Serpstat:Повний огляд та порівняння функцій від SEOquick

Микола Шмичков
Микола Шмичков

У цьому огляді ми дамо відповіді на запитання:

  • Як перевірити видачу сайту в пару кліків.
  • Як підібрати ключові слова для сайту.
  • Порівняння конкурентів у SEO та контексті.
  • Які є схожі сервіси на SERPSTAT.
  • Чи варто купити і який тариф?

… і розповімо докладно, як це робити.

SEO
  • 13179 переглядів
  • 18 хвилин
  • Оновлення:
Зміст

SEO-оптимізатори використовують різноманітні сервіси для виконання своїх завдань.

Вони можуть бути безкоштовними або платними, однозадачними або багатозадачними, мати додатково велику кількість утиліт.

Наприклад, раніше ми оглядали інструменти для SEO-просування, і ви переконалися, що у SEO-фахівця набір інструментів досить великий, деякі дублюють один одного і доводиться вибирати між ними.

Але є послуги, що входять до арсеналу кожного вебмайстра.

Сьогодні ми розглянемо SERPSTAT.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ В SERPSTAT

Шановний читачу!

Якщо Ви не бажаєте купувати SERPSTAT, але Вам потрібні послуги вивантаження за конкурентами, Ви можете звернутися до нас за адресою.










    Також ми можемо підготувати повноцінний план SEO-просування Вашого сайту і проаналізувати безкоштовно Вашу головну сторінку на предмет технічних помилок.

    Історія сервісу

    Хронологія сервісу йде з 2013 року – від звичайної внутрішньої утиліти в SEO-компанії до становлення як самостійного сервісу.

    Що сталося і як зміна стратегії змінила майбутнє компанії – читайте далі.

    Спершу з’явився на ринку як Prodvigator. Був корисний можливістю зняти ключі та оголошення у контекстній рекламі у конкурентів, а також оцінював позиції сайтів.

    Його прямим конкурентом був SpyWords – сервіс, який умів робити наступне: проводити аналіз конкурентів, визначати рейтинг доменів, підбирати запити, проводити порівняння видимості сайтів за ТОП-10, перевіряти позиції сайтів.

    Єдиним мінусом SpyWords була “видимість” по Москві – все оцінювалося з Москви (зокрема щодо контекстної реклами).

    Ми тоді вирішили змінити його на Prodvigator (продукт груп компаній Netpeak), який потім став набирати популярності.

    З 2015 року сервіс змінив бренд – отримав назву SERPSTAT, відокремився від Netpeak і став повністю незалежним.

    Думаю, вистачить вже з вас історії, настав час переходити до начинки!

    Далі ми розглянемо можливості сервісу, у чому його цінність і як допомагає на практиці просувати сайти.

    Nikolay

    Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!

    SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукових систем Google і Bing.

    Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг.

    Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?

    Можливості SERPSTAT

    У цьому блоці ми розповімо, чому все ж таки варто використовувати SERPSTAT і для яких завдань:

    • Аналіз ключових слів.
    • SEO-аналіз сайту.
    • PPC-аналіз контекстної реклами.
    • Аналіз маси посилань.
    • Аудит сайту на технічні помилки
    • Моніторинг позицій ключових слів

    Сервіс радує своєю “заточеністю” під SEO-фахівця різного рівня.

    Все, що пов’язано з пошуковою видачею, контекстною рекламою та посиланнями, можна знайти тут.

    Також сервіс має власні окремі утиліти:

    • з кластеризації пошукових запитів;
    • інструмент перевірки якості ключових фраз;
    • інструменти AI для контенту.

    Як бачимо, SERPSTAT далеко пішов від первісного “продвігатора” і за можливостями, і за якістю.

    Аналіз ключових слів

    Основними можливостями сервісу є:

    • аналіз пошукових запитів;
    • розподіл фраз за деревом сайту;
    • пошук схожих фраз;
    • кластеризація пошукових запитів на сторінках;
    • отримання Топу за фразою;
    • аналіз конкурентів ключової фрази.

    Почнемо з простого завдання.

    Зберемо семантику (пошукові запити).

    Збір ключових слів — перший етап у складанні семантичного ядра.

    Від вибраних запитів, розібраних за кластерами, залежатиме, які метадані пропишуть на сайті та наскільки правильно складуть текст.

    Довжина та оптимізація контенту під ключові запити – найважливіші фактори ранжирування згідно з дослідженням Semrush за 2017 рік.

    Найважливіші фактори ранжирування згідно з дослідженням Semrush за 2017 рік

    Щоб почати використовувати SERPSTAT для пошуку КС, просто введіть фразу та виберіть, де шукатимемо (Google або інший пошуковик, і в якому регіоні).

    Переваги збору семантики тут:

    • Слова збираються майже миттєво.
    • Є цінність фраз у контекстній рекламі.
    • Популярність запиту – кількість результатів у пошуковій системі за цим запитом.
    • Аналіз видачі соціальних доменів (соцмережі, Вікіпедія, Ютуб).
    • Тільки по Google Україні є можливість проаналізувати ключові слова залежно від мови.

    Результат вивантаження для обробки можна завантажити одразу в Excel (завжди так роблю).

    Готові результати чудово можна розбити в Excel за посадковими сторінками.

    В Excel є такі колонки при розвантаженні:

    • Типи ключового слова = наявність рекламних банерів, релевантних підказок, геовидачі картки.
    • Географічні ідентифікатори = назва географічного населеного пункту.
    • Соціальні домени = наявність соцмереж, Youtube, wikipedia.
    • Довжина ключового слова = кількість ключових слів.
    • Складність та Частотність фрази в SEO.
    • Вартість та Конкуренція в PPC.

    Далі просто скористайтеся нашим кластеризатором ключових слів і розбийте групи запитів по сторінках.

    Пошукові питання

    Для контент-маркетингу доводиться постійно шукати, про що писати статтю, як створити контент, і навіть, про що зняти відео.

    Вічне питання, погодьтеся?

    SERPSTAT створив потужний інструмент, який дозволяє знайти пошукові питання для вашого сайту.

    Нагадаємо, ми вже говорили про сервіс Answerthepublic.com зі схожим функціоналом.

    Тепер у вас є:

    • Виділення найпопулярніших фраз для створення контенту.
    • Кластеризація питань зі зручним вивантаженням.
    • Візуалізація ємності запитів.
    • При натисканні на кнопку “Тільки питання” ви повернетесь на сторінку пошуку схожих фраз.

    З мінусів – сервіс не знімає частоту запитів (потенційний трафік).

    Далі справа техніки — зібрати частоти для них (дивно, що вивантажуються запити без частоти) і дати ТЗ копірайтеру.

    Пошук схожих фраз

    Коли збираєте семантичне ядро, рекомендується вивчити всі словоформи, синоніми та терміни, що використовуються у потрібній вам сфері.

    Ви можете проморгати безліч запитів, просто забувши про них.

    Сервіс Схожих фраз дозволить виділити потрібні пошукові фрази.

    Підсумкові списки містять такі ключові параметри.

    1. Частотність запитів.
    2. Вартість – оціночна вартість за клік.
    3. Сила зв’язку — параметр “близькості” основного запиту та ключового слова.
    4. Складність – Оцінка рівня конкуренції за ключовою фразою для просування в топ-10.
    5. Конкуренція в РРС.

    Готовий список можна вивантажити в Excel, відсортувати за потрібними параметрами та закинути для кластеризації .

    Складаємо ТЗ копірайтеру для блога

    За допомогою методу пошуку схожих фраз можна легко скласти ТЗ для блогу.

    У цьому відеоогляді я розповім, як у пару кліків зробити технічне завдання копірайтеру, швидко відібравши ключі для написання статті.

    Покрокова інструкція така.

    • Використовуйте розділ Пошукові підказки. Виберіть вкладку Масовий експорт.
    • Поставте галочку Тільки питання – за бажанням. Для блогу та розділу FAQ – рекомендую її натиснути.
    • Впишіть у поле всі ваші основні ВЧ ключові запити.
    • Натисніть Експорт. Врахуйте CSV-формат може бути в несумісному кодуванні.

    Готово! Існуючий файл закидайте в Пакетний Аналіз Ключових Слів Serpstat, збирайте метрики та очистіть від мінусів.

    Кластеризація

    Сервіс кластеризації в SERPSTAT пропонує трохи наворочений і трудомісткий інструмент з угруповання ключових слів.

    Принцип угруповання будується за силою взаємодії ключових слів між собою та розбивкою слів за групами-кластерами.

    Для ключових слів у кластерах прописано силу зв’язку.

    Функціонал дозволяє проводити текстову аналітику — відповідність вибраним ключовим словам цієї сторінки.

    Перевіряється наявність ключових слів у:

    • Title (у метазаголовку);
    • H1 (у заголовку статті);
    • Body (у тексті).

    Пишіть у коментарях, хто скористався цим методом.

    Ми ж для кластеризації запитів розробили власний сервіс .

    Переваги збору ключових слів за допомогою SERPSTAT

    Чому я вибираю SERPSTAT як сервіс для пошуку запитів?

    Для цього є причини.

    Про них по черзі:

    • Ключові слова можна зібрати в один раз: при найдешевшому тарифі можна викачати до 50 000 строк результатів на місяць!
    • Можна відразу збирати як основні слова, так і синоніми.
    • Слова легко відсіяти в Excel: система дозволяє легко видалити непотрібні геоключі чи інфозапити.
    • Можна легко до формування списків відсіяти запити за мінус-словами на первинному етапі (наприклад, якщо ви знаєте їх наперед).
    • Не треба довго збирати метрики.

    SEO-аналіз сайту

    Ми розповімо, чим SERPSTAT є корисним для пошукової аналітики.

    SEO-фахівці використовують цей сервіс для наступних завдань:

    • Оцінка видимості, позицій.
    • SEO-аналіз конкурентів.
    • Аналіз структури сайтів.
    • ТОП-сторінки у пошуку.

    SERPSTAT полюбляє кожний SEOшник через його можливості у пару кліків вивчити такі SEO-показники: позиції, трафік, популярні сторінки.

    Чому ми його полюбляємо?

    Тому що він це робить досить оперативно та візуально зрозуміло.

    І досить швидко.

    Сумарний звіт Serpstat

    Найбільш візуально класним інструментом SERPSTAT є графічне відображення цифрового контенту.

    Те, що реально дозволяє за пару хвилин оцінити на сайті, виведено в наступних показниках.

    Інформація в цьому розділі оновлюється раз на два-чотири тижні.

    • Видимість – відносний показник SERPSTAT. Розраховується за ТОП20 видимими фразами у пошуку — кількості та їхній популярності (трафіку). Співвідноситься із сайтом.

    • Ключові фрази — відображає хронологічно, за якими фразами та кількістю ранжується досліджуваний сайт.

    • Розподіл ключових фраз за позиціями — візуально розподіляє ключові слова у ТОП10-ТОП100 у вигляді зручного графіка.
    • Зміна позицій — відстежує протягом року, які позиції просіли, випали чи з’явилися та піднялися у пошукових системах.

    • Графік конкурентів – виводить список ТОП-5 конкурентів і у вигляді діаграми відображає, наскільки схожі ключові слова із сайтом, що досліджується.

    Ключові слова сайту

    Можна одразу переглянути позиції сайту в Google, а також визначити місце кожної сторінки.

    Для зручності є такі інструменти, як фільтри. Фільтрувати ви можете:

    • за частотністю;
    • за позицією домену;
    • за ціною за клік та конкуренцією в контексті (порадує налаштувачів контексту для пошуку дешевих ключів);
    • фільтрація за ключовими словами, топонімами та ключами з неправильним написанням — легко знайти потрібні ключі та їхні топоніми;
    • фільтрація за URL дозволить виділити лише потрібні сторінки домену.

    В один клік ви можете витягнути всі сторінки у звіті Excel, що зручно читається.

    Це дуже спрощує роботу SEO-фахівцю, повірте.

    Аналізуємо конкурентів

    Ви тільки почали SEO-просування?

    Ще не знаєте своїх конкурентів?

    Або ж моніторите сучасну видачу і не хочете нічого пропустити?

    Рекомендую не пропускати Аналіз конкурентів від SERPSTAT.

    Якщо вам потрібно замовити цю послугу – натисніть тут .

    У діалоговому вікні система підбере конкурентів самостійно, виходячи з подібності ключових слів у видачі та їхнбої релевантності щодо одне одного.

    Так, список може бути неповним чи невірним — раптом того самого, з ким ви поділяєте бізнес, у системі немає?

    Тоді зробіть таке:

    • натисніть кнопку Конкуренти;
    • додайте тих, кого система чомусь пропустила;
    • натисніть кнопку Застосувати.

    Результат можна легко експортувати до Excel.

    Також є зручний функціонал для порівняння доменів.

    Виберіть кілька доменів із попереднього аналізу та натисніть Порівняти.

    Система порівняє багато показників між собою та видасть, наскільки ви близькі чи перетинаєтесь з тим або іншим конкурентом:

    Ви можете легко витягти всі ключові фрази за допомогою експорту, а також експортувати спільні ключові слова для досліджуваних доменів.

    Моніторинг позицій

    У SERPSTAT є вбудований інструмент моніторингу позицій.

    Допускається відстеження кількох проектів та обмежена кількість ключових слів.

    Сервіс відстежує розподіл ваших ключів у проекті та відображає історію змін позицій.

    Зручність сервісу полягає у приємному візуальному поданні, а також можливості легкого експорту даних.

    Вбудований аналіз конкурентів дозволяє ще відстежувати їхні позиції та частки трафіку.

    Сервіс підкуповує достатньою простотою.

    Пакетний аналіз доменів

    Якщо вам потрібно відразу проаналізувати безліч показників для кількох доменів, у СЕРПСТАТ є пакет пакетної перевірки.

    Просто вбийте список досліджуваних сайтів і позначте потрібні галочки для метрик:

    • Видимість.
    • Ключові фрази.
    • Ключові фрази у контекстній рекламі.
    • Трафік.
    • Оголошення в пошукових системах.
    • Ключі з низькими позиціями (так, наприклад, ті, за якими видимість нижче ТОП50).
    • Ключі, що з’явилися у видачі.
    • Ключі, за якими позиції покращилися та підросли.
    • Втрачені ключові фрази.
    • Domain Rank.
    • Домени та сторінки, що посилаються.
    • ІР-адреси та підмережі, що посилаються.
    • Вихідні посилання та домени.
    • Nofollow-посилання та текстові посилання.
    • Посилання-редиректи та посилання-зображення.

    Ви можете пакетно перевірити одразу статистику в кількох пошукових системах, що спрощує SEO-аналіз одразу кількох сайтів конкурентів.

    Шукаємо піддомени

    Ви знаєте, що піддомени часто використовуються для сайтів, контент яких дуже різноплановий і відрізняється фундаментально за семантикою.

    Тому їхній пошук — важливе завдання для аналізу великих конкурентів.

    Функціонал Піддоменів дозволяє вивести список відразу всіх піддоменів, які є у ресурсу.

    У звіті видно список піддоменів та кількість ключових фраз у пошуку.

    Вивчаємо ТОП сторінки

    У SEO-просуванні також важливо виділяти не всі сторінки, а ті, які дають максимальний трафік клієнту.

    Адже саме під час аналізу конкурентів в оптимізації сайтів важливо вибрати стратегію.

    А її легко вибрати, просто виділивши сторінки-лідери у конкурента.

    В один клік ви побачите фрази в пошуку на різних сторінках і який сумарний трафік вони можуть приносити вашому конкуренту.

    Просто виділіть потрібні сторінки та вивчіть їхні ключі.

    На основі отриманої інформації вибудуйте свої пріоритети щодо просування сайту.

    Для зручності пошуку потрібних сторінок є фільтри – за частотністю або за позиціями доменів за фразами.

    Вивчаємо структуру сайту

    Чи часто доводиться цікавитися структурою сайту?

    Проганяти весь ресурс через Screaming Frog може бути часовитратно та недоцільно.

    Є простіший спосіб.

    Структуру сайту конкурента можна вивчити за допомогою функції Дерево Сайту.

    Веб-ресурси виводяться у простій деревоподібній схемі Сторінка: Ключі.

    Аудит сайту

    Да, аудит сайту.

    Ви не дочули.

    Сервіс робить практично повноцінний аудит сайту за своїм чек-листом.

    Коротко пройдемося, що входить до його чек-листа:

    • Коди відповіді сайту (4XX, 5XX). Докладніше читайте тут .
    • Аналіз мета-тегів Тайтл і Декскрипшн за довжиною та дублями.
    • Перевіряє заголовок H1 (дублі, довжина, порожні).
    • Редиректи. Дозволяє перевірити якість їхнього налаштування. Про редиректи можете прочитати тут .
    • Аналіз кількості зовнішніх посилань. Допомагає позбавитися спамних сторінок, перевантажених посиланнями.
    • Перевірка HTTPS-сертифіката та коректно налаштованого дзеркала WWW.
    • Канонікалізація. Перевіряє, чи правильно налаштований тег canonical.

    ТОП за фразою

    Це новий функціонал SERPSTAT, який дозволяє вивчити ТОП 100 видачі в один клік.

    Просто вбийте ключове слово, виберіть пошукову систему.

    Готовий результат скачайте в Excel.

    Проведіть аналіз за декількома пошуковими запитами, потім відсійте видачу та вивчіть ТОП контенту.

    Переваги SEO-аналізу сайту

    Serpstat — безперечно потужний інструмент у SEO-аналізі.

    З його допомогою ви зможете:

    1. Швидко зняти позиції сайту, що досліджується.
    2. Вивчити всі піддомени сайту.
    3. Вивчити семантику та розбити її за структурою сайту.
    4. Переглянути популярні сторінки, які мають максимальний трафік.
    5. Вивчити список конкурентів та порівняти їх між собою. Є одиночний аналіз та пакетна перевірка.

    PPC-аналіз контекстної реклами

    Зручний сервіс для налаштувачів Google AdWords.

    Рекомендуємо SERPSTAT для таких завдань, як:

    • Збір ключових слів.
    • Вивчення посадкових сторінок.
    • Вивчення оголошень.

    На сьогодні аналіз контекстної реклами SERPSTAT — потужний спосіб витягти всю пошукову контекстну рекламу у конкурентів.

    Чому пошукову?

    Тому що медійну краще досліджує SEMRUSH , але, на жаль, тільки в Google.

    Але найагресивніша реклама ведеться у пошуковій мережі.

    Вивчаємо ключові слова

    Почнемо із простого.

    Будь-яка контекстна реклама у пошуку будується зі збору ключових слів .

    Ми вже розглядали, як це можна зробити у нашій статті .

    Тут же SERPSTAT пропонує простий спосіб в 1 клік витягнути оголошення досліджуваного сайту та його ключові слова.

    Зверніть увагу!

    Семантика витягується за фразовою відповідністю, а не широкою!

    У звіті, зрозуміло, це не уточнено.

    Якщо ж ви плануєте зібрати підказки до цих фраз, використовуйте фразову відповідність для формування запитів.

    Хочу нагадати, що сервіс SERPSTAT показує накопичену статистику за період і може показати все — від “криво” налаштованих попередніх кампаній до вже відключених.

    Ви можете покладатися на такий звіт лише з огляду на те, що ваш конкурент це застосовував.

    Знайдіть конкурентів

    SERPSTAT пропонує найпростіший метод знайти всіх конкурентів у контексті.

    Але він не позбавлений недоліків.

    Першим мінусом, як ми сказали, є імовірна неактуальність інформації.

    Другим мінусом аналізу буде відсутність регіональної прив’язки.

    Так, SERPSTAT робить запити з фіксованих геометок, і якісь регіональні налаштовані реклами можуть потрапити до його видачі.

    З тієї ж історії SERPSTAT можна легко знайти всіх конкурентів у контексті в заданому регіоні.

    Ми вже розповідали, як можна знайти всіх конкурентів у контекстній рекламі.

    З перевірених методів — це прямий пошук у Google.

    Ми все ж таки рекомендуємо використовувати наш спосіб.

    Аналогічний функціонал порівняння доменів показує, наскільки ваша контекстна реклама перетинається з вибраним конкурентом.

    Можете легко витягнути ключові слова, що перетинаються.

    Аналіз оголошень дозволяє вивчити, які ключі використовують у кожному з них, а також спростити кластеризацію.

    Але врахуйте — метод не позбавлений помилок, доведеться постійно правити, так що це не чарівна паличка.

    Посадкові сторінки контекстної реклами

    Також, якщо ви хочете зрозуміти, на які сторінки робить конкурент контекстну рекламу, відкрийте звіт Посадкових сторінок.

    У ньому легко визначити, на які конкретно сторінки припадають якісь ключі та оголошення.

    Це дуже спрощує підбір сторінок для контексту і свідчить про таке:

    • Контекст налаштовується не на всі сторінки сайту.
    • Для контекстної реклами використовується максимально оптимізована посадкова сторінка або лендінг.
    • Сама сторінка може лежати на окремому піддомені або у розділі, закритому для прямого пошуку.

    Звіт можна завантажити в Excel, а потім проаналізувати.

    Переваги SERPSTAT у PPC-аналізі

    Як ми зазначили, сервіс не позбавлений недоліків.

    Одна з причин — ситуація в контекстній рекламі постійно змінюється з волі тих, хто її запускає.

    Але є й переваги.

    1. Виберіть найкращі сторінки для контекстної реклами та підберіть ідеї для ключових слів, проаналізувавши ваших конкурентів.
    2. Вивчіть тексти оголошень у результаті масової перевірки конкурентів.
    3. Виберіть найдешевші ключові слова за допомогою фільтрів.

    Аналіз посилальної маси

    Аналізувати посилання зручніше все ж таки через сервіс Ahrefs , але і SERPSTAT пропонує свій інструмент для подібного завдання.

    Інтерфейс сумарного звіту домену виводить наступні параметри:

    • Кількість доменів донорів.
    • Кількість сторінок донорів.
    • Кількість вихідних доменів та посилань для досліджуваного домену.
    • Кількість внутрішніх посилань для домену, що досліджується.
    • Підмережі, що посилаються (ті IP-адреси, які об’єднані в єдині підмережі).
    • Serpstat Domain Rank – внутрішній критерій самого сервісу. Що вище, то краще.

    Також сервіс виводить нові та втрачені посилання і домени, що посилаються, за 90 днів.

    Окремо звіт за сторінками, що посилаються, виводить співвідношення нових URL і втрачених URL, в якому ви можете вибрати діапазон дат і експортувати результат для вивчення.

    У розділі “Сторінки-лідери” ви можете вивчити сторінки, які знаходяться на найвищих позиціях пошуку.

    Також SERPSTAT дозволяє легко вивчити всі анкори та їхню щільність.

    Навіщо це потрібно? Для вибору анкорів для просування вашого сайту.

    При переході в повний звіт анкорів списком виводиться кількість доменів на анкор.

    Переваги посилального аналізу SERPSTAT

    Даний сервіс аналізу посилань — молодий і досить непопулярний серед сеошників.

    Але скидати його з рахунку не варто — сервіс розвивається і в майбутньому складе потужну конкуренцію тому ж Ahrefs.

    Ми все ж рекомендуємо звернути на нього увагу через ці особливості:

    • Невисока ціна: у порівнянні з Ahrefs сервіс дешевше обходиться і дозволяє аналізувати ту саму інформацію.
    • Дозволяє вивчити російський анкор-лист — що дуже тішить, тому що Ahrefs не завжди його якісно витягував.

    Аналоги SERPSTAT

    Як ми раніше згадували, сервіс має конкурентів.

    З них ми розглянемо такі:

    • Ahrefs.
    • Semrush
    • SimilarWeb.
    • Spywords та інші.

    Ahrefs

    Найпопулярніший.

    Дозволяє робити практично все, що пропонує SERPSTAT.

    Єдине АЛЕ — оцінює сайти лише за пошуковою системою Google.

    Ідеальний для англомовного (і будь-якого іншого) ринку.

    Дозволяє оцінювати посилальний профіль (повніша і якісніша статистика, величезна база сайтів — понад 3 млн), а також точно визначити “важкість” просування за окремими ключовими словами.

    Може відстежити якість профілю посилання — безперечно корисний для формування Disawov файлу для вебмайстрів.

    Дозволяє відстежувати актуальний контент за ключовими запитами.

    Semrush

    Сервіс, скоріше є конкурентом для Ahrefs.

    Але все ж таки він більше спрямований на аналіз ключових слів, позицій сайту, а також дає більш глибокий аналіз за контекстною рекламою.

    Незамінний, коли ви намагаєтеся виловити контекстну банерну рекламу (КМС).

    SIMILARWEB Pro

    Так, саме його PRO версія.

    Ми всі знаємо його безкоштовну версію та незамінну утиліту для Chrome, яка в один клік видає безліч показників досліджуваного сайту: канали трафіку, основні запити і навіть частку отримання трафіку із соціалок, e-mail-розсилок та контексту.

    Але PRO версія має багато показників для відстеження вашого проекту.

    Це найпотужніший інструмент у руках інтернет-маркетолога.

    SpyWords

    Ми вже згадували його.

    Дешевший сервіс, який дозволяє відстежити ключі конкурентів у пошуку та контексті, їхні позиції, оголошення в пошуковиках.

    З функціоналу є порівняння кількох доменів між собою і все може вивантажити в файли Exel.

    Вивантаження зі SpyWords сеошники часто замовляють.

    Але ми рекомендуємо все ж таки використовувати для цих завдань SERPSTAT.

    Піксель Тулс

    Набір послуг для професіоналів.

    Так він сам себе позиціонує.

    Тут є безліч дрібних сервісів, які можна протестувати на якість роботи.

    З тих, які варті уваги.

    • Перевірка на переоптимізацію, афілійованість, дзеркала.
    • Геозалежність, локалізація та комерціалізація.
    • Оцінка тексту, перевірка за ТЗ та входжень, унікальність.
    • Детальний аналіз запиту, кількість головних сторінок у пошуковику.
    • Перевірка відповідей сервера (4XX, 5XX).
    • Пошукові підказки YouTube, Google. Пошук спільних запитів. Лематизація та видалення дублів.
    • Перевірка позицій у YouTube, Google.
    • Аудит факторів поведінки.

    Багато сервісів простіше перевіряти “руками”.

    Keys.SO

    Досить маловідомий сервіс.

    За функціоналом подібний до SpyWords — вміє порівнювати домени, аналізує пошукову та рекламну видачу, включаючи ключі, сніпети та оголошення.

    WebSIte Auditor от SEO PowerSuite

    А також інші програмні продукти від цього видавця.

    Так, тут в аналізі у нас буде не веб-сервіс, а програмне забезпечення.

    Потужність інструменту беззаперечна.

    • WebSite Auditor. Цей софт дозволяє проводити технічний аудит сайту на льоту, проаналізувати всі помилки. Місткість технічного аудиту, що проводиться, важко переоцінити.
    • Rank Tracker дає можливість вивудити всі ключові слова, за якими ранжується досліджуваний сайт за лічені хвилини.
    • SEO SpyGlass дозволить проаналізувати всі зворотні посилання в активному режимі — вивудити їх з пошуку та перевірити якість.
    • Link Assistant дозволить знаходити нові зворотні посилання на ваш сайт.

    Але все ж таки він не замінить SERPSTAT у пошуку ключових слів і контенту, а також в аналізі конкурентів.

    SERANKING

    У цей список сервіс потрапив виключно завдяки функціоналу відстеження позицій сайту у різних пошукових системах.

    Також він є найпотужнішим інструментом технічного аудиту.

    Техаудит SERPSTAT поступається потужністю.

    SERANKING дозволяє в режимі онлайн відстежувати багато параметрів та функцій.

    Промокоди SERPSTAT

    Рекомендуємо стежити за новинами компанії: часто може розсилати своїм підписникам промокоди.

    Існують студентські та лекторські облікові записи, в яких ви зможете отримати доступ до SERPSTAT безкоштовно — за рахунок реєстрації спеціальних профілів.

    Якщо ви почнете проводити навчання з SERPSTAT або станете студентом таких семінарів, вартість облікових записів буде дуже різною.

    Подробиці за посиланням.

    Висновки

    Коротко і про головне.

    Чому варто купити SERPSTAT.

    І чому ми вибираємо його як найкращий SEO-сервіс?

    SERPSTAT — гідний веб-сервіс, який має бути куплений кожним SEO-фахівцем.

    Його беззаперечні переваги коротко можна описати так:

    • Швидкий пошук ключових слів – від аналізу семантики сайту до аналізу видачі та дослідження ключових слів у контекстній рекламі.
    • Аналіз SEO-показників видимості сайту — дозволяє легко порівняти видимість конкурентів між собою.
    • Аналіз структури сайтів – легко вивчити видиму структуру сайтів та методи їхнього просування.
    • Пошук нових ключових запитів – беззаперечна перевага у пошуку ключів-питань для вашого блогу (текстового чи відеоблогу).
    • Візуалізація даних, що відображаються.
    • Наявність зручних фільтрів на формування звітів.

    Компанія SEOQUICK рекомендує SERPSTAT як веб-сервіс для SEO-фахівця.

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (7 оценок, среднее: 4,71 из 5)
    Loading...Loading...

    Запропоновані статті

    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.