Anatoly
Палимо секрети просування
Підпишись на розсилку та отримуй повідомлення про вихідні вебінари, відеоролики, подкасти та нові статті на нашому сайті!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

8 видів стоп-слів, які роблять Ваш текст гіршим, і як їх позбутися: SEOquick

Ні для кого не секрет, що SEO-просування містить і оптимізацію використання ключових слів у контенті, і рівень заспамленості в текстах, і співвідношення смислових і шумових слів.

Сьогодні поговоримо про шумові або стоп-слова.

Що вони собою являють, чому їх кількість варто скоротити до мінімуму і чим небезпечне надмірне вживання даних конструкцій.

Читати10 хвилин

Огляд Microsoft Clarity – Встановлення та Налаштування

Соціальна програма Scholarship у 2025: Кейс з отримання посилань GOV та EDU

Микола Шмичков4324Апдейт: 05.05.2023

Коли ви приходите в SEO, ви або повторюєте за іншими, або робите щось нове.

У першому випадку ваше майбутнє туманне, у другому воно є, і конкретніше.

Читати11 хвилин

Конкуренція ключових слів. Як виміряти?

15 способів монетизації сайту І секрети підготовки до неї

Юлія Чмихало11417Апдейт: 05.05.2023

Монетизація сайту – отримання прибутку з онлайн-ресурсу всіма можливими способами.

Для цього потрібна головна умова – наявність трафіку.

Отримувати заробіток із сайту можна, розміщуючи банери чи статті партнерів.

Однак є ще понад 13 інших способів.

Розберемо, як підготувати сайт до початку монетизації та уникнути помилок.

Читати13 хвилин

SEO QA Forum з Тарасом Гущею

Микола Шмичков, Тарас ГущаДата вебінару: 15.06.2023393

5 сервісів збору статистики в Інстаграмі: Обираємо ідеальний

В епоху Інстаграму і тотальної диджиталізації цифри стали набагато вагомішими, ніж слова.

Успіх бізнесу вимірюється прибутком.

А успіх в Інстаграмі — кількістю підписників і охопленням.

Як схарактеризувати Ваш Інстаграм цифрами та навіщо це робити — читайте в цьому матеріалі.

Читати13 хвилин

ChatGPT для Word та Excel: Покрокове керівництво

SEO-просування сайту в 2025 ⇈: Повний гайд

Микола Шмичков1145Апдейт: 18.04.2023

Щороку Google змінює свої алгоритми приблизно 3200 разів.

Це більше 8 разів на день!

Як же тоді просувати сайти, якщо все постійно змінюється?!

У цій статті я покажу тобі, як я підняв трафік всього за 1 рік:

З 86 846 осіб до 158 321 або на 82,30% для seoquick.com.ua!

Читати32 хвилин

Просування сайтів з великою семантикою

Микола Шмичков, Тарас ГущаДата вебінару: 04.05.2023509

Рівень заспамленості тексту: Його вплив на релевантність

Наскільки актуальним є питання заспамленості у 2023 році?

Тонка грань між SEO-оптимізацією та переспамом ключами.

Чи можна оминути текстові фільтри пошукових систем?

Усі відповіді ти знайдеш нижче: коротко і по суті.

Читати11 хвилин

Кластеризація, її алгоритми

Микола Шмичков, Катерина ГордієнкоДата вебінару: 06.04.2023546

Що таке Digital-агентство: 3 типи та 5 основних напрямків діяльності

Останнім часом бізнес все частіше переходить в інтернет-простір.

Здається, що всі компанії вже давно є в онлайні й успішно продають саме там. Але це не так.

Щоб постійно бути на хвилі, необхідно весь час удосконалювати свій інтернет-маркетинг.

Саме в цьому і допомагають digital-агентства.

Хочете дізнатися більше?

Тоді ця стаття для Вас.

Читати10 хвилин

Аудит посилань. Лінкбілдинг для початківців

Огляд Buzzstream: Англомовний лідер для аутричу

Buzzstream.com – найпопулярніший ресурс для аутричу в англомовному сегменті.

Головна особливість полягає в автоматизації рутинних процесів.

За білих методів просування економить багато часу.

Дозволяє тестувати результати різних шаблонів.

Читати16 хвилин

Пошук релевантних конкурентів та нові кути для розвитку бізнесу

Микола Шмичков, Юлія ЗадаченковаДата вебінару: 23.03.2023716

Секрети пошуку в Google, про які знає лише 4% населення

"Вчися Шукати, Як Бог"!

Я знаю як мінімум з десяток блогерів, які будують свої розслідування в Інтернеті за рахунок Гугла.

Ніде гріха потаїти — співробітники техпідтримки часто знають стільки ж, скільки покупці товарів і послуг.

Вони просто вміють добре гуглити.

Про ці секрети знає тільки 4%!

Читати12 хвилин

ChatGPT для маркетологів. Як використовувати

Що таке CPA-мережі та арбітраж трафіку: SEOquick

Отже, Ви відкрили свій бізнес, і Вам потрібні гарантовані потенційні клієнти.

Або Ви — початківець маркетолог, і Вам потрібен стабільний дохід.

Для цих цілей існують вже два напрямки на ринку – CPA-партнерки і арбітраж трафіку.

Читати17 хвилин

AI та ChatGPT для створення контенту

Микола Шмичков, Катерина ГордієнкоДата вебінару: 09.03.20231344
Вгору
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!