Anatoly
Палимо секрети просування
Підпишись на розсилку та отримуй повідомлення про вихідні вебінари, відеоролики, подкасти та нові статті на нашому сайті!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

Як досягти швидких результатів за рахунок онлайн-маркетингу у 2025 році

Я почав займатися онлайн-маркетингом ще у 2008 році. Це був чудовий час, оскільки більшість компаній все ще не звертали уваги на онлайн-простір. А отже, існували колосальні, невикористані раніше можливості.

І при правильному підборі ключових слів ми могли всі їх долучити.

Зараз усе зовсім інакше.

Читати14 хвилин

Англомовне SEO вмирає (Адаптуйся у нове SEO 2025)

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498
У цьому підкасті Микола Шмичков розповість про нову метрику Google – Interaction to Next Paint (INP). Це один із ключових показників Web Vitals. Він відображає час між взаємодією користувача з веб-сторінкою та наступним перемальовуванням сторінки у відповідь на цю взаємодію. Interaction to Next Paint (INP) чимось нагадує First Input Delay (FID), але це інша метрика. І вона стане важливим чинником ранжирування вже у березні 2024 року. Які особливості у INP, чим вона відрізняється від діючої FID і що, власне, робити, розбираємось у підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • що таке Interaction to Next Paint
  • які показники враховує метрика
  • який INP вважається хорошим
  • як зменшити INP
  • чим відрізняється INP від FID
  • що зараз робити власникам сайту
  • де подивитися сторінки, які мають проблеми з цим показником
  • до чого може призвести використання INP
  • як подивитися PageSpeed та проаналізувати баги сторінок
Якщо хочеш дізнатися, як покращити показники INP та обігнати конкурентів, включай підкаст прямо зараз!

Просування сайту вічними посиланнями: ЧОРНЕ І БІЛЕ SEO

Посилання — найважливіша частина SEO, яка викликає багато суперечок і питань у фахівців.

Які методи вибрати і як правильно ними користуватися, Ви дізнаєтеся з нашого гайду з лінкбілдингу.

Крок за кроком ми освоїмо всі премудрості посилання SEO.

Ну, що? Поїхали! 

Читати23 хвилин

YouTube приховує ці метрики? Чому твої відео не набирають переглядів?

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497
У новому підкасті Микола Шмичков розповість, як правильно відповідати на коментарі в блозі та соцмережах. Коментарі — відкрита інформація для іншої аудиторії. Відповіді на них здатні підвищити лояльність клієнтів і збільшити продажі. АЛЕ за умови, що спілкування з аудиторією через коментарі буде побудовано грамотно. Як і що потрібно робити, з прикладами — у нашому новому підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • як правильно відповідати на коментарі;
  • чому важливо відповідати на коментарі;
  • які бувають типи коментарів;
  • як правильно відповідати на негативні коментарі;
  • які коментарі можна видаляти;
  • в яких випадках можна юридично боротися зі спамщиками;
  • як стежити за коментарями.
Вмикайте підкаст просто зараз і збільшуйте свою постійну аудиторію!

Контекстна реклама: ТОП 10 міфів і помилок

Ваша кампанія має слабкий CTR?

Ви підозрюєте, що вона приводить нецільовий трафік?

Ви вважаєте, що кошти зливаються даремно?

Перевірте свою кампанію на одну з 10 популярних помилок!

Читати9 хвилин

Не оптимізуйте контент для ШІ-оглядів Google (Роби те, що реально працює)

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496
У цьому випуску Микола Шмичков розкриє секрети ефективного контент-маркетингу. При створенні будь-якого контенту обов'язково враховувати фактори Google EEAT (досвід, експертність, авторитетність, достовірність). Як створити контент за принципом EEAT, Микола і розповість у подкасті. Ви дізнаєтеся:
  • Що таке контент-маркентинг?
  • Чому він важливий для будь-якого проєкту?
  • Які види контенту ви можете створити (статті, відео, подкасти, інфографіки, інструкції, електронні книги та ін.)?
  • Як, власне, створювати та просувати контент?
Якщо хочеш стати експертом у своїй ніші за допомогою крутого контенту, вмикай подкаст просто зараз!

SEO-просування ROZETKA

Вас цікавило, як великі магазини досягли свого успіху? Чому лідер ринку, який зараз не викликає питань, став ним? У цьому кейсі я розповім дуже цікаву історію, яку чомусь не розглядають SEO-фахівці. А саме історію великого магазину Rozetka.

Читати55 хвилин

Не стандартне англомовне SEO 2025: Ти не повіриш на скільки це легко та швидко

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495
Після паузи ми вирішили відновити наші підкасти. У новому випуску Микола Шмичков розповість про найкращі стратегії посилань 2023 року. Якісні беклінки – основа SEO. Щоб не відстати від конкурентів, важливо серйозно зайнятися лінкбілдінгом свого сайту. З нового підкасту ви дізнаєтесь:
  • 10 найефективніших стратегій лінкбілдингу 2023 (гостьові посилання, каталоги, служби зворотних посилань, інфографіки та ін.);
  • топ методів лінкбілдингу, яких потрібно уникати;
  • нестандартні способи одержувати беклінки.
Якщо вам цікаво, як грамотно побудувати посилальний профіль сайту, включайте підкаст прямо зараз!

7 способів, як обдурити антиплагіат (Або як не перетворити текст на нісенітницю)

Олександра Ємець202375Апдейт: 16.10.2024

Унікальність — обов'язкова умова при створенні тексту. Тільки часом домогтися цієї унікальності буває ох як непросто. Особливо, якщо тема профільна. Що ж робити?

У цій статті пропоную розібратися з поняттям "унікальність тексту", як працюють сервіси антиплагіату і чи можна їх обійти. Я розгляну тільки дійсно робочі способи. Тож ловіть!

Читати14 хвилин

Як використовувати ШІ у створенні рекламних кампаній

Микола Шмичков, Альона ПолюховичДата вебінару: 20.03.2025319

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494
Нещодавно, 15 березня 2023 року, близько 10.30 ранку (США), Google анонсував новий апдейт. Про нього Микола Шмичков і розповість у цьому підкасті. Березневий 2023 Core Update пильну увагу звертає на всі типи контенту і зачіпає всі регіони на всіх мовах. Результати цього апдейту окремі сайти стали помічати вже зараз. Що робити і як зловити хвилю? Слухайте підкаст і ви дізнаєтеся:
  • як швидко позначаться на ранжуванні нововведення Гугл;
  • що потрібно оптимізувати насамперед;
  • як правильно провести аналіз своїх сторінок;
  • хаки щодо роботи із заголовками та сніпетами;
  • як утриматися на хвилі хайпу і надовго відсунути конкурентів, що просіли.
Вмикайте підкаст просто зараз і дізнайтеся все про березневий апдейт Гугл!

SEO-просування медичних сайтів: Дослідження SEOquick

Серед успішно просунутих у рунеті сайтів окремо стоять медичні.

Їхнє просування зазвичай відбувається за особливим рецептом. І у 80% випадків він приблизно однаковий.

Я вирішив провести дослідження щодо методів розкрутки медичних сайтів у 2022 році.

І розписав універсальний чекліст з їхньої оптимізації.

Читати33 хвилин

Як просувати відео на YouTube без бюджету

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493
Як почати свою кар'єру SEO-фахівця? З чого почати, якщо ви в цій ніші новачок? У цьому підкасті я розповім, як потрібно рухатися, на чому зосередитися, щоб досягти висот з нуля. Відразу скажу — SEO-фахівців не вчать у спеціальних школах, і ніякі курси вас не зроблять експертом. Я вивчав SEO самостійно і розповім, який шлях я пройшов. Спочатку не варто забувати про теорію. Вам потрібно вивчити курси із SEO від MOZ.com, також подивитися наші відео. Скоро вийде новий курс від Анатолія Улітовського. Матеріалів повно — є також курс із SEO від Google — введення в пошукову оптимізацію, керівництва для асесорів. Другим кроком варто зайнятися практикою. Якщо у вас не вийде влаштуватися куди-небудь джуном або трейні, спробуйте створити свій власний блог і відпрацювати всі свої знання на практиці. Наберіться досвіду і переходьте до експериментів. Можливо, ви створите собі мережу сайтів, на яких почнете заробляти зараз? Або відразу влаштуйтеся на хорошу роботу. У будь-якому випадку третім кроком буде постійне навчання та експерименти. І після цього ви вже можете рекомендувати себе саме як експерт. Послухайте підкаст, думаю вас він надихне!

Просування Сайту на конструкторі: кейс просування

Що вибрати - конструктор чи сайт на готовій CMS?

У 2024 році відповідь на це питання не така очевидна.

У статті ми розберемо сильні та слабкі сторони конструкторів.

І наочно покажемо на реальних прикладах з наших кейсів.

Читати16 хвилин

Перестаньте викидати гроші на посилання (Нова стратегія англомовного SEO)

Таргетована реклама: що це і як налаштувати

Микола Шмичков, Альона Полюхович35818Апдейт: 08.10.2024

Цю статтю я вирішив переписати з урахуванням реальних тенденцій і серйозних змін у тому, що платна реклама в пошуку вже стала таргетованою на 70%.

А вплив таргета сьогодні не можна применшити.

Читати34 хвилин

Як ШІ тексти отримують ТОП-1 у SEO (Нові Стратегії 2025)

Інструкція з ведення каналу на YouTube (Чекліст)

Ця стаття, на відміну від теоретичної статті про просування на YouTube є чеклістом первинного запуску вашого каналу.

Її можете просто дати SMM-фахівцеві, щоб він не робив сотень помилок, які роблять усі новачки.

Читати10 хвилин

Як просувати ШІ-контент в англомовному сегменті

Як робити клікабельні прев'ю для YouTube

Ми як компанія з просування сайтів зіткнулися з досить нетривіальним завданням.

Нам для проєкту потрібно було знімати відео з трейдинг тематики.

Але виявилося, що у нас є дуже вузьке місце — це дизайнери, які малюють плашки (або мініатюри) для відео.

Читати17 хвилин

Перестань вести блог для англомовного SEO (Використовуй нові методи)

Вгору
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!