там — де є трафік. Хочеш, SEOquick приверне його тобі?

Контекстна реклама – швидкий спосіб отримати клієнтів на свій сайт тут і зараз.

Давай ми за тебе налаштуємо кампанії на Google AdWords релевантно бізнесу.

А ти будеш платити тільки за ті покази і кліки, які приведуть цільову аудиторію на сайт.

Що потрібно для швидкого старту

У скільки реально обійдеться запуск бізнесу?

Де шукати надійних постачальників?

Пропонуємо покрокову інструкцію.

І відразу попереджаємо про «підводні камені».

Один знайомий торговець із системи дропшипінгу на питання, з чого він починав, відповів так:

«У мене був смартфон з інтернетом, калькулятор, блокнот і ручка.

Навіть грошей не було, як таких».

Сьогодні у нього вже пригнана зі штатів люксова «БМВ» і справи йдуть дуже успішно.

Але навіть тепер, возячи товар контейнерами безпосередньо з Китаю, левова частка позицій на сайті його магазину – це все той же дропшипінг.

Тому що система «знайди, де дешевше — перепродай дорожче» працює надійно, як швейцарський годинник.

У дропшипінгу є дві основні схеми.

Перша.

Ви вирішуєте, що продавати, знаходите продавця з низькою ціною і домовляєтеся з ним про закупівлю одного товару або цілого прайса, з безліччю позицій.

Після чого створюєте сайт, сторінку на маркетплейсі або канал у соцмережах, де розміщуєте ці товари вже як продавець.

Приймаєте замовлення, резервуєте потрібну кількість у постачальника і він вже відправляє посилку безпосередньо вашому покупцеві.

А ви отримуєте свою маржу.

Друга.

Ви аналізуєте популярні ходові товари, порівнюєте ціну в кожному місті / регіоні.

Якщо знайшли суттєві відмінності, то розміщуєте своє оголошення в тому регіоні, де найвищі ціни.

Зазвичай для цього використовують такі дошки оголошень, як OLX.

В умовах карантину особливо добре продаються ігрові приставки.

Залишилося дочекатися замовлення у вас товару за високою ціною і перезамовити його ж в іншому регіоні, де він коштує іноді в 1,5 рази дешевше.

При правильно продуманій логістиці з урахуванням вартості доставки ваш підсумковий прибуток повинен бути не менше 20%.

Так скільки ж грошей треба, щоб почати продавати за дропшипінгом?

Якщо використовувати другий варіант, то мінімум, який знадобитися – кошти для покупки пакету реклами.

Головне, що ви повинні відразу зрозуміти: без реклами немає продажів!

Якщо діяти за першою схемою, то вже треба створювати сайт, лендінг (односторінник) або канал/сторінку в соцмережах.

Ще важливо, як ви зможете домовитися з постачальниками.

Коли немає репутації в бізнесі, то мало шансів розраховувати на післяплату товару: тоді вже клієнт заплатить вам, а ви – розрахуєтеся з постачальником.

У такому випадку можуть знадобитися гроші на аванс або повну передоплату.

Коли мова йде про десятку новорічних гірлянд, то це якраз ті самі 100 доларів.

Зрозуміло, що торгувати телевізорами або електросамокатами за дропшипінгом без оборотних коштів хоча б у 50.000 гривень, навряд чи вийде відразу.

Важливо розуміти: на недорогій дрібниці можна простіше і більше заробити, ніж на великих і дорогих товарах.

Той же приклад зі спинерами показовий.

Соковиту порцію теоретичної інформації можна отримати на youtube, де практично кожен блогер вважає себе якщо не експертом, то підкованим знавцем.

Утім, є дійсно корисні робочі поради.

Що може піти не так, коли вибираєш такий варіант торгівлі?

Існує три основні проблеми, з якими можна зіткнутися:

  1. Немає контролю за якістю і наявністю.

Завжди є шанс, що з 10 замовлених гірлянд прийде тільки 7, і то 2 неробочі.

І це буде вже ваш головний біль, коли покупець виставить претензію.

  1. Комплектація і пересилання.

Коли «віртуальних» позицій багато і покупець робить замовлення на групу товарів, то або він отримає багато окремих посилок, або вам самим треба отримати і перепакувати замовлення для відправки покупцеві.

Поштові послуги можуть сильно урізати прибуток або взагалі звести його до 0.

  1. Крадіжка баз клієнтів.

Банально постачальник, маючи вашу базу клієнтів, може почати продавати їм безпосередньо і дешевше.

Таке теж трапляється.

І все ж заробити реально.

Особливо якщо знати, що продавати.

Про це прямо зараз!

Хочете отримати трафік і продаж з Google Adwords, заповніть форму нижче.










    Вгадав з товаром — заробив?!

    На чому можна піднятися у 2022?

    Актуальні тренди і гарячі новинки.

    Що ні в якому разі не варто продавати?

    Розкриваємо детально в тексті нижче.

    Почнемо відразу з найпоширенішою помилки – це покладатися на свої власні переваги.

    Припустимо, вам подобаються широкополі капелюхи.

    Але бейсболки або звичайні в’язані шапки продаються в сотні разів краще.

    І який ви головний убір виберете для торгівлі?

    Правильно — той, який купують.

    І не важливо, подобається він вам самим чи ні.

    Ще одне правило: чим простіше товар, тим менше головного болю.

    Якщо порівняти гумові чоботи і кухонний комбайн, то де легше покупцеві зробити вибір, не задаючи вам 100500 питань: у чаті і за телефоном?

    Бажано також уникати товарів, у яких можливий великий відсоток браку або квола упаковка.

    Складно буде потім очистити карму від негативних відгуків.

    Як же дізнатися, що і де активно купують?

    Досить корисний інструмент пропонує Google.

    На прикладі ялинкової гірлянди можна проаналізувати динаміку і регіональні показники.

    Іноді, правильно зрозумівши трендове явище, можна виявити цілу групу товарів, на які вже є або прогнозується підвищений попит.

    У 2020 році таким топ-трендом став COVID-19.

    Відповідно, в лідерах продажів: маски, респіратори, рукавички, антисептики, захисні окуляри, бахіли, спирт та інше.

    Але це лише вершина айсберга.

    Адже карантин, що включає в себе домашню самоізоляцію, підвищив попит на електроінструмент, спортивні товари та комп’ютерні комплектуючі.

    Далі, розвиваючи логічний ланцюжок і прогнозуючи демографічний бум, можна легко вгадати тренд на товари для новонароджених: іграшки, ліжечка, повзунки і, звичайно, памперси.

    А як вам такий факт, що до 2027 року обсяг світового ринку PetTech (сервіси для домашніх тварин із супутніми товарами) може досягти $31,9 млрд.

    Продаючи нашийники і собачі корми за дропшипінгом, є всі шанси заробити.

    Якщо хочете більше конкретики, то тільки для читачів статті ексклюзивно пропоную свій топ-5 супер ходових речей.

    1. Пульсоксиметр. Допомагає виявити пневмонію на ранніх стадіях. Потрібен всім. У закупівлі 8-12 доларів, а в продажу – від 20.
    2. Проектор. Домашній настінний кінотеатр — відмінне рішення, на якому теж відмінна маржа і високий попит.
    3. Пірометр. Він же безконтактний градусник. Опт 15-20 доларів. Роздріб – від 30.
    4. Силіконові бахіли на взуття. Тільки набирають обертів, але в південних регіонах, де взимку частіше дощі, ніж сніг – просто мастхев. Купуватимуть з націнкою 100-200%.
    5. Зволожувач повітря. Бувають разом з лампою-нічником. Теж безпрограшний варіант.
    6. Звичайно, зараз у грудні-січні актуальні новорічні та різдвяні товари.

    Але це занадто очевидно, конкуренція зашкалює і найпізніше в ніч на 7 січня 2021, весь цей бізнес перетворитися на гарбуз.

    Тому запам’ятайте, що до продажу сезонних товарів треба готуватися заздалегідь: не менше ніж за 1 місяць.

    Необхідно мати чітко налагоджену мережу постачальників, у яких гарантовано буде потрібний товар у наявності.

    І тоді все вийде.

    А нам пора рухатися далі, і там — тільки найважливіше!

    Сайт, лендінг або соцмережі?

    Шаблон або унікальний дизайн сайту?

    Головний принцип лендінг пейдж.

    Які соцмережі ідеальні під дропшипінг?

    Тільки практичні поради далі за темою…

    І ось ви все обдумали і вирішили продавати корм для собак.

    Де це оптимальніше робити?

    Раз мова йде про новачків у дропшипінгу й обмежений бюджет, то замовляти верстку повноцінного сайту на окремому хостингу, що обійдеться в більш ніж 1000 доларів – не наш метод.

    Тому одне з найбільш прагматичних і дієвих рішень – розміщення на популярних маркетплейсах.

    Традиційно №1 для України – це prom.ua.

    Що таке маркетплейс?

    По суті, це величезний торговий інтернет-майданчик, де одночасно виставлені товари від десятків і сотень тисяч продавців з усієї країни.

    Головна перевага — весь процес налагоджений і адмініструється з боку самого маркетплейса.

    А саме створення магазину відбувається в форматі конструктора, за заздалегідь підготовленими шаблонами.

    Причому, кількість товарів може бути будь-яка: від 1 до базового ліміту в 10000 позицій.

    Також доступний зручний кабінет компанії і наочна система рейтингу, заснована на відгуках покупців.

    Тому завжди намагайтеся змотивувати своїх клієнтів залишити позитивний відгук — адже це створює репутацію, підвищує довіру і збільшує продажі.

    Пару слів про дизайн.

    Незважаючи на загальну шаблонність, все ж на маркетплейсах є можливість вибору преміум-дизайну.

    З усіх платних опцій — це ключова для дропшипінгу.

    Адже ви, на відміну від оптовиків, продаєте товар дорожче, а, значить, візуально ваша сторінка повинна виглядати респектабельніше й інформативніше.

    За одноразову плату 2500 грн в Україні ви отримуєте не просто ефектний зовнішній вигляд з індивідуальним вибором колірної гами.

    Бонусом до Premium-дизайну йде більш семантичний код і мікророзмітка для кожної сторінки товарів, що збільшує кількість виведеної інформації у видачі пошукових систем.

    Якщо ж ви вирішили зосередитися на торгівлі якимось одним конкретним товаром, то краще рішення — це лендінг.

    Адже головний принцип лендінг пейдж полягає у фокусуванні відвідувача на одному конкретному реченні.

    За вартістю «односторінник» вийде недорого, але при правильному виборі товару дасть відмінний прибуток.

    Зазвичай для лендінга вибирають аналоги популярних товарів, які володіють схожими характеристиками, але коштують відносно дешево.

    Звичайно і бувають випадки відвертого шахрайства, коли під виглядом брендових виробів пропонуються відверті підробки низької якості.

    Але займатися подібним обманом покупців вкрай не рекомендую.

    Також дотримання норм доброчесності потребує торгівля в соціальних мережах і через месенджери.

    Серед соцмереж для різних видів комерції найбільш оптимальний Facebook.

    А ось одяг, косметика і все, що пов’язано з б’юті-товарами, відмінно продається в Instagram.

    Принципи роботи з соцмережами – тема для окремої статті.

    Нюансів там вистачає.

    Якщо у вас ще немає своєї аудиторії, то розкрутка однозначно потребує часу.

    Швидше і простіше стартувати в месенджерах.

    Щоб створити канал в Telegram або Viber, достатньо пари хвилин.

    Але для залучення передплатників теж треба буде вкластися в рекламу і просування.

    Так, сьогодні без маркетингу просто нікуди, особливо в інтернеті, де конкуренція зашкалює.

    Саме тому відразу переходимо до наступного розділу.

    Просуваємося по-розумному

    Мета номер один — пошук клієнтів.

    Дорога реклама і умовно безкоштовне seo.

    За що платити не потрібно і чому?

    Дізнайся, як отримати свого першого покупця.

    Так, будь-який бізнес пов’язаний із пошуком клієнтів.

    Якщо ви, звичайно, не Apple.

    А дропшипінг і зовсім повністю зав’язаний на залученні покупців.

    Причому основна складність полягає в тому, що низька ціна – явно не ваш коник.

    Точніше навпаки, ваше завдання продати товар якомога дорожче.

    А люди зазвичай хочуть або дешевше, або ексклюзивніше, або зручніше.

    Значить один з дієвих способів продати товар – заманливо його описати, зробивши правильний акцент на достоїнствах і перевагах.

    Причому не обов’язково упор повинен бути на характеристиках.

    Краще чіпляє те, які емоції викликає володіння цим предметом або річчю.

    Так би мовити «Вау-ефект» від самого факту покупки.

    Важливий також стиль подачі.

    Зараз популярний формат сторітелінгу, коли інформація подається не сухим перерахуванням, а через невелику історію з прикладами з реального життя.

    Опис товару важливо доповнити фотографіями хорошої якості і по можливості з різних ракурсів.

    Як їх отримати не маючи товару на руках – придумуйте самі.

    Можливо, доведеться зразки взяти в оренду або викупити у постачальника.

    Текст, фото, заголовки, теги title і description, ключові слова, структура, посилання – це все елементи умовно безкоштовної сео-оптимізації, яку ви можете зробити самі на старті.

    Більшість з них прекрасно працюють як на окремих сайтах, так і в оголошеннях або контенті для соцмереж.

    Але за рекламу все ж доведеться доплатити окремо.

    Що для вас буде краще: контекстна, таргетована або мультиканальна реклама – вирішувати тільки вам.

    Багато в чому це залежить від вибору товару для продажу його за системою дропшипінгу.

    Тільки врахуйте, що будь-який варіант на популярному маркетплейсі потягне від 8000 гривень на місяць, якщо повністю перекласти всі турботи на плечі їхніх фахівців.

    У той же час керувати рекламними кампаніями можна і вручну.

    На те, щоб вникнути в суть справи, може піти кілька днів.

    Але починати бізнес не тільки без грошей, але і без багажу знань – сумнівна затія.

    Розберіться, як налаштовувати рекламу, і не треба буде переплачувати за послуги зовнішніх маркетологів.

    Якщо і платити, то за реальні кліки і переходи на ваші товари.

    На початковому етапі дешевше вийде торгівля через сервіси оголошень.

    Пару слів скажемо про OLX.

    На цьому майданчику дуже обмежена кількість варіантів реклами.

    Але пакетні пропозиції досить непогано збалансовані, доступні за ціною і зрозумілі кожному.

    Для довгострокової бізнес-торгівлі за дропшипінгом є сенс вибрати варіант «Турбо продажів».

    Не забувайте про соцмережі!

    І не соромтеся зробити розсилку торгових пропозицій за своїми контактами.

    Пройшли ті часи, коли комерція вважалася чимось ганебним.

    Чи робити тонке налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах?

    Тобто щоб ваше оголошення про продаж умовного корму для собак отримували ті, у кого в профілі відзначено наявність домашніх тварин.

    Так, такий спосіб просування досить ефективний.

    Ну що, пора підводити риску і систематизувати отримані знання.

    Підсумки: реальний дохід на місяць

    Ну і давайте підведемо підсумок: коротко про те, чи варта гра свічок?

    Скільки можна заробити?

    І кому взагалі підійде дропшипінг?

    Ви напевно чекаєте гарних і значних цифр, побачивши яі можна буде присвиснути за екраном і сказати собі: «Ого! Я теж так хочу!».

    Злегка розчарую.

    Їх не буде.

    Не в такому конкретному вигляді.

    Дропшипінг – свого роду азартна гра.

    Ви берете товар вартістю 100 гривень.

    Загортаєте в обгортку від солодких очікувань або явних потреб.

    І переконуєте покупця, що це «диво» коштує не менше 500 гривень.

    Фантастика? Аж ніяк.

    500% націнки дійсно мають місце бути в даному бізнесі.

    Яскравий приклад, зрозумілий кожному — респіратори і маски в березні-квітні 2020 року.

    Думаєте, це виняток і в інший час не можна отримати прибуток хоча б 100-200%?

    Просто продавці зазвичай діляться на 2 види: ті, хто використовують ситуацію, що склалася і ті, хто самі створюють потреби для покупців.

    Чому в світі так популярні магазини на дивані, де ціни в рази вище, ніж у звичайному роздробі?

    Тому що там вміють створювати бажання володіти.

    Буквально подзвони, скажи «Я хочу» і отримай замовлення поштою.

    Все просто.

    Те ж саме робить дропшипер.

    Він підносить товар на блюдечку із заголовком, який чіпляє, красивою фоткою і зворушливим текстом.

    Та яка вже різниця скільки воно коштує).

    По суті, такий вид торгівлі ідеально підходить для тих, хто освоїв основи маркетингу.

    Це не класичне «купи-продай».

    Швидше, креативне створення додаткової вартості буквально з реклами і повітря.

    Так, знадобитися час.

    І витрати на просування.

    Але щедра маржа повністю покриє інвестиції, якщо все зробити правильно.

    Скільки ж можна заробити за місяць?

    Багато.

    Реально дуже багато.

    У кожного буде своя сума, що залежить від різних факторів.

    Виходячи з прогнозів на найближчі 5 років, загальносвітовий тренд показує стабільне зростання, а значить, зберігаються і примножуються перспективи для заробітку.

    Якщо ви готові присвятити дропшипінгу весь вільний час, проявляти активність, постійно спілкуватися з безліччю людей.

    То результат вас безумовно порадує.

    Так, це не просто.

    Але з іншого боку — можна навіть не виходити з дому.

    Головне, щоб був телефон та інтернет.

    І, звичайно, бажання.

    І тоді точно все вийде.

    Ну що, готові спробувати?

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (20 оценок, среднее: 4,40 из 5)
    Loading...Loading...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.