Anatoly
Палимо секрети просування
Підпишись на розсилку та отримуй повідомлення про вихідні вебінари, відеоролики, подкасти та нові статті на нашому сайті!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

Просування Сайту на конструкторі: кейс просування

Що вибрати - конструктор чи сайт на готовій CMS?

У 2024 році відповідь на це питання не така очевидна.

У статті ми розберемо сильні та слабкі сторони конструкторів.

І наочно покажемо на реальних прикладах з наших кейсів.

Читати16 хвилин

Які Відео Роблять Бізнес Успішним? Топ Форматів

August Core Update 2023 – Google оголосив війну ШІ | Урок #499

August Core Update 2023 – Google оголосив війну ШІ | Урок #499
У цьому випуску Микола Шмичков розповідає про August Core Update 2023. Він розбирає характеристики серпневого апдейту і пропонує конкретні стратегії для оптимізації вашого контенту. Основні обговорювані теми
  1. Роль ChatGPT у створенні контенту
  • Оцінка використання ChatGPT для створення контенту.
  • Рекомендації щодо використання AI у створенні структури та метаданих, але не повного контенту.
  1. Алгоритми пошуку та SEO
  • Аналіз оновлень алгоритмів пошуку Google.
  • Вплив оновлень на високочастотні та загальні пошукові запити.
  1. Стратегії створення контенту
  • Підходи до визначення та підвищення якості контенту.
  • Тактика залучення та розвитку копірайтерів і авторів усередині команди.
  1. Відновлення трафіку
  • Пропозиції щодо аудиту та оптимізації сторінок, які втратили трафік.
  • Використання інструментів перевірки, наприклад, Copyleaks, для аналізу контенту.
У подкасті ви отримаєте відповіді на такі запитання:
  1. Як ШІ, наприклад ChatGPT, може бути інтегрований у ваш процес створення контенту?
  2. Як оновлення алгоритмів пошуку впливають на поточні SEO-стратегії?
  3. Які є ефективні способи поліпшення трафіку на ваш сайт?
Микола Шмичков дасть практичні поради:
  • Навички та стратегії для створення якісного контенту.
  • Рекомендації щодо використання ChatGPT як інструменту для поліпшення створення контенту.
  • Поради щодо аудиту та поліпшення сторінок, які втратили трафік.
Якщо вам цікаво дізнатися більше про серпневий апдейт і використання ШІ в SEO, вмикайте подкаст!

Таргетована реклама: що це і як налаштувати

Микола Шмичков, Альона Полюхович35727Апдейт: 08.10.2024

Цю статтю я вирішив переписати з урахуванням реальних тенденцій і серйозних змін у тому, що платна реклама в пошуку вже стала таргетованою на 70%.

А вплив таргета сьогодні не можна применшити.

Читати34 хвилин

Як Не Помилитися з Вибором Типу Кампаній у Facebook Ads – Гайд по Таргету

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498
У цьому підкасті Микола Шмичков розповість про нову метрику Google – Interaction to Next Paint (INP). Це один із ключових показників Web Vitals. Він відображає час між взаємодією користувача з веб-сторінкою та наступним перемальовуванням сторінки у відповідь на цю взаємодію. Interaction to Next Paint (INP) чимось нагадує First Input Delay (FID), але це інша метрика. І вона стане важливим чинником ранжирування вже у березні 2024 року. Які особливості у INP, чим вона відрізняється від діючої FID і що, власне, робити, розбираємось у підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • що таке Interaction to Next Paint
  • які показники враховує метрика
  • який INP вважається хорошим
  • як зменшити INP
  • чим відрізняється INP від FID
  • що зараз робити власникам сайту
  • де подивитися сторінки, які мають проблеми з цим показником
  • до чого може призвести використання INP
  • як подивитися PageSpeed та проаналізувати баги сторінок
Якщо хочеш дізнатися, як покращити показники INP та обігнати конкурентів, включай підкаст прямо зараз!

Інструкція з ведення каналу на YouTube (Чекліст)

Ця стаття, на відміну від теоретичної статті про просування на YouTube є чеклістом первинного запуску вашого каналу.

Її можете просто дати SMM-фахівцеві, щоб він не робив сотень помилок, які роблять усі новачки.

Читати10 хвилин

Секрети Успіху Rozetka.ua – як стати лідером ринку

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497
У новому підкасті Микола Шмичков розповість, як правильно відповідати на коментарі в блозі та соцмережах. Коментарі — відкрита інформація для іншої аудиторії. Відповіді на них здатні підвищити лояльність клієнтів і збільшити продажі. АЛЕ за умови, що спілкування з аудиторією через коментарі буде побудовано грамотно. Як і що потрібно робити, з прикладами — у нашому новому підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • як правильно відповідати на коментарі;
  • чому важливо відповідати на коментарі;
  • які бувають типи коментарів;
  • як правильно відповідати на негативні коментарі;
  • які коментарі можна видаляти;
  • в яких випадках можна юридично боротися зі спамщиками;
  • як стежити за коментарями.
Вмикайте підкаст просто зараз і збільшуйте свою постійну аудиторію!

Як робити клікабельні прев'ю для YouTube

Ми як компанія з просування сайтів зіткнулися з досить нетривіальним завданням.

Нам для проєкту потрібно було знімати відео з трейдинг тематики.

Але виявилося, що у нас є дуже вузьке місце — це дизайнери, які малюють плашки (або мініатюри) для відео.

Читати17 хвилин

Як просувати веб-сайт за рахунок створення сторінок під запити? (Кейс OLX)

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496
У цьому випуску Микола Шмичков розкриє секрети ефективного контент-маркетингу. При створенні будь-якого контенту обов'язково враховувати фактори Google EEAT (досвід, експертність, авторитетність, достовірність). Як створити контент за принципом EEAT, Микола і розповість у подкасті. Ви дізнаєтеся:
  • Що таке контент-маркентинг?
  • Чому він важливий для будь-якого проєкту?
  • Які види контенту ви можете створити (статті, відео, подкасти, інфографіки, інструкції, електронні книги та ін.)?
  • Як, власне, створювати та просувати контент?
Якщо хочеш стати експертом у своїй ніші за допомогою крутого контенту, вмикай подкаст просто зараз!

Serpstat: Повний огляд та порівняння функцій від SEOquick

Микола Шмичков13246Апдейт: 03.06.2024

У цьому огляді ми дамо відповіді на запитання:

Як перевірити видачу сайту в пару кліків.
Як підібрати ключові слова для сайту.
Порівняння конкурентів у SEO та контексті.
Які є схожі сервіси на SERPSTAT.
Чи варто купити і який тариф?

… і розповімо докладно, як це робити.

Читати17 хвилин

Як створити правильні значки для відео

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495
Після паузи ми вирішили відновити наші підкасти. У новому випуску Микола Шмичков розповість про найкращі стратегії посилань 2023 року. Якісні беклінки – основа SEO. Щоб не відстати від конкурентів, важливо серйозно зайнятися лінкбілдінгом свого сайту. З нового підкасту ви дізнаєтесь:
  • 10 найефективніших стратегій лінкбілдингу 2023 (гостьові посилання, каталоги, служби зворотних посилань, інфографіки та ін.);
  • топ методів лінкбілдингу, яких потрібно уникати;
  • нестандартні способи одержувати беклінки.
Якщо вам цікаво, як грамотно побудувати посилальний профіль сайту, включайте підкаст прямо зараз!

Yoast — SEO-плагін для WordPress сайту: встановлення та налаштування

ТОП плагін для сайтів на базі CMS WordPress.

На 80% замінює роботу SEO фахівця з налаштування On-Page SEO.

І навіть частина завдань програміста і копірайтера.

Встановіть. Виконайте налаштування. Виведіть свій сайт у ТОП!

Читати23 хвилин

Facebook Business Manager — Налаштування з НУЛЯ бізнес-кабінету Meta

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494
Нещодавно, 15 березня 2023 року, близько 10.30 ранку (США), Google анонсував новий апдейт. Про нього Микола Шмичков і розповість у цьому підкасті. Березневий 2023 Core Update пильну увагу звертає на всі типи контенту і зачіпає всі регіони на всіх мовах. Результати цього апдейту окремі сайти стали помічати вже зараз. Що робити і як зловити хвилю? Слухайте підкаст і ви дізнаєтеся:
  • як швидко позначаться на ранжуванні нововведення Гугл;
  • що потрібно оптимізувати насамперед;
  • як правильно провести аналіз своїх сторінок;
  • хаки щодо роботи із заголовками та сніпетами;
  • як утриматися на хвилі хайпу і надовго відсунути конкурентів, що просіли.
Вмикайте підкаст просто зараз і дізнайтеся все про березневий апдейт Гугл!

223 методи заробітку в інтернеті без вкладень (списки сайтів і бірж)

Як заробляти в інтернеті без будь-яких інвестицій?

Це досить цікава тема, адже зараз 4 мільярди людей користуються інтернетом.

Вони діляться на дві категорії: ті, хто витрачають гроші, і ті, хто їх заробляють.

Сьогодні ми поділимося всіма секретами заробітку в інтернеті без вкладень і обману.

Читати41 хвилин

Gemini 1.5. Штучний Інтелект в Google Ads

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493
Як почати свою кар'єру SEO-фахівця? З чого почати, якщо ви в цій ніші новачок? У цьому підкасті я розповім, як потрібно рухатися, на чому зосередитися, щоб досягти висот з нуля. Відразу скажу — SEO-фахівців не вчать у спеціальних школах, і ніякі курси вас не зроблять експертом. Я вивчав SEO самостійно і розповім, який шлях я пройшов. Спочатку не варто забувати про теорію. Вам потрібно вивчити курси із SEO від MOZ.com, також подивитися наші відео. Скоро вийде новий курс від Анатолія Улітовського. Матеріалів повно — є також курс із SEO від Google — введення в пошукову оптимізацію, керівництва для асесорів. Другим кроком варто зайнятися практикою. Якщо у вас не вийде влаштуватися куди-небудь джуном або трейні, спробуйте створити свій власний блог і відпрацювати всі свої знання на практиці. Наберіться досвіду і переходьте до експериментів. Можливо, ви створите собі мережу сайтів, на яких почнете заробляти зараз? Або відразу влаштуйтеся на хорошу роботу. У будь-якому випадку третім кроком буде постійне навчання та експерименти. І після цього ви вже можете рекомендувати себе саме як експерт. Послухайте підкаст, думаю вас він надихне!

Просування сайтів послуг: Кейс SEOquick (2025)

У 2019 році до нас звернувся клієнт. Він попросив тоді просунути один сайт тільки за однією рубрикою. Я переглянув сайт, вивчив його уважно і зрозумів, що роботи буде багато: вже тоді сторінок для просування було 106! Сайти послуг — особливі сайти, спрямовані не на прямий продаж товарів з доставкою, а на надання послуги з виїздом […]

Читати27 хвилин

Тренди SEO: Нове та забуте старе

Соціальні програми в просуванні бренду: Кейс компанії SEOquick

Компанія SEOquick провела благодійний конкурс для підтримки студентів.

Ми виплачуємо гранти для молоді вже п’ятий рік.

І не перестанемо це робити надалі.

Читати10 хвилин

Огляд та налаштування кампанії Performance Max

Як написати текст, що продає, 2025: Повний гайд (100+ прикладів і десятки унікальних порад)

Текст, що продає, — ширше поняття, ніж сторінка послуг або рекламний пост у соцмережі. За останні кілька років серйозно змінилися вимоги користувача і пошукових систем до контенту. Стираються межі між SEO та текстом, що продає, еволюціонують алгоритми ранжування, з'являються нові технології.

У цьому гайді разом розберемося, що ж таке текст, що продає, у 2024 році, яким він має бути і як його створити.

Читати50 хвилин

Як створювати контент для сайту – Повний Гайд

Вгору
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!