Як залучити клієнтів:16 робочих ідей лід-магнітів

Олександра Ємець
Олександра Ємець

Як власник бізнесу ви прекрасно знаєте, наскільки складно отримати нових лідів. Лід-магніт, як і раніше, залишається ефективним інструментом для залучення потенційних клієнтів. Однак далеко не всі його використовують максимально продуктивно.

Що ж таке лід-магніт, чому він важливий для бізнесу і як створити дійсно ефективний для вашого сайту? Розбираємося в статті.

PPC
  • 7053 переглядів
  • 20 хвилин
Зміст

Ви дізнаєтеся, які лід-магніти працюють найкраще у 2025 році і чому.

Ця стаття точно буде цікава:

  • маркетологам;
  • власникам бізнесів;
  • іншим фахівцям, які мають відношення до продажів.

Якщо ви втомилися вкладати великі суми в контент і рекламу з малим “вихлопом”, читайте далі. Правильно створений лід-магніт не вимагає великих витрат, зате на виході — високі прибутки.

Ну що, поїхали?!

Дослідження маркетингової компанії ViB Tech показало — під час опитування B2B-маркетологів 41% стверджують, що залучення більшої кількості лідів є для них найбільшою проблемою у 2024 році. Впевнена, що і для інших сегментів бізнесу це серйозне утруднення.

Також відомо, що:

  • 96-98% відвідувачів на верхніх етапах продажів у середньому втрачають бізнеси;
  • 70% відвідувачів після відвідування сайту ніколи на нього не повертаються;
  • на 85% підвищується коефіцієнт заповнення форм, якщо дати користувачеві гарне пояснення цінності контенту;
  • у 3-4 рази в середньому зростає коефіцієнт конверсії при цінних і персоналізованих лід-магнітах;
  • 1,6% становить середня конверсійність в електронній торгівлі.

Що таке лід-магніт?

Лід-магніт — це безкоштовна пропозиція, яку ви надаєте потенційним клієнтам в обмін на їхню контактну інформацію (телефон, email). Він призначений для їхнього залучення і подальшого перетворення на ліди.

Це може бути, наприклад, знижка 10 відсотків на першу покупку, якщо ви зареєструєтеся. А сайт отримає доступ до вашого email.

Таку пропозицію реалізували в інтернет-магазині жіночої білизни Kleo.

Назва повністю відображає суть поняття. Лід-магніт — магніт (приманка) для лідів. Якою має бути ця приманка і як її зробити справді привабливою, будемо розбиратися далі в статті.

Nikolay

Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!

SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукових систем Google і Bing.

Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг.

Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?

Які завдання і цілі у лід-магнітів?

У лід-магніту 1 глобальна мета і 2 завдання.

Мета — скоротити втрату користувачів, які перебувають на верхніх етапах воронки продажів.

За різними даними, ця втрата сягає 96% (Neilpatel) або навіть 98% (HelloBar).

Тільки задумайтеся: 96-98 зі 100 людей, які приходять на комерційний сайт, не готові до покупки! Вони просто йдуть.

Ось із цією проблемою і працюють лід-магніти.

Відбувається це завдяки двом завданням: прямій роботі над продажами і PR-активностям.

Як поводяться ці 96-98% відсотків користувачів?

  1. Приходять на сайт “просто подивитися” або навіть доглянути щось у процесі ресерчу — попередньої оцінки пропозицій на ринку.
  2. Переглядають сайт, не поглиблюючи “дотик” — тобто без замовлення зворотного дзвінка, наприклад, який міг би підігріти і довести користувача до конверсії.
  3. Закривають сайт і… все.

Подивимося на пункт 2 — адже він дуже важливий.

Чому люди не готові поглиблювати взаємодію з бізнесом?

Більшість користувачів не готові замовляти зворотний дзвінок або зв’язуватися з компанією в інший спосіб, тому що це потенційно “небезпечна” дія:

  • Вона умовно накладає певну відповідальність і підвищує серйозність наміру. Не всі користувачі вже мають достатньо сильну потребу в продукті, щоб погодитися з цим.
  • В епоху агресивного маркетингу мало хто хоче отримувати дзвінки від наполегливих сейлз-менеджерів і потрапляти в пастку технік з продажу: вони змушують або здійснити купівлю, або так само агресивно відмовлятися від пропозиції (=почуватися некомфортно через відмову).

У підсумку користувач обирає крайнощі: або ризикнути потраплянням на агресивні схеми продажів, або опинитися “поза радаром” — і бути проігнорованим повністю.

Як лід-магніт розв’язує питання “небезпечних” контактів?

Лід-магніт пропонує користувачеві безпечну взаємодію: налагоджує комунікацію і заводить діалог, який ні до чого не зобов’язує.

У сфері офлайн-продажів це можна уявити як ввічливе вітання і пропозицію допомоги — якщо вона потрібна.

Ось так — з посмішкою і ненав’язливо.

Як працює лід-магніт і що він робить для продажів?

Лід-магніт допомагає привернути увагу і сформувати інтерес без агресивних продажів. Це інструмент, який підвищує запам’ятовуваність бренду і зацікавленість потенційних клієнтів, пропонуючи їм корисну інформацію або вирішення їхньої проблеми.

Наведемо кілька прикладів з офлайну.

  1. Ви зайшли в магазин одягу. Продавець до вас навіть не підійшов. Ви подивилися одяг на вішалках, нічого не підібрали і вийшли.
  2. Ви зайшли в магазин одягу. До вас підійшла молода усміхнена продавчиня, привіталася, дала кілька порад щодо стилю і принесла річ, яка вам підійде. Ви поміряли і вам справді сподобалося. Цілком можливо, ви купите не тільки цю річ, але щось ще.

В інтернет-магазинах одягу найчастіше пропонують знижки або кредит. Як, наприклад, на сайті Le Boutique.

У кутку можна побачити такий непримітний значок подаруночка. Цікаво, що це?

Натискаємо, а там така пропозиція.

Можна придумати ще багато цікавих лід-магнітів для інтернет-магазину одягу.

Як варіант — можливість підібрати клієнту одяг з каталогу за типом фігури, кольоротипом. Потенційний покупець заповнює маленьку анкету (стать, тип фігури, кольоротип, розмір, вид одягу, емаіл), і йому на пошту надсилають результат — добірку потрібних речей.

Дарую ідею безплатно. Може, комусь знадобиться))

Правильний лід-магніт виключає “агресивний” вплив на потенційного клієнта і м’яко підводить його до подальшої покупки.

У підсумку лід-магніт допомагає не тільки в прямих продажах, але також працює з репутацією і PR. Цей інструмент дає змогу компанії позиціювати себе як експерта і зміцнити довіру потенційних клієнтів.

Добре. Ви вже зрозуміли, що таке лід-магніт, і вам кортить перейти до головного — видів і прикладів робочих “приманок”.

Ну що? Їдемо далі!

Які бувають лід-магніти?

За класифікацією OptinMonster є 5 типів лід-магнітів, які працюють на залучення клієнтів:

  1. Прикладні: практично застосовні.

А ось цілий набір безплатних шаблонів чеклістів для використання на кожен день, як пропонує Canva.

  1. Освітні: вчать чогось, дають нові знання.

  1. Розважальні: емоційний контент.

  1. Соціальні: допомагають будувати ком’юніті. Так, компанія Stiudy.ua дякує учасникам за реєстрацію на безплатний вебінар.

  1. Націлені на останні етапи воронки продажів.

Практично застосовні лід-магніти вважаються одними з найефективніших і найсильніших.

Як запропонувати лід-магніт?

Плюшки можна пропонувати як завгодно: через сайт, розсилку, соцмережі, інші канали залучення клієнтів.

На сайті лід-магніт може розміщуватися в різних місцях:

  • на головній сторінці, як це зробили ми

  • у хедері
  • у футері
  • посеред контенту

  • у звичайному спливаючому вікні (ось таке миленьке віконце можна побачити в інтернет-магазині годинників Дека)

Останній варіант — один із найпростіших у реалізації для залучення нових клієнтів.

За даними Genius, середній коефіцієнт конверсії поп-апів у середньому близько 11%.

Тобто якщо ваш поп-ап бачить 10000 користувачів на місяць, 1100 з них конвертуються в підписників. Непогано, правда, якщо ще враховувати мінімальні витрати?!

Звичайно, лід-магніти ви можете розміщувати також у своїх соцмережах або контекстній рекламі. Таким чином ви збільшите охоплення.

Як створити спливаюче вікно для лід-магніту?

Для створення спливаючих вікон на сайті можна використовувати готові плагіни для CMS (якщо у вас не самописний двигун, звісно).

Це найпростіший спосіб, тому що ви працюєте через плюс-мінус стандартний візуальний редактор без ризику поламати верстку сторінки — як, приміром, може бути під час самостійного додавання елементів до хедеру або футеру.

Наша добірка:

Ви хочете отримувати безкоштовний трафік?

Вас цікавить просування свого сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план з розкрутки вашого бізнесу!










    16 найефективніших лід-магнітів

    Тут я зібрала лід-магніти, що реально працюють, для різних видів бізнесу. Такі “плюшки” в хорошому виконанні у зацікавленої аудиторії відразу викличуть бажання: “Хочу”.

    На старті важливо добре вивчити своїх потенційних клієнтів та їхні потреби. Тоді ви зможете правильно підібрати тип лід-магніту і зміст, який потрібен саме вашим лідам. Про те, як скласти портрет ЦА, я докладно розповіла у своїй статті “Як написати текст, що продає, 2024”.

    А тепер пропоную познайомитися з найцікавішими для користувача лід-магнітами.

    1.Чекліст

    Конверсійність чеклістів вища, ніж інших лід-магнітів. Чому?

    Тому що вони так легко застосовні: у них є вся потрібна інформація для виконання завдання + покроковий список дій, який спрощує реалізацію.

    Ось так пропонує демоверсії своїх чеклістів сервіс SERPSTAT.

    У чому плюс чеклістів для бізнесу? Їх легко створити.

    Якщо ви займаєтеся контент-маркетингом і пишете в блог, можете взяти буквально будь-яку статтю-пояснювалку і резюмувати її у вигляді чекліста.

    Переформатування вже створеного контенту під інші формати і завдання замість постійної генерації нового контенту — це чудовий крок для ефективнішого використання бізнес-ресурсів.

    Обирайте сильні матеріали — задум із чеклістами не новий, тому банальні ідеї вже не спрацюють.

    Для висококонкурентних сфер використовуйте максимально вузькі теми, щоб залучити нових покупців.

    Такий чекліст з ремонту за емаіл пропонує компанія HL Group.

    2. Шпаргалка

    Корисна дія шпаргалки така сама, як і в чекліста, але трохи в іншому форматі.

    Чекліст розв’язує проблему перевірки та оцінювання: якщо завдання складне — потрібно багато чого перевірити — великий ризик щось упустити.

    Шпаргалка ж дає користувачеві набір рекомендацій або покрокову інструкцію.

    Чекліст — це матеріал під девізом “Перевір себе”. Шпаргалка — це крок назад, коли процес ще не розпочато.

    Шпаргалку також можна створювати з уже наявного контенту, щоб залучати нових клієнтів або покупців.

    І якщо чекліст за замовчуванням створюється у формі текстового списку пунктів, у шпаргалки варіантів більше:

    • текст;
    • інфографіка;
    • набір слайдів;
    • книга;
    • відео, аудіо (подкаст) тощо.

    Головне — формат має допомагати у споживанні контенту.

    Тобто користувачеві має бути зручно скористатися вашою шпаргалкою, коли виникне така потреба.

    Ось таку відеошпаргалку з нанесення макіяжу пропонує danilenkovaleriya у своєму Інстаграм-каналі.

    3. Шаблон

    Шаблон може бути абсолютно будь-яким, але найпростіше адаптувати таку плюшку під усі види діджитал-бізнесів (інтернет-маркетинг, програмування, управління продуктом і проєктом, аналітика даних) і різного роду дизайн-студії.

    Наприклад, студія вебдизайну може запропонувати шаблони для оформлення блогу на WordPress; друкарня — шаблони візитівок; РРС-агенція — макети для дисплей-оголошень; сервіс розсилок — шаблони email-листів; SaaS для бухгалтерських послуг або будь-якої роботи з фінансами — таблицю-шаблон із забитими формулами під типові бізнес-звіти.

    Сайти з працевлаштування можуть запропонувати шаблони резюме. Список ви можете продовжити самі. Потрібний вашим клієнтам шаблон чудово впорається із завданням залучення нових лідів.

    4. Свайп-файл або приклад

    Система залучення клієнтів може включати і свайп-файл — інструмент з арсеналу маркетологів і копірайтерів. Також можливо його використовувати у сфері дизайну та фотографії.

    По суті, це скарбничка хороших текстів, що продають, окремих рекламних модулів, думок, фраз, ідей — будь-чого, що можна використовувати як основу для створення свого тексту, модуля тощо.

    Якісний свайп-файл цінний, тому що служить кільком цілям:

    • допомагає надихнутися і “зловити хвилю” в процесі роботи;
    • дає класні ідеї та інсайти, які можна перенести у свою роботу;
    • економить час, тому що також може використовуватися як шаблон (який потребує, звісно, адаптації).

    Які блоки можна включити у свайп-файл:

    • заголовки та підзаголовки текстів;
    • теми та додаткові заголовки імейл-листів;
    • заголовки та підзаголовки форм підписки на розсилку;
    • вступні абзаци;
    • СТА;
    • останні абзаци;
    • постскриптуми;
    • FAQ;
    • графіки, діаграми, інфографіки;
    • таблиці тощо.

    Добірка своїх і (або) чужих прикладів у свайп-файлі економить час користувачів, а тому вона буде вельми цінною як спосіб залучення клієнтів.

    5. Скрипти

    Скрипти — чудова плюшка, якщо ви хочете допомогти аудиторії навчитися писати або розмовляти.

    Ваші користувачі стикаються з робочими інтерв’ю?

    Запропонуйте їм скрипт для підготовки до бесіди.

    І не важливо, з ким саме ви працюєте: з HR-менеджером чи претендентом.

    Як залучати людей із сегмента продажів?

    Якщо ви працюєте з менеджерами з продажу або керівниками сейлз-тім, їм знадобляться скрипти для спілкування з їхніми клієнтами.

    Практично для будь-якої компанії будуть актуальні скрипти для вирішення критичних ситуацій і конфліктів.

    Варіантів — маса. Ваше завдання: знайти той, який буде корисний саме вашій аудиторії, адже інакше лід-магніт не спрацює.

    Тут компанія об’єднала в одному лід-магніті чекліст і скрипт.

    6. Toolkit (добірка корисних джерел, інструментів, плагінів тощо)

    Один із дуже популярних способів зацікавити клієнта в західному сегменті. Чому?

    Тому що всі хочуть знати, які інструменти використовують професіонали!

    Важливий нюанс у тому, щоб робити акцент на якості, а не на кількості. “50 найкращих інструментів для маркетингу” або “100 найкращих сервісів для e-commerce” має гарний вигляд у заголовку, але якщо замислитися, хто справді використовуватиме всі 50 або 100 тулів?

    Краще виберіть 5-10, але справді корисних і актуальних.

    Серед рекомендованих можуть бути ваші інструменти. У підсумку ви вб’єте двох зайців. Такий лід-магніт здатний не тільки залучити більше клієнтів особисто вам, а й генерувати додатковий прибуток вашому бізнесу.

    Яким може бути toolkit? Та яким завгодно!

    Найкращі SEO-інструменти для SEO-компанії.

    Добірка найкращих сімейних комедій для онлайн-кінотеатру.

    Добірка найкращих кулінарних блогів для сайту кулінарної тематики тощо.

    Наведу кілька прикладів.

    7. Безплатні інструменти

    Безплатні утиліти на вашому сайті — чудовий спосіб залучити не просто лідів, а постійних клієнтів. Адже якщо користувачеві сподобаються ваші продукти, він захоче більше і буде вже готовий заплатити — за розширені можливості або платні інструменти.

    У нас ця ідея реалізована на двох сайтах – SEOquick і unmiss.com.

    Ось наш кластеризатор ключових слів.

    Він легко справляється з великими обсягами даних (до 40000 ключових слів) і сортує їх за групами. Результати можна зберігати і вивантажувати у файл для подальшої роботи.

    На сторінці інструменту розписана детальна інструкція, тож ви швидко розберетеся з утилітою.

    А це наш AI Detector.

    Потрібно зареєструватися на сайті або зайти через Фейсбук, пошту і можна безплатно перевіряти тексти на ШІ.

    У нас багато різних корисних інструментів для SEO-фахівців, копірайтерів, маркетологів — і ці тули приносять хороший профіт. Тож безплатні утиліти — чудова ідея для лід-магніту, яка реально працює.

    8. Календар або план

    Календарі корисні абсолютно для всіх, водночас їх нескладно адаптувати під будь-який конкретний сегмент користувачів. Наприклад:

    • індустрія здоров’я — воркаут-календарі: користувачам не доведеться думати над планом навантаження на день, тому що ви вирішите це питання за них;
    • фуд-ніша — календар із рецептами із сезонних продуктів (якщо ви працюєте на вузьку локацію, а не світовий ринок);
    • діджитал — календар нішевих заходів: конференцій, виставок, семінарів, відкритих лекцій, курсів у літніх школах тощо;
    • e-commerce — календар свят із підказками, як використовувати їх для сезонних акцій і розіграшів.

    Сайти сільгосптематики можуть запропонувати, наприклад, такий календар.

    9. Планер

    План або планер — той самий календар, але на менших часових відрізках і більш деталізований: на день, тиждень або місяць.

    Плани та планери зручні, якщо ви хочете допомогти користувачам навчитися виконувати якийсь типовий процес або підтримувати певний стиль життя.

    Наприклад, такий трекер прибирання для мам.

    Спорт-сегмент може адаптувати цю ідею під воркаут-плани, особливо в інтенсивних програмах для швидкого досягнення результату.

    Такий самий план або планер можна зробити навіть для діджитал-сегмента.

    Наприклад, агентство з налаштування контекстної реклами може зробити планер для РРС-фахівця з розкладом перевірки звітів, аудиту кампаній, підготовки звітностей клієнтам тощо, щоб стандартизувати робочий процес і спростити фахівцеві виконання роботи.

    Ваш лід-магніт може бути навіть порожнім планером, у якому користувач сам плануватиме активності.

    Порожні планери реально корисні, тому що з ними простіше організувати свою роботу і дозвілля, плюс креативні дизайнерські рішення чіпляють користувача візуально і мотивують не забувати про намічений шлях.

    10. Воркбук (робочий зошит)

    Воркбук — це робочий зошит, такі інколи використовуються в школах як аналог звичайних порожніх зошитів, які повністю заповнюються учнями.

    Воркбук допомагає швидше й ефективніше виконувати якийсь процес, бо містить допоміжні матеріали.

    Для прикладу можу навести кілька таких воркбуків:

    • для дизайнера одягу з аркушами для відтворення ескізів з уже готовими фігурами;
    • для копірайтера з прикладами заголовків, вступів, формулами текстів, що продають, для натхнення;
    • для психолога з конкретного виду діагностики.

    Напишіть сильну пропозицію, створіть яскравий поп-ап — і обмінюйте воркбук на контакти!

    11. Калькулятор

    Якщо ваші користувачі працюють з розрахунками, чому не спростити їм це завдання за допомогою калькулятора і не використовувати його як лід-магніт?

    Це чудовий і мегазручний інструмент, який суттєво спростить життя вашим клієнтам. Його легко застосувати в будь-якій сфері бізнесу — від калькулятора вартості ремонту до калькулятора норми калорій.

    У нас на сайті ви знайдете калькулятор якості заголовка.

    А сайт доставки здорової їжі Healthy Food пропонує розрахувати калорії на день.

    Рекомендуємо для читання:

    12. Квізи (різноманітні тести, вікторини)

    Користувачам завжди цікаво пройти тест і дізнатися про себе щось нове або взяти участь у вікторині. І тут все залежить від вашої майстерності. Цікава тема, гарне оформлення і простота квізу залучать багато нових лідів. І, звичайно, не забувайте про гумор.

    За такий “магніт” можуть зачепитися навіть користувачі, які спочатку не шукали ваших послуг/товарів. Якщо їм сподобається, вони можуть стати вашими клієнтами.

    До речі, після проходження квізу, можна не просто попросити у користувача контакти, а запропонувати купити товар зі знижкою. Профіт буде більш відчутним.

    Наведу такий приклад квізу.

    13. Марафони, челенджі, квести

    З активним розвитком соцмереж такі види взаємодії з аудиторією набули великої популярності. Їх можна застосувати в різних сферах бізнесу. Це і маркетинг, і SEO, і будівельні компанії, і магазини інструментів, одягу, сантехніки тощо. Варто трішки увімкнути фантазію, і користувачі активно долучаться до вашого змагання.

    Давайте послідовно розберемося з поняттями.

    Марафон — це мінікурс із простими завданнями. Він допомагає учасникам вирішити певне питання, виробити корисну звичку, вивчити якусь вузьку тему.

    Безплатний формат може тривати всього 1-2 дні. Мета — розігріти аудиторію і викликати в неї бажання отримати ще більше. Контакти лідів або нові підписники — тільки початок. Наприкінці або під час марафону можна пропонувати розширені платні продукти.

    Ось, приміром, в Інстаграм марафон із SMM.

    Або такий затишний осінній марафон пропонує decorinterior.ua.

    Звичайно, без підписки на канал, взяти участь у таких заходах не вийде.

    Челендж — буквально з англ. перекладається як “виклик”. У більшості випадків — це виклик самому собі. Потрібно повторити дії блогера або виконати щось на задану тему.

    Челендж на 30 днів зі стрибків на скакалці, станцювати з пляшкою Кока-Коли, приготувати страву з сиром, кетчупом певної марки.

    Ось ще один цікавий приклад.

    З 2016 року Spotify щороку проводить челендж Spotify Wrapped. Сервіс створює персоналізовані звіти, що показують музичні вподобання користувачів за рік. До них входять найпрослуховуваніші треки, виконавці, жанри та загальний час прослуховування.

    Раз на рік Spotify пропонує користувачам ділитися власною статистикою в соцмережах під хештегом #SpotifyWrapped. Цей флешмоб став традицією серед слухачів, стимулюючи обговорення музичних смаків, підвищуючи залученість і популярність платформи. Він також залучає нових користувачів і збільшує кількість реєстрацій на сервісі.

    Квест — колективна гра, яка передбачає виконання серії простих завдань учасниками. Приз може бути відчутним (подарунок) або суб’єктивним (потрапляння в рейтинг найкращих, особиста подяка за участь).

    Квести максимально активізують користувачів і можуть бути виведені з онлайну в реальність.

    14. Пробні версії та закриті спільноти

    Сюди можна віднести безплатні пробні версії програм, пробники товарів, доступ до закритого контенту. Це чудова модель залучення клієнтів.

    Такі магніти дають змогу дізнатися про продукти компанії в дії та безплатно їх протестувати.

    А якщо у вас є цінний унікальний контент — чудово! Заінтригуйте початком, надайте ще частину за контакти і викличте бажання отримати все, але вже за гроші.

    Такий тип лідів відмінно працює для творців софту, інтернет-магазинів, інфобізнесу, профільних сайтів, які надають унікальний контент (медичних, юридичних, вузькопрофесійних та інших). У соціальних мережах доступ до закритої групи теж слугує хорошим тригером для реєстрації та підписки.

    Так, наприклад, компанія Suncom (спеціалізується на розробці програмного забезпечення для проєктування систем водопостачання та опалення) пропонує низку пробних версій програм.

    А “Довідник головної медичної сестри” пропонує повний контент тільки для зареєстрованих користувачів.

    А ось приклад лід-магніту у вигляді закритої групи від української CRM-системи Kwiga.

    15. Бонуси

    Сюди можна віднести не тільки знижки та кредити на майбутню покупку. Це і приємні подарунки, і безплатна доставка, і ранній доступ до нових продуктів, і безплатна консультація. Ви можете запропонувати свій унікальний бонус за отримані контакти.

    Такий варіант лід-магнітів — найпоширеніший. Чому? Його найпростіше реалізувати і він дуже ефективний. Люди люблять подарунки та знижки, а слово “безплатно” досі діє на них чарівним чином.

    Сайт journal.ilounge.ua пропонує промокод на першу покупку.

    А ось пропозиція знижки від Issa Plus.

    16. Безплатний навчальний контент

    Ця категорія лід-магнітів включає безплатні вебінари, відео, подкасти, мінікурси, майстер-класи. Звісно, безплатні матеріали будуть невеликими, зате ду-уже корисними.

    Ось приклад мінікурсу для викладачів з англійської в Інстаграм.

    На нашому Ютуб-каналі або прямо в блозі ви можете подивитися і послухати сотні відео та подкастів безкоштовно.

    Один з останніх подкастів “Що таке Nofollow”.

    1X

    Також ми регулярно проводимо вебінари із SEO та контекстної реклами, безплатно проводимо аудити запропонованих сайтів у прямому ефірі!

    Слідкуйте за новинами в наших групах і, можливо, наступним ми розглянемо ваш сайт.

    Як вибрати відповідний для вашої аудиторії тип магніту?

    Пропоную схему, яка ділить майбутніх лідів за “температурою”. Згідно з цим параметром ви зможете підібрати найкращий варіант лід-магніту.

    Як штучний інтелект змінює підхід до створення лід-магнітів?

    Завдяки штучному інтелекту з’явилася можливість спростити створення лід-магнітів. Звичайно, це не означає, що AI все зробить за вас. Його потрібно перевіряти і редагувати, але при правильному використанні його можливостей ви впораєтеся із завданням швидше.

    Що ж може ШІ?

    1. Здійснити персоналізацію за допомогою аналізу даних

    ШІ аналізує поведінку користувачів на сайті, збираючи такі дані, як частота відвідувань, переглянуті сторінки, натискання на певні елементи і час взаємодії з контентом.

    На основі цих даних ШІ створює профіль кожного користувача і пропонує лід-магніт, що відповідає його інтересам. Наприклад, якщо користувач часто читає статті про фінансове планування, АІ може запропонувати йому завантажити чек-лист з управління особистими фінансами.

    1. Автоматично згенерувати контент

    За допомогою алгоритмів ШІ компанії можуть автоматично генерувати контент для лід-магнітів, використовуючи шаблони і дані користувачів. Наприклад, платформа може на основі ключових слів і вподобань користувачів створити персоналізований PDF-документ або відеогід. Замість того щоб вручну розробляти десятки версій одного і того ж лід-магніту.

    Звісно, такий лід-магніт потрібно буде перевірити і доопрацювати, але автоматизація процесу здорово допомагає.

    1. Спрогнозувати успішність лід-магніту

    ШІ-моделі використовують дані минулих лід-магнітів, включно з показниками конверсії, кліки та залученість, щоб передбачати, які типи лід-магнітів будуть найефективнішими для певних користувачів.

    Наприклад, на основі минулих кампаній ШІ може виявити, що вебінари про останні тренди в маркетингу працюють краще для маркетологів, а покрокові керівництва — для підприємців-початківців. Це дає змогу компаніям заздалегідь вибрати більш успішні формати лід-магнітів для цільової аудиторії.

    1. Чат-боти

    ШІ-чат-боти відіграють ключову роль у зборі даних і пропозиції лід-магнітів у режимі реального часу. Наприклад, під час взаємодії з користувачем чат-бот може ставити запитання і на основі відповідей моментально запропонувати релевантний лід-магніт, як-от безоплатна консультація або чекліст.

    Це не тільки прискорює процес взаємодії, а й підвищує ймовірність отримання контактних даних, оскільки пропозиція лід-магніту відбувається миттєво в процесі розмови.

    1. Оптимізувати воронку продажів

    АІ відстежує поведінку користувачів після взаємодії з лід-магнітом і аналізує, який контент краще стимулює їх до наступного кроку у воронці продажів. Наприклад, якщо користувач завантажив безплатний гайд, але не підписався на розсилку, АІ може надіслати йому персоналізованого листа з пропозицією додаткового бонусу або знижки, тим самим “підігріваючи” інтерес і мотивуючи на подальшу взаємодію.

    В умілих руках ШІ стає крутим помічником і здорово економить час.

    Найкращі сервіси, які допоможуть у створенні лід-магнітів

    Для англомовного контенту, платні:

    Чекліст: як зрозуміти, що ваш лід-магніт хороший?

    Далеко не кожен лід-магніт здатний генерувати ліди ефективно.

    Щоб він спрацював, важливо дотримуватися 6 простих принципів.

    Перевірте за чеклистом, чи відповідає їм ваша ідея.

    1. Лід-магніт має працювати зі справді наявною проблемою, яка є в аудиторії.
    2. Ця аудиторія — дійсно ваша аудиторія в тому каналі, через який ви пропонуватимете лід-магніт.
    3. Пропонує швидко отримати користь.
    4. Закриває вузьке завдання і відповідає вузькій потребі.
    5. Його можна швидко “спожити”: підписатися, завантажити, прочитати, засвоїти інформацію.
    6. Доступний відразу, без відкладеної дії.
    7. Унікальний або цінніший, ніж подібні пропозиції конкурентів.
    8. Ця цінність зрозуміла, виходячи з форми підписки/банера/тексту — того контенту, який оточує лід-магніт.

    Якщо все сходиться, чудово — чекайте нових лідів!

    Ще хочу відповісти на одне поширене запитання.

    Як часто потрібно оновлювати лід-магніт?

    Розгляньте можливість його перегляду, коли відбуваються значні зміни в галузі або зрушення в уподобаннях клієнтів. Гарне практичне правило — переглядати і потенційно оновлювати свій лід-магніт не рідше одного разу на рік.

    Висновки

    Лід-магніт працює на лідогенерацію та зменшення втрат користувачів, які перебувають на верхніх етапах воронки продажів.

    Такі люди часто проходять “повз радар”: дані про них відображаються в статистиці Google Analytics, але ось зв’язатися з ними практично нереально.

    Особливо якщо враховувати, що близько 70% відвідувачів сайту після закриття більше ніколи на нього не повертаються.

    З цим і працюють плюшки.

    Завдяки розвитку діджитал-маркетингу з’являються нові форми ефективної взаємодії з аудиторією. Тож кількість видів лідів постійно зростає і ви можете легко підібрати для себе потрібний формат. Або придумати щось нове самі.

    Плюс лід-магнітів — у простоті дії та реалізації.

    Головне, щоб вони закривали потреби аудиторії конкретного бізнесу і приносили людям користь.

    Дотримуйтесь цієї вимоги — і плюшки зможуть відчутно позначитися на лідогенерації!

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу PPC
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (9 оценок, среднее: 3,67 из 5)
    Loading...Loading...
    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.