Просування сайту вічними посиланнями:ЧОРНЕ І БІЛЕ SEO

Анатолій Улітовський
Анатолій Улітовський

Посилання — найважливіша частина SEO, яка викликає багато суперечок і питань у фахівців.

Які методи вибрати і як правильно ними користуватися, Ви дізнаєтеся з нашого гайду з лінкбілдингу.

Крок за кроком ми освоїмо всі премудрості посилання SEO.

Ну, що? Поїхали!

SEO
  • 31268 переглядів
  • 23 хвилин
Зміст

Посилання відіграють важливу роль при просуванні web-сайту.

Навіть якщо Ви створите найкращий контент у світі, його треба просувати.

На початку просування виникають головні питання.

  • Де взяти посилання?
  • Які посилання використовувати – вічні чи орендні?
  • Як визначати якість посилань?
  • Яка кількість посилань потрібна?
  • Який бюджет виділити для просування?

Методи отримання посилань, а також методи розкручування сайту діляться на чорний і білий.

Чорні методи просування мають більш короткострокову перспективу, не вимагають спеціальних знань та більшого бюджету.

Для білих методів потрібно бути копірайтером, дизайнером, програмістом, продажником, психологом.

Білі методи більш трудомісткі, витратні, при цьому не порушують рекомендації пошукових систем, тому не схильні до санкцій і фільтрів.

У нашому курсі ми розглянемо крок за кроком усі методи SEO оптимізації сайтів.

Nikolay

Шукаєш трафік на свій сайт? SEOquick залучить до тебе 100% органіку!

SEO – ваше довгострокове і надійне джерело трафіку з пошукових систем Google і Bing.

Зробимо комплексне SEO-просування: контент, репутація, внутрішня оптимізація, лінкбілдінг.

Наше SEO – біле, наші цілі — ваш вихід у ТОП! Ми знаємо точно: що і як. Вам же саме це треба?

Загальна інформація про посилання

Перш ніж розпочинати посилальне просування сайту, потрібно зрозуміти, що це і навіщо це потрібно.

Нижче я розгляну основи лінкбілдингу, ставлення пошукових систем до посилань та питання взаємодії вебмайстрів з Гуглом.

У Гуглі понад 270 алгоритмів ранжирування.

3 основних алгоритми ранжирування в Google: Rankbrain (штучний інтелект), контент та посилання.

Якщо розділяти їх за рівнем впливу, то рейтинг буде виглядати так:

1-2. Контент та посилання.
3. Ранговий мозок.

Всі, хто заявляє про безпосилальну розкрутку сайту, насправді нічого не розуміють у СЕО :-)

Чому посилання такі важливі для пошукових систем?

Ви пам’ятаєте перші популярні пошукові системи, які приділяли увагу лише контенту.

Це Yahoo та Alta Vista в англомовному сегменті, Rambler та Aport у російськомовному.

Вони програли цей ринок через неякісну видачу.

PageRank від Google повністю змінив правила, присвоюючи рейтинг сторінкам за гіперпосилання.

Що відбувається далі?

Ніхто нічого більше про це не чув.

Завдяки фільтрам посилань процес створення посилань перейшов від кількості до якості.

Виникає 2 основні питання.

  • Як створювати якісні посилання?
  • Як уникнути посилальних фільтрів?

Ви хочете отримати безплатний трафік?

Вас цікавить просування сайтів у Києві, Одесі? Ви хочете замовити просування сайту?

Заповніть форму нижче і я особисто зв’яжуся з Вами і ми обговоримо план розкрутки вашого бізнесу!










    Параметри високоякісних посилань

    З цього розділу ви дізнаєтеся про всі параметри якості посилань та способи визначення релевантності ключів, що використовуються сайтами у ТОПі.

    Я розповім, як використовувати корисні сервіси для оцінки конкурентів і навчу вас правильно працювати з анкорними та безанкорними посиланнями.

    Якісні посилання дають ТОП позицій, тематичний трафік, продажі.

    Неякісні посилання можуть призвести до санкцій від пошукових систем, зливу бюджету, втрати часу.

    Як визначити цей параметр якості?

    2.1. Регіональність сайту

    Якщо у вас регіональний сайт, то посилання з локальних сайтів дадуть вам більше ваги, ніж будь-які інші.

    Важко знайти багато тематичних майданчиків в одному регіоні, тому тематичність у цій ситуації йде на другий план.

    Допустимо у Вас нічний клуб у Києві.

    Імовірність знайти клієнтів з місцевих блогів про Ваше місто вище, ніж із сайту нічного клубу в Кишиневі.

    2.2. Тематика сайту

    Чим більше тематичний сайт на Вас посилається, тим більше авторитету він має за вказаною тематикою.

    Якщо у вузькоспеціалізованій тематиці мало добрих сайтів, шукайте однорідні.

    Згідно з інтерв’ю колишнього співробітника Google Андре Вейхер, релевантність набагато важливіша за авторитет сторінки або сайту.

    Як визначити релевантність?

    Перевіряйте, за якими ключами сайт у ТОПі.

    Чим вище позиції та пошуковий трафік за ними, тим більше впливу отримає Ваше посилання.

    Якщо ці ключі перетинаються з Вами, то Ви отримаєте за ними більше авторитету.

    Для перевірки видачі за даними сайтам у Гуглі використовуйте semrush.com, ahrefs.com, majestic.com.

    Це платні інструменти із різними тарифами щомісячної оплати від $79.

    2.3. Авторитет сторінки

    Чим більш авторитетна сторінка посилається на Ваш сайт, тим більший ефект Ви отримуєте.

    Хочу наголосити, не сайт в цілому, а саме сторінка.

    Навіть якщо ви отримали посилання з CNN або BBC, основний ефект вимірюється авторитетом сторінки.

    Параметр PageRank від Google вже давно не оновлюється, тому для вимірювання авторитету використовуйте інші інструменти.

    Виміряти авторитет сторінки можна за допомогою ahrefs.com, moz.com (найпопулярніший має затосунок для Google Сhrome), serpstat.com, majestic.com чи інших інструментів.

    Я віддаю перевагу ahrefs.com, тому що у нього найбільша база беклінків в інтернеті.

    Рейтинг головної сторінки нашого сайту 30 балів за 100-бальною системою.

    2.4. Авторитет сайту

    Посилання з авторитетного ресурсу дасть вищі результати.

    Розмістіть ідентичний контент на korrespondent.net або на невідомому блозі – результати будуть різні.

    Виміряти авторитет сайту можна також за допомогою ahrefs.com, moz.com, serpstat.com, majestic.com.

    2.5. Трафік сайту

    Чим вища відвідуваність сайту, тим більше він авторитетний.

    Перевірити трафік в 1 клік можна за допомогою програми Similarweb.

    Звичайно, дані не точні, але це найшвидше рішення.

    2.6. Позиція посилання на сторінці

    Розташування посилання відіграє важливу роль.

    Якщо Ваше посилання видне, знаходиться у верхній правій частині сторінки, воно дасть набагато більше результатів, ніж посилання, що знаходиться в підвалі.

    Багато користувачів інтернету банально не читають повністю сторінки, зазвичай переглядаючи верхню праву частину.

    Відповідно авторитет посилання знижується від розташування.

    Тимчасові посилання розміщуються неприродно, не є частиною контенту, отримують низький авторитет.

    2.7. Редакторські посилання

    Редакторські чи природні посилання не порушують рекомендації Гугл, дають максимальні результати.

    Ці посилання з’явилися за хороший контент, доповнюють наявний.

    Не редакторські посилання, які суперечать політиці пошукових систем:

    • Створення профайлу з метою залишити посилання
    • Спілкування на форумі заради посилання (крауд-маркетинг)
    • Автоматизовані системи розміщення, зокрема, біржі посилань
    • Сайти веб 2.0 (особливо WordPress, Blogspot та інші) – реєстрація блогу з метою створити 1 сторінку з посиланням

    Ці посилання працюють набагато гірше і належать до чорних способів просування.

    2.8. Анкор посилання

    Текст анкору посилання є алгоритмом ранжирування.

    Анкор — це посилання, клікабельна частина тексту, яка переносить на іншу сторінку.

    По суті анкор повідомляє пошуковику, про що сторінка, на яку посилається.

    Анкори, які відповідають ключу, найефективніші, але при цьому мають певні ризики.

    Пошуковики можуть запідозрити такі анкори у накрутці та накласти фільтри.

    Найприродніший анкор – це коли вебмайстер сайту сам визначає його вміст.

    У такій ситуації він відповідає його стилістиці.

    Якщо Ви працюєте чорними методами з біржами посилань, то Вам необхідно дотримуватись певних співвідношень прямих і непрямих анкорів, а також враховувати безанкорні.

    Середнє співвідношення анкорів

    Непрямі анкори не містять ключів, що просуваються, або є їхніми неповними формами.

    Прямі анкори відповідають ключу, що просувається.

    Варіант анкорної розбавки для Google від Searchengineland

    Найкраще ці співвідношення дивитися за аналізами успішних конкурентів у ТОПі для Вашої тематики.

    Для цього використовуйте ahrefs.com, вводьте сайт, що Вас цікавить, і перевіряєте в нижній частині сторінки хмару анкорів:

    Не намагайтеся створити анкори з ключів, що важко читаються та важко використовуються, в тексті.

    Якщо Вам потрібно вставити ключ, краще розбийте його на кілька частин, використовуйте у правильному відмінку.

    2.9. Навколоанкорний текст

    Навколоанкорний текст – це слова, фрази, цитати, які знаходяться поряд з Вашим гіперпосиланням.

    Цей текст є алгоритмом ранжирування, що допомагає розкрити суть Вашого посилання.

    2.10. Nofollow vs dofollow посилання

    Nofollow посилання містять тег rel=”nofollow”, повідомляють пошукачам, що їх не потрібно враховувати при ранжируванні сайту.

    Чи варто розміщувати nofollow посилання?

    Однозначно, якщо вони дадуть Вам трафік та продаж.

    CNN і Wikipedia, щоб зменшити кількість бажаючих створювати контент заради посилання, додають тег nofollow до кожного посилання.

    Для SEO-оптимізації концентруйтесь на посиланнях dofollow.

    2.11. Інші параметри

    Є багато інших факторів, які впливають на авторитет посилання.

    Перевірка додаткових параметрів забирає час і не завжди актуальна.

    Наш улюблений інструмент для пакетної перевірки – це Ahrefs.

    Пакетна перевірка якого дозволяє перевірити за кілька секунд до 200 сайтів.

    Контент-маркетинг

    Цей розділ розкриє всі секрети розробки плану контент-маркетингу.

    Ви ще не знаєте, як створювати тексти, що реально чіпляють, і збільшувати з їхнього допомогою посилальну масу сайту?

    Тоді читайте мою інструкцію.

    Вона допоможе вам стати професійним контент-маркетологом.

    Публікація класного контенту не означає, що ви отримаєте багато посилань.
    Однак якість контенту – ключ для отримання якісних посилань.

    Розберемо 4 види контенту, які найкраще генерують посилання.

    3.1. Візуалізація контенту

    Сухий текст складно читати та сприймати.

    Ви отримаєте в 3 рази більше природних посилань, якщо збагатите текст такими елементами:

    • інфографіка;
    • діаграми;
    • зображення;
    • таблиці.

    Для збільшення результатів встановлюйте у доступних місцях модулі “поділитися”, лайкнути.

    3.2. Списки

    Читачі люблять списки, рейтинги, каталоги, тому що вони збирають найкращі джерела, ресурси, поради.

    Наприклад:

    10 МІФІВ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

    ЧОМУ КОНТЕКСТ БУКСУЄ: 25 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК У КОНТЕКСТНІЙ РЕКЛАМІ

    Така інформація заощаджує час на самостійний аналіз.

    3.3. Дослідження

    Дослідження завжди привертають особливу увагу, оскільки вони повідомляють нову корисну інформацію.

    Проводьте власні дослідження, облагороджуйте інформацію цифрами, фактами.

    3.4. Напишіть підручник

    Ви добре знаєте свою сферу діяльності, можете написати підручник?

    Тоді робіть це.

    Підручники генерують багато посилань та посилюють авторитет сайту.

    Приклад: Повний курс (Чекліст): Оптимізація та Просування Відео у Youtube

    На сторінках з довгим контентом користувачі більше проводять часу, додають їх до закладок, періодично повертаються для повторного перегляду.

    Білі методи просування (outreach)

    OUTREACH – найефективніший та найбезпечніший метод просування посиланнями.

    В україномовному сегменті він не надто відомий, але від цього не менш цінний.

    У цьому розділі я вам розповім усе про просування через е-мейли та правильне складання листів.

    Я підготував для вас шаблони листів, які допоможуть знайти правильний підхід до власників сайтів та отримати ефективні посилання.

    Бажаєте дізнатися більше про OUTREACH? Читайте далі.

    Отримання білих посилань за допомогою емейл-просування (outreach) не розвинений метод в україномовному сегменті.

    Чому?

    Тому що велика кількість україномовних бірж посилань забрали основну увагу до себе.

    Англомовні сайти використовують багато інших методів монетизації.

    Їхній заробіток на посиланнях – це додатковий дохід, не основний.

    Тому ризик бути покараним за участь у біржі перевищує потенційний дохід.

    В основному, контакти здійснюються при прямій взаємодії вебмайстра та рекламодавця.

    Тому практично всі великі сайти просуваються за допомогою outreach (емейл-просування).

    Як знайти хороші майданчики і не потрапити до поштового спаму, розглянемо крок за кроком.

    4.1. Проаналізуй конкурентів

    Найкращий спосіб знайти хороші майданчики – це аналіз конкурентів.

    Візьміть основні ключі, що просуваються та перевірте видачу.

    Далі вставляємо в ahrefs.com аналізований URL та отримуємо зовнішні посилання, які посилаються на цю сторінку.

    У другому розділі ми розглядали параметри якісних посилань, тому забрати сміття буде легко вже в ahrefs.com

    4.2. Пошук е-мейлів

    4.2.1. Використовуйте hunter.io

    Зручний сервіс пошуку е-мейлів – hunter.io (у безплатній версії до 150 е-мейлів на місяць) із застосунком для Google Chrome.

    В 1 клік Ви отримуєте список е-мейлів потенційного сайту.

    4.2.2. Voilanorbert.com

    Звичайно, hunter.io корисний інструмент, але він не показує іменні е-мейли.

    Для цього використовуйте Voilanorbert.com, основна фішка його в тому, що Ви вводите ім’я та адресу сайту.

    В результаті отримуєте особистий е-мейл.

    4.3. Підберіть правильну стратегію взаємодії

    Перш ніж писати е-мейли для отримання посилань, вивчіть потенційний сайт.

    Подумайте, як ваш контент може покращити потенційний сайт.

    Виберіть правильну стратегію взаємодії.

    Пам’ятайте, що відомі блогери – це зайняті люди, до яких треба знайти підхід.

    Зі 100 надісланих е-мейлів Ви повинні отримати не менше 5 посилань.

    Якщо так не відбувається, значить, Ви щось робите неправильно:

    • Ви пишете нерелевантним сайтам;
    • Ви пишете Вашим конкурентам;
    • контент Вашого сайту не вартий уваги;
    • Ваш лист не інтригуючий.

    Також враховуйте час надсилання листів.

    Найкраще писати листи після обіду з вівторка до четверга, для цього перевіряйте тимчасову зону сайту.

    Налаштування часу надсилання можна робити за допомогою www.boomeraggmail.com, для цього встановіть застосунок у Ваш gmail.com.

    Звісно, ​​кожен лист має бути індивідуальним і викликати почуття шаблонності.

    Думаю, написати десять таких листів не становитиме труднощів.

    А якщо у Вас база понад 1000 е-мейлів?

    Вручну цей процес неможливо виконати, він забере багато часу.

    Тому найкраще використовувати спеціалізовані сервіси: REPLY-APP, YESWARE, ПИТЧБОКС.

    Який цікавіший та зручніший для Вас, вибирайте самі.

    Переваги: ​​робота з величезними базами даних, автоматизація індивідуального розсилання, аналіз результатів.

    Зважте на важливі моменти для налагодження зв’язків.

    • Використовуйте імена, назву компанії, назву сайтів у розсилці, чим більш персоналізований лист, тим вищі результати.
    • Будь креативним, одноманітні нудні листи потрапляють до спаму.
    • Заголовок листа дуже важливий, саме на цьому етапі кидають читати листи, тому пишіть інтригуюче, викликайте цікавість, емоції.
    • Найкраще писати з корпоративної пошти, такі листи викликають більшу довіру.
    • Не використовуйте info@, contact@, admin@ та інші назви, найкраще працюють персоналізовані anatolii.ulitovskyi@, alexey@ тощо.
    • Залишайте підпис з повними контактами.

    Розглянемо ефективні стратегії outreach.

    4.3.1. Шаблон про биті посилання

    Биті посилання — це золоте дно, коли не потрібно благати поставте посилання на сайт.

    При цьому інформація від Вас ще несе користь, оскільки вебмайстер не завжди має час перевіряти актуальність посилань.

    Як знайти биті посилання?

    Використовуйте ahrefs.com розділ биті посилання в нижній частині меню:

    Якщо ви знайшли сторінку з великою кількістю посилань, використовуйте програму Google Chrome – Check My Links.

    В 1 клік програма підсвічує всі биті посилання червоним кольором.

    Далі вивчаємо контент сайту та думаємо, як Ваше посилання може замінити биту.

    Вигадали?

    Тоді пишіть листа від третьої особи, не власника сайту.

    ТЕМА: є помилки на Вашому сайті

    Вітаю, [вставте ім’я].

    Я переглядав ваш сайт і знайшов бите посилання. Ви можете знайти його [вставте сторінку з битим посиланням], з цим текстом [вставте анкор тексту битого посилання].

    На жаль, не зміг знайти статтю, на яку Ви посилаєтеся, але при цьому знайшов іншу сторінку схожої тематики: [вставте URL-сторінки, на яку Ви створюєте посилання]. Вам слід перевірити її і якщо Вам сподобається, можна змінити посилання.

    Мені подобається Ваш сайт [вставте назву сайту], особливо все, що Ви пишіть про [вставте назву статті чи теми].

    Знаю, що Ви зайнята людина й отримуєте мільйони листів щодня, але сподіваюся, інформація від мене була Вам корисною для Вашого сайту [вставте посилання на сайт].

    З повагою,
    [Випадкове персональне ім’я]

    4.3.2. Стандартна пропозиція

    Подумайте, як посилання на Вас може покращити контент потенційного сайту.

    ТЕМА: [вставте ім’я власника сайту], класний контент!

    Вітаю, [вставте ім’я].

    Шукав сьогодні цікаву інформацію про [вставте назву теми] та потрапив на Вашу статтю [вставте назву статті].

    Класна стаття, справді корисна інформація [вставте позитивні моменти про цю статтю].

    Я також опублікував схожу статтю [вставте назву статті][вставте URL].

    Також, як і Ви, приділив увагу [вкажіть схожі моменти], думаю Вам це сподобається.

    Моя стаття [вставте назву статті] буде чудовим доповненням Вашої публікації. Буду і надалі активним читачем Вашого сайту.

    З повагою,
    [Ваше персональне ім’я]

    4.3.3. Нестандартна пропозиція

    Викликайте цікавість, пропонуйте справді корисний контент.

    Тема: [вставте ім’я власника сайту], думаю закохався у Вас

    Сподіваюся не налякав Вас моєю темою, але справді закохався у Вас. Не турбуйтесь, це стосується лише Вашого сайту [вставте назву сайту].

    Ви напевно отримуєте безліч листів від людей, які люблять Ваш сайт [вставте назву сайту], тому не буду більше турбувати Вас з цієї причини.

    Натомість можу дати пару порад, як Ви можете зробити Ваш сайт ще кращим.

    1. Вставте пораду 1
    2. Вставте пораду 2

    Якщо Ви бажаєте віддячити Вашому великому фану, поставте посилання на мій сайт [вставте URL].

    Жартую, насправді Ви зробили достатньо для мене [вставте назву сайту]!

    З повагою,
    [вставте Ваше ім’я]

    PS: якщо Ви зробите посилання на мій сайт [вставте URL], це буде подією року, можливо, навіть десятиліття!

    4.3.4. Посилання зі сторінок з ресурсами

    Посилання зі сторінок зі списками вебсайтів – це одна з найстаріших стратегій просування сайтів.

    Вона ефективна і дає добрі результати.

    Що таке сторінки зі списками ресурсів?

    Це сторінки, на яких вказано велику кількість джерел корисної інформації.

    Приклад: 274 SEO-ІНСТРУМЕНТИ ВНУТРІШНЬОГО ПРОСУВАННЯ САЙТІВ

    Навіщо отримувати посилання зі сторінок із ресурсами?

    Такі сторінки популярні, тому що є авторськими рейтингами кращих проєктів.

    Багато користувачів інтернету, коли не мають достатньої інформації про продукт, користуються подібними списками.

    Огляди, збірники інформації, списки ресурсів полегшують пошук.

    Такі сторінки генерують безліч природних посилань.

    Вони помітніші у структурі сайту, ніж звичайні статті блогу.

    Тому дані сторінки мають гарну вагу і позитивно впливають на ранжування сайту.

    Деякі можуть сказати, що це спамні посилання, що дають небагато ваги.

    Це все міф!

    Параметр спаму вигадали для україномовних бірж, щоб проконтролювати кількість зовнішніх посилань з одного сайту.

    На біржах ці посилання низької якості, оскільки створюються масово та програмно.

    Якщо ми говоримо про біле СЕО, і майданчик не бере участі на біржах, зовнішні посилання доповнюють контент.

    Вони корисні та збільшують видимість сайтів.

    Для впевненості перевіряйте параметри якості згідно з пунктом 2.

    Як знайти такі сторінки?

    Перший варіант.

    Найкраще використовувати ahrefs.com у платній версії (безплатна обмежена та не покаже всю повноту посилань).

    Для цього заходимо до інструментів => перехресний аналіз посилань.

    Вводьте потрібні домени або URL у форму (у вказаному на скрині приклади взято сайти з ТОП 3 США на запит “weight loss review”).

    Отримуємо спільні майданчики, які посилаються на ці сайти.

    Перегляньте та знайдіть спільні сторінки.

    Другий варіант – це ручний пошук.

    Вводьте в Гугл такі комбінації, які працюють для англо- та україномовного сегмента:

    • ”Ключова фраза” + inURL:links;
    • ”Ключова фраза” + inURL:resources;
    • ”Ключова фраза” + корисні ресурси (useful links, helpful links);
    • “Ключова фраза” + intitle: “інші ресурси” (other resources).

    Багато інших корисних комбінацій можна згенерувати для англомовного сегмента за допомогою безплатного онлайн-інструменту.

    Не вводьте складні ключі, краще використовувати 1 слово або комбінацію з двох.

    Якщо за Вашою тематикою не знайшлося ресурсів, шукайте сайти.

    У цьому прикладі використовували слово “health” замість “weight loss”, оскільки у другому варіанті нічого у видачі не знайшлося.

    Як додавати посилання?

    Спочатку уважно вивчіть отримані сторінки.

    Розберіться, з якою метою вона була створена, на які сторінки посилається.

    Часто такі сторінки посилаються на різні онлайн-інструменти.

    Подумайте, як Ваш ресурс може облагородити існуючий контент.

    Можливі 3 варіанти:

    • У Вас є відповідна сторінка;
    • потрібно доповнити існуючу;
    • невідповідний контент.

    Пропонуйте тільки готовий варіант, якщо сторінка не підходить і Ви не можете створити її, краще не витрачайте час.

    Тема: Питання щодо [цих сайтів]

    Вітаю, [вставте ім’я власника сайту]

    Сьогодні гуглив в інтернеті під час роботи та знайшов класну URL зі списком ресурсів [вставте URL].

    Хотів би висловити подяку, ці ресурси [вставте ресурси] мені дуже допомогли.

    Це дивно, буквально нещодавно опублікував нову статтю [вставте назву статті] про [дайте короткий опис]

    Моя публікація могла б доповнити Ваш список ресурсів.

    У будь-якому випадку, дякую за Ваш сайт, надалі буду активним читачем.

    З повагою,
    [Ваше ім’я]

    4.3.5. Замініть втрачені посилання конкурентів своїми

    Цікава стратегія щодо заміни посилань конкурентів своїми посиланнями.

    Ви відстежуєте посилання конкурентів, перевірте, де вони втратили посилання в ahrefs.com.

    Відсортуйте отриманий список за рейтингом сторінки, щоб відсіяти сміття.

    Напишіть вебмайстрам про прохання змінити посилання на Ваше.

    ТЕМА: є помилки на Вашому сайті

    Вітаю, [вставте ім’я або назву сайту].

    Я, [Ваше ім’я], є власником сайту [адреса сайту або назва].

    Вперше читав Вашу статтю [вставте посилання на статтю] пару тижнів тому, справді корисна інформація.

    Взяв за основу Вашу публікацію для написання моєї статті тиждень тому, хотів перевірити пару речей та помітив, що зникли посилання [вставте анкори або посилання] у цьому параграфі.

    Щойно опублікував мою статтю, яка схожа на Вашу публікацію.

    Моя пропозиція доповнити Вашу сторінку [вставте назву посту та посилання].

    Сподіваюся, посилання на мою статтю дасть більше корисної інформації Вашим читачам.

    Завжди перевіряю актуальність даних моїх публікацій, у разі змін редагую.

    Повідомте, якщо було цікаво для Вас.

    Дякую.
    [Ваше ім’я]

    4.3.6. PR-просування

    Цікава ідея, як зачепити вебмайстра за “живе”.

    Тема: Як Вам просування Ваших ідей [вставте їхнє ім’я]?

    Готовий зробити PR просування для Вас, але до того, як Ви відправите цей лист до спаму і перейдете до наступного, дайте мені 37 секунд або жалітимете все своє життя!

    Отже, продовжуємо:

    Опублікував статтю [вставте URL Вашої статті] від [вставте дату], хотів би почути думку читачів. Є дві причини, з яких це буде їм цікаво:

    Вставте першу причину #1
    Вставте другу причину #2

    Можу надати багато інших причин, чому Вам слід зробити посилання на нас, але не хочу набридати. Якщо вам буде цікаво, ми можемо це обговорити.

    З повагою,
    [вставте Ваше ім’я]

    4.3.7. Гостьовий пост

    І тут постає головне питання, чи правильно я вибрав рубрику білого СЕО.

    Тому що гостьовий пост можна трактувати по-різному.

    Метт Катс, колишній глава Google спам-команди, заявив, що гостьові пости дуже спамні, тому не враховуються в ранжируванні.

    Визначимо параметри неефективних гостьових постів.

    • Вам платять за його опублікування, у такій ситуації якість контенту низька.
    • Гостьовий піст містить точний анкор.
    • Сайт існує лише заради публікацій гостьових постів.
    • Сайт не є тематичним.

    Якщо Ви надаєте гостьовий пост з метою залишити посилання та платите гроші, то в такій ситуації – це порушення рекомендацій Гугл.

    Якщо ж Ваша мета облагородити контент іншого сайту, тому що Ви активний читач без будь-яких фінансових вливань, то це білий метод.

    Для пошуку майданчиків, які приймають гостьові пости, використовуйте онлайн-калькулятор.

    Далі вирішувати Вам, який це спосіб просування.

    Тема: Вам слід опублікувати статтю про [вставте тему]

    Вітаю, [вставте ім’я]

    Як затятий шанувальник Вашого блогу [вставте ім’я блогу], хотів би поділитися з Вами ідеєю [вставте Вашу ідею].

    Думаю, вашим читачам буде цікаво дізнатися про це більше.

    Ваші публікації [вставте наявну публікацію 1] і [вставте існуючу публікацію 2, 3…] чудові, але я думаю можу пов’язати всі разом в одну ідею [вставте назву майбутньої статті].

    Знаю, що Ви можливо зайняті і не публікуєте статті інших авторів, але можу зробити Вам пропозицію, від якої неможливо відмовитися.

    Дайте змогу написати для Вас. Не турбуйтеся, я хороший блогер [вставте попередній URL #1] і [Вставте попередній URL #2].

    Повідомте мене, якщо вам цікаво. Знаю Ваш стиль написання плюс розумію Ваших читачів.

    Чекаю на відповідь, як соловей літа.
    [вставте Ваше ім’я]

    4.3.8. Посилання з сайтів .edu і .gov

    Такі посилання є авторитетними для пошукових систем, передають велику вагу та ранжування.

    Для отримання таких посилань необхідно створити сторінку із програмою отримання додаткової стипендії (scholarship) для студентів вишів.

    Тема: Можливість для стипендій [вставте посилання на університет] Вітаю, [ім’я]

    Я, [вставте Ваше ім’я], власник та редактор [ім’я Вашого сайту].

    Хотів би повідомити [ім’я університету] про додаткову можливість для Ваших студентів [вставте посилання на Вашу сторінку].

    Якщо Ви робите списки потенційних можливостей для Ваших студентів, додайте мою програму:
    [розкажіть про свою програму та Ваші вимоги]

    Дайте мені знати, якщо це було цікаво. Ми можемо це обговорити.

    З повагою,
    [Ваше ім’я]

    4.4. Посилання з сайтів постачальників і клієнтів

    Напишіть огляд продукції без реклами для сайту постачальника або клієнта, який допоможе краще продавати.

    Можна надати будь-яку іншу корисну інформацію для аудиторії сайту-партнера.

    Ці посилання розмістити простіше, тому що Ви постійно контактуєте із власниками сайтів. Вони будуть лояльнішими до розміщення інформації від Вас.

    Наприклад, розміщений гостьовий пост на сайті serpstat.com: “Як досягти публікації на зовнішніх майданчиках”.

    4.5. Пам’ятки про вас

    Слідкуйте за інформацією, де згадували Ваш бренд і не зробили посилання на Вас.

    Для цього створіть у Google Alerts сповіщення.

    Після того як Ви виявите згадку без посилання, напишіть вебмайстру прохання зробити посилання.

    Чорні методи просування

    Незважаючи на чітке негативне ставлення пошукових систем до такого лінкбілдингу, багато вебмайстрів продовжують його практикувати.

    З цього розділу ви дізнаєтеся причину завзятості деяких сеошників і зрозумієте, чому варто відмовитись від чорних методів просування.

    Я розгляну найпопулярніші біржі посилань та розповім про різні види чорного СЕО.

    Ця інформація допоможе вам стати справді грамотним фахівцем.

    На пачках цигарок великими літерами написано: “куріння – це шкода”, “куріння може зашкодити вашому здоров’ю” тощо.

    Ці попередження не зупиняють близько 1 млрд людей нашої планети.

    Так і чорні методи просування можуть привести до фільтрів від пошукових систем.

    Я не рекомендуватиму Вам методи просування, це особистий вибір кожного.

    Багато хто змішує білі та чорні методи, успішно впроваджує обидві схеми просування.

    5.1. Фільтри від пошуковиків

    Якщо Ви вже потрапили під фільтри, необхідно вживати заходів.

    Повідомлення про фільтр Пінгвін надходить у вебмайстер гугл (Пошуковий трафік => заходи вжиті вручну).

    5.2. Вихід із-під фільтра

    За допомогою ahrefs.com необхідно завантажити посилання, вибрати з них погані посилання домени.

    По можливості відключити погані посилання.

    Якщо ні, то додати до списку відхилення від зворотних посилань для Google і відправити запит на перегляд Вашого сайту.

    5.3. Біржі посилань

    В україномовному сегменті багато бірж посилань, але лише 3 містять великий вибір якісних сайтів.

    В англомовному сегменті багато мертвих бірж посилань, але 3 джерела мають попит.

    5.3.1. Gogetlinks.net

    Біржа вічних посилань, для якої не потрібно писати статті.

    Посилання розміщуються у вже існуючому контенті.

    При виборі хорошого донора перевіряйте, за якими ключами він у ТОПі.

    Намагайтеся робити посилання на сторінки зі схожим контентом.

    5.3.2. Fiverr.com

    Fiverr відрізняється від україномовних бірж посилань тим, що тут Ви не можете вибрати майданчик.

    Це фриланс, на якому виконавці викладають свої послуги.

    Кожна послуга (gig) включає короткий опис, вартість, тарифи.

    Саме тут засіло багато фахівців з чорного СЕО.

    Тут запропонують Вам велику кількість пакетних інструментів для створення посилань.

    5.3.3. Sponsoredreviews.com

    Sponsoredreviews.com – біржа вічних посилань, на якій можна вибрати майданчики, замовити посилання зі статтею або запропонувати свою.

    Вибір не дуже великий, відповідний зв’язок слабкий.

    5.4. Blackhatworld.com

    Blackhatworld.com – форум, на якому обговорюється багато систем просування сайтів.

    Також тут багато виконавців, які пропонують свої послуги з link building.

    Вивчайте їхні рейтинги, відгуки, пропозиції, а потім ухвалюйте рішення.

    5.5. Крауд-маркетинг

    Робота на форумах, з коментарями, створення профайлів з метою залишити посилання належить до чорних методів просування.

    Це можуть виконати вручну навчені лінкбілдери або потрібно використовувати автоматизований софт.

    Чи варто проводити таку роботу?

    Я думаю варто тільки перейти від кількості до якості.

    Залишити живе посилання на високотрафіковому форумі є непростим завданням.

    Для цього необхідно проводити активність:

    • відповідати на інших гілках форуму;
    • не залишати посилання одразу після реєстрації;
    • написати корисний текст у вигляді прихованої реклами.

    Одне якісне таке посилання дасть у десятки разів більше, ніж посилання з мертвих форумів, за які ще можна отримати фільтр.

    5.6. Спам веб 2.0

    Стратегія просування вебсайтів веб 2.0 означає реєстрацію односторінкових блогів.

    Найвідоміші wordpress.org, blogpost.com.

    Реєструються домени, наприклад seopromotionquickly.blogpost.com, вішається на них вміст із посиланням.

    Надія у цій стратегії на трастовість самого майданчика, який має передати вагу.

    За коментарями Джона Мюллера, провідного аналітика Google, така стратегія давно не працює, майданчики знецінюються і залучають ручну перевірку якості посилального профілю.

    Але при цьому у багатьох сайтів у ТОП таких посилань справді багато.

    У чому різниця?

    У тому, що вони створюють на одному блозі багато сторінок, розміщують контент вищої якості.

    Наприклад візьмемо сайт, у якого трафік понад 1 мільйон, і переглянемо його посилання.

    Як бачимо, створені сателіти містять посилання з більш ніж 3К сторінок зі свіжими датами 2017 року.

    5.7. PBN (приватні мережі для блогів)

    Стратегію створення сітки сателітів досі використовують багато сайтів.

    Працюючи з PBN, важливо дотримуватися правил:

    • розміщувати різні хостинги;
    • робити унікальні тексти;
    • робити не схожі дизайни;
    • реєструвати різні імена;
    • заходити ними під різними ip.

    При порушенні правила ці сітки паляться і баняться, а посилання з них привертають увагу пошукових систем.

    5.8. Наскрізні посилання

    Наскрізні посилання дають результати і передають вагу з кожної сторінки сайту.

    Найкраще робити їх з різними анкорами та природно розміщувати на сторінці.

    Розглянемо стратегію сайту bestreviews.com із великою кількістю наскрізних посилань.

    В результаті створення наскрізного посилання з повторюваним анкором і зі сторінок дублів сторінка, що просувається, отримала 19К пошукового трафіку з Google.

    Заради справедливості буде сказано, що на цю сторінку ведуть посилання і з інших джерел.

    5.9. Огляд продукції

    Ви маєте товар або послугу, запропонуйте відомим блогерам написати огляд про нього.

    Винагородою може бути даний товар або знижки на замовлення послуг.

    Будьте із цим методом обережні, оскільки це суперечить політиці Google.

    Не пропонуйте прямі переваги, підійдіть з боку.

    Висновок

    Вибирати методи просування лише Вам.

    Найменування Білі методи Чорні методи
    Ціна +
    Трудомісткість +
    Терміни виходів у ТОП +
    Максимальні позиції +
    Реферальний трафік +
    Ризик санкцій +
    Довгостроковість +

    Моя основна рекомендація – займатися білим просуванням сайтів.

    Ціна білого просування значно вища, бо потребує роботи цілої команди спеціалістів.

    Це більш трудомісткий процес, який потребує набагато більше часу та зусиль.

    В результаті Ви отримуєте максимальні позиції, тематичний трафік та продаж.

    А найголовніше – коли Ви потрапляєте до ТОПу, не бійтеся санкцій.

    Якщо Вам наша публікація сподобалася, не забувайте ділитися в соціалках і робити посилання на цю сторінку :-)

    Повернутись у блог
    Читати інші статті розділу SEO
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд
    (45 оценок, среднее: 4,80 из 5)
    Loading...Loading...

    Запропоновані статті

    Залишилися питання?

    Я із задоволенням відповім на них. Якщо вас цікавить просування вашого проєкту або консультація з розкрутки, я з радістю готовий поспілкуватися з вами.

    Напишіть мені, будь ласка, зручним для вас способом.