Anatoly
Палимо секрети просування
Підпишись на розсилку та отримуй повідомлення про вихідні вебінари, відеоролики, подкасти та нові статті на нашому сайті!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

Просування сайту вічними посиланнями: ЧОРНЕ І БІЛЕ SEO

Посилання — найважливіша частина SEO, яка викликає багато суперечок і питань у фахівців.

Які методи вибрати і як правильно ними користуватися, Ви дізнаєтеся з нашого гайду з лінкбілдингу.

Крок за кроком ми освоїмо всі премудрості посилання SEO.

Ну, що? Поїхали! 

Читати23 хвилин

Як просувати ШІ-контент в англомовному сегменті

Scholarship за та проти | Урок #502

Scholarship за та проти | Урок #502
Пропонуємо новий формат подкастів — інтерв’ю з видатними SEO-спеціалістами. Сьогодні у нас у гостях Тарас Гуща, керівник seo.ua, і ми поговоримо про таку стратегію лінкбілдингу, як Scholarship. Микола Шмичков з Тарасом Гущею в новому подкасті обговорять особливості Сколару. Це стратегія отримання посилань з сайтів університетів. Вона досить незвичайна і має свої плюси та мінуси. Їх ми детально розглянемо в ході дискусії. Досвід SEOquick у використанні Scholarship Ми вже кілька років використовуємо цю стратегію для просування наших клієнтів. Наші результати показують, що вона може бути досить ефективною, але важливо розуміти її обмеження. Основні питання, які ми розглянемо
  • Як працює стратегія?
  • Які її плюси та мінуси?
  • Які фактори слід враховувати при її реалізації?
  • Кейси використання стратегії в різних нішах.
Практичні поради, які ви отримаєте 
  • з чого почати роботу над стратегією Сколаршип;
  • як зробити базу сайтів ВНЗ;
  • як не опустити руки та добитися результату;
  • кому краще довірити роботу над Сколаром.
Вмикайте подкаст та дізнайтеся більше про стратегію Scholarship!

Контекстна реклама: ТОП 10 міфів і помилок

Ваша кампанія має слабкий CTR?

Ви підозрюєте, що вона приводить нецільовий трафік?

Ви вважаєте, що кошти зливаються даремно?

Перевірте свою кампанію на одну з 10 популярних помилок!

Читати9 хвилин

Аудит сайтів Онлайн №30

Микола ШмичковДата вебінару: 13.03.2025437

September Helpful Content Update 2023 – Апдейт з контенту | Урок #501

September Helpful Content Update 2023 – Апдейт з контенту | Урок #501
У новому випуску Микола Шмичков детально аналізує останній апдейт Гугл - September Helpful Content Update 2023. Він розповідає, як зміни впливають на ранжування сайтів із різними типами контенту. Основні теми подкасту
  1. Критерії неякісного контенту:
  • Причини пониження сайтів у рейтингу за результатами нового апдейту.
  1. Аудит та оптимізація контенту:
  • Секрети проведення аудиту контенту на вашому сайті.
  • Як створювати цінний і корисний контент, стійкий до апдейтів.
  1. Використання ШІ в контент-стратегії:
  • Чи можливе використання ШІ при створенні якісного контенту.
Питання, на які ви отримаєте відповіді
  •  Як адаптувати контент під нові вимоги Google?
  •  У чому небезпека використання штучного інтелекту при створенні контенту?
  •  Як забезпечити відновлення трафіку після змін алгоритмів?
Практичні поради та стратегії
  • Секрети створення якісного та корисного контенту.
  • Застосування ШІ для покращення контент-стратегій.
Вмикайте подкаст і залишайтеся з нами, щоб бути в курсі найактуальніших тенденцій у світі SEO!

SEO-просування ROZETKA

Вас цікавило, як великі магазини досягли свого успіху? Чому лідер ринку, який зараз не викликає питань, став ним? У цьому кейсі я розповім дуже цікаву історію, яку чомусь не розглядають SEO-фахівці. А саме історію великого магазину Rozetka.

Читати55 хвилин

Перестань вести блог для англомовного SEO (Використовуй нові методи)

Як аналізувати великі сайти – SEO Кузня | Урок #500

Як аналізувати великі сайти – SEO Кузня | Урок #500
Перший підкаст нової рубрики - SEO Кузня. Зазирни у внутрішню кухню сеошника і дізнайся про складнощі роботи спеціалістів з розкрутки. Сьогодні ми поговоримо про аналіз дуже об'ємних ресурсів. Спікери - Микола Шмичков та його колега Олександр Козир. Ви дізнаєтеся:
  • як сканувати сайти на 500 000 сторінок і більше;
  • який інструмент обрали ми і чому;
  • які налаштування потрібно зробити перед початком сканування;
  • на якому комп'ютері і коли найкраще сканувати;
  • які помилки на мегасайтах зустрічаються найчастіше;
  • як зробити простий і зрозумілий звіт про помилки після сканування.
Увімкни підкаст і навчися ефективно аналізувати великі сайти!

7 способів, як обдурити антиплагіат (Або як не перетворити текст на нісенітницю)

Олександра Ємець199385Апдейт: 16.10.2024

Унікальність — обов'язкова умова при створенні тексту. Тільки часом домогтися цієї унікальності буває ох як непросто. Особливо, якщо тема профільна. Що ж робити?

У цій статті пропоную розібратися з поняттям "унікальність тексту", як працюють сервіси антиплагіату і чи можна їх обійти. Я розгляну тільки дійсно робочі способи. Тож ловіть!

Читати14 хвилин

Чому у Вас не Виходить Отримати SEO Трафік (Нові Методи 2025)

August Core Update 2023 – Google оголосив війну ШІ | Урок #499

August Core Update 2023 – Google оголосив війну ШІ | Урок #499
У цьому випуску Микола Шмичков розповідає про August Core Update 2023. Він розбирає характеристики серпневого апдейту і пропонує конкретні стратегії для оптимізації вашого контенту. Основні обговорювані теми
  1. Роль ChatGPT у створенні контенту
  • Оцінка використання ChatGPT для створення контенту.
  • Рекомендації щодо використання AI у створенні структури та метаданих, але не повного контенту.
  1. Алгоритми пошуку та SEO
  • Аналіз оновлень алгоритмів пошуку Google.
  • Вплив оновлень на високочастотні та загальні пошукові запити.
  1. Стратегії створення контенту
  • Підходи до визначення та підвищення якості контенту.
  • Тактика залучення та розвитку копірайтерів і авторів усередині команди.
  1. Відновлення трафіку
  • Пропозиції щодо аудиту та оптимізації сторінок, які втратили трафік.
  • Використання інструментів перевірки, наприклад, Copyleaks, для аналізу контенту.
У подкасті ви отримаєте відповіді на такі запитання:
  1. Як ШІ, наприклад ChatGPT, може бути інтегрований у ваш процес створення контенту?
  2. Як оновлення алгоритмів пошуку впливають на поточні SEO-стратегії?
  3. Які є ефективні способи поліпшення трафіку на ваш сайт?
Микола Шмичков дасть практичні поради:
  • Навички та стратегії для створення якісного контенту.
  • Рекомендації щодо використання ChatGPT як інструменту для поліпшення створення контенту.
  • Поради щодо аудиту та поліпшення сторінок, які втратили трафік.
Якщо вам цікаво дізнатися більше про серпневий апдейт і використання ШІ в SEO, вмикайте подкаст!

SEO-просування медичних сайтів: Дослідження SEOquick

Серед успішно просунутих у рунеті сайтів окремо стоять медичні.

Їхнє просування зазвичай відбувається за особливим рецептом. І у 80% випадків він приблизно однаковий.

Я вирішив провести дослідження щодо методів розкрутки медичних сайтів у 2022 році.

І розписав універсальний чекліст з їхньої оптимізації.

Читати33 хвилин

Як Набрати Більше 1,000,000 Переглядів та Збільшити Продажі за 2 Місяця!

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498
У цьому підкасті Микола Шмичков розповість про нову метрику Google – Interaction to Next Paint (INP). Це один із ключових показників Web Vitals. Він відображає час між взаємодією користувача з веб-сторінкою та наступним перемальовуванням сторінки у відповідь на цю взаємодію. Interaction to Next Paint (INP) чимось нагадує First Input Delay (FID), але це інша метрика. І вона стане важливим чинником ранжирування вже у березні 2024 року. Які особливості у INP, чим вона відрізняється від діючої FID і що, власне, робити, розбираємось у підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • що таке Interaction to Next Paint
  • які показники враховує метрика
  • який INP вважається хорошим
  • як зменшити INP
  • чим відрізняється INP від FID
  • що зараз робити власникам сайту
  • де подивитися сторінки, які мають проблеми з цим показником
  • до чого може призвести використання INP
  • як подивитися PageSpeed та проаналізувати баги сторінок
Якщо хочеш дізнатися, як покращити показники INP та обігнати конкурентів, включай підкаст прямо зараз!

Просування Сайту на конструкторі: кейс просування

Що вибрати - конструктор чи сайт на готовій CMS?

У 2024 році відповідь на це питання не така очевидна.

У статті ми розберемо сильні та слабкі сторони конструкторів.

І наочно покажемо на реальних прикладах з наших кейсів.

Читати16 хвилин

Просувайте свій сайт у США (навіть якщо англійська — не ваша рідна мова)

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497
У новому підкасті Микола Шмичков розповість, як правильно відповідати на коментарі в блозі та соцмережах. Коментарі — відкрита інформація для іншої аудиторії. Відповіді на них здатні підвищити лояльність клієнтів і збільшити продажі. АЛЕ за умови, що спілкування з аудиторією через коментарі буде побудовано грамотно. Як і що потрібно робити, з прикладами — у нашому новому підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • як правильно відповідати на коментарі;
  • чому важливо відповідати на коментарі;
  • які бувають типи коментарів;
  • як правильно відповідати на негативні коментарі;
  • які коментарі можна видаляти;
  • в яких випадках можна юридично боротися зі спамщиками;
  • як стежити за коментарями.
Вмикайте підкаст просто зараз і збільшуйте свою постійну аудиторію!

Таргетована реклама: що це і як налаштувати

Микола Шмичков, Альона Полюхович35794Апдейт: 08.10.2024

Цю статтю я вирішив переписати з урахуванням реальних тенденцій і серйозних змін у тому, що платна реклама в пошуку вже стала таргетованою на 70%.

А вплив таргета сьогодні не можна применшити.

Читати34 хвилин

Які Відео Роблять Бізнес Успішним? Топ Форматів

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496
У цьому випуску Микола Шмичков розкриє секрети ефективного контент-маркетингу. При створенні будь-якого контенту обов'язково враховувати фактори Google EEAT (досвід, експертність, авторитетність, достовірність). Як створити контент за принципом EEAT, Микола і розповість у подкасті. Ви дізнаєтеся:
  • Що таке контент-маркентинг?
  • Чому він важливий для будь-якого проєкту?
  • Які види контенту ви можете створити (статті, відео, подкасти, інфографіки, інструкції, електронні книги та ін.)?
  • Як, власне, створювати та просувати контент?
Якщо хочеш стати експертом у своїй ніші за допомогою крутого контенту, вмикай подкаст просто зараз!

Інструкція з ведення каналу на YouTube (Чекліст)

Ця стаття, на відміну від теоретичної статті про просування на YouTube є чеклістом первинного запуску вашого каналу.

Її можете просто дати SMM-фахівцеві, щоб він не робив сотень помилок, які роблять усі новачки.

Читати10 хвилин

Як Не Помилитися з Вибором Типу Кампаній у Facebook Ads – Гайд по Таргету

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495
Після паузи ми вирішили відновити наші підкасти. У новому випуску Микола Шмичков розповість про найкращі стратегії посилань 2023 року. Якісні беклінки – основа SEO. Щоб не відстати від конкурентів, важливо серйозно зайнятися лінкбілдінгом свого сайту. З нового підкасту ви дізнаєтесь:
  • 10 найефективніших стратегій лінкбілдингу 2023 (гостьові посилання, каталоги, служби зворотних посилань, інфографіки та ін.);
  • топ методів лінкбілдингу, яких потрібно уникати;
  • нестандартні способи одержувати беклінки.
Якщо вам цікаво, як грамотно побудувати посилальний профіль сайту, включайте підкаст прямо зараз!

Як робити клікабельні прев'ю для YouTube

Ми як компанія з просування сайтів зіткнулися з досить нетривіальним завданням.

Нам для проєкту потрібно було знімати відео з трейдинг тематики.

Але виявилося, що у нас є дуже вузьке місце — це дизайнери, які малюють плашки (або мініатюри) для відео.

Читати17 хвилин

Секрети Успіху Rozetka.ua – як стати лідером ринку

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494
Нещодавно, 15 березня 2023 року, близько 10.30 ранку (США), Google анонсував новий апдейт. Про нього Микола Шмичков і розповість у цьому підкасті. Березневий 2023 Core Update пильну увагу звертає на всі типи контенту і зачіпає всі регіони на всіх мовах. Результати цього апдейту окремі сайти стали помічати вже зараз. Що робити і як зловити хвилю? Слухайте підкаст і ви дізнаєтеся:
  • як швидко позначаться на ранжуванні нововведення Гугл;
  • що потрібно оптимізувати насамперед;
  • як правильно провести аналіз своїх сторінок;
  • хаки щодо роботи із заголовками та сніпетами;
  • як утриматися на хвилі хайпу і надовго відсунути конкурентів, що просіли.
Вмикайте підкаст просто зараз і дізнайтеся все про березневий апдейт Гугл!

Serpstat: Повний огляд та порівняння функцій від SEOquick

Микола Шмичков13253Апдейт: 03.06.2024

У цьому огляді ми дамо відповіді на запитання:

Як перевірити видачу сайту в пару кліків.
Як підібрати ключові слова для сайту.
Порівняння конкурентів у SEO та контексті.
Які є схожі сервіси на SERPSTAT.
Чи варто купити і який тариф?

… і розповімо докладно, як це робити.

Читати17 хвилин

Як просувати веб-сайт за рахунок створення сторінок під запити? (Кейс OLX)

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493
Як почати свою кар'єру SEO-фахівця? З чого почати, якщо ви в цій ніші новачок? У цьому підкасті я розповім, як потрібно рухатися, на чому зосередитися, щоб досягти висот з нуля. Відразу скажу — SEO-фахівців не вчать у спеціальних школах, і ніякі курси вас не зроблять експертом. Я вивчав SEO самостійно і розповім, який шлях я пройшов. Спочатку не варто забувати про теорію. Вам потрібно вивчити курси із SEO від MOZ.com, також подивитися наші відео. Скоро вийде новий курс від Анатолія Улітовського. Матеріалів повно — є також курс із SEO від Google — введення в пошукову оптимізацію, керівництва для асесорів. Другим кроком варто зайнятися практикою. Якщо у вас не вийде влаштуватися куди-небудь джуном або трейні, спробуйте створити свій власний блог і відпрацювати всі свої знання на практиці. Наберіться досвіду і переходьте до експериментів. Можливо, ви створите собі мережу сайтів, на яких почнете заробляти зараз? Або відразу влаштуйтеся на хорошу роботу. У будь-якому випадку третім кроком буде постійне навчання та експерименти. І після цього ви вже можете рекомендувати себе саме як експерт. Послухайте підкаст, думаю вас він надихне!
Вгору
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!