Anatoly
Палимо секрети просування
Підпишись на розсилку та отримуй повідомлення про вихідні вебінари, відеоролики, подкасти та нові статті на нашому сайті!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

51 дивовижний факт про відеомаркетинг у цифрах у 2025 році

Матьє Рой100

Вам необхідно йти назустріч своїм клієнтам там, де вони перебувають. У наш час - це відеоконтент на соціальних платформах.

Читати9 хвилин

Як використовувати ШІ у створенні рекламних кампаній

Микола Шмичков, Альона ПолюховичДата вебінару: 20.03.2025284

Щільність ключових слів — Міф чи Фактор ранжування | Урок #509

Щільність ключових слів — Міф чи Фактор ранжування | Урок #509
Щільність ключових слів — це метрика, яка показує кількість входжень ключів щодо інших слів у контенті. Звідки вона виникла і наскільки актуальна сьогодні, розібрався Микола Шмичков у новому подкасті. Цей випуск буде корисний для SEO-фахівців, копірайтерів і всіх, хто зацікавлений у створенні ефективного контенту для вебсайтів. Основні теми подкасту:
  • Історія щільності ключових слів: чому щільність ключових слів була важливою метрикою в минулому і як її використовували для створення контенту.
  • Еволюція методів ранжування: як пошукові системи розвивалися від простих алгоритмів до складних систем, включно з появою Rank Brain.
  • Сучасні стратегії додавання ключових слів: як і куди вводити ключові слова в контенті на вашому сайті.
  • Відмінності між пошуковими системами: як різні пошукові системи обробляють щільність ключових слів і що це означає для стратегій SEO.
  • Аналіз і використання синонімів ключових слів: як використовувати синоніми ключових слів для поліпшення релевантності вашого контенту.
  • Тенденції в довжині і структурі контенту: як змінюється бажана довжина і структура тексту.
Поради, які ви отримаєте:
  • Адаптація до алгоритмів пошукових систем: дізнайтеся, як адаптувати контент до останніх оновлень пошукових систем для поліпшення ранжування.
  • Створення релевантного контенту: отримаєте поради щодо створення контенту, який відповідає на реальні запити користувачів і покращує користувацький досвід.
  • Оптимальне використання ключових слів: познайомтеся зі стратегіями розміщення ключових слів у контенті для підвищення його релевантності та ефективності.
  • Аналіз конкурентів і власного контенту: дізнайтеся, як аналізувати контент конкурентів і адаптувати власний контент для поліпшення ранжування.
  • Якість проти кількості ключових слів: важливість якісного контенту порівняно з кількістю ключових слів.
  • Поради щодо структури та довжини контенту: отримайте рекомендації щодо оптимальної довжини та структури контенту залежно від вашої цільової аудиторії та тематики.
Вмикайте подкаст і дізнайтеся свіжі дані щодо використання ключів у контенті!

Як я економлю 3 744 000 доларів на рік за допомогою цифрового PR

Тільки уявіть, що ви платите по 6000 доларів за один пресреліз. Саме так було в мене, поки я не знайшов кращий спосіб.

Тепер я пишу і розміщую 12 пресрелізів щотижня, заощаджуючи 72 000$ на тиждень, 288 000$ на місяць або неймовірні 3 744 000$ на рік.

Дивовижні цифри? Ще б пак! А що найцікавіше? Ви зможете зробити точно так само.

Читати4 хвилин

Як просувати відео на YouTube без бюджету

Статичні сайти проти CMS | Урок #508

Статичні сайти проти CMS | Урок #508
Одне з найрегулярніших запитань наших клієнтів: на якому двигуні робити сайт. Цей подкаст — розгорнута відповідь на нього. Микола Шмичков детально розгляне, що краще: статичні сайти чи динамічні CMS-системи. Огляд особливостей двох видів двигунів допоможе вам обрати найкращий варіант для свого бізнесу. Основні питання, на які ви дізнаєтеся відповіді
  • CMS vs статичний двигун: основні відмінності та в яких випадках обрати кожен із них?
  • Безпека і швидкість: як вибір двигуна впливає на безпеку сайту і швидкість його завантаження?
  • Зручність обслуговування: як відрізняються CMS і статичні сайти з погляду обслуговування та управління контентом?
  • SEO та користувацький досвід: чому ці аспекти критично важливі і як система сайту впливає на них?
  • Фінансова та кадрова складові: які витрати потрібні для підтримки та розвитку сайтів на різних платформах?
Корисна для вас інформація: 
  • Чітке розуміння різниці між CMS і статичними сайтами.
  • Аналіз швидкості завантаження і рівня безпеки двох видів двигунів.
  • Облік складності управління і додаткових витрат на кваліфікованих розробників для статичних сайтів.
  • Оцінка гнучкості та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу CMS.
  • Наявність готових плагінів і дизайнерських тем у двох видах двигунів.
Наприкінці ви знайдете відповідь на запитання: для яких видів бізнесу підійде статичний сайт, а для яких — динамічний. Реально оцініть можливості різних типів двигунів і зробіть правильний вибір. Вмикайте подкаст просто зараз!

Ключ до успішного SEO у 2025 році: Висока впізнаваність бренду

Коли я почав свій шлях у SEO ще в далекому 2008 році, мені здавалося, що я немов потрапив у вир.

За ці роки мені довелося побачити все: злети, падіння, раптові спади, відродження і навіть повний крах.

Зміни в алгоритмах Google можуть або вселити оптимізм, або змусити вас мізкувати, як бути далі.

Читати10 хвилин

Перестаньте викидати гроші на посилання (Нова стратегія англомовного SEO)

Осінні апдейти Google 2023 – Core, HCU та Spam | Урок #507

Микола Шмичков125 раз15:30
Осінні апдейти Google 2023 – Core, HCU та Spam | Урок #507
Восени 2023 року Google випустив три ключові апдейти, які можуть мати значний вплив на ваш сайт:
  • Google Core Update 2023: робить акцент на поліпшенні швидкості сайтів у певних нішах.
  • Helpful Content Update 2023: спрямований на підвищення якості контенту на сайтах.
  • Spam Update 2023: основна мета — боротьба з ресурсами, які використовують спамні методи просування.
Ці оновлення вже вплинули на багато сайтів. У подкасті Микола Шмичков розкриє ключові моменти кожного апдейту. Також на вас чекають прості рецепти, як не потрапити під бан. На які питання ви дізнаєтеся відповіді:
  • Який з апдейтів найпроблематичніший для сайтів?
  • За якими критеріями Helpful Content Update знижує позиції сайтів?
  • Які методи оптимізації контенту найбільш ефективні?
  • Які ніші найбільш схильні до впливу Google Core Update?
  • Що таке Spam Update і проти яких сайтів він спрямований?
  • Які особливості SEO в Україні?
Поради, які ви отримаєте:
  • Аналіз і адаптація вашого сайту під апдейти Google.
  • Управління контентом: як уникнути проблем із ранжуванням через використання чужого контенту.
  • Оптимізація швидкості сайту: чому це важливо і як провести технічний аудит вашого сайту.
  • Зміна SEO-стратегії: поради щодо зміни тактик SEO, щоб ви змогли уникнути спам-апдейту і поліпшити репутацію сайту в очах пошуковика.
  • Використання гостьового постингу: чому варто віддати перевагу гостьовому постингу замість просування через біржі посилань.
  • Планування на майбутнє: як вам готуватися до майбутніх змін в алгоритмах Google і підтримувати конкурентоспроможність.
Вмикайте подкаст і дізнайтеся, як адаптувати свій сайт під останні вимоги Google!

48 дивовижних фактів про віддалену роботу у 2025 році

У наші дні офісна робота для багатьох співробітників відходить у минуле. З розвитком комунікаційних технологій і автоматизації людям стало як ніколи легко працювати з дому.

Але наскільки широко поширена віддалена робота? Як дистанційні співробітники сприймають свій робочий графік? І що за професії переходять на віддалену роботу? А як впливає штучний інтелект на зайнятість віддалених працівників?

У пошуках відповідей на ці та інші запитання ми покопалися в матеріалах досліджень і зібрали цікаву добірку фактів про віддалену роботу.

Читати8 хвилин

Як ШІ тексти отримують ТОП-1 у SEO (Нові Стратегії 2025)

Вимоги до контенту на сайті у 2023-2024 | Урок #506

Вимоги до контенту на сайті у 2023-2024 | Урок #506
Проблема якості контенту для сучасних сайтів стоїть особливо гостро. Гугл порозумнішав, і потрібно швидко перебудовуватися на нові рейки, інакше ризикуєш залишитися за бортом. Якісний контент — це такий інформаційний матеріал, який відповідає потребам і очікуванням цільової аудиторії, має високий ступінь актуальності, інформативності та практичної цінності. Теорія, начебто, зрозуміла, але на практиці все виявляється не так просто. У новому подкасті Микола Шмичков детально розібрався в питаннях якості контенту і розклав усе по поличках. Основні теми подкасту:
  • Актуальність і переписування контенту: як часте оновлення тексту впливає на SEO.
  • Проблеми низькоякісного контенту: аналізуємо наслідки поганого контенту та шляхи його покращення.
  • Ключові правила створення контенту: розбираємо основні вимоги до контенту 2023-2024 на сайті.
  • Дизайн і структура веб-сторінки: від кольорової палітри до UX.
  • Адаптація контенту під мобільні пристрої: обговорюємо важливість мобільної оптимізації та універсального доступу.
  • Тренди та прогнози на 2024 рік: зміни у вимогах і вплив сучасних технологій на створення контенту.
Корисні рекомендації, які ви почуєте:
  • Як відрізнити поганий контент від якісного.
  • Як зробити контент актуальним і корисним для користувача.
  • Як правильно використовувати принцип перевернутої піраміди.
  • Що таке ключі в тексті і як їх використовувати.
  • Поради щодо дизайну, вибору кольорів і шрифтів для контенту.
  • Яких помилок потрібно уникати під час мобільної адаптації контенту.
  • Що таке веб-доступність і як контент зробити доступним для користувача
  • Поради щодо брендингу.
  • Прогнозування майбутніх трендів.
Трохи більше ніж за 20 хвилин ви дізнаєтеся все найважливіше про контент 2023-2024! Вмикайте подкаст і навчіться створювати якісний контент для сайту!

Як досягти швидких результатів за рахунок онлайн-маркетингу у 2025 році

Я почав займатися онлайн-маркетингом ще у 2008 році. Це був чудовий час, оскільки більшість компаній все ще не звертали уваги на онлайн-простір. А отже, існували колосальні, невикористані раніше можливості.

І при правильному підборі ключових слів ми могли всі їх долучити.

Зараз усе зовсім інакше.

Читати14 хвилин

Як просувати ШІ-контент в англомовному сегменті

Створення контенту для Лінкбілдингу | Урок #505

Створення контенту для Лінкбілдингу | Урок #505
Хочете дізнатися, як правильно будувати стратегію лінкбілдингу? Набридло купувати малоефективні посилання? Микола Шмичков у новому подкасті розповість, як підвищити якість лінків і створити для них контент. Почнемо з розвінчання міфів:
  • Чому класичний гостьовий постинг уже неефективний?
  • Чому важлива якість посилань, а не кількість?
Потім зануримося в стратегії:
  • Аналіз поточних витрат на посилання та їхня оптимізація.
  • Види текстів, які підвищать ефективність лінкбілдингу в рази.
  • SkyScraper Technique та інші техніки прямої взаємодії з власниками сайтів.
І, звичайно, дамо практичні поради:
  • Як правильно спілкуватися з власниками майданчиків?
  • Як підготувати контент для розміщення на іншому сайті?
  • Кому довіряти створення статей для лінкбілдингу?
  • Як уникнути типових помилок новачків?
Якщо хочете навчитися ефективного лінкбілдингу, вмикайте подкаст просто зараз!

Просування сайту вічними посиланнями: ЧОРНЕ І БІЛЕ SEO

Посилання — найважливіша частина SEO, яка викликає багато суперечок і питань у фахівців.

Які методи вибрати і як правильно ними користуватися, Ви дізнаєтеся з нашого гайду з лінкбілдингу.

Крок за кроком ми освоїмо всі премудрості посилання SEO.

Ну, що? Поїхали! 

Читати23 хвилин

Аудит сайтів Онлайн №30

Микола ШмичковДата вебінару: 13.03.2025401

Майбутнє SEO у 2024-2025 | Урок #504

Майбутнє SEO у 2024-2025 | Урок #504
Третій подкаст з серії бесід з Тарасом Гущею. В ньому Микола Шмичков та Тарас Гуща обговорюють майбутнє SEO, що нас чекає у 2024-2025 роках. Ключові моменти дискусії
  • Спад ефективності традиційних SEO-стратегій.
  • Розвиток нестандартних підходів: від журналістського PR до інтерв’ю.
  • Складність та вартість альтернативних стратегій SEO.
Про що ще ви дізнаєтеся
  • Прогнози щодо консолідації SEO-індустрії у 2024-2025 роках.
  • Роль клієнт-сервісу в успіху SEO-компаній і техніках залучення клієнтів.
  • Зміни в алгоритмах Google та як це відобразиться на SEO.
Основні тренди SEO на 2024-2025 роки: 
  • Зростання ролі штучного інтелекту в SEO.
  • Розвиток голосового пошуку.
  • Посилення уваги до якості контенту.
Технології та інструменти для сучасного SEO: 
  • Розвиток машинного навчання та штучного інтелекту.
  • Поява нових інструментів для аналізу даних.
  • Зростання популярності інструментів для аналізу поведінки користувачів.
Практичні поради та інсайти, які ви отримаєте
  • Як балансувати між традиційними та інноваційними SEO-стратегіями.
  • Секрети ефективного використання журналістського PR у SEO.
  • Використання нових технологій у SEO.
Для кого це відео буде корисним
  • SEO-експерти, котрі шукають свіжі ідеї.
  • Власники бізнесів.
  • Маркетологи.
Вмикайте подкаст та дізнайтеся, як адаптувати ваш SEO-проект до майбутнього! 

Контекстна реклама: ТОП 10 міфів і помилок

Ваша кампанія має слабкий CTR?

Ви підозрюєте, що вона приводить нецільовий трафік?

Ви вважаєте, що кошти зливаються даремно?

Перевірте свою кампанію на одну з 10 популярних помилок!

Читати9 хвилин

Перестань вести блог для англомовного SEO (Використовуй нові методи)

Альтернативні методи просування | Урок #503

Альтернативні методи просування | Урок #503
Другий подкаст із серії інтерв’ю з Тарасом Гущею. У ньому Микола Шмичков і Тарас Гуща обговорюють нестандартні методи просування сайту. Основні теми, які розглядають спікери
  • Стратегія створення корисних інструментів і сервісів.
  • Активність у медіапросторі: участь в інтерв'ю, публікаціях і їхнє активне просування в соцмережах.
  • Стратегія створення новинних приводів. Цей спосіб дозволяє потрапити в новинні стрічки та залучити увагу потенційних клієнтів.
Микола також ділиться прикладом експерименту свого колеги Анатолія, який просуває прогнози валют у ЗМІ. Це цікава, але досить складна стратегія. Ключові моменти подкасту
  • Нестандартні способи просування можуть бути дуже ефективними.
  • Для реалізації цих стратегій потрібно виділити окремий ресурс.
  • Не варто навантажувати технічних спеціалістів завданнями з просування.
  • Для просування бізнесу в інтернеті можна використовувати різні канали, включаючи створення корисних інструментів і сервісів та різні види PR.
  • Не треба використовувати темні методи просування, це нашкодить бізнесу.
Практичні поради з подкасту:
  • як можна експериментувати із SEO-стратегіями;
  • які є ризики і складнощі у нестандартних методів просування;
  • як правильно працювати з альтернативними стратегіями.
Вмикай подкаст та дізнайся про незвичні методи просування!

SEO-просування ROZETKA

Вас цікавило, як великі магазини досягли свого успіху? Чому лідер ринку, який зараз не викликає питань, став ним? У цьому кейсі я розповім дуже цікаву історію, яку чомусь не розглядають SEO-фахівці. А саме історію великого магазину Rozetka.

Читати55 хвилин

Чому у Вас не Виходить Отримати SEO Трафік (Нові Методи 2025)

Scholarship за та проти | Урок #502

Scholarship за та проти | Урок #502
Пропонуємо новий формат подкастів — інтерв’ю з видатними SEO-спеціалістами. Сьогодні у нас у гостях Тарас Гуща, керівник seo.ua, і ми поговоримо про таку стратегію лінкбілдингу, як Scholarship. Микола Шмичков з Тарасом Гущею в новому подкасті обговорять особливості Сколару. Це стратегія отримання посилань з сайтів університетів. Вона досить незвичайна і має свої плюси та мінуси. Їх ми детально розглянемо в ході дискусії. Досвід SEOquick у використанні Scholarship Ми вже кілька років використовуємо цю стратегію для просування наших клієнтів. Наші результати показують, що вона може бути досить ефективною, але важливо розуміти її обмеження. Основні питання, які ми розглянемо
  • Як працює стратегія?
  • Які її плюси та мінуси?
  • Які фактори слід враховувати при її реалізації?
  • Кейси використання стратегії в різних нішах.
Практичні поради, які ви отримаєте 
  • з чого почати роботу над стратегією Сколаршип;
  • як зробити базу сайтів ВНЗ;
  • як не опустити руки та добитися результату;
  • кому краще довірити роботу над Сколаром.
Вмикайте подкаст та дізнайтеся більше про стратегію Scholarship!

7 способів, як обдурити антиплагіат (Або як не перетворити текст на нісенітницю)

Олександра Ємець196410Апдейт: 16.10.2024

Унікальність — обов'язкова умова при створенні тексту. Тільки часом домогтися цієї унікальності буває ох як непросто. Особливо, якщо тема профільна. Що ж робити?

У цій статті пропоную розібратися з поняттям "унікальність тексту", як працюють сервіси антиплагіату і чи можна їх обійти. Я розгляну тільки дійсно робочі способи. Тож ловіть!

Читати14 хвилин

Як Набрати Більше 1,000,000 Переглядів та Збільшити Продажі за 2 Місяця!

September Helpful Content Update 2023 – Апдейт з контенту | Урок #501

September Helpful Content Update 2023 – Апдейт з контенту | Урок #501
У новому випуску Микола Шмичков детально аналізує останній апдейт Гугл - September Helpful Content Update 2023. Він розповідає, як зміни впливають на ранжування сайтів із різними типами контенту. Основні теми подкасту
  1. Критерії неякісного контенту:
  • Причини пониження сайтів у рейтингу за результатами нового апдейту.
  1. Аудит та оптимізація контенту:
  • Секрети проведення аудиту контенту на вашому сайті.
  • Як створювати цінний і корисний контент, стійкий до апдейтів.
  1. Використання ШІ в контент-стратегії:
  • Чи можливе використання ШІ при створенні якісного контенту.
Питання, на які ви отримаєте відповіді
  •  Як адаптувати контент під нові вимоги Google?
  •  У чому небезпека використання штучного інтелекту при створенні контенту?
  •  Як забезпечити відновлення трафіку після змін алгоритмів?
Практичні поради та стратегії
  • Секрети створення якісного та корисного контенту.
  • Застосування ШІ для покращення контент-стратегій.
Вмикайте подкаст і залишайтеся з нами, щоб бути в курсі найактуальніших тенденцій у світі SEO!

SEO-просування медичних сайтів: Дослідження SEOquick

Серед успішно просунутих у рунеті сайтів окремо стоять медичні.

Їхнє просування зазвичай відбувається за особливим рецептом. І у 80% випадків він приблизно однаковий.

Я вирішив провести дослідження щодо методів розкрутки медичних сайтів у 2022 році.

І розписав універсальний чекліст з їхньої оптимізації.

Читати33 хвилин

Просувайте свій сайт у США (навіть якщо англійська — не ваша рідна мова)

Як аналізувати великі сайти – SEO Кузня | Урок #500

Як аналізувати великі сайти – SEO Кузня | Урок #500
Перший підкаст нової рубрики - SEO Кузня. Зазирни у внутрішню кухню сеошника і дізнайся про складнощі роботи спеціалістів з розкрутки. Сьогодні ми поговоримо про аналіз дуже об'ємних ресурсів. Спікери - Микола Шмичков та його колега Олександр Козир. Ви дізнаєтеся:
  • як сканувати сайти на 500 000 сторінок і більше;
  • який інструмент обрали ми і чому;
  • які налаштування потрібно зробити перед початком сканування;
  • на якому комп'ютері і коли найкраще сканувати;
  • які помилки на мегасайтах зустрічаються найчастіше;
  • як зробити простий і зрозумілий звіт про помилки після сканування.
Увімкни підкаст і навчися ефективно аналізувати великі сайти!
Вгору
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!